سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای | sanjesh.org

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانش آموزان و افرادی که از هنرستان فارغ التحصیل شده اند و در صورتی که قصد دارند ادامه تحصیل دهند میتوانند در کنکور ثبت نام کنند و به دانشگاه های فنی حرفه ای، موسسات آموزش غیرانتفاعی و غیر دولتی بروید. برای ثبت نام در کنکور به سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 مراجعه کنید و نسبت به ثبت نام خود را در این سایت سنجش انجام دهند.

سامانه سنجش جهت ثبت نام کاردانی، تمامی مراحل و روند ثبت نام کنکور کاردانی اعم از انتشار دفترچه راهنمایی ثبت نام، اعلام نتایج و کلیه مواردی که مرتبط با کنکور است را در سایت خود قرار میدهد؛ بنابراین نحوه ی استفاده از سایت سنجش و آموزش این سایت برای افرادی که میخواهند در سایت سنجش به ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳  بسیار پر اهمیت و ضروری است.

در ادامه این مقاله قصد داریم معرفی سایت ثبت نام کنکور کاردانی ، شرایط ثبت نام، زمان و نحوه ی ثبت نام در سایت سنجش با شما صحبت کنیم.

معرفی سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

دختران و پسرانی که دارای مدرک دیپلم در رشته‌های فنی و حرفه ای و کاردانش هستند میتوانند جهت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای به سایت سازمان سنجش مراجعه و در آن سایت ثبت نام کنند.

آدرس سایت سنجش جهت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای Sanjesh.org  است که شما با در دست داشتن مدارک و شرایط  لازم در زمان اعلام شده میتوانید به ثبت نام در این سایت اقدام کنید. یا همچنین از اخبار مربوط به سایت سنجش آگاه شوند.

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

داوطلبان فنی و حرفه ای  جهت ثبت نام در کنکور کاردانی باید در بازه زمانی مشخصی به سایت سنجش مراجعه کرده و به ثبت نام در این سایت اقدام کنید. زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای  از 17 تیر ماه شروع شده و تا 24 تیر ماه فرصت دارد. به همین جهت، داوطلبان و متقاضیان می توانند در تتریخ های ذکر شده وارد سایت سنجش شده و به ثبت نام در این سایت اقدام کنند.

ثبت نام در سازمان سنجش و همچنین ویرایش اطلاعات در این سایت در بازه زمانی گفته شده امکان پذیر است و شما به مدت یک هفته فرصت دارید کا به ثبت نام صحیح و درست در این سایت اقدام کنید.

هر ساله سازمان سنجش زمانی را برای ثبت نام کنکور کاردانی را اعلام کرده و پس از آن با توجه به صلاح دید این سازمان امکان تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای وجود دارد که در ثورت تمدید این خبر در این سایت و یا اخبار گفته و به روزرسانی میشود.

مقاله پیشنهادی « هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

متقاضیان و داوطلبان سازمان سنجش که قصد ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را دارند میتوانند در ابتدا به سامانه سنجس مراجعه کنند و پس از دانلود دفترچه راهنما ثبت نام کنکور، آن را مطالعه کرده و از شرایط ثبت نام در این سایت مطلع گردند. دختران و پسرانی که دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای هستند پس از بررسی شرایط، درصورت واجد شرایط بودن میتوانند به ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای اقدام کرده و در این سایت نام نویسی کنند.

معمولا افراد برای ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای باید شرایط زیر را دارا باشند.

  • اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی در کشور ایران
  • عدم احراز فساد اخلاقی بر اساس مصادیق موجود
  • متقاضیان باید دارای گواهینامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای باشند.
  • داشتن دیپلم فنی و حرفه ایدوره چهار ساله نظام قدیم آموزش و پرورش
  • متقاضیان باید دارای دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید 3 – 3 – 6 و یا نظام سالی – واحدی و یا ترمی – واحدی باشند.
  • افراد و متقاضیان که در حال تحسیل هستند باید شرایط فارغ التحصیلی تا آخر شهریور ماه سال ۱۴۰۳را داشته باشند.
  • داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی داوطلب
  • نداشتن منع ادامه تحصیل از لحاظ نظام وظیفه برای آقایان

در صورتی شما شرایط گفته شده را داشته باشید میتوانید با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org به ثبت نام در این سایت اقدام کنند.

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی در سایت سنجش

نام نویسی در مقطع کاردانی رشته های بدون کنکور و با کنکور از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد و داوطلبان می بایست مراحل مربوطه را از طریق این سایت انجام دهند.

راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی

جهت ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، ابتدا وارد سایت سنجش شده و سپس روی گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” کلیک کنید.

نام کاردانی فنی حرفه ای

سپس روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

نام کاردانی فنی حرفه ای

قبل از کلیک روی گزیه ثبت نام باید حتما کارت اعتباری را خریداری کنید و  سپس در قسمت ثبت نام سریال کارت اعتباری خریده شده را وارد کرده و پس از پاسخ به سوال امنیتی و پذیرش شرایط و قوانین به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعد عکس پرسنلی خود را آپلود کنید و در مرحله بعد اطلاعات خود را در فرم ها وارد کرده در انتها کدپیگیری ثبت نام خود را یادداشت کنید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی در سایت سنجش ۱۴۰۳

شما جهت ثبت نام در سازمان سنجش نیاز به تهیه کارت اعتباری دارید و با این روش شما هزینه ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را پرداخت می کنید.

شما میتوانید با توجه به تصویر زیر و مراجعه به سازمان سنجش و سپس “ثبت نام کنکور کاردانی” و در انتها قسمت “خرید کارت اعتباری” در این سایت به خرید کارت اقدام کنید. این مرحله نیازمند در دسترس داشتن اطلاعات کارت بانکی جهت خرید کارت اعتباری است. متقاضیان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای باید پس از خرید کارت اعتباری، کد و سریال کارت اعتباری دریافتی خود را یادداشت کرده و به قسمت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای رفته و شروع به ثبت نام کنید.

نام کاردانی فنی حرفه ای 1

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی

سازمان سنجش هرساله کنکور کاردانی فنی حرفه ای را برگزار کرده و جهت اعلام و اطلاعیه در خصوص برگزاری کنکور دفترچه راهنما ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را در سایت خود قرار می دهد. در این دفترچه اطلاعات جامع و کاملی در خصوص فرآیند و مراحل ثبت نام، شرایط افراد برای ثبت نام و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد و کاربران با دانلود و دریافت این دفترچه و مطالعه آن، اطلاعات کافی و دقیقی در مورد ثبت نام کنکور کاردانی کسب میکنند.

اگر همچنان پس از مطالعه این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای داشتید میتوانید با زومیک تماس بگیرید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای | sanjesh.org

برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای باید به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی تا ۲۴ تیر ماه فرصت دارد و در صورت تمدید بازه ی ثبت نامی به شما اعلام میگردد.

ثبت نام کنکور در سازمان سنجش ملزم یک سری شرایط است که شرایط ثبت نام در دفترچه سازمان سنجش ذکز شده است همچنین برخی شرایط ثبت نام در این مقاله ذکر شده است.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا