ورود به سایت سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سایت سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir

 یکی از سامانه های در دسترس دانشجویان برای استفاده از مطالب آموزشی به صورت غیر حضوری سایت سمیاد samyad یا سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی و حرفه ای  است.

دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از دانشگاه های کشور است که با کسب مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار خود را آغاز نموده است. دانشگاه فنی و حرفه ای، تنها دانشگاه کشور است که متولی آموزش عالی فنی و حرفه ای است.

بسیاری از دانشگاه های سطح کشور اقدام به راه اندازی سامانه و ابزارهایی برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان به صورت غیر حضوری نموده اند و دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه ها از خدمات آن ها بهره برده و به صورت غیر حضوری از آموزش ها و محتواهای درسی استفاده کرده و حتی در آزمون های آنلاین که در این سامانه ها طراحی و برگزار می شود شرکت نمایند.

دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز برای ارائه خدمات آموزشی با کیفیت اقدام به راه اندازی سایت سمیاد samyad.tvu.ac.ir نموده است.

سایت سمیاد

در ایام همه گیری کرونا و با تعطیلی دانشگاه های سطح کشور آموزش مدارس دچار افت شد و به همین علت دانشگاه های زیادی در کشور اقدام به راه اندازی سامانه های مختلف برای ارائه خدمات آموزشی غیر حضوری به دانشجویان نمودند

دانشگاه فنی و حرفه ای نیز در راستای ارائه خدمات بهینه و غیر حضوری به دانشجویان اقدام به راه اندازی سامانه سمیاد samyad.tvu.ac.ir یا سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی و حرفه ای نموده است.

این سامانه به ارائه خدمات غیرحضوری آموزشی و محتواهای درسی به دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور  می پردازد.

samyad.tvu.ac.ir

سامانه سمیاد با آدرس الکترونیکی samyad.tvu.ac.ir برای در دسترس قرار دادن آموزش های آنلاین و برگزاری آزمون های دروس مختلف ، فعالیت می کند.

دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات و امکانات بخش های مختلف آن استفاده نمایند، به سایت دانشگاه محل تحصیل خود وارد شوند و با حضور در پنل کاربری خود از امکانات سایت سمیاد استفاده کنند.

تمامی فعالیت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برای ارائه مفاهیم و محتواهای درسی به صورت مجازی و برگزاری آزمون های آنلاین از طریق سامانه سمیاد samyad.tvu.ac.ir انجام می گیرد.

 

سامانه سماد دانشکده فنی و حرفه ای حاوی قسمت های مختلف از جمله آموزش، پژوهش، فرهنگ بوده و از دیگر موارد می توان به ناحیه درباره دانشکده، گروه های تحصیلی، فستیوال ها، میز خدمت‌گزاری‌ها الکترونیکی و سامانه آموزش مجازی اشاره کرد. جمعاً این عناوین در منوی صفحه استقرار دارد.

نحوه ورود به سایت سمیاد samyad.tvu.ac.ir

برای استفاده از محتوای آموزشی سایت سمیاد و شرکت در کلاس درس غیر حضوری این سامانه لازم است ابتدا به سایت سمیاد فنی و حرفه ای وارد شوید

نحوه ورود به سایت سمیاد را می توانید در ادامه مطالعه نمایید.

برای ورود به سایت سمیاد با گوشی (برای ورود با کامپیوتر هم به همین صورت می باشد) ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت سمیاد یعنی samyad.tvu.ac.ir را وارد نموده و عبارت مذکور را جستجو نمایید

بعد از جستجو این عبارت، به طور مستقیم به سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی و حرفه ای یا سایت سمیاد وارد خواهید شد.

به سایت سمیاد

در ابتدای ورود می توانید  صفحه اصلی سامانه سمیاد و امکانات و خدمات آن را مشاهده نمایید.

بعد از ورود به این سامانه اولین گام این است که دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب نمایید.

 برای انتخاب دانشگاه محل تحصیل، ابتدا بر روی نام استان محل تحصیل خود کلیک نمایید و بعد از آن نام دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنید.

ورود به سایت سمیاد

بعد از کلیک بر روی نام دانشگاه، شما به سایت دانشگاه مورد نظر هدایت می شوید.

در صفحه اصلی سایت دانشگاه محل تحصیل خود بر روی گزینه ورود به سایت کلیک نمایید.

ورود به سایت سمیاد با نام کاربری و رمز عبور

بعد از این مرحله، برای ورود به سیستم از شما درخواست نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت می شود.

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و به سایت دانشگاهی خود وارد شوید.

نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه سمیاد

همان گونه که می دانید دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای برای استفاده از محتواهای آموزشی و شرکت در کلاس درس به صورت مجازی لازم است به سامانه سمیاد یا سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی و حرفه ای مراجعه کنند برای ورود به سایت دانشگاهی خود به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید.

نام کاربری برای ورود به سامانه سمیاد، شماره دانشجویی و رمز عبور برای ورود به این سامانه نیز کد ملی فرد می باشد.

 نحوه ثبت نام در سایت سمیاد فنی و حرفه ای

معمولا برای استفاده از خدمات سامانه های مختلف ابتدا باید در آن سامانه ثبت نام نموده و بعد نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید تا بتوانید در مراحل بعد با استفاده از این نام کاربری و رمز عبور به سامانه مورد نظر وارد شده و از خدمات آن استفاده نمایید.

ولی از آن جایی که سایت samyad بر اساس اطلاعات ثبت شده دانشجویان در سیستم دانشگاهی کشور به وجود آمده است، ورود دانشجویان به این سامانه نیازی به ثبت نام در این سامانه ندارد و دانشجویان می توانند صرفا با ورود اطلاعات خود سامانه samyad وارد شوند

دانشجویان در هنگام ورود به سامانه لازم است نام کاربری خود (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کد ملی خود) را وارد نموده و در صورتی که این مشخصات آن ها در سایت دانشگاه ثبت شده باشد می توانند به سامانه  samyad.tvu.ac.ir وارد شوند.

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir یکی از سامانه های دانشگاه فنی حرفه ای می باشد این سامانه با هدف ارائه خدمات الکترونیکی غیر حضوری راه اندازی شده.

نحوه ورود به کلاس در سمیاد

برای ورود به کلاس در سمیاد ابتدا به روش گفته شده در بالا به سایت سمیاد وارد شوید.

بعد از انتخاب نام دانشگاه خود و ورود به سایت آن، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به پنل کاربری خود در سامانه samyad وارد شوید.

بعد از ورود به پنل کاربری خود، گزینه درس های من را  از منو سمت راست انتخاب نمایید. بعد از این می توانید درس های ارائه شده را مشاهده کنید.

درس مورد نظر را از بین لیست دروس ارائه شده انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب درس مورد نظر، مشخصات درس از جمله روز و ساعت برگزاری کلاس درسی و …. را می توانید مشاهده نمایید.

برای استفاده از محتوای آموزشی سامانه باید در تاریخ و زمان مشخص شده به سامانه مراجعه کنید و در کلاس درس یا آزمون طراحی شده شرکت نمایید.

دانشجویان کشور که در حال تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای هستند می توانند با ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای از خدمات مختلف این سایت استفاده نمایند

در این مطلب در مورد سامانه آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای یا سامانه samyad.tvu.ac.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در سامانه سمیاد، ورود به کلاس در سمیاد، نحوه ورود به سایت سمیاد با گوشی و … توضیحاتی ارائه شد.

 برای دریافت مشاوره بیشتر می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان مجموعه استفاده نمایید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (62 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا