سایت ثبت نام مدارس سلام 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس سلام 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام مدارس سلام 1402 – 1403

دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس سلام می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس سلام برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

پذیرش در مدارس سلام با قبولی در آزمون ورودی این مدارس انجام می پذیرد و دانش آموزانی که موفق شوند در آزمون ورودی مدارس سلام حد نصاب لازم را کسب کنند می توانند به این مدارس راه پیدا نمایند. دانش آموزان می بایست ابتدا نسبت به ثبت نام در مدارس سلام اقدام نموده و پس از آن در زمان مقرر در آزمون ورودی مدرسه سلام شرکت کرده و شانس خود برای ورود به این مدارس را محک بزنند.

اگر شما هم دانش آموز بوده و در سال تحصیل 1402 – 1403 تمایل به ورود به مجموعه مدارس سلام را دارید یا والدین دانش آموز بوده و در صدد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت ثبت نام مدارس سلام می باشید این مطلب می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص سایت ثبت نام مدارس سلام تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

سایت ثبت نام مدارس سلام

مدارس سلام از جمله مدارس برتر و مطرح در کشور محسوب می شوند که به علت داشتن سطح بالای آموزش توجه بسیاری از والدین و دانش آموزان را به خود جلب کرده اند و به همین دلیل افراد زیادی هر ساله تمایل به ورود و ادامه تحصیل در مجموعه مدارس سلام را دارند.

علاقمندان به ورود به مجموعه مدارس سلام باید با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس سلام در زمان مشخص برای ثبت نام در مدرسه سلام اقدام نماید. پس از انجام مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون این مدارس در صورتی که بتوانید حد نصاب لازم برای قبولی را کسب کنید می توانید در این مدارس به ادامه تحصیل بپردازید.

سایت ثبت نام مدارس سلام با آدرس اینترنتی salamsch.com در دسترس می باشد و چنانچه شما هم متقاضی ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سلام و شرکت در این آزمون هستید می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس سلام salamsch.com نسبت به انجام مراحل پیش ثبت نام خود اقدام نمایید.

ثبت نام تمامی مقاطع تحصیلی مدارس سلام از جمله پیش دبستانی ، دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم در مدارس دخترانه و پسرانه با مراجعه به سایت مدارس ثبت نام مدارس سلام یعنی  salamsch.com انجام می پذیرد و داوطلبان برای انجام امور مربوط به ثبت نام خود باید با استفاده از این سامانه اقدام نمایند. در ادامه این مطلب به توضیح در خصوص نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس سلام خواهیم پراخت

راهنمای نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس سلام

دانش آموزانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس سلام را دارند باید در زمان ثبت نام مدارس سلام با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس سلام با آدرس اینترنتی salamsch.com برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

 در ادامه این مطلب در خصوص نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس سلام بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای انجام ثبت نام باید ابتدا به سایت salamsch.com مراجعه نمایید.

به این منظور کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه را وارد نموده و سرچ نمایید. پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به سایت ثبت نام مدارس سلام وارد خواهید شد.

سایت ثبت نام مدارس سلام

بعد از ورود به سایت ثبت نام مدارس سلام ، شماره تلفن خود را در کادر مخصوص وارد نمایید. دقت داشته باشید که تلفن همراه خود را در دسترس داشته باشید بعد از ورود شماره تلفن همراه و فشردن گزینه ادامه، کدی که به تلفن همراه شما ارسال می شود را وارد نمایید.

ورود به سایت ثبت نام مدارس سلام

 

بعد از ورود کد ارسال شده به صفحه مربوط به ثبت نام وارد می شوید.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس سلام

نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس سلام شامل چند مرحله زیر می باشد

تکمیل مشخصات فردی

 اطلاعات اولیه دانش آموز

ورود اطلاعات تحصیلی

 ورود اطلاعات مربوط به تماس

  • ابتدا مشخصات فردی دانش آموز از جمله نام  نام خانوادگی، مقطع تحصیلی و جنسیت را تکمیل نموده و برروی گزینه ادامه کلیک کنید.

  • در مرحله دوم ثبت نام باید اطلاعات دیگر از جمله سال تولد، محل سکونت، کد ملی و پایه تحصیلی مورد نظر را وراد کرده و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

تکمیل اطلاعات در سایت ثبت نام مدارس سلام

  • در صفحه بعد اطلاعات تحصیلی دانش آموز(مهد کودک یا مدرسه فعلی محل تحصیل) را وارد کنید و مجددا گزینه ادامه را کلیک نمایید.

  • در آخرین مرحله ثبت نام نیز باید اطلاعات تماس خود از جمله شماره همراه مادر،  شماره همراه پدر، تلفن منزل را وارد نموده و فرد تکمیل کنند فرم ثبت نام را مشخص نمایید. بعد از انجام این مراحل گزینه تایید ثبت نام را بفشارید.

بعد از انجام مراحل مربوط به ثبت نام کلیه اطلاعات ثبت شده در این مراحل در یک صفحه به شما نمایش داده می شود و این نشان دهنده این است که ثبت نام شما در سایت ثبت نام مدارس سلام با موفقیت انجام پذیرفته است.  با مرور اطلاعات وارد شده نسبت به ورود صحیح اطلاعات اطمینان حاصل نمایید.

بعد از این اطلاعات تکمیل شده شما توسط مدرسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بعد از انجام بررسی از طرف مدرسه با شما تماس گرفته خواهد شد.

زمان نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس سلام salamsch.com

دانش آموزان علاقمند به ادامه تحصیل در مجموعه مدارس سلام باید در زمان مقرر شده برای پیش ثبت نام به سایت این مدرسه مراجعه نموده و مراحل خواسته شده را تکمیل کنند. بعد از انجام مرحل پیش ثبت نام توسط مدرسه بررسی های لازم صورت می گیرد و با شما تماس گرفته خواهد شد.

دانش آموزان دقت داشته باشند که هم اکنون فرآیند ثبت نام مدارس سلام در کلیه پایه های تحصیلی از جمله پیش دبستانی و دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم فعال است و می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام  مدرسه سلام، برای انجام نام نویسی خود برای سال تحصیلی 1402 – 1403اقدام نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام مدارس سلام salamsch.com کلیک نمایید.

در این مقاله به معرفی سایت ثبت نام مدارس سلام و نحوه نام نویسی در این سامانه پرداختیم .در صوت تمایل به ثبت نام می توانید در بازه های زمانی مربوط به زمان ثبت نام مدارس سلام با مراجعه به سایت salamsch.com برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.

 اگر در هنگام نام نویسی با مشکلی برخوردید می توانید سوالات و مشکلات خود از برای ما کامنت کنید. کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات ، به آن ها پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام مدارس سلام 1402 – 1403

برای ثبت نام مدرسه سلام باید به سایت مدرسه سلام یعنی salamsch.com مراجعه نموده و مراحل مربوط به ثبت نام را انجام دهید.

در خصوص ثبت نام مدارس سلام در سامانه salamsch.com در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. اطلاعات بیشتر را می توانید در متن بالا مشاهده نمایید.

پذیرش مدارس سلام در کلیه مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم (دخترانه و پسرانه ) انجام می گیرد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (15 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس سلام 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا