سایت ثبت نام در مای مدیو my medu.ir 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام در مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مای مدیو my medu.ir
سایت مای مدیو my medu.ir

سایت مای مدیو my.medu.ir خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ( my medu.ir مای مدیو ) با هدف ارائه خدمات الکترونیکی و غیرخصوری به دانش آموزان، فرهنگیان و والدین دانش آموزان گرامی راه اندازی شده است. در سایت مای مدیو دانش آموزان برای ورود به سامانه، از کد ملی به عنوان نام کاربری و سریال شیش رقمی شناسنامه خود را به عنوان رمز پیش فرض استفاده کنند.

از اصلی ترین خدمات گیرنده سایت ثبت نام در سایت my medu ir معلمان عزیز می باشند که میتوانند خدماتی مثل : حکم کارگزینی، فیش حقوقی، رتبه بندی فرهنگیان، خلاصه سوابق نقل و انتقال فرهنگیان و … را در سایت مای مدیو my medu.ir دریافت کنند.

فرهنگیان در صفحه نخست با انتخاب نقش فرهنگی و وارد نمودن کد ملی و رمز عبور خود می‌توانند بعد از ورود به پنجره خدمات آموزش و پرورش، برای انجام سامانه مورد نظر خود را انتخاب کنند سایت مای مدیو my medu بدون شک از پرکاربردی ترین سامانه های آموزش و پرورش می باشد که خدماتی زیادی تا به الان به دانش آموزان و فرهنگیان ارائه کرده است لذا شما نیز باید کار با این سایت را بلد باشید که در ادامه مقاله بصورت اختصاصی تمام مراحل مربوط به مای مدیو را به شما توضیخ خواهیم داد.

در مقاله پیش رو با یکدیگر خواهیم پرداخت به نحوه ورود دانش  آموز و معلمان به سایت مای مدیو my. medu. ir و استفاده از خدمات این سامانه صبحت خواهیم کرد.

توجه : در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد سایت ثبت نام در مای مدیو می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه  سایت ثبت نام در مای مدیو my medu.ir  

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدیو

جهت مشاهده نام مدارس در لیست پیش ثبت نام سامانه مای مدیو my medu.ir طبق مراحل اقدام لازم را به عمل آورید:

  • ورود به کاربری سیدای مدیر مدرسه
  •  عملیات اولیه
  • سازماندهی و ثبت نام
  • سازمان مدرسه
  • گزینه ارسال به منطقه
  • رفرش صفحه
  • ورود مجدد به همین صفحه
  • کنترل پایه/رشته/ تعداد دانش آموز
  • ارسال دوباره به منطقه

چنانچه سازمان مدرسه از قبل تایید شده باشد، دوباره جهت رفع خطا، مراحل فوق انجام پذیرد.

  • ورود کارشناس منطقه با کاربری طرح وبرنامه
  •  عملیات اولیه
  • عملیات پیش ثبت نام
  •  بررسی سازمان مدرسه
  • مشاهده مدرسه مورد نظر
  • تایید سازمان مدرسه

 پس از ورود مجدد به سامانه my.medu.ir نام مدرسه در لیست مدارس منطقه مورد نظر مشاهده می شود.

%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87 %D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9 %D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D9%88 %D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4 my medu.ir
my medu.ir

سایت مای مدیو my medu.ir

پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu که یکی از سایت های جدید آموزش و پرورش می باشد. وزارت آموزش و پرورش سامانه های زیادی را برای ارتقاع کیفتی خدمات خود راه اندزی کرده است یکی از آن سامانه های کاربردی می توان به سایت مای مدیو my.medu.ir اشاره کرد.

تمام کارمندان محترم وزارت آموزش و پرورش (معلم، مدیر،معاون) برای اینکه از صحت ابلاغ خود و واحد سازمانی اصلی شان باخبر شوند و بدانند که کدام مدرسه مستندات مربوط به رتبه بندی شان را تایید می کند، می توانند به سامانه my medu.ir مراجعه و از ماژول پیش نویس ابلاغ ابلاغ خود را مشاهده کنند. رمز  سایت my medu همان رمز سامانه فیش حقوق و رتبه بندی است.

سایت مای مدیو my. medu. ir شامل خدماتی چون : دریافت کارنامه، ثبت نام آزمون‌ها و جشنواره ها ، هدایت تحصیلی، درخواست نقل و انتقال بین مدارس، خرید کتب درسی «برای my medu دانش آموز ، دریافت فیش حقوقی ، حکم، ابلاغ معلمان my medu ir ، خلاصه سوابق درخواست نقل و انتقال، کارنامه رتبه بندی «برای فرهنگیان»، و خدمات عمومی شامل ثبت نام سنجش بدو ورود کودکان به دبستان، جستجوی مدارس، و دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی «برای والدین و فارغ‌التحصیلان» اشاره کرد.

 دانش آموزان در صورتی که برای ورود به سایت مای مدیو my medu.ir با خطا مواجه شدند، میتوانند برای دسترسی یکسری از این خدمات به سایت همگام مراجعه و یا برای دریافت کارنامه به سامانه پادا مراجعه نمایند.

پیش ثبت نام در سیدا

پیش ثبت نام در سیدا 1403

قابل توجه مدیران محترم مدارس متوسطه دوم روزانه

فعال شدن گزینه پیش ثبت نام در سیدا سال تحصیلی 402 – 403

جهت اقدام و تایید ثبت نام پیش ثبت نام در سایت سیدا : ادامه مطلب

my medu.ir
my medu.ir

نکته مهم | دانش آموزانی که مایل به شرکت درامتحانات شهریور ماه برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه ( در دروس باقی مانده ) می باشید نیز می توانید در روزهای دوشنبه وچهارشنبه ساعت 4 الی 6/5 وبادردست داشتن مدارک زیربه مدرسه بزرگسالان مراجعه نمایید( لازم به ذکراست ثبت نام و پرکردن فرم فقط وفقط توسط خوددانش آموزامکان پذیراست )

مدارک لازم جهت ترمیم نمره و ایجاد سابقه:

 1) 3 قطعه عکس جدید 3 در 4 و اسکن یکی از عکس ها روی CD

 2( کپی شناسنامه و کارت ملی دانش آموز به همراه اصل آن

 3) کپی شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر

 4) کپی کارنامه فارغ التحصیلی و گواهینامه فارغ التحصیلی به همراه داشتن اصل آن

 5) کد تائیدیه سوابق تحصیلی

 6) به همراه داشتن پرینت ثبت درخواست ثبت نام برای ترمیم نمره یا ایجادسابقه در سامانه http://my.medu.ir (که بایددرروندثبت نام درسامانه فوق مشخصات ذیل راثبت نمائید.)

مشخصات: استان ترمیم ، منطقه ترمیم ، مدرسه ترمیم ضروری است دانش آموزان فارغ التحصیل نظام قدیم که دیپلم سه ساله متوسطه وپیش دانشگاهی دارند باید دوبار درخواست برای ترمیم نمره رادرسامانه http://my.medu.ir

راهنمای مشاهده کارنامه و نمرات خرداد ماه 1402 توسط دانش آموزان کلیه دانش آموزان میتوانند با ورود به درگاه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir کارنامه و نمرات وارد شده توسط معلم را در خرداد ماه ۱۴۰۲ خود را دریافت نمایند. بر روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت مای مدیو my medu.ir

سایت my.medu.ir مای مدیو با هدف مشاهده فیش حقوقی و مشاهده احکام و نتیجه رتبه بندی و رتبه هر شخص و  سایر خدمات ویژه فرهنگیان ساخته شده است در نسخه جدید این سامانه، خدمات ویژه دانش اموزان مانند ثبت نام در جشنواره خوارزمی ، مشاهده کارنامه و دیگر امکانات نیز اضافه شده است.

جهت ثبت نام در مای مدیو my medu.ir و استفاده از خدمات و امکانات این سامانه ، می بایست در قدم اول آدرس اینترنتی این سامانه یعنی عبارت my. medu. ir را در گوگل سرچ کنید.

در حال حاضر امکان ثبت نام در این سایت www.my.medu ir وجود نداشته و گزینه ای بعنوان ثبت نام در سامانه مای مدیو دات آی آر mymedu موجود ندارد فرهنگان محترم این را نیز بدانید رمز این سامانه همان رمز سامانه فیش حقوق و رتبه بندی می باشد.

ثبت نام در مای مدیو my medu.ir
my. medu. ir

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مای مدیو سامانه ای می باشد که فرهنگیان، اولیا، دانش آموزان و دیگر کاربرانی که نیازمند استفاده از خدمات مرتبط با آموزش و پرورش

لیست پایین مربوط به فرهنگیان عزیز می باشند. بعد از ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my. medu. ir می توانید از این خدمات بهرمند شوید.

kholase%20savabegh

فرم خلاصه سوابق

kart%20shenasai

کارت پرسنلی

naghlo%20enteghalat

نقل و انتقالات

estelam

استعلام مدرک تحصیلی

mosabeghatv

کارت جشنواره ها و مسابقات ورزشی فرهنگیان

namad

سامانه نماد

ltms

ضمن خدمت

books

خرید تک جلدی کتب درسی

tavana

توانا کارت

madresemelli

مدرسه ملی اولیاء

jostojoyemadares2 coming

جستجوی مدارس

اکنون خدمات عمومی و ویژه دانش اموزان نیز به این سامانه my medu اضافه شده است . دانش اموزان نیز می توانند جهت خدماتی از قبیل پیش ثبت نام مدارس ، مشاهده فایل کتب درسی ، استعلام مدرک تحصیلی ، دریافت کارنامه و گواهی اشتغال به تحصیل به این سامانه مراجعه نمایند .

ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو 1402

1- گام اول : برای ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو، نشانی my. medu. ir مای مدیو دات ای ار را در مروگر خود جستجو کنید. تا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید. در این قسمت لازم است نقش خود را انتخاب کنید.

نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو 1402

2-گام دوم: با کلیک روی انتخاب نقش، گزینه والدین و سایر را انتخاب کنید تا بتوانید به عنوان والدین دانش آموز، برای ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو دات ای ار mymedu ، اقدام کنید.

نام دانش آموزان سامانه مای مدیو 1402

3- گام سوم: به این ترتیب میتوانید با انتخاب عبارت” والدین و سایر” به عنوان والدین وارد می شوید. روی ورود به سامانه my medu ir از طریق رمز یکبار مصرف کلیک کنید.

نام در مای مدیو my medu.ir

4-گام چهارم: در این مرحله وارد پنجره خدمات دولت هوشمند می شوید. می توانید با رمز یکبار مصرف، وارد سامانه مای مدیو my .medu.ir شوید. برای اینکار لازم است شماره موبایل خود را که حتما به نام خودتان ثبت شده است، وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد نمایید.

دولت

5-گام پنجم: یک پیامک با اسم MGOV برای شما ارسال می شود که حاوی کد تایید پنجره خدمات دولت هوشمند است. در این پیامک از شما خواسته می شود که این کد را در اختیار دیگران نگذارید.

5

6-گام ششم:در این مرحله، به سادگی وارد پروفایل مای مدیو my. medu. ir خود شده اید. پروفایل مدیو دات آی آر، امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. نظیر امکان استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، سنجش بدو ورود دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، ورود به سازمان آموزش و پرورش استثنایی و …

مدیو دات ای ار

7-گام هفتم: اگر به عنوان والدین، هنوز فرزند خود را به عنوان دانش آموز در سامانه مای مدیو my. medu. ir ثبت نام نکرده اید، در این قسمت می توانید به سادگی با کلیک روی عبارت اضافه کردن دانش آموز، مراحل ثبت نام را انجام دهید.

مدیو فرهنگیان

8-گام هشتم: کد ملی فرزند خود را وارد کنید و سپس از روی تقویم، تاریخ تولید فرزند را انتخاب کرده و دکمه ثبت را بزنید.

به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir

ورود به سایت مای مدیو my medu.ir

برای medu.ir ورود به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش | my medu.ir در قدم اول می بایست به نشانی اینترنتی my.medu.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید. تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود.

اکنون مطابق با تصویر زیر ابتدا نقش خود را به عنوان؛ فرهنگی، دانش آموز یا والدین و سایر انتخاب کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کنید. 

به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir

در مجموع متقاضیان می توانند برای استفاده از این سامانه به آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند. برای ورود مستقیم به سامانه my. medu. ir کلیک کنید. برای ورود مستقیم به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

همان گونه که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده در سال جاری ثبت نام مدارس شاهد در سامانه مای مدیو my.medi.ir برگزار میشود همچنین این را نیز اضافه کنیم در گذشته ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه پادا انجام می گرفت ولی از سال 1402 این روند تغییر کرد و سایت my medu ir جایگرین آن شد در ادامه نحوه ورود و ثبت نام در سایت medu ir را برای شما شرح خواهیم داد.

کلیه دانش آموزان می‌توانند با نام کاربری کد ملی و کلمه عبور انتخابی خود وارد مای مدیو

ورود با کد ملی به سامانه مای مدیو my medu.ir

کلیه دانش آموزان می‌توانند با نام کاربری کد ملی  و کلمه عبور انتخابی خود وارد مای مدیو شوند.

در صورت برخورد با خطای کلمه عبور، از دانش آموز بخواهید مراحل زیر را انجام دهد:

۱- با شماره همراه (سیم‌کارت به نام) یکی از والدین خود از طریق درگاه دولت وارد شوید.

۲- در پایین صفحه والدین، اسامی فرزندان را مشاهده و نسبت به انتخاب کلمه عبور برای هریک از آنها اقدام نمایید.

۳- پس از آن میتوانید با کد ملی دانش آموز و کلمه عبور انتخاب شده، وارد مای مدیو شوید.

تذکـــــر مهــم: چنانچه در پنل والدین، فرزند قابل مشاهده نیست، می بایست اقدامات زیر در سامانه  سیدا مدرسه انجام شود:

کاربری مدیر/عملیات اولیه/مشخصات فردی و پرونده تحصیلی دانش آموزان/گزینه مشخصات والدین/تمامی اطلاعات والدین به درستی ثبت شود و در پایان تیک سرپرست زده شود/اعتبار سنجی و تایید.

برای دانش آموزان غیرایرانی یا خارج از کشور به طریق زیر عمل کنید:

در سیدا، منوی تسهیلات ، انتصاب و دسترسی، کلمه عبور دانش آموزان: از لیست دانش آموزان ، دانش آموز مورد نظر را انتخاب و پس از نوشتن و تحویل پسورد به دانش آموز ، دکمه تایید و ارسال به مای را کلیک نمایید.

سؤالات متداول سامانه ثبت نام در مای مدیو my medu.ir

برای ورود به سایت مای مدیو به نشانی  my medu.ir مراجعه کنید.

برای ورود به سایت مای مدیو به نشانی  my medu.ir مراجعه کنید.

با توجه به تغییر سامانه فیش از profile.medu.ir به سامانه جدید، فیش های سال گذشته ( بعد از اسفند 1400 )  در سامانه درج نشده  است . ممکن است در آینده اقداماتی در این زمینه صورت گیرد ولی تا این لحظه هنوز امکان مشاهده فیش های حقوقی قدیمی وجود ندارد .

یکی از تمهیداتی که در سامانه my اندیشیده شده است، امکان مشاهده ابلاغ فرهنگیان است . لذا با ورود به سامانه امکان مشاهده ابلاغ خود را خواهید داشت .

با ورود به سامانه مای می توانید فرم خلاصه سوابق خود را ، از ابتدای خدمت مشاهده نمایید .

5.4/6 - (65 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام در مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫13 دیدگاه ها

  1. Thanks for finally writing about > ثبت نام دانش
    آموزان در سایت مای مدیو my medu.ir سامانه مدیو More information

  2. سایت ثبت نام در مای مدیو my medu.ir برای من باز نمیشه استاد چه کنیم ؟؟؟؟؟

    1. با سلام دوست عزیز لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید و اینترنت گوشی خود را بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا