سایت گاج gaj.ir – دریافت کارنامه گاج

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت گاج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت گاج gaj.ir فعالیت خود را در زمینه های آموزش و با هدف توسعه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های آموزشی برابر آغاز نموده است. از اهداف اصلی موسسه گاج می توانن اشاره کرد به برگزاری آزمون های مختلف و متنوع در حوزه آموزشی میان دانش آموزان می باشد. یک از خدمات با ارزش سایت گاج فراهم سازی آنلاین برای دانش آموزان در آزمون های مختلف در پایه های تحصیلی می باشد.

انتشارات بین المللی گاج www.gaj.ir در سال 1381 فعالیت خود را در حوزه ی آموزش و با هدف توسعه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های آموزشی برابر آغاز نمود؛ و در حال حاضر به عنوان پرتیراژترین ناشر کشور مشغول به فعالیت می باشد.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در مورد سایت گاج و خدمات و امکانات آن به طور کامل توضیح خواهیم داد.

www.gaj.ir

معرفی سایت گاج gaj.ir

موسسه فرهنگی و هنری گاج gaj برای اولین بار در ایران از سال 1384 ایده تأسیس ساختمان تألیف را عملیاتی نمود که از آن زمان تاکنون مؤلفان و حرفه ای در این ساختمان مشغول تألیف کتاب های آموزشی هستند و در حقیقت شغل ویراستاران به صورت کامال اول این عزیزان تألیف و تدریس شغل دوم ایشان است.

نگاه مؤلفان، کارمندان و نمایندگی های فعال گاج همواره حفظ حقوق مخاطبان خود می باشد و این انتشارات در طی ۸ سال از سال ۸۹ تا ۹۷ از سوی سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به عنوان تنها ناشر، موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردید.

سایت گاج www.gaj.ir، به عنوان سایت رسمی گروه آموزشی جوکار که در آن خدمات مختلف این مجموعه ارائه می شود،‌ در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. در اینجا تمامی بخش های سایت گاج به همراه سامانه های زیر مجموعه آن را معرفی کرده و نحوه فعالیت و کاربرد آنها را توضیح داده ایم.

نحوه ثبت نام در آزمون گاج gaj.ir

دانش آموزان گرامی که قصد ثبت نام در آزمون گاج را بصورت مجموعه ایی با برنامه و بودجه بندی مشخص را دارند به خصوص کنکوری های گرامی،‌ برای انجام ثبت نام خود لازم است به سایت azmoon.gaj.ir مراجعه کرده و طبق عکس زیر بر روی گزینه پیش ثبت نام، در سایت گاج کلیک نمایند.

ثبت نام آزمون گاج

اکنون بعد از کلیک وارد برگه جدیدی خواهید شد که می بایست،‌ با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، پیش ثبت نام خود در آزمون گاج را انجام خواهید داد پس از تکمیل فرم، روی گزینه پیش ثبت نام کلیک کنید. تا مراحل ثبت نام در سایت گاج با موفقیت انجام شود.

حال بعد از اتمام مراحل فرم درخواستی که اکنون آن را تکمیل کرده اید توسط کارشناسان سایت گاج بررسی می شود و با شما تماس خواهند گرفت و قیمت و تعداد آزمون ها و مراحل شرکت در آزمون های گاج را برای شما توضیح خواهند داد.

برای حال رفاه شما عزیزان یک فایل pdf راهنمای ورود به صفحه شخصی آزمون گاج را در پایین همین مقاله برای شما قرار خواهیم داد که میتوانید از آن نیز برای اشنایی بیشتر با سایت گاج مشاهده کنید. [ جهت دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ورود به صفحه شخصی آزمون گاج gaj.ir

برای استفاده از خدمات سایت گاج می بایست وارد پرتال کاربری خود شده تا از خدمات آن بهرمند شوید در ادامه به شما آموزش خواهیم داد راهنمای ورود به صفحه شخصی سایت گاج gaj.ir به چه صورت می باشد.

ورود به صفحه شخصی گاج

در قدم اول می بایست به آدرس gaj.ir یا azmoon.gaj.ir مراجعه کنید.

سپس بعد از ورود به سایت گاج در قسمت منو بر روی گزینه “صفحه شخصی” کلیک کنید تا وارد صفحه لاگین این سایت شوید.

در صفحه جدید باید کد ملی و کد داوطلبی که با ثبت نام در یکی از نمایندگی های گاج دریافت کرده اید را وارد کنید.

اگر با پیام “اطلاعات شما اشتباه است” مواجه شدید، به این معناست که کد ملی و کد داوطلبی شما در نمایندگی تغییر کرده است. پس با آن ها تماس گرفته و بخواهید کد ملی و کد داوطلبی که در سیستم خود ثبت کرده اند را به شما بدهند.

بعد از تکمیل کردن مراحل پیش رو میتوانید به پنل شخصی خود در سایت گاج وارد شوید.

دریافت کارنامه گاج

جهت ورود به سایت گاج gaj.ir کلیک کنید.

آموزش دریافت کارنامه سایت گاج gaj.ir

دریافت کارنامه گاج gaj با کد داوطلبی + دریافت پاسخنامه تشریحی آزمون

ازمون گاج : دریافت کارنامه گاج  برای دریافت کارنامه آزمون گاج با کد داوطلبی,مشاهده و دریافت کارنامه آزمون گاج مشاهده و دریافت کارنامه گاج به ادامه مطلب بروید.

 صدور کارنامه آزمون ها از طریق سامانه دریافت کارنامه گاج gaj

به اطلاع داوطلبان عزیز می رساند، شما می توانید بعدازظهر پس از برگزاری هر آزمون، با مراجعه به سایت آموزشگاه و از طریق این سامانه ، با وارد کردن شماره داوطلبی و رمز عبور کارنامه آزمون خود را دریافت نمایید.

برای دریافت کارنامه های آزمون های گاج، علاوه بر سامانه سایت آموزشگاه می توانند حضوراً به آموزشگاه مراجعه نموده یا با ازطریق سایت آزمون های گاج کارنامه آنلاین دریافت نمایید.(راهنمای دریافت کارنامه آنلاین را درهمین صفحه ببینید)

دریافت کارنامه گاج صفحه شخصی

نحوه دریافت کارنامه آزمون های سراسری گاج برای دریافت کارنامه بصورت آنلاین به سایت واحد آزمون انتشارات بین المللی گاج به آدرس ( سایت گاج کارنامه ) http://azmoon.gaj.ir مراجعه نمایید و پس از کلیک روی دریافت کارنامه و ورود به صفحه مربوطه با وارد کردن شماره داوطلبی به عنوان شناسه کاربری و 123456 به عنوان رمز عبور کارنامه خود را دریافت نمایید.

در قدم اول می بایست در موتور جستجوگر خود آدرس اینترنتی exam.gaj.ir را سرچ  کنید تا وارد صفحه ورود سایت گاج شوید.

در ادامه باید برای دریافت کارنامه در سایت گاج می بایست شماره همراه خود را در کارد های مورد نظر وارد کنید تا برای شما یک کد تایید ورود به سایت گاج ارسال شود و در نهایت در باکس مورد نظر تایپ کنید و ادامه مراحل ورود کلیک کنید. اگر هنوز در این سایت ثبت نام نکرده اید می توانید در برگه که جدید برای شما باز شده است بر روئ ثبت نام کلیک کنید برای خود یک پرتال کاربری در سامانه گاج ایجاد کنید.

حال برای دریافت کار نامه گاج می بایست کد داوطلبی و کد ملی خود را وارد کنید. اکنون بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نظر وارد پنل کاربری خود در سایت گاج gaj.ir می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت کارنامه گزینه دو

کارنامه تحصیلی سایت گاج gaj.ir

بعد از دریافت کارنامه، دانش آموزان میتوانند کارنام های که نقاط ضعف آنها را در هر سؤال از آزمون نشان می دهد، دریافت کنند. در این کارنامه، دانش آموزان در درس هایی که ضعف دارند، مشاوره می شوند و میتوانند حل ویدئویی سوالات که در آنها مشکل دارند، را از طریق سایت آزمون یا سایت IQ Dr   دکتر آی کیو ببینند.

سیستم هوشمند کارنامه مشاوره محور، این ضعف و بی دقتی دانش آموزان را پردازش می کند و یک خروجی کاملا تحصیلی و هوشمندانه ارائه می دهد و بر مبنای این خروجی، پیام های مشاورهای متناسب با وضعیت علمی دانش آموزان، به آنها توصیه میشود. به طور خلاصه کارنامه مشاوره محور آزمون های گاج، در کنار طرح پیگیری تحصیلی کلینیک مشاوره گاج باعث میشود.

معرفی بخش گاج مارکت gaj.ir

هدف و مأموریت گاج مارکت چیست؟ میدانیم که بیشترین و بهترین امکانات ابتدا در پایتخت و سپس در کلان شهرها تمرکز یافته است. متأسفانه دستیابی یک دانش آموز به انواع نوشتافزار، کتاب و… در تهران با هیچ شهر دیگری قابل مقایسه نیست. در گاج مارکت تلاش شده تا بعد مسافت تأثیری در دسترسی افراد به امکانات نداشته باشد و عامل تعیین کننده برای داشتن وسیلهی مورد نظرتان، فقط یک کلیک باشد و بس.

در گاج مارکت چه کالاهایی به فروش میرسد؟

 هم اکنون کالا های مربوط به گروه کتاب، نوشت افزار، محتوای آموزشی، اسباب بازی، و … در سایت گاج مارکت عرضه شده است و در آیندهای نزدیک کالاهای گروه دیجیتال، رسانه های صوتی تصویری، سلامت و بهداشت، کنسول بازی و … را نیز به این وب سایت اضافه خواهیم کرد.

چرا کتاب های دیگر انتشارات در این سایت به فروش میرسد؟

گاج مارکت، فروشگاه آنلاینی است برای عرضه ی نیاز دانش آموزان، خواه این نیاز نوشت افزار باشد، خواه
کتاب کمک درسی گاج یا سایر کتاب ها. ما در گاج مارکت رفع این نیاز را وظیفه ی خود می دانند.

چند خدمات سایت گاج مارکت

  1. خرید انواع کتاب عمومی، کمک درسی، لوازم التحریر، دی وی دی های آموزشی، اسباب بازی، تغذیه ی دانش آموزی و …
  2. بیش از ۰۰۰؍۵۰ عنوان کتاب عمومی به روز شده
  3. دسترسی به اطلاعات کامل و بی طرفانه در مورد محصولات و برندهای مختلف
  4. همکاری مستقیم با برندهای معتبر و دسترسی به تنوع بیشتر در محصولات
  5. خرید با قیمت های مناسب تر به دلیل شفافیت و رقابت در خرید از فروشگاه های اینترنتی

مقاله پیشنهادی » سایت سازمان سنجش sanjesh.org

معرفی بخش مای گاج gaj.ir

سالانه میلیون ها درخت از جنگل ها قطع و به بیابان ها اضافه می شود تا طی فرایندی تبدیل به کاغذ شود. این کاغذها طی مراحلی تبدیل به کتاب هایی می شوند که به دست ما می رسد.

جامعه ی بشری همواره به دنبال استفاده ی بهینه از مواد اولیه بوده و برای جلوگیری از هزینه های اضافی و تخریب محیط زیست، سعی در استفاده ی مجدد و ایجاد چرخه ی بازگشت به تولید برخی از کالاهای از جمله کاغذ را داشته است.

در همین راستا انتشارات بین المللی گاج با توجه نقش مهمی که در نشر و تولید کتاب دارد، سامانه ای به نام “مای گاج” راه اندازی کرده است و از این طریق تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تولید مجدد کتاب و هدر رفت این سرمایه ی ملی به کار گرفته است.

“مای گاج” سامانه ای برای انتقال فرهنگ است. در مای گاج با اشتراک کتاب های استفاده شده خود از طریق اهدا، مبادله و فروش، به کتاب هایمان ارزشی دوباره می بخشیم. در واقع مای گاج بستری را فراهم نموده تا دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم بتوانند کلیه کتاب هایی را که استفاده کنند.

معرفی امکانات سایت گاج gaj

امکانات سایت گاج gaj.ir

با استفاده از سایت سایت گاج www.gaj.ir از امکانات زیر بهرمند شوید:

نفرات برتر آزمون: پس از برگزاری هر آزمون، نفرات برتر مشخص شده و در سایت نمایش داده می شود. کارنامه: از طریق صفحه شخصی، دانش آموز می تواند کارنامه کشوری و کارنامه تفصیلی خود را مشاهده و دریافت کند.

نرم افزار انتخاب رشته: به دانش آموزان در جهت انتخاب بهترین رشته و دانشگاه کمک می کند. بودجه بندی، برنامه و خدمات آزمون های سراسری گاج: فایل بودجه بندی و برنامه آزمون های گاج به تفکیک مقطع تحصیلی و همچنین یکجا و بدون تفکیک قابل دریافت است.


نرم افزار تخمین رتبه آزمون سراسری گاج: این نرم افزار حدود رتبه دانش آموز را در کنکور براساس درصدهای نسبی که محاسبه کرده است، تخمین می زند، همچنین درصدهای مطلوب را در راستای کسب رتبه دلخواه در اختیار آن ها قرار می دهد.

بودجه بندی کنکور: جدول بودجه بندی کنکور به تفکیک درس قابل مشاهده است.

منابع کنکور: جدول منابع دروس عمومی و تخصصی کنکور سراسری سال ۹۸ ،به تفکیک گروه های آزمایشی قابل مشاهده است.

آشنایی با رشته های دانشگاهی: این قسمت برای کنکوری ها طراحی شده تا قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری، و همچنین هر نمایندگی دارای صفحه ی شخصی شهر خود در سایت ir.gaj.www می باشد و دانش آموزان می توانند از فعالیت های مربوط به شهر خود اطالع حاصل نمایید. با رشته های مختلف دانشگاهی آشنا شوند.


نمایندگی ها: آدرس و شماره تماس همه نمایندگی های گاج در سراسر شهرهای ایران را می توان مشاهده نمود، همچنین پذیرش نمایندگی آزمون های گاج، به صورت آنالین و از طریق تکمیل فرم مربوطه، از دیگر امکانات این بخش است.


ویدئوهای مشاوره ای: این ویدئوها در زمینه انتخاب رشته آموزش های الزم را ارائه می دهد.

اخبار روزانه مرتبط با مسایل درسی، دانشگاهی، آموزشی و کنکوری

دانلود اپلیکیشن گاج

با توجه به دغدغه های عادی یک دانش آموزان “از کجا شروع کنم؟” “چه منابعی را مطالعه کنم؟” بهینه ترین روند مطالعه به چه صورت می باشد و …، در راستای ایجاد عدالت آموزشی و نیز ارائه خدمات به صورت کامل به تمامی دانش آموزان در سراسر کشور، برآن شدیم تا با ارائه اپلیکیشنی کاربردی و تعاملی، عالوه بر پاسخ دهی به نیازهای کاربران، فرآیند درس خواندن را از روال تکراری و خسته کننده آن خارج کرده و این فرآیند را به امری لذت بخش مبدل نماییم.

1-دسترسی به جامع ترین و باکیفیت ترین منابع آموزشی در کمترین زمان ممکن، همیشه و همه جا
2 -کم هزینه و مقرون به صرفه با امکانات پرداخت متنوع، متناسب با نیازهای دوره ای دانش آموزان
3 -افزوده شدن انواع محتواهای آموزشی جدید و بروز در تمامی پایه های تحصیلی به صورت هفتگی
4 -قابلیت یادداشت برداری در حین آموزش، به صورت رایگان با امکان بازخوانی در هر زمان
5-برنامه ریزی تحصیلی و تهیه مسیر آموزشی با شیوه های نوین، از یادگیری تا خودسنجی و آزمون

1 -آزمون های از پیش طراحی شده متناسب با مطالب هر فصل از کتب درسی تمامی پایه ها
2 -دفتر یادداشت چند رسانه ای با قابلیت دسته بندی فصول کتاب به صورت جزوه برای هر درس
3 -آموزش ویدئویی خط به خط کتاب های درسی پایه های اول تا دوازدهم با حضور اساتید برجسته
4-حل تشریحی و گام به گام تمامی تمرین های کلیه کتاب های درسی پایه های اول تا دوازدهم
5 -فایل پی دی اف کلیه کتاب های درسی برای پایه های اول تا دوازدهم به صورت رایگان

دانلود اپلیکیشن گاج

کلینیک مشاوره گاج gaj.ir

اگر فـرزنـدتـان در امـور تحصیلی از وضـعـیـت مـناسـبـی بـرخوردار نیستند؛ اگر از ساعت مطالعه و پیشرفت تحصـیلـی مطلـوبی بــرخوردار نیستند؛ اگر فرزندتان برای درس خواندن، انگیــزه کافـی نـدارد و نگران افت تحصیلی او هستید؛ اگر ذهن شما مملو از دغدغههای فردای فرزندان است؛ پــیـشـنـهـاد مـا بـه خـانواده شـما پیوستن به کلینیک مشاوره گاج است.

خدمـات زیر را به صورت یکجا، در هیـچ جای دیگری نخواهید یافت:
•طرح پیگیری تحصیلی از مدرسه تا دانشگاه
•پیگیری کامل امور تحصیلی و مشاوره فردی در طول سال تحصیلی
•بهرهمندی از مشاور آموزشی، روانشناس و مشاور تغذیه
•معرفی بهترین کتاب های کمک درسی
•ارائه درسنامه های کاملا حرفه ای قبل از هر آزمون
•نرم افزار محاسبه درصد و نرم افزار تخمین رتبه
•معرفی رشته ها و دانشگاه ها
•پاسخگویی آنلاین به سوالات مشاوره ای شما
•پیش بینی رتبه کنکور به خاطر سوالات استاندارد آزمون و مقایسه در بالاترین جامعه آماری واقعی
•برنامه ریزی تخصصی برای تجربی ها ویژه قبولی قطعی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی

سؤالات متداول سایت گاج gaj.ir

برای دریافت کار نامه گاج می بایست کد داوطلبی و کد ملی خود را وارد کنید. اکنون بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نظر وارد پنل کاربری خود در سایت گاج gaj.ir می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید.

در قدم اول می بایست به آدرس gaj.ir یا azmoon.gaj.ir مراجعه کنید.

سپس بعد از ورود به سایت گاج در قسمت منو بر روی گزینه “صفحه شخصی” کلیک کنید تا وارد صفحه لاگین این سایت شوید.

در صفحه جدید باید کد ملی و کد داوطلبی که با ثبت نام در یکی از نمایندگی های گاج دریافت کرده اید را وارد کنید.

برای دریافت کارنامه بصورت آنلاین به سایت واحد آزمون انتشارات بین المللی گاج به آدرس http://azmoon.gaj.ir مراجعه نمایید و پس از کلیک روی دریافت کارنامه و ورود به صفحه مربوطه با وارد کردن شماره داوطلبی به عنوان شناسه کاربری و 123456 به عنوان رمز عبور کارنامه خود را دریافت نمایید.

6/6 - (36 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت گاج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا