مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی در بازه زمانی مربوط به ثبت نام می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی اقدام به ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم نمایند. اطلاعات لازم برای ثبت نام شامل اطلاعات و مدارک تحصیلی و هویتی دانش آموزان بوده و دانش آموزان پس از تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک می توانند روند نام نویسی خود را نهایی نمایند.

اگر شما نیز در صدد شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی بوده و یا با چالش و سوال مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی چیست؟ مواجه اید مطالعه ادامه مطلب و استفاده از راهنمایی های ارائه شده می تواند برای شما مفید باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی

مدارس نمونه دولتی نوعی از مدارس فعال در کشور بوده که دانش‌آموزان خود را از طریق آزمون ورودی انتخاب می‌کنند. این مدارس با هدف ارائه آموزش با کیفیت به دانش‌آموزان با استعداد و توانمند تأسیس شده‌اند. مدارس نمونه دولتی در دو دوره متوسطه اول و دوم اقدام به جذب دانش آموز می نمایند، ورود دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مستلزم قبولی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و کسب حد نصاب لازم برای تحصیل در این مدارس است.

از آنجایی که مدارس نمونه دولتی از جمله مدارس برتر در کشور بوده و می‌توانند فرصت‌های آموزشی خوبی را برای دانش‌آموزان با استعداد و توانمند فراهم نمایند، علاقمندان زیادی نیز دارند. همان طور که اشاره شد دانش آموزان پایه تحصیلی نهم به دهم برای ورود به مدارس نمونه دولتی می بایست در آزمون ورودی این مدارس حد نصاب لازم را به دست آورند.

ادامه مطلب
ثبت روزهای حضور ائمه جماعات مدارس

به این منظور لازم است دانش آموزان در بازه زمانی مربوط به ثبت نام با ورود به سایت ثبت نام اقدام به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی

بهتر است دانش آموزان پیش از اقدام به ثبت نام و شروع به تکمیل مراحل از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی مطلع باشند تا به هنگام شروع مراحل با مشکل مواجه نشده و بتوانند مراحل را به طور صحیح طی نمایند.

با ورود به سایت ثبت نام نمونه دولتی و بعد از تکمیل فرم می توانید مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی  را بارگذاری نمایید.

مقاله پیشنهادی »« کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

اطلاعات و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 شامل موارد زیر می باشد.

  • فرم ثبت نام مدارس نمونه دولتی : پس از مراجعه به سایت ثبت نام یعنی سایت مای مدیو در بازه زمانی مربوط به ثبت نام می توانید فرم ثبت نام و اطلاعات هویتی خواسته شده مانند نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، همچنین اطلاعات تحصیلی مانند معدل نهایی پایه هشتم ، معدل نهایی نیمسال اول پایه نهم، نام و کد مدرسه تحصیل کنونی، نام استان و …. را تکمیل نمایید.
  • یک قطعه عکس پرسنلی 3*4 (می بایست طبق شرایط مندرج در دفترچه راهنما باشد. عکس جدید و مربوط به سال جاری با پس زمینه سفید)
  • هزینه ثبت نام آزمون (دانش آموزان می بایست برای تکمیل مراحل ثبت نام خود ، هزینه آزمون مدارس نمونه دولتی را به طور آنلاین پرداخت کنند)

مقاله پیشنهادی » شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

نحوه بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی

دانش آموزان پایه نهم به دهم برای ورود به مقطع دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی سطح کشور می بایست بعد از ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. پس از شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در صورت کسب حد نصاب لازم خواهند توانست در این مدارس به ادامه تحصیل بپردازند.

ادامه مطلب
مروری بر جدیدترین اخبار استخدامی آموزش و پرورش

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در حال حاضر  سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir بوده و تمام مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از جمله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق همین سایت انجام می پذیرد.

  • برای ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی می بایست ابتدا به پورتال کاربری خود در سامانه مای مدیو به نشانی اینترنتی my.medu.ir وارد شوید.
  • پس از این با استفاده از گزینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی می توانید اقدام به انجام ثبت نام نمایید.
  • هزینه مربوط به ثبت نام آزمون مدارس نمودنه دولتی را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. پس از پرداخت هزینه به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد.
  • در مرحله بعد می بایست عکس دانش آموز را طبق فرمت خواسته شده در سامانه بارگذاری نمایید.
  • در ادامه مراحل و پیش از بارگذاری عکس داوطلب، می بایست فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل و کلیه اطلاعات خواسته شده را درج نمایید.
  • پس از پایان مراحل ثبت نام به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد. این کد را می بایست برای استفاده در مراحل بعد نگهداری کنید.

مشاوره بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم بهتر است دانش آموزان پیش از شروع به مراحل نام نویسی و بارگذاری مدارک در مورد جزئیات و مدارک لازم برای بارگذاری، دفترچه راهنما شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی را مطالعه و پس از اطلاع دقیق از موارد خواسته شده اقدام به ثبت نام نمایند.

ادامه مطلب
کنکور 1403 چگونه خواهد بود

داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده می توانند در بازه زمانی مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه با مراجعه به سامانه مای مدیو کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کرده و در آزمون شرکت نمایند. ولی دانش آموزانی که مدارک خود را به صورت ناقص و ناصحیح وارد نموده اند در ادامه مراحل با مشکل مواجه خواهند شد.

کلیه افرادی که در روند ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی دچار مشکل شده اند می توانند با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و بعد از بیان مشکل از راهنمایی های ارائه شده توسط کارشناسان این مجموعه استفاده نمایند.

برای ورود به سامانه مای مدیو my.medu.ir کلیک کنید.

همان طور که مطالعه کردید دانش آموزان علاقمند به شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی نهم به دهم می تاونند در تاریخ مربوط به ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی با مراجعه به سایت مای مدیو و با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی برای انجام مراحل نام نویسی خود اقدام نمایند. در این مقاله به توضیح در رابطه با بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی و نحوه بارگذاری مدارک و انجام ثبت نام توضیح داده شد، چنانچه پس از خواندن مطلب ، سوال یا ابهامی داشتید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و یا سوالات، انتقادات و پیشنهادهای خود را از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی

سؤالات متداول مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی می بایست اطلاعات تحصیلی و آموزشی خواسته شده مانند نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و ..و اطلاعات تحصیلی مانند معدل نهایی پایه هشتم ، نام و کد مدرسه و استان و … را تکمیل نمایید. همچنین می بایست در طی مراحل عکس دانش آموز طبق فرمت خواسته شده را بارگذاری نمایید.

ادامه مطلب
نحوه انصراف از دانشگاه دولتی

در این مورد در متن بالا توضحیات لازم ارائه شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه فرمایید.

دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی در پایه تحصیلی نهم به دهم می بایست در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم شرکت نمایند، این دانش آموزان در صورت کسب حد نصاب لازم و طی مراحل نام نویسی می توانند اقدام به تحصیل در مدارسه نمونه دولتی پذیرفته شده نمایند.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا