سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان 1402 tashkhis.csdeo.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان 1402 tashkhis.csdeo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

Tashkhis csdeo ir 1

سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان tashkhis.csdeo.ir برای تشخیص سلامت دانش آموزان و نوآموزان پیش دبستان و کلاس اولی به صورت آنلاین طراحی و توسعه داده شده است و مدیران مدارس پیش‌دبستانی و اولیا دانش آموزان می‌توانند با وارد کردن کد ملی که به عنوان نام کاربری و رمز ورود می باشد می توانند وارد پرتال کاربری در سامانه my.csdeo تشخیص سلامت دانش آموزان شوند.

سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان my.csdeo.ir از زیر سامانه های مختلفی مانند سامانه نوبتگیری، پرداخت هزینه و تشکل شده است که در ادامه مقاله خواهیم پرداخت 
اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این سامانه هستید می توانید با مطالعه ادامه مطلب اطلاعات زیادی در این خصوص به دست آوردید.

معرفی سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان

سامانه تشخیص سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را یکی از شیوه‌های موثر در کیفیت بخشی آموزشی می باشد سازمان آموزش و پرورش استثنایی متولی و مجری اجرای برنامه سنجش در سراسر کشور است.

آموزش و پرورش زمینه‌ای را فراهم ساخته است که کودکان متناسب با استعداد، توانایی و محدودیت‌های خود بتوانند از تعلیم و تربیت صحیح در راستای ساخت جامعه بالنده و پویا بهره‌مند شوند. سایت Tashkhis csdeo.ir زیر با این هدف راه اندازی شده است.

tashkhis.csdeo.ir

نقش آموزش و پرورش در رشد شخصیت دانش‌آموزان واضح است و بعد از خانواده، مدرسه و معلم از ارکان اصلی تربیت به حساب می‌آیند که از توانایی‌ها، نقاط ضعف و قوت، نیازها و مهارت‌های آن‌ها آگاه هستند.

طرح تشخیص سلامت دانش آموزان، بینایی، شنوایی، سلامت جسمی و ذهنی دانش‌آموزان بدو ورود به مدرسه بررسی می‌شود در صورت مشکل در مرحله اول دانش‌آموزان به مرحله تخصصی معرفی می‌شوند.

همچنین هزینه طرح تشخیص سلامت دانش آموزان tashkhis.csdeo.ir را 60 هزار تومان و مدارک و شرایط مورد نیاز جهت انجام سنجش در پایگاه را بدین شرح اعلام کرد: شناسنامه دانش‌آموز و والدین ،کارت واکسیناسیون تکمیل شده، یک قطعه 4*3. 

فرآیند ارزیابی دانش‌آموزان متقاضی جهش ارزیابی داوطلبین جهش تحصیلی پایه‌های اول، دوم، سوم و چهارم ابتدایی و چند پایه ابتدایی همچنین ابتدا درخواست ولی دانش‌آموز مبنی بر تقاضای جهش به همراه کارنامه‌های پایه فعلی و پایه‌های قبل با سطح پیشرفت خیلی خوب به استثنای دروس (تربیت بدنی ووضعیت تربیتی )توسط مدیر مدرسه دریافت می‌شود. در ادامه موارد فوق در شورای مدرسه بررسی وپس از تایید توسط مدیر مدرسه  در سامانه سیدا ثبت می‌شود.

از طریق سامانه پرداخت وجه الکترونیکی به نشانی http://h7.iehs.ir/tashkhis/pay مراحل پرداخت وجه به مبلغ 180/000 هزار تومان انجام و کد رهگیری دریافت می‌نمایند. سپس با ورود به آدرس سامانه سنجش http:// tashkhis.csdeo.ir  و انتخاب گزینه نوبت گیری، نسبت به نوبت‌گیری و ارجاع به پایگاه تخصصی اقدام نمایند.

سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان my.medu.ir با منظور ثبت نام برای ارزیابی و سنجش سلامت جسمانی و آمادگی دانش آموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی راه اندازی شده است. my medu irسنجش بدو ورود در سایت مای مدیو برگزار می شود.

قابل توجه مدیران عزیز

دریافت نتیجه سنجش جهت درج در پرونده نوآموز مدیران محترم مدارس توجه داشته باشید برای دریافت نتیجه سنجش ورود به دبستان نوآموزان، از مسیرهای زیر اقدام فرمایید:

1-  اگر نوآموز سال گذشته فرایند سنجش را تکمیل کرده است، جهت دریافت نتیجه به سایت (سنجش) tashkhis.csdeo.ir یا  sanjesh.healtheh.ir مراجعه کنید 

نوبت گیری و سنجش > گزارشات نوبت گیری  > نمایش وضعیت و نتیحه سنجش < سپس کد ملی رو وارد می کنید و نسبت به دریافت نتیجه اقدام کنید.

2-  اما اگر نوآموز از طریق (مای مدیو ) اقدام به نوبت‌گیری کرده است، از طریق کاربری والدین و با حضور والدین وارد پنل سایت مای مدیو شده و از قسمت «کاربرگ سنجش» نسبت به دریافت نتیجه اقدام کنید.

هزینه سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان

در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد تعرفه یا همان هزینه سنجش سلامت نوآموزان با یک دیگر گفتگو کنیم برای فهمیدن از تعرفه سنجش سلامت نوآموزان کافیست به نشانی اینترنتی h7.iehs.ir/tashkhis/pay مراجعه کنید با ورود به سایت ( سامانه پرداخت تعرفه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ) از هزینه این طرح باخبر شوید.

tashkhis.csdeo.ir

هزینه پرداخت تعرفه جهش

  • پرداخت تعرفه جهش جهش تحصیلی مربوط به دانش آموزانیست که تقاضای ارتقای پایه های بالاتر را
  • دارند میزان تعرفه پرداختی جهش مبلغ 180000 تومان می باشد درصورت عدم مراجعه بعد از نوبتگیری
  • جهت مراجعه مجدد نیازمند پرداخت وجه می باشد.

پرداخت تعرفه تست مجدد

  • پرداخت تعرفه تست مجدد تست مجدد دانش آموزان مدارس عادی که نیازمند بررسی مجدد شناخته
  • شده اند میزان تعرفه پرداختی تست مجدد مبلغ 30000 تومان می باشد درصورت عدم مراجعه بعد از
  • نوبتگیری جهت مراجعه مجدد نیازمند پرداخت وجه می باشد.

پرداخت تعرفه دیرآموز

  • تست دیرآموز مربوط به دانش آموزان مدارس عادی است که در سنجش سال قبل دیرآموز شناخته شده اند
  • میزان تعرفه پرداختی دیرآموز مبلغ 30000 تومان می باشد
  • درصورت عدم مراجعه بعد از نوبتگیری جهت مراجعه مجدد نیازمند پرداخت وجه می باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان

سیدا یک سامانه مخصوص مدیران، معلمان و معاونان مدارس میباشد زمانی که شیوع کرونا باعث تعطیلی مدارس شده بود سامانه سیدا به دستور وزارت آموزش و پرورش ایجاد گردید. سامانه یکپارچه دانش آموزی یا به اختصار سایت سیدا برای جمع آوری و طبقه بندی نمرات و اطلاعات تحصیلی دانش آموزان راه اندازی شده است.

راهنمایی ورود به سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان tashkhis.csdeo.ir

یکی از اهداف مهم وزارت آموزش و پرورش امکان دسترسی هر چه آسان تر دانش آموزان به خدمات این سازمان می باشد به همین دلیل با راه اندازی سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان به نشانی tashkhis.csdeo.ir توانسته به محصلان مقاطع تحصیلی مختلف خدماتی را ارائه دهد.

اکنون برای ورود به این سامانه در ابتدا باید در یکی از مدارس کشور ثبت نام کرده و بعد با مراجعه به آدرس اینترنتی tashkhis.csdeo.ir و با وارد کردن کد ملی مستقیم وارد پرتال کاربری خود در سامانه تشخیص سلامت شوید.

در ادامه مقاله نحوه ورودبه سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان Tashkhis csdeo ir 1 را بصورت ویدیو و تصویری به شما کاربر گرامی به شما آموزش خواهیم داد.

سامانه پادا با هدف مشاهده کارنامه دانش آموزان و دیگر امکانات به صورت آنلاین در تمامی پایه های تحصیلی راه اندازی شده است. سامانه پادا که به معنی پرونده الکترونیکی دانش آموزان File–electronic–students است. این سامانه در حال حاظر از امکانات دیگری نیز بر خودار است که در ادامه به آن میپردازیم. 

در قدم اول در سرچ گوگل آدرس tashkhis.csdeo.ir تایپ کنید تا وارد سامانه سنجش (طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان) شوید.

در مرحله بعدی با تصویر زیر روبه رو می شوید که باید اطلاعات مورد نظر خود را که شامل کد ملی و کد امنیتی می شود در باکس های مربوط وارد کنید و بر روی مرحله بعدی کلیک کنید.

بعد از این صفحه، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و ثبت نام خود را انجام دهید.نوبت سنجش سلامت را دریافت کنید.

دانش آموزان در سامانه تشخیص سلامت e1673355589356

فرم مشخصات دانش آموزان در سامانه تشخیص سلامت

اطلاعاتی که لازم است در سامانه سنجش دانش آموزی ثبت شود تحت قالب یک فرم پیش نویس در سایت وجود دارد و این مشخصات باید به درستی و دقت کامل شود. (طبق تصویر بالا)

فرم مشخصات نو آموز بدو ورود به دبستان شامل اطاعات مربوط به مشخصات فردی، مشخصات پدر، مشخصات مارد، سایر مشخصات خانواده می باشد. نمونه فرم مشخصات نو آموز در سامانه تشخیص سلامت را در این مقاله برای شما بارگذاری کرده ایم. برای مشاهده و دانلود اطلاعات فرم روی دکمه زیر کلیک کنید 

سامانه سناد دانش آموزی به نشانی اینترنتی snd.medu.ir، سایتی ای است که از طرف آموزش و پرورش برای انجام بعضی از امور مدارس به صورت الکترونیکی و یکپارچه سازی خدمات خود و با هدف گردآوری و ذخیره اطلاعات دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی، راه اندازی شده است.

سؤالات متداول سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان tashkhis.csdeo.ir

سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان tashkhis.csdeo.ir برای شخیص سلامت دانش آموزان و نوآموزان پیش دبستان و کلاس اولی به صورت آنلاین طراحی و توسعه داده شده است.

در یکی از مدارس کشور ثبت نام کرده و کد ملی

5.8/6 - (27 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه تشخیص سلامت دانش آموزان 1402 tashkhis.csdeo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا