سامانه سجا saja.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سجا saja.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

saja.medu.ir + سامانه سجا مدارس شاهد 1401

سامانه سجا saja.medu.ir با هدف ارائه خدمات به فرزندان خانواده های ایثارگر و شهدا و دانش آموزان عادی که می خواهند در مدارس شاهد ثبت نام کنند به همین دلیل سامانه سجاد را طراحی و راه اندازی نموده اند. این سامانه به شما امکان می دهد بدون حضور در سازمان یا ارگان خاصی و بصورت آنلاین و غیرحضوری در مدارس شاهد ثبت نام کنید.

در ادامه مقاله نحوه ورود به سامانه سجا راهنمایی اسفاده از سامانه سجا saja.medu.ir را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا انتهایی مقاله همراه ما باشید.

saja.medu.ir پیش ثبت نام سامانه سجا 1400-1401

معرفی سامانه سجا saja.medu.ir

سامانه سجا saja.medu.ir (سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران ) سیستم جامع شاهد و ایثارگران مخصوص مدارس شاهد است که تحصیل در این مدارس تابع شرایط خاصی می باشد. که خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران جز این افراد هستند و می توانند از طریق سایت سجا آموزش و پرورش به نشانی saja.medu.ir ثبت نام به عمل آورند.

دسته اول ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا

دسته اول به فرزندان شاهد ( فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان و جانبازان 50 درصد به بالا ) اختصاص مي يابد كه لازم است اوليا بعد از ثبت نمودن اطلاعات در سايت سجا (درصد قبولي 99%) و ارائه مدارك به مدرسه مورد نظر در موعد مقرر ثبت نام قطعي را براي مدرسه سجا به عمل آورند.

دسته دوم ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا

دسته دوم به ثبت نام ساير دانش آموزان كه سهميه هاي آزاد و همچنين سهميه هاي فرهنگي، معدل، مدال، حفظ قرآن و … مي باشند تعلق مي گيرد.

ثبت نام بقيه دانش آموزان طي دو مرحله انجام مي شود، بعد از انجام ثبت نام موقت با مد نظر قرار دادن اولويت هاي ايثارگري و يا ساير امتياز بندي ها با توجه به احراز شرايط صورت گرفته دانش آموزان كليه موارد بررسي مي شود و نتيجه ثبت نام مدارس شاهد آن از طريق سامانه سجا براي انجام ثبت نام قطعي دانش آموزان پذيرفته شده اعلام خواهد شد.

لیستی از خدمات سامانه سجاد saja.medu.ir :

  • انجام پیش ثبت نام در مدارس شاهد 1401-1402
  • مود علاقه داوطلب بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت کاملا اینترنتی
  • اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا بر اساس کد ملی داوطلب
  • ورود به سامانه دانشجو از طریق کد ملی(ورود دانش آموزان)
  • ورود مسئولان (مسئولان محترم ادارات شاهد و ایثارگران)
  • پنل کاربری مدارس (ورود مدیران محترم مدارس شاهد به شامانه سجا)
  • اولویت قبولی بر اساس امتیاز و جلوگیری از هیچ ثبت نام حضوری و بر اساس قوانین
سامانه سجا saja.medu.ir - سایت جامع امور شاهد و ایثارگران

نحوه ورود به سامانه سجا saja.medu.ir

یکی از اصلی ترین و مهترین اهداف سامانه سجا saja.medu.ir ایجاد فضایی برای ثبت نام دانش آموزان به مدارس شاهد می باشد. در اصل ثبت نام مدارس شاهد و اعلام نتایج مدارس شاهد از طریق سایت سجا به نشانی www.saja.medu.ir انجام می شود.

نتایج قبولی مدارس شاهد نیز از طریق همین سایت مدارس شاهد صورت می گیرد. برای این منظور نیز بایستی در بازه زمانی مشخص که در صحفه اول سایت قرار می گیرد وارد همین بخش شده و نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایید. در ادامه مقاله نحوه ورود به این سامانه را برای شما توضیح خواهیم داد.

در قسمت خدمات سامانه سه باکس ورود برای این سامانه وجود دارد که شامل بخش های مختلفی می باشد هم چون پنل کاربری مسئولان، ثبت نام دانش آموزان و پنل کاربری مدارس است. دانش آموز برای ورود به سامانه می بایست به باکس ثبت نام دانش آموزان مراجعه کرده و بر روی گزینه “ورود دانش آموزان” کلیک کنید تا وارد صفحه جدیدی شوید.

saja.medu.ir + سامانه سجا مدارس شاهد 1401

دانش آموزان و اولیای گرامی! برای انجام پیش ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد، روی دکمه “ورود دانش‌آموزان” کلیک نمایید.

ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا saja.medu.ir

ثبت نام مدارس شاهد آیا در سامانه سجا saja صورت می گیرد هنوز ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403 از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است همان گونه که میدانید ثبت نام در مدارس شاهد طبق سال های گذشته در سایت پادا pada.medu.ir انجام میشود.

سؤالات متداول سامانه سجا saja.medu.ir

چند سال پیش از طریق سامانه سجا به آدرس اینترنتی saja.medu.ir انجام می شود اکنون دانش آموزان برای ثبت نام در مدارش ساهده باید به سامانه پادا pada.medu.ir مراجعه کنند.

قبل از ورود به سامانه سجا مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه) دانش آموز و اولیا و در صورت استفاده از سهمیه، مدارک احراز هویت از ارگان مربوطه را آماده نمایید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (16 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سجا saja.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا