سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

در راستای اهداف مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی، این مرکز برای پاسخ به نیازهای جامعه و سازماندهی بهتر آموزش مهارتی و حرفه ای اقدام به راه اندازی سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای نموده است.

مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در راستای پاسخ گویی به نیازهای جامعه و استفاده از حداکثر پتانسیل های موجود در جامعه برای پیشبرد نظام آموزش مهارتی و حرفه ای در حیطه سلامت تشکیل شده است.

مهمترین هدف و ماموریت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی، راهبری، وظایف ستادی و اعتبار بخشی نظام آموزش مهارتی و حرفه ای سلامت می باشد.

مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

مرکز ملی آموزش های مهارتی برای برای برگزاری دوره ها اقدام به راه اندازی سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای نموده است.

این مرکز در سال 1396 و در جهت اهداف گفته شده تشکیل شده است. مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای دارای اهداف مختلفی از جمله سامان دهی آموزش های مهارتی و حرفه ای نظام سلامت کشور، استفاده از ظرفیت های موجود در کشور در جهت تامین و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در زمینه سلامت، ارتقای سطح کیفیت آموزش ها، توسعه آموزش های مهارتی و حرفه ای ارائه شده و هم جهت با نیازهای روز جامعه و استقرار نظام اعتبار بخشی آموزش مهارتی علوم سلامت می باشد.

این مرکز دارای وظایف متعددی می باشد از جمله وظایف این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • گسترش آموزش های مهارتی و حرفه ای نیاز محور و تقاضا محور
  • سنجش نیاز به طور مداوم مبتنی بر آمایش سرزمینی و برنامه های راهبردی
  • صدور مجوز فعالیت مراکز مجری و امکان برگزاری دوره ها و همچنین امکان لغو این موارد
  • نظارت بر استقرار نظام اعتبار بخشی
  • استفاده از تجربیات بین المللی موفق در جهت ساماندهی و هدایت آموزش های مهارتی
  • تامین و پاسخ گویی به نیازهای کاربران در سطح پایه و سطح پیشرفته
  • تعامل با بخش های دولتی و غیر دولتی و معرفی مهارت آموزان در این مرکز به بازار کار

هر شخص حقیقی و حقوقی که دارای شرایط لازم باشد می تواند برای تاسیس مرکز از طریق مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی اقدام نماید.

سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای

علاقمندان و داوطلبان برای شرکت در دوره های مهارتی می توانند به سایت  مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی مراجعه نموده و دوره های در حال برگزاری در این سامانه را مشاهده نمایند. پس از اطلاع از دوره های در حال برگزاری می توانید بعد از انتخاب دوره مذکور نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام نمایید.

دوره هایی که در سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی ارائه می شود زیر نظر مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای می باشد.

لازم است توجه داشته باشید که در صورت شرکت در دوره ها می توانید در پایان دوره پس از شرکت در آزمون گواهینامه دوره مربوطه را کسب نمایید.

افراد داوطلب می توانند با شرکت در دوره های موجود در سایت ، مهارت ها و توانمندی خود در رشته مورد نظر را ارتقا داده و در پایان دوره، مدرک مربوط به آن را کسب نمایند. همان طور که اشاره شد شرکت در دور های ارائه شده در سایت  مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای سبب افزایش توانمندی ها و مهارت ها برای ارتقا در شغل مورد نظر خواهد شد.

 ورود به سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای

سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای برای ساماندهی اصولی آموزش های مربوط به نظام سلامت و برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز ، ماهر و متخصص در حوزه های سلامت کشور و در جهت رفع نیازهای جامعه  ایجاد شده است

می توانید بعد از ورود به سایت از دوره های ارائه شده در این ساماانه اطلاع پیدا نموده و بعد از آن در دوره هایی که تمایل دارید شرکت نمایید.

برای ورود به سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی nacehvet.behdasht.gov.ir را تایپ و جستجو نمایید

با جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت nacehvet.behdasht.gov.ir وارد خواهید شد.

مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای

بعد از ورود به این سامانه با بخش های مختلف آن آشنا خواهید شد. لازم است دقت کنید که برای ورود به این سامانه و شرکت در دوره ها باید ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

با استفاده از کلیک بر روی گزینه خدمات در منوی بالای صفحه می تونید لیست دوره ها و مراکز دارای مجوز را مشاهده نمایید.

ثبت نام اولیه در سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای

مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی کشور در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و برای پاسخ به نیاز های جامعه در حوزه سلامت ایجاد شده است. این مرکز از طریق سایت مرکز ملی مهارتی و حرفه ای به ارائه دوره های مختلف می پردازد. داوطلبان می توانند با شرکت در این دوره ها سطح مهارت ها و توانایی های شغلی خود را  بالا برده و به رشد و توانمندی خود در جایگاه شغلی مد نظر کمک نمایند.

بعد از ورود به سایت می توانید برای ثبت نام اولیه خود اقدام نمایید.

به این منظور و بعد از ورود به این سایت بر روی گزینه ثبت نام اولیه کلیک نمایید.

نام اولیه در سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای

کلیه اطلاعات در خواست شده را وارد نمایید. در قسمت دوم نیز اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

ثبت نام اولیه در سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای

بعد از این باید نام کاربری خود را فعال نمایید. به این منظور یعنی برای فعال نمودن نام کاربری خود به ایمیل خود که درقسمت اطلاعات وارد نمودید مراجعه نمایید. و برروی لینک مربوط به فعال سازی کلیک کنید.

در صورتی که لینک مربوط به فعال سازی برای شما ارسال نگردید با همان ایمیلی که در سامانه ثبت کردید ایمیلی با مضمون فعال سازی نام کاربری به ایمیل مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی به nacehvet.behdasht.gov.ir ارسال نمایید.

در این صورت و پس از بررسی های صورت گرفته از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

ثبت نام در دوره های مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

دوره های آموزش مهارتی و حرفه ای که در سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای ارائه می گردد توسط دانشگاه های علوم پزشکی کشور، سازمان های نظام حرفه ای، انجمن های علمی و موسسات آموزشی و پژوهشی   برای کلیه رشته مقاطع تحصیلی و بر اساس استاد بالادستی، راهنماهای بالینی، اعلام نیاز واحد و سازمان مربوطه و نیاز سنجی مراجع تدوین می گردد. این دوره ها پس از طی مراحل تصویب در دسترس مراکز همکار قرار خواهند گرفت.

تاکنون چیزی حدود 275 مرکز به عنوان مرکز همکار موفق به دریافت مجوز از مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای شده اند و حدود 100 دوره برای گروه های مختلف تحصیلی در سایت ارائه شده است.

دقت داشته باشید در صورت تمایل برای شرکت در دوره های مختلف به مراکز مصوب همکار با مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای که مجوز برگزاری این دوره ها را دارند مراجعه نمایید.

برای ثبت نام در دوره های ارائه شده در سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی لازم است ثبت نام اولیه خود در سامانه را انجام داده باشید و دارای نام کاربری و رمز عبور باشید

برای ثبت نام در دوره ها ابتدا به سامانه nacehvet.behdasht.gov.ir وارد شوید.

گزینه ثبت نام در نوار بالا را انتخاب نموده و بعد از آن ثبت نام داوطلب را انتخاب نمایید.

نام در دوره های مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای

با استفاده از فیلترها موجود، دوره مد نظر خود و در ادامه گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید. 

بعد از انتخاب دوره، در صفحه جدید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و بعد از ورود به پورتال خود ثبت نام خود را انجام نمایید. لازم به ذکر است که پس از تایید ثبت نام اولیه شما در سامانه باید برای پرداخت شهریه اقدام نمایید.

مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای با استفاده از سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای اقدام به برگزاری دوره هایی برای آموزش و تامین نیروی انسانی متخصص و توانمند در حوزه سلامت کشور می نماید.  علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه nacehvet.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت نام در دوره ها اقدام نموده و مدرک پایان دوره دریافت نمایند.

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و پرسش خود را  با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

به دو روش می توانید نسبت به بازیابی رمز عبور اقدام نمائید:

1.بازیابی رمز عبور از طریق شماره همراه

2.بازیابی رمز عبور از طریق رایانامه

روش اول:

در صفحه ورود بر گزینه :بازیابی رمز عبور از طریق شمراه همراه کلیک نمایید، شماره همراه خود را وارد کرده سپس رمز عبور جدید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد.

روش دوم:

در صفحه ورود به سامانه در پایین صفحه باکس (رمز عبور خود را فراموش کرده ام ) انتخاب شود .

بعد از انتخاب گزینه صفحه ای باز می شود که نام کاربری خود را باید در باکس موجود در صفحه وارد نمایید، در صورت فراموش کردن نام کاربری ایمیل تعریف شده را در این قسمت وارد نمایید

و بعد از آن ایمیل بازنشانی رمز عبور سامانه برایتان ارسال می شود که می توانید رمز عبور جدیدی را برای خودتان انتخاب نمایید.

در قسمت بالای سامانه در سمت راست در باکس ورود / ثبت نام قرار دارد.

 

بهترین نوع مرورگر برای استفاده از سامانه مرورگر google chrome و firefox می باشد.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (16 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا