سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی beheshti.ircme.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نیاز به بروز بودن دانش پزشکی یکی از جنبه‌های حیاتی در حوزه پزشکی است. به عنوان یک علم پیشرفته و متغیر، پزشکی به سرعت در حال تغییر و تطور است. نوآوری‌های مداوم در تشخیص، درمان، فناوری‌های پزشکی و روش‌های جدید تحقیقات، تاثیرات عمده‌ای بر کیفیت مراقبت از بیماران دارند.

به عنوان نتیجه‌ای از این تغییرات، پزشکان باید تازه‌ترین دانش علمی را دریافت کنند تا بتوانند بهترین مراقبت‌ها و توصیه‌ها را به بیماران خود ارائه دهند. به‌روز بودن دانش پزشکی می‌تواند به پیشگیری از خطاهای پزشکی، بهبود نتایج درمانی، و بهبود سلامت عمومی جامعه کمک کند.

بنابراین، پزشکان ملزم به آموزش مداوم و مطالعه منظم به‌منظور اطلاع از تازه‌ترین پیشرفت‌های علمی در زمینه پزشکی هستند.

معرفی سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با راه‌اندازی سامانه آموزش مداوم، به دانش‌آموزان خود پس از فارغ‌التحصیلی فرصتی عظیم برای به‌روز رسانی و گسترش دانش پزشکی ارائه می‌دهد.

این سامانه از مجموعه‌ای گسترده از برنامه‌های آموزشی بهره‌مندی می‌کند که شامل برنامه‌های حضوری در قالب کلاس‌ها و سمینارها، برنامه‌های وبینار آنلاین، رویدادهای رسانه ملی، و دوره‌های آموزشی آنلاین و مجازی می‌شود.

این اقدام ارزشمند به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه این امکان را می‌دهد که تازه‌ترین دستاوردهای علمی و پزشکی را با دسترسی به منابع گوناگون، از جمله جلسات تعاملی آنلاین و مطالب آموزشی متنوع بررسی کرده و دانش و مهارت‌های خود را به‌روز نگه دارند.

این اقدام مهم نه تنها به بهبود کیفیت مراقبت از بیماران کمک می‌کند بلکه در ترویج سلامت عمومی جامعه نیز نقش موثری ایفا می‌کند. به‌طور کلی، این تلاش‌ها در جهت ارتقاء توانمندی‌های پزشکان و ارتقاء سطح دانش پزشکی در کشور بسیار موثر و حیاتی هستند.

سامانه آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با توجه به اهداف و وظایف خود، به وسیله اطلاع‌رسانی موثر از رویدادها و برنامه‌های آموزشی مداوم به مشمولین خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد. این سامانه از طریق ارسال لیست برنامه‌های آموزشی و تسهیل روند ثبت نام با ارائه اطلاعات اولیه، از شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی حمایت می‌کند.

علاوه بر این، منتشر کردن کارنامه‌های آموزش مداوم، به مشمولین اجازه می‌دهد تا دستاوردهای خود در زمینه آموزش مداوم را به طور شفاف و معتبر نمایش دهند.

این اقدامات از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نشانگر تعهد آن به ترویج آموزش مداوم و به‌روز نگه داشتن دانش پزشکان و کادر درمانی است. این تلاش‌ها می‌توانند به بهبود مستقلی و مهارت‌های پزشکان، ارتقاء سطح مراقبت از بیماران و ترویج معیارهای حرفه‌ای در حوزه پزشکی کمک کنند.

مقاله پیشنهادی » سامانه آموزش مداوم ircme.ir

ورود به سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دانش‌آموختگانی که تمایل دارند از امکانات سامانه آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بهره‌برند و یا نیاز به مطالعه شرایط و جزئیات دوره‌های بازآموزی پزشکی را دارند، می‌توانند به راحتی از طریق مرورگر خود به این سایت مراجعه کنند.

این وب‌سایت اطلاعات کامل و به‌روز در مورد دوره‌های آموزشی مداوم و جزئیات مربوط به ثبت نام و شرایط مشارکت را ارائه می‌دهد. از این طریق، دانش‌آموختگان می‌توانند به سادگی و به‌صورت آنلاین به منابع و امکانات آموزشی دانشگاه دسترسی یابند و از این فرصت برای به‌روزنگه‌داشتن دانش و مهارت‌های پزشکی خود بهره‌برند. این اقدام نه تنها به ارتقاء توانمندی‌های حرفه‌ای آن‌ها کمک می‌کند بلکه به بهبود کیفیت مراقبت از بیماران و ارتقاء سطح دانش پزشکی به نفع جامعه نیز می‌آید.

برای ورود به سامانه آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به آدرس beheshti.ircme.ir، ابتدا وارد مرورگر خود شوید. سپس آدرس مذکور را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید و سایت را با زدن کلید Enter یا برروی آیکون “برو” در مرورگرتان باز کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی ایران

آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ثبت نام در سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

در صفحه اصلی سایت، بخش ورود به سامانه وجود دارد. در این بخش جهت عضویت اینجا را کلیک نمایید را انتخاب کنید. حال باید اطلاعات ورود خود را وارد کنید، که شامل نام کاربری و رمز عبور می‌شود.  کد ملی شما همان نام کاربری در نظر گرفته خواهد شد.

آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 1

حال با فرمی روبرو خواهید شد که دارای چندین بخش است. در این فرم شما باید اطلاعات فردی، تماس و کاری خود را با دقت وارد کنید. هر یک از این اطلاعات در آینده در یکی از جنبه های آموزشی یا ارتباطی مهم خواهد بود.

آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بعد از اینکه اطلاعات خود را وارد نمودید بهتر است دوباره آن را بررسی کنید؛ بعد از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده به انتهای فرم بروید و روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 1

اگر اطلاعات خود را به درستی وارد سایت کرده باشید در مرحله بعد قادر به مشاهده رمز عبور خود خواهید بود. یادآوری رمز عبور و اهمیت نگهداری آن امری بسیار حیاتی در دنیای دیجیتال امروزی است.

 نگهداری و مدیریت موثر رمز عبور از تدابیر اساسی در جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به حساب‌ها و اطلاعات شما می‌باشد. از این رو، یادآوری و حفظ رمز عبور ااهمیت دارد.

برای ورود به سایت‌ و خصوصاً برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی آنلاین، رمز عبور به عنوان یک ابزار اعتبارسنجی و امنیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین، حفظ و نگه‌داشتن رمز عبور خود برای دسترسی به منابع و خدمات مختلف در این سایت ضروری است و می‌تواند از مواجهه با مشکلات امنیتی و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی و حساس جلوگیری کند.

آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 2

اکنون به سامانه آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وارد شده‌اید و می‌توانید از امکانات و منابع آموزشی موجود در این سایت بهره‌مند شوید.

مقاله پیشنهادی  « آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تبریز

برنامه های سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه آموزش مداوم در رشته‌های پزشکی، به ارتقاء دانش و مهارت‌های پزشکان می‌پردازد. این دوره‌ها که هر ماه برگزار می‌شوند، در سایت به آدرس beheshti.ircme.ir منتشر می‌شوند.

این سایت اطلاعات دقیق و کامل در مورد لیست دوره‌ها به همراه مشخصات هر دوره ارائه می‌دهد. متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت به اطلاعات بیشتری دسترسی یابند و جزئیات مرتبط با هر دوره شامل زمان شروع، مجری برگزارکننده و سایر جزئیات مهم را بررسی کرده و به طور موثر از این منابع آموزشی بهره‌مند شوند.

دانشجویان و متقاضیانی که امکان مراجعه و حضور در کلاس‌های بازآموزی پزشکی را ندارند، اکنون از فرصت شرکت در دوره‌های آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت آنلاین و مجازی بهره‌مند شده و میتوانند از منابع و برنامه‌های آموزشی متنوعی بهره ببرند.

برای شرکت در این دوره‌ها معمولاً از پلتفرم‌های مجازی مانند Adobe Connect استفاده می‌شود که به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به کلاس‌ها دسترسی داشته باشند و از محتواهای آموزشی استفاده کنند.

 این رویکرد از توجه به نیازهای افرادی که به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی یا زمانی نمی‌توانند به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کنند، آموزش مداوم را به آنها دسترسی‌پذیرتر می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند تا به‌روزی در دانش پزشکی را ادامه دهند.

نحوه ثبت نام در دوره های سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بعد از ورود به سایت گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید. در این قسمت کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید. و روی کلمه ورود کلیک نمایید.

آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 3

با ورود به سامانه، تمامی دوره‌های مختلف آموزشی به کارتابل هر کاربر نمایش داده می‌شوند. از این کارتابل، پس از انتخاب یک دوره مشخص، امکان ثبت نام در آن دوره با یک کلیک بر روی گزینه “ثبت نام” و پرداخت هزینه مرتبط با دوره وجود دارد.

این فرآیند نه تنها به کاربران این امکان را می‌دهد تا دوره‌های آموزشی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام کنند بلکه همچنین از طریق پرداخت هزینه نام نویسی خود را نهایی کرده و به طور سریع و آسان به محتوا و منابع آموزشی دوره دسترسی یابند.

این رویکرد ساده و کارآمد از تجربه بهتری برای کاربران در فرآیند ثبت نام در دوره‌های آموزشی مداوم برخوردار می‌سازد.

آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 4

متقاضیانی که تمایل به ثبت نام در دوره‌های حضوری و یا مجازی آموزش مداوم پزشکی دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق در مورد جزئیات برگزاری هر دوره، از گزینه “جزئیات کامل برنامه” در سایت استفاده کنند.

با کلیک بر روی این گزینه، می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد ساعت و تاریخ برگزاری دوره، محتواهای درسی، مدرسین، و سایر جزئیات مرتبط با دوره مورد نظر را مطالعه کنند. این اطلاعات به آنها امکان می‌دهد تا به خوبی برنامه‌ریزی کنند و در زمان تعیین شده برای شرکت در دوره و وبینارهای آموزش مداوم اقدام کنند.

این روش از اطلاع‌رسانی دقیق و اختیاری به متقاضیان کمک می‌کند تا از منابع و فرصت‌های آموزشی بهره‌مند شوند و به بهبود دانش و مهارت‌های خود بپردازند.

مقاله پیشنهادی « آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی گیلان

سؤالات متداول سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

برای دسترسی به سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به آدرس beheshti.ircme.ir مراجعه کنید.

بله، برنامه‌های آموزش مداوم در این سایت برای تمام رشته‌های پزشکی ارائه می‌شوند.

بله، برای دوره‌های آموزشی مجازی معمولاً از پلتفرم‌های معتبری مانند Adobe Connect استفاده می‌شود.

5.5/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا