سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

متقاضیان ارزیابی حرفه‌ای می توانند با مراجعه به  سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌بندی معلمان برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

طرح رتبه ‌بندی معلمان بر اساس سند تحول بنیادین یکی از موضوعات مهم و اساسی در جهت افزایش و ارتقا سطح شایستگی حرفه‌ای معلمان است. در این طرح، صلاحیت های عمومی و صلاحیت های خصوصی معلمان و توانمندی و تجربه های آنان در طول کار مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و فرهنگیان بعد از طی مراحل با استفاده از نتایج رتبه بندی به سطوح بالاتری ارتقا پیدا می نمایند.

در ادامه ی این مطلب قصد داریم در خصوص سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌بندی معلمان، نحوه ورود به این سامانه، مراحل انجام ثبت نام و … توضیح دهیم، با ادامه مطلب باما همراه باشید.

سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

طرح رتبه بندی معلمان، برنامه ای است که در جهت ارتقاء موقعیت شغلی فرهنگیان، افزایش معیشت زندگی و افزایش کیفیت آموزشی و ایجاد سلامت تحصیلی دانش آموزان اجرا می گردد.

اجرای این طرح می تواند باعث ارتقا و بالا رفتن سطح حقوق فرهنگیان آموزش و پرورش گردد ولی مسلما هدف اصلی این طرح، بهبود کیفیت آموزش در مدارس کشور و ارتقا سطح علمی دانش آموزان می باشد.مشمولان طرح رتبه بندی آموزگاران، دبیران، مشاوره واحد آموزشی، مربی امور تربیتی، مدیر و معاون واحد آموزشی و تربیتی و … می باشند.

افرادی که تمایل دارند به عنوان ارزیاب حرفه ای در طرح رتبه بندی معلمان شرکت داشته باشند می توانند با مراجعه و ورود به  برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. ثبت نام ارزیابان سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمانحرفه ای با مراجعه به  سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان که در واقع همان پورتال وزارت آموزش و پرورش کشور می باشد انجام می پذیرد، این سامانه با نشانی اینترنتی medu.ir در دسترس می باشد.

ورود به سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

همان طور که پیش از این هم اشاره شد ، ثبت نام متقاضیان ارزیابی حرفه‌ای با استفاده از سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بند‌ی معلمان با نشانی medu.ir انجام می پذیرد.

معلمان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش، اعضای هیأت علمی شاغل یا بازنشسته د‌انشگاه فرهنگیان با داشتن مد‌رک کارشناسی ارشد و بالاتر د‌ر رشته‌های نظیر علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی با داشتن دیگر شرایط لازم می توانند به سامانه مراجعه نموده و برای شرکت در د‌وره تربیت ارزیاب رتبه بند‌ی معلمان ثبت نام نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌بندی معلمان می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی medu.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه ارزیابان رتبه‌بندی معلمان وارد خواهید شد و می توانید برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.

سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

برای ورود به سامانه و انجام ثبت نام، به قسمت خدمات الکترونیک سامانه وارد شوید. بعد از این بر روی بخش خدمات معلمان کلیک کنید تا سامانه های مورد دسترس معلمان برای شما نمایش داده شود. از میان سامانه های موجود گزینه سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌بندی معلمان را کلیک کنید.

ورود به سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

ثبت نام در سامانه ارزیابان رتبه‌بندی معلمان

پیش از این نحوه ورود به سایت ارزیابان رتبه‌بندی معلمان را توضیح دادیم، پس از مراجعه به این سامانه لازم است تمامی مراحل ثبت نام را تا انتها طی نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

پس از ورود به سامانه و انتخاب گزینه سامانه ارزیابان رتبه‌بندی معلمان به روش گفته شده به این سامانه وارد خواهید شد. ثبت نام در این سامانه شامل چهار مرحله می باشد.

  • در مرحله اول ، متقاضیان می بایست شرایط را مطالعه نموده و در صورت موافقت با موارد بیان شده، بر روی گزینه “مایل به همکاری به عنوان ارزیاب حرفه ای هستم” کلیک نمایند.
  • در مرحله دوم کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و در انتهای مراحل بر روی گزینه پیش نمایش کلیک کنید.
  • پس از انتخاب گزینه پیش نمایش کلیه اطلاعات تکمیل شده در سامانه برای شما نمایش داده خواهد شد، مجددا اطلاعات را مطالعه نموده و از صحت و درستی آن اطمینان پیدا کنید، در صورت تایید اطلاعات ، گزینه ارسال را کلیک کنید.
  • با انجام این مراحل توانستید در سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌بندی معلمان ثبت نام نمایید پس از این باید منتظر تایید و اعلام نتیجه ثبت نام بمانید.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور کامل توضیح داده شد علاقمندان ثبت نام به عنوان ارزیاب حرفه ای می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان ، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

سایت ثبت نام ارزیابان رتبه بندی در واقع همان پورتال وزارت آموزش و پرورش کشور می باشد. علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه medu.ir برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع از مراحل ثبت نام به متن مقاله مراجعه نمایید.

معلمان شاغل یا بازنشسته و همین طور اعضای هیت علمی شاغل یا بازنشسته دانشگاه فرهنگیان که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌‎‌های مشاوره ،روانشناسی و علوم تربیتی بوده و آشنا به فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسئولیت‌‎پذیر، دارای سعه صدر و صبور، دارای انضباط کاری، روحیه استدال و تحلیلگری ، توانایی در نگارش و مهارت‎های نوشتاری هستند می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا