سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف پیشگیری و مقابله با سرقت علمي و ارائه پايان‌نامه‌هاي تقلبي راه اندازی شده است. تمامی واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور موظف هستند که تاييديه تمام پايان نامه‌هايي که مي‌خواهند تصويب کنند و يا پايان نامه هايي که قرار است دفاع شود را از سامانه اصالت سنج دانشگاه آزاد بگیرند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در خصوص سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir ، نحوه ورود و جستجو در این سامانه و … خواهیم پرداخت. اگر شما هم در صدد استفاده از این سامانه و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص هستید می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد

دانشجویانی که در حال ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد می باشند لازم است در راستای ارتقا کیفیت پروپوزال، پایان‌نامه و یا رساله خود با مراجعه به سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir در این سامانه ثبت نام نمایند بنابراین لازم است این دانشجویان با ثبت نام و انجام مراحل کار در این سامانه آشنایی کافی و لازم را داشته باشند.

 امروز سرقت از منابع علمی ممکن است به روش های مختلفی صورت پذیرد. این پدیده می تواند به صورت های مختلفی از جمله  کپی برداری از متون، بازنویسی، ترجمه متون و یا ترکیبی از روش های گفته شده انجام پذیرد.

در جهت پیشگیری و مقابله با سرقت ادبی در زمینه پایان نامه، سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد برای ارزیابی و سنجش کیفیت و همچنین بررسی میزان مشابهت اسناد علمی دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد راه اندازی شده است.

این سامانه توسط دانشگاه آزاد اسلامی و با اهدافی از قبیل یافتن میزان مشابهت اسناد علمی ارائه شده توسط دانش آموزان، پیشگیری از کپی برداری و سرقت علمی و ادبی، بالا بردن کیفیت اسناد علمی ارائه شده از جمله پروپوزال، پایان‌ نامه و رساله و … ایجاد شده است. این سامانه با آدرس اینترنتی pc.iaun.ac.ir در دسترس دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می باشد.

در صورتی که پس از بررسی اصالت سنجی پایان نامه و رساله توسط دانش آموزان، میزان مشابهت این اسناد بیش از حد مجاز باشد پایان نامه یا رساله دانشجو برگشت خواهد خورد و دانشجو می بایست نسبت به اصلاح مجدد فایل و بررسی مجدد اصالت سنجی سند علمی در سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد اقدام نماید.

نحوه ورود به سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

همالن طور که پیش از این هم اشاره شد سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد اسلامی pc.iaun.ac.ir با هدف بررسی و  یافتن میزان مشابهت اسناد علمی ارائه شده توسط دانشجویان و پیشگیری از سرقت های علمی و ادبی راه اندازی شده است.

برای ورود به سامانه اصالت سنجی پایان نامه دانشگاه آزاد باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد یعنی pc.iaun.ac.ir را وارد نموده و سرچ نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سامانه اصالت سنجی پایان نامه دانشگاه آزاد وارد خواهید شد.

سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد

برای ورود به حساب کاربری خود در این سامانه دو راه پیش روی شما قرا دارد می توانید با استفاده از ورود نام کاربری و رمز عبور خود و یا از طریق سامانه احراز هویت به حساب کاربری خود در سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir وارد شوید.

برای ورود به این سامانه به روش اول بر روی گزینه مشخص شده کلیک نمایید.

ورود به سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد

در ادامه و پس از ورود به صفحه جدید اطلاعات درخواست شده از قبیل نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایید.

در صورتی که تمایل به ورود به حساب کاربری خود از طریق روش دوم یعنی با استفاده از سامانه احراز هویت دارید بر روی گزینه مشخص شده کلیک نمایید.

نحوه ورود به سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد

پس از ورود به صفحه جدید کد ملی خود را در کادر مربوطه وارد نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

در صفحه بعد شماره تلفن همراه و تاریخ تولد خود را وارد کنید و گزینه ادامه را بفشارید. پس از این کد تایید به شماره تلفنی که در سامانه وارد کردید ارسال خواهد شد. کد مربوطه را در کادر مخصوص آن وارد نموده و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.  در ادامه با تعیین رمز عبور و استفاده از آن می توانید به سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد  وارد شوید.

دقت داشته باشید که برای ورود به روش اول لازم است پیش از این در سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد ثبت نام نموده و دارای نام کاربری و رمز عبور باشید. در صورتی که هنوز در این سامانه ثبت نام ننموده اید می بایست ابتدا برای ثبت نام و عضویت در سامانه اقدام نمایید و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور برای ورود به حساب کاربری خود اقدام کنید. در ادامه نحوه عضویت و ثبت نام در این سامانه برای شما آورده شده است.

برای ورود مستقیم به سامانه pc.iaun.ac.ir کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

در صورتی که در سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد ، ثبت نام ننموده اید می توانید به روش زیر در این سامانه ثبت نام کنید . پس از انجام فرآیند ثبت نام و با داشتن نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

برای ثبت نام در سامانه ابتدا به سایت اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد وارد شوید و بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

ورود به سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد

پس از ورود به صفحه جدید ، گزینه عضویت در سامانه را بفشارید.

عضویت در سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد

پس از این به صفحه مربوط به ورود اطلاعات خود وارد می شوید و باید اطلاعات خود از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، گذر واژه مد نظر و … را وارد نمایید. در پایان بر روی گزینه عضویت کلیک نمایید.

نحوه عضویت در سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد

می بینید که به راحتی و با ورود اطلاعات خواسته شده می توانید به عضویت در سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد دربیایید و پس از این با ورود به حساب کاربری خود از خدمات مد نظر استفاده نمایید.

جستجو پایان نامه در سامانه اصالت سنج دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

اگر شما هم در صدد هستید موضوع مورد نظر خود برای پایان نامه  یا رساله را از نظر فراوانی و تشابه موضوع با سایر پژوهش های پیشین صورت گرفته بررسی کنید می توانید به سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد مراجعه کنید.

به این منظور نیازی به ورود به حساب کاربری خود ندارید. پس از ورود به سایت اصالت سنج پایان نامه در پایین صفحه اصلی عنوان مد نظر خود را در کارد مشخص شده وارد کرده و در ادامه سرچ نمایید.

جستجو پایان نامه در سامانه اصالت سنج دانشگاه آزاد

پس از این می توانید نتایج ارائه شده و پژوهش های پیشین در موضوع مد نظر خود را به همراه سایر جزئیات آنها مشاهده کنید. همچنین می توانید چکیده هر مقاله را نیز ببینید.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مقاله سوال و یا ابهامی در این زمینه داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد توسط دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف پیشگیری از کپی برداری و سرقت علمی  ایجاد شده است.این سامانه با آدرس اینترنتی pc.iaun.ac.ir در دسترس می باشد.

در خصوص جستجو پایان نامه در سایت اصالت سنج دانشگاه آزاد در مقاله بالا توضیحات لازم ارائه شده است.

در هنگام ثبت نام در این سامانه نام کاربری و رمز عبور خود خود را انتخاب می نمایید و پس از این با ورود اطلاعات خود خواهید توانست به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا