سایت شاد بوم shadboom.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت شاد بوم shadboom.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت شادبوم shadboom.medu.ir

سایت شادبوم یکی از زیر مجموعه های برنامه شاد می باشد که دارای امکانات متنوعی بوده و خدمات گوناگونی را به کاربران و دانش آموزان ارائه می نماید.

با افزایش بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در طول این همه گیری، وزارت آموزش و پرورش اقدام به معرفی اپلیکیشنی کاربردی به نام شاد نمود تا به این وسیله دانش آموزان از محیط درس و تحصیل دور نمانده و فعالیت های آموزشی خود را به صورت غیر حضوری دنبال کنند.

برنامه شاد برنامه وزارت آموزش و پرورش برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس مجازی در دوران کرونا بود که هم اکنون نیز در بسیاری از مقاطع و بازه های زمانی مورد استفاده معلمان و دانش آموزان قرار میگیرد.

امکانات و خدمات برنامه شاد از ابتدا تاکنون دستخوش تغییراتی شده و امکانات جدیدی به مرور زمان و برای استفاده راحتتر دانش آموزان و همچنین ایجاد محیطی شاد و پویا، به این اپلیکیشن افزوده شده است.

نسخه تحت وب برنامه شاد، شادینو، شاد نما و اکنون شادبوم حاصل تلاش برای ارتقا و افزایش کیفیت و بهره وری برنامه شاد هستند.

شادبوم یکی از زیر مجموعه های برنامه شاد بوده که امکانات و خدمات متنوعی را به دانش آموزان ارائه می نماید. از جمله امکانات مختلف سایت شادبوم می توان به برگزاری کلاس ها و آزمون ها، برگزاری همایش ها ،مسابقات و… اشاره نمود.

در ادامه به شرح و توضیح در مورد سایت شادبوم shadboom.medu.ir، نحوه ورود و ثبت نام در این سایت و … خواهیم پرداخت.

سایت شادبوم

اپلیکیش شاد برنامه ای است که توسط آموزش و پرورش و برای ارائه خدمات آموزشی به صورت غیر حضوری به دانش آموزان ایجاد شده است. این برنامه در طول شیوع بیماری کرونا نقش بسیار مهمی در تداوم روند آموزش دانش آموزان داشت و هم اکنون نیز به عنوان مکمل آموزش در بسیاری از مدارس و پایه های تحصیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه شاد از ابتدای حضور خود در سیستم آموزشی تاکنون دچار تغییراتی شده و به مرور امکانات بیشتری به آن افزوده شده است. یکی از سامانه هایی که در جهت تکمیل فعالیت شاد ایجاد شده است سامانه شادبوم می باشد. سامانه شادبوم خدمات و امکانات بیشتری از برنامه شاد داشته و کاربرانی که تمایل دارند کلاس ها و همایش های خود را در بستری به جز برنامه شاد اجرا نمایند می توانند از shadboom.medu.ir استفاده کنند.

موسسات، مراکز  و مدارسی که علاقمند به برگزاری کلاس های آنلاین و غیر حضوری هستند می توانند این گونه کلاس ها و جلسات خود را با استفاده از بستر سایت شادبوم برگزار نموده و از امکانات این سامانه استفاده نمایند. سامانه شادبوم با آدرس اینترنتی shadboom.medu.ir در دسترس می باشد.

برنامه شاد بستری برای تدریس مجازی دانش آموزان است. در این سامانه تدریس به صورت آنلاین می باشد و دانش آموزان باید در وقت معلوم در کلاس های مجازی شرکت کنند. سامانه شاد دانش آموزی تا کنون در  فروشگاه های عرضه نرم افزار قابل دانلود می باشد و همچنین برای دانلود اخرین نسخه برنامه شاد از طریق نشانی اینترنتی https://shad.ir نیز می توانید استفاده کنید.

نحوه ورود به سایت شادبوم shadboom.medu.ir

شادبوم سامانه ای است که به عنوان مکمل برنامه شاد و در راستای ارائه خدمات مختلف آموزشی هم جهت و همسو با کلاس های برنامه شاد ایجاد شده است.

مدارس و مراکزی که تمایل دارند از بستر این سایت برای برگزاری کلاس های آموزشی خود استفاده نمایند می توانند بدون مراجعه به برنامه شاد و صرفا با مراجعه و ثبت نام در سایت شادبوم، از فضای ایجاد شده برای برگزاری کلاس ها وجلسات آموزشی ، برگزاری آزمون ها و … استفاده نمایند.

علاقمندان به استفاده از امکانات و خدمات این سایت برای این منظور باید به سایت شادبوم shadboom.medu.ir مراجعه کنند همچنین دانش آموزانی که کلاس های درسی آنان در بستر شادبوم برگزار می گردد باید پس از ورود به سایت نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نموده تا بتوانند به حساب خود در سایت شادبوم وارد شده و در ادامه کلاس های درس خود را مشاهده و در این کلاس ها حاضر شوند و از محتواهای آموزشی استفاده نمایند.

برای استفاده از فضا و بستر شادبوم نیازی به نصب برنامه خاصی ندارید و باید صرفا از طریق سایت اقدام کنید. در ادامه می توانید نحوه ورود به سایت شادبوم را مطالعه کنید.

برای ورود به سامانه شادبوم باید ابتدا به این سامانه وارد شوید. در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی shadboom.medu.ir را وارد نموده و سرچ کنید. با سرچ این عبارت به طور مستقیم به سایت شادبوم وارد خواهید شد.

 

سایت شادبوم

برای ورود به حساب کاربری خود در صفحه اصلی سایت بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

ورود به سایت شادبوم

بعد از این به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد. در این صفحه اطلاعات کاربری خود از جمله شماره تلفن همراه و رمز عبور را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کاربر کلیک نمایید.

بعد از این به حساب کاربری خود در شادبوم وارد خواهید شد و می توانید از امکانات مختلف این سامانه استفاده کرده و یا در کلاس های آموزشی و درسی خود شرکت نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت shadboom.medu.ir کلیک کنید.

جهت ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش و استفاده از خدمات و امکانات این سامانه ، می بایست در قدم اول آدرس اینترنتی این سامانه یعنی عبارت my medu.ir را در گوگل سرچ کنید و….

ثبت نام در سایت شادبوم shadboom.medu.ir

برای استفاده از خدمات مختلف شادبوم باید ابتدا در این سامانه عضو شوید بعد از عضویت در سایت شادبوم خواهید توانست با ورود و تکمیل اطلاعات کاربری خود به حساب shadboom.medu.ir وارد شوید و از امکانات مختلف آن استفاده نمایید. برای ثبت نام در سایت شادبوم باید به این ترتیب عمل کنید.

به سامانه shadboom.medu.ir وارد شوید. بعد از ورود به این سامانه در صفحه اصلی برروی گزینه عضویت در سامانه کلیک کنید.

عضویت در سایت شادبوم

برای عضویت در سایت شادبوم اطلاعات درخواست شده از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره همراه، کد ملی، رمز عبور مد نظر و…را وارد نموده و در انتها بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

ثبت نام در سایت شادبوم

بعد از انجام این مراحل و به همین سادگی می توانید در شادبوم عضو شوید.

اکنون می توانید برای ورود به این سامانه و شرکت در کلاس های آموزشی یا استفاده از خدمات مختلف آن اقدام کنید. در صفحه اصلی برروی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید. اطلاعات کاربری خود را وارد کرده و به سامانه وارد شوید.

امکانات سایت شادبوم shadboom.medu.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد برنامه شاد برای پاسخگویی مناسب به نیاز کاربران و تامین نیازهای آنان به طور مداوم اقدم به بروزرسانی و ایجاد سامانه های مکمل نموده است.  سایت شادبوم یکی از زیر مجموعه های برنامه شاد می باشد که به ارائه خدمات مختلف به کاربران می پردازد.

از جمله امکانات و خدماتی که شادبوم به کاربران ارائه می نماید می توان به این موارد اشاره کرد

  • مهمترین خدمت و امکانی که شادبوم به کاربران خود ارائه می نماید امکان شرکت در کلاس های درسی و آموزشی به صورت آنلاین است. معلمان مدارس و یا دیگر مراکز آموزشی می توانند با استفاده از این سامانه اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی خود نموده و محتواهای آموزشی خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین در دسترس کاربران قرار دهند.

– یکی از ویژگی های سامانه شادبوم که باعث محبوبیت آن در بین بسیاری از کاربران شده است بازی شادبوم است. در این سایت بازی های مناسب برای دانش آموزان ارائه شده و دانش آموزان می توانند از این امکانات و بازی های ارائه شده در این سایت نیز استفاده کنند

– دانش آموزان می توانند با استفاده از بستر شادبوم در جشنواره ها و مسابقات مختلف که در بازه های زمانی مختلف برگزار می شود مطلع شده و در آن ها شرکت کنند.

-یکی دیگر از برنامه های کاربردی و بسیار مفید این سامانه برنامه کتاب خوان و ارائه کتاب های الکترونیکی متنوع و مناسب دانش آموزان است. دانش آموزان با مراجعه به سایت شادبوم می توانند از برنامه کتابخوان و کتاب های الکترونیکی استفاده کنند.

–        ارائه آموزش های مهارت محور یکی از دیگر از ویژگی های سایت شادبوم است . کاربران این سایت از جمله دانش آموزان می توانند از مهارت های شغلی، آموزشی، اجتماعی که در این سایت ارائه داده می شود به خوبی و برای پیشرفت و ارتقا مهارت های خود استفاده نمایند.

– و ….

در صورتی که بعد از خواندن این مطلب در مورد شادبوم، نحوه ثبت نام در سایت شادبوم و… سوالی دارید یا در حین ورود به این سامانه برای شما مشگلی پیش آمده است می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و مشگلات و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

 

نحوه ورود به سایت شادبوم چگونه است؟

برای ورود به سایت شادبوم باید به آدرس اینترنتی سامانه یعنی shadboom.medu.ir وارد شوید. نحوه ورود به سامانه در متن به طور کامل توضیح داده شده است.

سایت شادبوم دارای چه امکاناتی است؟

سایت شادبوم دارای امکانات متنوعی از جمله امکان شرکت در کلاس های درسی و آموزشی به صورت آنلاین، شرکت در جشنواره ها و مسابقات، استفاده از بازی های شادبوم و…. می باشد

چگونه در سایت شادبوم ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در سامانه شادبوم باید به این سامانه مراجعه نموده و طبق راهنمایی های ارائه شده در این مطلب ثبت نام نمایید.

 

برنامه شاد برای برگزاری کلاس های آنلاین و غیرحضوری درس دادن معلم به دانش آموزان از راه دور راه اندازی شده است. در ادامه مقاله خواهیم پرداخت به نحوه دانلود برنامه شاد جدید با لینک مستقیم – دانلود برنامه شاد برای اندروید و… تا پایان مقاله همراه ما باشید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (113 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت شاد بوم shadboom.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا