اپلیکیشن تامین اجتماعی من my.tamin + دانلود اپلیکیشن تامین من ios و اندروید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اپلیکیشن تامین اجتماعی من

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان تامین اجتماعی یکی از ارگان‌هایی می باشد که شهروندان در مواقع مختلفی با آن سر و کار دارند. اپلیکیشن تامین اجتماعی من my tamin ، نرم افزار لیست بیمه تامین اجتماعی برای موبایل های iOS و اندروید است که از طریق آن شما می توانید به صورت کاملا غیر حضوری، خدماتی مانند مشاهده فیش حقوقی، دریافت لیست بیمه، پرداخت بیمه و … را انجام دهید.

با توجه به حرکت بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها به سمت ارائه خدمات‌شان به صورت الکترونیک، سازمان تامین اجتماعی نیز اپلیکیشن مخصوص ( my.tamin ) خود را روانه بازار کرده که به کمک آن، کاربران می‌توانند بسیاری از خدمات مورد نیاز خود را از طریق اپلیکیشن تامین اجتماعی من mytamin و به صورت دیجیتال پیگیری کنند و تجربه کاربری متفاوت‌تر و بهتری نسبت به استفاده از سایت تامین اجتماعی داشته باشند.

توجه : برنامه کاربردی “تأمین‌ من” جامع‌ترین و تنها اپلیکشین بیمه‌ای مورد تأیید سازمان تأمین اجتماعی است. 

معرفی اپلیکیشن تأمین من؛ دسترسی به خدمات متنوع تأمین اجتماعی به‌شکل غیرحضوری

معرفی اپلیکیشن تامین اجتماعی من my tamin

برنامه تامین اجتماعی من – my tamin برای ارائه ی خدمات غیرحضوری به کارفرمایان و کارگران تحت پوشش این سازمان ارائه شده است و با نصب آن روی دستگاه اندرویدی خود قادر هستید بدون نیاز به حضور در دفاتر بیمه ای به انجام بسیاری از امور بیمه ای بپردازید.

خدماتی که از طریق   اپلیکیشن تامین اجتماعی من mytamin  ارائه می‌شود پرشمار است. به طور مثال، شما می‌توانید کلیه سوابق بیمه تامین اجتماعی خود را از طریق این اپلیکیشن مشاهده کنید. امکان اعلام سابقه و اعتراض به سوابق ناموجود نیز از طریق این برنامه مهیا شده تا خیال شما از بابت صحت سوابق بیمه‌ای خود راحت باشد.

عناوین شغلی خود را می‌توانید به کمک اپلیکیشن تامین اجتماعی من مشاهده کنید و نحوه محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی نیز در این اپلیکیشن قرار گرفته است. بازرسی‌ها، غرامت دستمزد ایام بیماری، هدیه ازدواج و کمک هزینه اروتز پروتز نیز از دیگر بخش‌های این اپلیکیشن my tamin به شمار می‌رود.

 از آنجا که بیش از 13 میلیون بیمه شده تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در کشور وجود دارند، جهت اطلاع رسانی و آگاهی از اخبار، رویدادها و نیز سوابق بیمه شدگان نیاز به چنین برنامه ای احساس میشد.

مقاله پیشنهادی » سایت بیمه تامین اجتماعی

تامین من

پنجاه خدمت تأمین اجتماعی در نسخه جدید اپلیکیشن “تأمین من”

 نصب و استفاده از برنامه کاربردی “تأمین من” روی گوشی‌های تلفن همراه و استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی کاملاً رایگان است.  برنامه کاربردی “تأمین من” از سایت سازمان تأمین‌اجتماعی my tamin به نشانی hamrah.tamin.ir  و نیز از  فروشگاه‌های مجازی (مانند بازار و مایکت) قابل دریافت است.  برای استفاده از این برنامه کاربردی روی گوشی‌های تلفن همراه، کاربران و ذی‌نفعان سازمان تأمین‌اجتماعی باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ثبت‌نام کرده باشند.

لینک دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من ios نسخه ایفون و اندروید در ادامه مقاله قرار گرفته شده است.

مقاله پیشنهادی » دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

نصب اپلیکیشن تامین اجتماعی من ios و اندروید

پس از دریافت و نصب برنامه تأمین من ( مای تامین من my tamin ) ، باید جهت دسترسی به امکانات آن، وارد حساب کاربری خود شوید. البته استعلام حمایت‌های درمانی، بدون ورود به اکانت هم امکان‌پذیر است و تنها باید کد ملی خود را جهت استعلام در بخش مربوطه وارد کنید. اتباع ایرانی که در گذشته در سایت سازمان تأمین اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با کد ملی وارد سامانه شوند؛ درحالی‌که اتباع خارجی باید از کد فیدا بهره بگیرند. همچنین امکان ورود از طریق دولت من هم داخل اپ در نظر گرفته شده است.
1 90

اگر تاکنون اقدام به افتتاح حساب کاربری در سایت سازمان تأمین اجتماعی نکرده‌اید، می‌توانید روی گزینه ثبت‌نام بزنید و در ادامه یکی از موارد اشخاص حقیقی یا اتباع خارجی را انتخاب نمایید. سپس کد ملی و شماره همراه خود را به‌همراه اطلاعات شناسنامه، اطلاعات تماس و گذرواژه وارد کنید تا حساب کاربری شما ساخته شود. پس از دریافت کد تأیید، می‌توانید با استفاده از کد ملی و رمز عبور تعیین‌شده، وارد حساب کاربری خود شوید.

2 83

در اولین ورود به حساب کاربری از طریق برنامه تأمین من، باید نوع کاربری خود را از میان گزینه‌های بیمه‌شده، مستمری‌بگیر و کارفرما انتخاب کنید. سپس به صفحه اصلی اپلیکیشن منتقل خواهید شد که لیستی از امکانات و خدمات غیرحضوری ارائه‌شده در آن قابل مشاهده خواهد بود. ازجمله موارد در دسترس می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • مشاهده سوابق، اعلام سابقه، اعتراض به سوابق ناموجود و مشاهده عناوین شغلی از سال ۱۳۹۵
  • انعقاد قرارداد بیمه دانشجویی، بیمه زنان خانه‌دار و استعلام گواهی اشتغال به تحصیل
  • درخواست هدیه ازدواج، کمک هزینه اروتز پروتز و کمک هزینه بارداری
  • درخواست غرامت ایام بیماری و کمک هزینه مراسم ترحیم
ادامه مطلب
سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران tceo.ir
5 21

با لمس آیکن سه‌نقطه در گوشه پایینی صفحه، می‌توانید نوع کاربری خود را مجدداً تنظیم کنید یا با شماره ۱۴۲۰ جهت دریافت پشتیبانی تلفنی، تماس بگیرید. با انتخاب آیکن همبرگری گوشه بالایی صفحه هم منویی شامل اطلاعات و کد ملی کاربر را باز خواهد شد. ناگفته نماند که کاربران می‌توانند سوابق پرداخت بیمه خود را در قالب سال، ماه و روز مشاهده کرده یا به‌صورت فایل آفلاین دانلود نمایند.

برنامه تامین من دارای تب جداگانه‌ای تحت عنوان درمان است که موارد بیشتری در ارتباط با بیمه و خدمات درمانی درون آن قرار گرفته است. کاربران می‌تواند با ورود به این قسمت، وضعیت حمایت‌های درمانی خود را در کنار اطلاعاتی مثل شماره بیمه، آخر شعبه بیمه‌پردازی و نوع حق بیمه مشاهده نماید. همچنین با انتخاب گزینه سلامت الکترونیک – نسخ الکترونیک من – امکان مشاهده نسخه‌های الکترونیک صادر‌شده به تفکیک نوع و تاریخ وجود خواهد داشت.

3 65

تب دیگر در برنامه تأمین من، کارتابل است که درخواست‌های کاربر در آن قابل مشاهده و پیگیری هستند. کاربران می‌توانند با وارد‌کردن شماره درخواست یا انتخاب نوع آن، به لیست متنوعی از درخواست‌های ثبت‌شده دسترسی داشته باشند که از‌جمله آن‌ها می‌توان به ابلاغ الکترونیک، تقسیط بدهی، پرداخت بدهی غیرحضوری، کمیسیون پزشکی و… اشاره کرد. همچنین قسمتی با نام صندوق شخصی من در اختیار کاربران قرار گرفته است که فضایی برای نگهداری اسناد و مکاتبات به‌ شمار می‌رود و می‌توان موارد درون آن را با دیگران هم به اشتراک گذاشت.

آخرین تب که تحت عنوان حساب کاربری در برنامه تامین من قابل مشاهده است، اطلاعات هویتی، شماره تماس و ایمیل را در کنار برخی دیگر از موارد نمایش می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند از این بخش اقدام به مشاهده و ثبت افراد تبعی کنند یا اینکه شماره حساب بانکی خود را به ثبت برسانند. امکان تغییر شماره همراه متصل به اکانت هم در قسمت مذکور در نظر گرفته شده است.

مقاله پیشنهادی » دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

4 28

دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی اندروید و ایفون

اپلیکیشن تأمین اجتماعی خدمات رایگان متنوعی را از از طریق گوشی‌های هوشمند در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. دارندگان دستگاه‌های مبتنی بر اندروید نسخه ۵ یا بالاتر می‌توانند این برنامه را به‌صورت مستقیم از وب‌سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی یا پلتفرم‌های کافه بازار و مایکت دریافت کنند. همچنین کاربران سایر دستگاه‌ها ازجمله آیفون و رایانه‌های شخصی می‌توانند به سراغ وب اپلیکیشن تامین من بروند که نیازی به نصب ندارد و تحت مرورگر اجرا می‌شود.

اپلیکیشن تامین اجتماعی من ios

همان گونه که میدانید نسخه ای برای گوشی های IOS ایفون ارائه نشده و مخاطبین از دسته از تامین اجتماعی می بایست با ورود به نسخه وب اپلیکیشن برنامه تامین اجتماعی من از خدمات آن بهرمند شوند.

جهت ورود مستقیم به نسخه وب اپلیکیشن برنامه تامین اجتماعی من  آیفون بر روی دکمه زیر کلیک کنید.  

اپلیکیشن سوابق بیمه تامین اجتماعی می تواند تمامی سرویس های استعلام مانند استعلام مستمری بگیران با قابلیت نمایش آخرین فیش مستمری و نمایش نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده و سایر اطلاعات بیمه ای را به راحتی برای شما فراهم کند.

لینک دانلود مستقیم برنامه همراه تامین اجتماعی من برای اندروید + بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

نسخه وب اپلیکیشن تامین اجتماعی من

برای استقاده از نسخه وب تامین اجتماعی من بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی اندروید

دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی اندروید و ایفون

سایر روش های دانلود اپلیکیشن تأمین اجتماعی my.tamin

مقاله پیشنهادی » سایت بیمه تامین اجتماعی

امکانات  اپلیکیشن تامین اجتماعی من

  1.  دسترسی به خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی
  2. امکان مشاهده سوابق بیمه
  3. امکان اعتراض به سوابق ناموجود
  4. محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی
  5. بخش درمان برای مشاهده وضعیت بیمه تامین اجتماعی و نسخ الکترونیک
ادامه مطلب
سامانه همیاب ۲۴ hamyab24.ir

اگر بخواهیم خدمات برنامه تامین اجتماعی من را به سه دسته تقسیم کنید بدین صورت می باشد که 48 مورد متعلق به بیمه شدگان می باشد.

  1. استعلام وضعیت حمایت‌های درمانی
  2. مشاهده سوابق بیمه شدگان
  3. انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه دار و دختران
  4. انعقاد قرارداد بیمه دانشجویی
  5. کمک هزینه ایام بارداری
  6. هدیه ازدواج
  7. اعلام سابقه به موسسات
  8. اعتراض به سوابق ناموجود
  9. عناوین شغلی
  10. کمک هزینه اروتز وپروتز
  11. غرامت دستمزد ایام بیماری
  12. کمک هزینه مراسم ترحیم
  13. بازرسی
  14. نحوه محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی
  15. امور قرار دادها و پرداخت
  16. استعلام گواهی اشتغال به تحصیل
  17. نمایش کد پیگیری در نسخه الکترونیک
  18. انعقاد و پرداخت حق‌بیمه اختیاری
  19. درخواست برقراری مستمری بازنشستگی
  20. درخواست برقراری مستمری توسط بازماندگان
  21. انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد
  22. امکان دریافت فایل PDF نسخه الکترونیک
  23. مشاهده تاییدیه‌های دریافتی از مراجع پزشکی
  24. مشاهده لیست بازپرداخت‌های هزینه‌های درمانی
  25. استعلام وضعیت حمایت‌های درمانی
  26. مشاهده سوابق بیمه شدگان
  27. انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه دار و دختران
  28. انعقاد قرارداد بیمه دانشجویی
  29. کمک هزینه ایام بارداری
  30. هدیه ازدواج
  31. اعلام سابقه به موسسات
  32. اعتراض به سوابق ناموجود
  33. عناوین شغلی
  34. کمک هزینه اروتز وپروتز
  35. غرامت دستمزد ایام بیماری
  36. کمک هزینه مراسم ترحیم
  37. بازرسی
  38. نحوه محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی
  39. امور قرار دادها و پرداخت
  40. استعلام گواهی اشتغال به تحصیل
  41. نمایش کد پیگیری در نسخه الکترونیک
  42. انعقاد و پرداخت حق‌بیمه اختیاری
  43. درخواست برقراری مستمری بازنشستگی
  44. درخواست برقراری مستمری توسط بازماندگان
  45. انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد
  46. امکان دریافت فایل PDF نسخه الکترونیک
  47. مشاهده تاییدیه‌های دریافتی از مراجع پزشکی
  48. مشاهده لیست بازپرداخت‌های هزینه‌های درمانی

در ادامه نیز کارفرمایان نیز خدماتی مختلفی در برنامه تامین اجتماعی برخوردار هستند که شامل موارد زیر می باشند.

  • مشاهده لیست ذی‌نفعان و کارکنان
  • مشاهده لیست کارگاه ها
  • دریافت برگ پرداخت
  • محاسبه گردش حساب بدهی
  • استعلام و اعتراض به بدهی
  • تکمیل اطلاعات کارفرمایی به تفکیک اشخاص حقیقی /حقوقی
  • مشاهده پیمان‌های واگذارندگان
  • نامنویسی غیرحضوری بیمه‌شده توسط کارفرما
  • ثبت درخواست استفاده از خدمات غیرحضوری توسط کارفرما
  • مشاهده و اعتراض به گزارشات بازرسی کارگاهی
  • ثبت اعتراض به بدهی و پیگیری آخرین وضعیت اعتراض
  • ثبت درخواست رسیدگی به بدهی قطعی ماده 16
  • معرفی نماینده اشخاص حقوقی توسط کارفرما
  • ارایه مفاصاحساب ماده ۳۸

و در نهایت بازنشتگان تامین اجتماعی نیز شامل خدماتی که در ادامه برای شما لیست خواهیم کرد خواهند شد.

  1. مشاهده فیش حقوقی و حکم بازنشستگان
  2. درخواست صدور گواهی
  3. استعلام وضعیت مستمری
  4. گواهی کسر اقساط معوق
  5. نحوه محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی
  6. تعهد نامه فرزندان دختر
  7. درخواست برقراری مستمری توسط بازماندگان

تأمین اجتماعی ، یک سازمان بیمه غیردولتی عمومی است که وظایف متعددی مثل پوشش بیمه کارگران، صاحبان مشاغل و کارمندان دولت را بر عهده دارد. مستمری بازنشستگی، کمک‌هزینه ازدواج و مقرری بیمه بیکاری ازجمله تعهدات و خدمات این سازمان محسوب می‌شوند. شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب سازمان مذکور، امور مختلف را از طریق برنامه تامین من به انجام برسانند.

مقاله پیشنهادی » سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

سوالات متداول اپلیکیشن تامین اجتماعی من : 

1- آیا از طریق اپلیکیشن تامین اجتماعی من می توان فیش بیمه شدگان را صدور و پرداخت کرد؟ در نگارش های آینده امکان پرداخت حق بیمه از طریق این برنامه کاربردی فراهم خواهد شد.

2- آیا از طریق اپلیکیشن تامین اجتماعی من ارسال لیست انجام شود؟   خیر، جهت ارسال لیست از سامانه es.tamin.ir و یا سامانه samt.tamin.ir (تا اطلاع ثانوی) اقدام نمود. 

3- چگونه می توانم موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من را نصب کنم؟  شما می‌توانید برای دریافت اپلیکیشن سازمان تامین اجتماعی به آدرس  hamrah.tamin.ir مراجعه نمایید.

4- آیا بدون داشتن گوشی هوشمند هم می‌توانم از موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من استفاده کنم؟  در صورت نداشتن گوشی تلفن هوشمند می‌توانید از نسخه وب اپلیکیشن (PWA) بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده نمایید. 

5- اپلیکیشن سازمان تامین اجتماعی را چطور بر روی سیستم عامل iOS نصب کنم؟  با توجه به محدودیت‌های اعمال شده از سوی شرکت سازنده گوشی همراه، متاسفانه اپلیکیشن سازمان تامین اجتماعی در اپ‌استور ارائه نمی‌شود؛ شما می‎‌توانید با استفاده از نسخه وب اپلیکیشن (PWA) از همه‌ی خدمات آن بهره‌مند شوید. 

ادامه مطلب
سایت ثبت نام کارت مترو دانشجویی eticket.tehran.ir

6- آیا برای استفاده از موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من نیاز به ثبت نام می باشد؟  بله، جهت بهرمندی از خدمات موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من می بایست در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی  es.tamin.ir و یا سامانه پنجره واحد خدمات دولت هوشمند  sso.my.gov.ir دارای حساب کاربری باشید. 

7-آیا می توانیم از موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من سوابق را در قالب PDF دانلود کنیم؟  بله، شما می توانید لیست سوابق خود را مشاهده و در صورت لزوم در قالب PDF دانلود نمایید. 8-نسخه اندروید بر روی گوشی‌‌های هوشمند با سیستم عامل‌ اندروید بالای 5 قابل نصب است. نسخه pwa بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند قابل بهره‌برداری می‌باشد.

8-آیا موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من، برای تمامی مدل‌های تلفن هوشمند قابل نصب است؟   بله هم ایفون و هم اندورید قابل دریافت می باشد.

9-چگونه می‌توان بدون وارد کردن لینک وب اپلیکیشن تامین اجتماعی من (PWA) به اپلیکیشن مراجعه نماییم؟  در گوشی های دارای سیستم عامل iOS لینک موبایل اپلیکیشن را به صفحه گوشی خود اضافه کنید. برای این کار از مسیر زیر وارد شوید: پس از ورود به وب اپلیکیشن در تلفن هوشمند خود گزینه add to home screen + را انتخاب نمایید.

10- آیا موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من، تنها موبایل اپلیکیشن رسمی سازمان تامین اجتماعی می باشد؟  بله موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من تنها موبایل اپلیکیشن رسمی سازمان تامین اجتماعی بوده و سایر اپلیکیشن ها فاقد اعتبار است 

11- چرا حجم نسخه اندروید نسبتا زیاد است ؟   با توجه به تعداد سرویس‌های ارائه شده در اپلیکیشن، این میزان حجم استاندارد می‌باشد.

12-چگونه می توانم نوع کاربری (بیمه شده، کارفرما ، مستمری بگیر) خود را تغییر دهم؟   به منظور تغییر نوع کاربری در منوی خانه بر روی دکمه (سه نقطه) کلیک نموده و نوع کاربری خود را تغییر دهید

13-آیا می‌توان با استفاده از پنجره واحد خدمات دولت هوشمند وارد موبایل اپلیکیشن شد؟  بله برای اینکار کافی است در پنجره ورود به اپلیکیشن گزینه «ورود از طریق ایران من» را انتخاب نمایید.

14-چرا تمامی خدماتی که در سامانه خدمات غیرحضوری ارائه می شود در موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من وجود ندارد؟  در نگارش 1 موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من، 30 خدمت از خدمات ارائه شده در سامانه خدمات غیرحضوری پیاده‌سازی شده است و به زودی سایر خدمات در نگارش های آتی ارائه خواهد شد. 

15- این اپلیکیشن برای چه گروهی از مخاطبان سازمان تامین اجتماعی طراحی شده است؟   در این برنامه کاربردی، خدمات غیرحضوری جهت بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان ارایه می گردد. 

16- آیا ثبت درخواست کمک هزینه ازدواج از این برنامه امکانپذیر است؟ چگونه؟  بله. پس از ورود، نوع کاربری خود را بیمه شده انتخاب نمایید. سپس با مراجعه به منو «هدیه ازدواج»، امکان محاسبه و ثبت درخواست کمک هزینه ازدواج وجود دارد.

17-آیا این برنامه مبلغ مستمری را دقیق محاسبه میکند؟   پس از ورود، نوع کاربری خود را مستمری بگیر انتخاب نمایید. سپس با مراجعه به منو «نحوه محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی» مخاطبین می توانند مبلغ مستمری استحاقی خود را مشاهده کنند. مبلغ مستمری محاسبه شده براساس قوانین عام سازمان می باشد و چنانچه بیمه شده از قانون خاصی استفاده نماید، نحوه محاسبه مستمری متفاوت خواهد بود.

18-برای ثبت درخواست غرامت دستمزد بیماری و کمک هزینه بارداری، فرمت عکس به چه صورت باید باشد؟  تصاویر می بایست در قالب فایل JPEG و حجم آن حداکثر 2MB باشد.

19-آیا امکان عقد قرارداد بیمه از این برنامه وجود دارد؟  در حال حاضر امکان عقد قرارداد بیمه زنان خانه دار و دانشجویان در این برنامه پیاده‌سازی شده است. 

20-ثبت تعهدنامه فرزندان اناث از این سامانه به چه صورت می‌باشد؟  پس از ورود به برنامه، نوع کاربری خود را مستمری بگیر انتخاب نمایید. سپس با مراجعه به منوی خانه، خدمت «تعهدنامه فرزندان دختر» را انتخاب نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه دکمه مشاهده فرم تعهد را کلیک نمایید.

21-مشاهده حکم و فیش مستمری بگیران از این برنامه چگونه می باشد؟  پس از ورود به برنامه، نوع کاربری خود را مستمری بگیر انتخاب نمایید. سپس با مراجعه به منوی خانه، خدمت «مشاهده حکم» یا «مشاهده فیش حقوقی» را انتخاب نموده و اطلاعات خود را مشاهده نمایید.

ادامه مطلب
سامانه نقل و انتقال اینترنتی خودرو سایت پلاک pelak.epolice.ir

22-نحوه استعلام از حمایت درمانی از این برنامه چگونه است؟  در این برنامه به دو طریق می توانید از استحقاق درمان خود مطلع شوید: 1- قبل ورود به برنامه، از طریق منوی استعلام حمایت های درمانی 2- پس از ورود به برنامه، مراجعه به منوی درمان و مشاهده وضعیت حمایت های درمانی 

23-درخواست های ثبت شده در این برنامه از کدام بخش قابل مشاهده و پیگیری می باشد؟  پس از ورود به برنامه مخاطبین می توانند درخواست های خود را از طریق منو کارتابل مشاهده نمایند. 24-بله پس از ورود به برنامه در منوی «حساب کاربری»، خدمت نمایش اطلاعات هویتی را کلیک نمایید.

24-آیا مسیری برای مشاهده شماره بیمه و همچنین شماره مستمری در این برنامه وجود دارد؟ بله در منو اصلی برنامه اطلاعات کاربری کلیک کنید می توانید شماره بیمه خود را مشاهده کنید.

25-این اپلیکیشن در بخش کارفرمایان چه زمانی ارتقا پیدا می‌کند؟   براساس برنامه زمانبندی در نگارش های آتی خدمات کارفرمایی پیاده سازی خواهد شد.

26-نحوه مشاهده نسخ ثبت شده از این برنامه چگونه است؟  پس از ورود به برنامه، به منوی درمان مراجعه و گزینه سلامت الکترونیک را انتخاب نمایید. 

27-نحوه ثبت اروتز و پروتز در این سامانه چگونه است؟  پس از ورود به برنامه، نوع کاربری خود را بیمه شده انتخاب نمایید. سپس در منوی خانه خدمت کمک هزینه اروتز و پروتز را انتخاب نموده و درخواست خود را ثبت نمایید. 

28-آیا ثبت درخواست بازرسی برای کارفرما از این برنامه امکان‌پذیر است؟  خیر در حال حاضر امکان ثبت درخواست بازرسی جهت بیمه شدگان فراهم شده است. در نگارش های آتی امکان ثبت درخواست کارفرمایان نیز فراهم خواهد شد. 

29-نحوه مشاهده ریزدستمزد بیمه شده از این برنامه چگونه است؟  پس از ورود به برنامه، نوع کاربری خود را بیمه شده انتخاب نمایید. سپس با مراجعه به منوی خانه در خدمت کلیه سوابق با انتخاب هر سال می توانید دستمزد ثبت شده خود را مشاهده نمایید.

30-آیا امکان دریافت سوابق بیمه به صورت فایل وجود دارد؟  بله در خدمت کلیه سوابق، بر روی آیکون دانلود واقع در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک نموده و پس از تعیین نوع سوابقی که قصد دانلود آن را دارید، سوابق خود را دانلود نمایید. 

31-نحوه دریافت گواهی کسر از حقوق برای ضمانت بانکی چگونه است؟   پس از ورود به برنامه، نوع کاربری خود را مستمری بگیر انتخاب نمایید. سپس با مراجعه به منوی خانه، خدمت «گواهی کسر اقساط معوق» را انتخاب و پس از تکمیل فرم درخواست شما ثبت می‌گردد.

32-آیا ثبت درخواست بازنشستگی از این برنامه در آینده امکانپذیر خواهد بود؟  بله در نگارش‌های آتی پیاده‌سازی خواهد شد.

 

سؤالات متداول تامین اجتماعی من my.tamin - مای تامین my tamin

برنامه تأمین من، جهت ارائه خدمات غیرحضوری متنوع در دسترس بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان این سازمان قرار دارد.

اپلیکیشن تامین اجتماعی من my tamin ، نرم افزار لیست بیمه تامین اجتماعی برای موبایل های iOS و اندروید است که از طریق آن شما می توانید به صورت کاملا غیر حضوری، خدماتی مانند مشاهده فیش حقوقی، دریافت لیست بیمه، پرداخت بیمه و … را انجام دهید.

برنامه کاربردی (اپلیکیشن) “تأمین‌ من” جامع‌ترین و تنها اپلیکشین بیمه‌ای مورد تأیید سازمان تأمین اجتماعی است که امکان ارائه خدمات رایگان غیرحضوری بر بستر گوشی تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید نسخه 5 و بالاتر و همچنین وب‌اپلیکیشن (رایانه و گوشی تلفن همراه هوشمند) را دارا می‌باشد. برای استفاده از این اپلیکیشن؛ دارا بودن حساب کاربری در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی الزامی است و در صورت نداشتن حساب کاربری، استفاده‌کننده می‌بایست پس از ثبت‌نام و اخذ نام کاربری، مجدداً وارد اپ “تأمین من” شود.

برای دانلود اخرین اپلیکیشن تامین اجتماعی من ios و اندورید کافیست به نشانی تامین اجتماعی من my tamin مراجعه فرماید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اپلیکیشن تامین اجتماعی من

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا