سما لایو samalive.ir سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سما لایو samalive.ir سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سمالایو دانشگاه علمی کاربردی

سما لایو samalive.ir سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی با هدف آموزش درس های نظری به صورت آنلاین برای دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی راه اندازی شده است.

در ایام کرونا بسیاری از دانشگاه های تصمیم به راه اندازی سامانه های متعدی کردن سما لایو samalive نیز یکی از این سایت های کاربری برای دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی می باشد در ادامه مقاله می پردازیم به نحوه ورود و معرفی و بررسی این سامانه تا انتهایی مقاله با ما همراه باشید.

سما لایو samalive.ir سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی

معرفی سما لایو samalive.ir سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی

سایت سمالایو قابل استفاده برای تمامی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور می باشد لذا کلیه دانشجویان می توانند با ورود به این سایت، از خدمات آموزشی و کلاس های مجازی که در این سامانه برای آن ها برگزار می شود، استفاده کنند.

همچنین کلیه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می توانند برای استفاده از خدمات آموزشی دانشگاه علمی کاربردی به سامانه سمالایو به نشانی samalive.ir وارد شوند و از خدمات این سامانه ازجمله شرکت در کلاس های آنلاین و آفلاین، شرکت در آزمون ها آنلاین و یا ثبت نام استفاده کنند.

سما لایو samalive.ir سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی

نحوه ورود به سامانه سما لایو علمی کاربردی samalive.ir

برای ورود به سامانه سمالایو علمی کاربردی لازم است که افراد نام کاربری و رمز ورود به سامانه هم آوا را به خاطر داشته باشند تا بتوانند به پورتال شخصی خود در این سامانه وارد شوند. در غیر این صورت، امکان استفاده از خدمات این سامان برای افراد وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که تمامی اساتید دانشگاه علمی کاربردی نیز می توانند همانند دانشجویان این دانشگاه با وارد کردن اطلاعات لازم، به این سامانه وارد شوند و به صورت آنلاین تدریس های مجازی خود را به دانشجویان خود به اشتراک بگذارند و از خدمات ارائه آن استفاده کنند.

برای ورود به سامانه سما لایو نیازی به عضویت در این سامانه نمی باشد و دانشجویان طبق توضیحات که در ادامه به شما خواهیم داد باید وارد این سامانه شوند. رمز عبور و نام کاربری شما نیز همانند سامانه آوا می باشد.

در قدم اول می بایست به آدرس اینترنتی https://samalive.ir مراجعه کنید. بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه بر بر روی گزینه زرد رنگ “ورود” کلیک کنید تا وارد صفحه فرم ورود شوید.

نحوه ورود به سامانه سما لایو علمی کاربردی samalive.ir

اکنون بعد از این مراحل می توانید با تکمیل کردن فرم ورود که شامل نام کاربری و رمز عبور است را در کادر های مورد نظر وارد کرده و بر روی ورود کلیک  کنید تا وارد پرتال کاربری خود در سامانه سما لایو شوید.

سما لایو دانشگاه علمی کاربردی

 با کلیک بر روی عبارت سما سامانه کادری برایتان ایجاد می‌شود که باید نوع دانشگاه خود یعنی علمی کاربردی را انتخاب نمایید و سپس بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه سمالایو

جهت ورود به سامانه سما لایو دانشگاه علمی کاربردی samademo.ir شما لازم نیست در این سامانه ثبت نام انجام دهید. اکنون از خود سئوال میکنید که از کجا باید رمز عبور و نام کاربری را تهیه کنم؟ 

اگر با سامانه هم آوا آشنا هستید که دانشجویان در حال تحصیل در اختیار دارند و داوطلبانی که نیز در دوره های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه پذیرفته شده اند، در زمان ثبت نام حضوری می توانند از آموزش دانشگاه نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنند که اغلب کد ملی و شماره دانشجویی دانشجو می باشد.

دانلود اپلیکیشن سامانه سما لایو

 

با توجه به اینکه دانشجویان تمایل به ورود به این برنامه در هر زمان و مکانی را دارند پیگیر برای دانلود برنامه سما لایو هستند تا با دانلود و نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود دسترسی راحت تری به امکانات اون داشته باشند.


اما متاسفانه، در حال حاضر هنوز هیچ نسخه اپلیکیشنی برای سامانه سما لایو منتشر نشده است و امکان استفاده از این اپلیکیشن بر روی گوشی های هوشمند نیست، ولی دانشجویان و اساتید می توانند به راحتی با باز کردن سایت سما لایو به نشانی اینترنتی samalive.ir بر روی یکی از مرورگرهای گوشی هوشمند خود از امکانات مختلف این سامانه بر روی گوشی های خود نیز استفاده کنند.

سؤالات متداول سما لایو samalive.ir سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی

جهت ورود به سما لایو | سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی می بایست به آدرس اینترنتی samalive.ir مراجعه کنید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سما لایو samalive.ir سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا