سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی my.pishkhan.com

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی my.pishkhan.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com

دانشجویان جدید الورودی که در صدد ورود و ثبت نام در دانشگاه و یا افرادی که حال جذب و استخدام در سازمان ها و ادارات دولتی می باشند باید مدرک تاییدیه تحصیلی خود را به هنگام ثبت نام در دانشگاه یا حضور در سازمان مورد نظر ارائه نمایند. این افراد می توانند با مراجعه به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی با آدرس اینترنتی  mypishkhan.com برای دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در این رابطه خواهیم پرداخت ، اگر شما هم در قصد ورود به دانشگاه و یا استخدام را دارید و در صدد دریافت تاییدیه تحصیلی دیپلم و یا تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی خود هستید می توانید با مطالعه این مطلب در مورد سایت دریافت تاییدیه تحصیلی و نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی اطلاعات لازم را به دست آوردید پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

داوطلبان ورود به دانشگاه برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی جدید ملزم هستند یک تاییدیه از مدرک تحصیلی پیشین خود به دانشگاه ارائه دهند . ارائه این مدرک در هنگام ثبت نام در مقطع جدید الزامی بوده و داوطلبان بباید پیش از شروع فرآیند ثبت نام برای دریافت این تاییدیه تحصیلی اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی و با مراجعه به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی اقدام به دریافت برگه تاییدیه تحصیلی خود نمایند.

امکان دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق سایت mypishkhan.com فراهم است و داوطبان و دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه برای دریافت تاییدیه تحصیلی خود اقدام نمایند.

ورود به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com

تاییدیه تحصیلی در واقع یک گواهی اعتبار سنجی برای مدارک تحصیلی شما بوده  که برای افراد مختلف صادر می شود. در صورتی که شما نیز در کنکور سراسری شرکت کرده و در این آزمون قبول شده اید یا در حال ثبت نام در دستگاه های دولتی می باشید ، هنگام ثبت نام در  دانشگاه محل تحصیل یا ارائه به سازمان مد نظر باید مدارک مختلفی را ارائه دهید یکی از این مدارک ، مدارک گواهی تاییدیه تحصیلی می باشد.

پس از ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در این سامانه پس از بررسی مدرک، گواهی تاییدیه تحصیلی صادر و به صورت الکترونیکی برای فرد ارسال می شود.

برای  ورود به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com باید ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه را تایپ و سپس جستجو نمایید.

پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com وارد خواهید شد.

سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

اگر پیش از این در سامانه ثبت نام نموده و دارای نام کاربری و رمز ورود می باشید می توانید با استفاده از گزینه مشخص شده و با ورود این اطلاعات به حساب کاربری خود در سامانه mypishkhan.com وارد شوید.

ورود به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

ورود به حساب کاربری در سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی از سامانه mypishkhan.com

دقت داشته باشید که تنها دانشجویان نیاز به دریافت مدرک تاییدیه تحصیلی ندارند و ممکن است افراد برای اسخدام و بکارگیری در مراکز مختلف نیز نیازمند ارائه مدرک تاییدیه تحصیلی خود باشند.

معمولا افراد زیر نیاز به دریافت مدرک تاییدیه تحصیلی داشته و می توانند با مراجعه به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com ، برای این امر اقدام نمایند.

  • دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ها برای ثبت نام در دانشگاه
  • افرادی که به منظور ترجمه رسمی مدرک تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود به دارالترجمه های رسمی کشور مراجعه می کنند.
  • افرادی که با ارائه مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی در صدد استخدام در سازمان ها و ارگان های دولتی هستند.

افراد گفته شده برای گرفتن تاییدیه تحصیلی خود باید به این نحوه عمل نمایند.

 پس از ورود به سایت دریافت تاییدیه تحصیلی بر روی گزینه ثبت و درخواست تاییدیه تحصیلی کلیک کنید.

ثبت درخواست در سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

در صفحه جدیدی که به آن هدایت می شوید باید اطلاعات خواسته شده مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل و… را وارد نموده و همچنین مدارک خواسته شده را نیز بارگذاری کنید.

نحوه ثبت درخواست در سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

پس از انجام تمامی این مراحل بر روی گزینه ثبت درخواست و پرداخت کارمزد کلیک نمایید.

بعد از این باید نسبت به پرداخت هزینه به صورت الکترونیکی اقدام نمایید. بعد از پرداخت هزینه تاییدیه تحصیلی می توانید رسید تاییدیه تحصیلی خود را دریافت نمایید.

بعد از انجام این مراحل به طور معمول حدود 3 الی 15 روز بعد از ثبت درخواست در سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی، تاییدیه تحصیلی شما به دانشگاه محل تحصیل و یا سازمانی که نیاز به ارائه تاییدیه تحصیلی خود  داشتید ارسال خواهد شد

نحوه پیگیری دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com

همان طور که مشاهده کردید می توانید به روش گفته شده و با مراجعه به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com برای ثبت درخواست دریافت تاییدیه تحصیلی خود اقدام کنید.

چنانچه در بازه زمانی گفته شده تاییدیه تحصیلی خود را دریافت ننمودید می توانید با مراجعه به سایت دریافت تاییدیه تحصیلی برای پیگیری اقدام کنید.

برای پیگیری تاییدیه تحصیلی خود لازم است ابتدا به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com وارد شوید. در ادامه بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید

پیگیری درخواست در سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

در صفحه جدید با ورود اطلاعات خواسته شده می توانید وضعیت تاییدیه تحصیلی خود را پیگیری نمایید.

نحوه پیگیری درخواست در سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

در این مطلب نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق مراجعه به سامانه mypishkhan.com توضیح داده شد.

همچنین افرادی که تمایل دارند تاییدیه تحصیلی ابتدایی  و یا دیپلم خود را دریافت کنند می توانند با مراجعه حضوری به آموزش و پرورش منطقه خود و با ارائه مدارک لازم برای دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک خود اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com کلیک کنید.

چنانچه  بعد از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com

دانشجویان جدید الورود به دانشگاه و یا متقاضیان استخدام در دستگاه های دولتی می توانند برای دریافت مدرک تاییدیه تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود با مراجعه به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی برای دریافت آن اقدام نمایند.

افراد مختلف برای تاییدیه تحصیلی خود می توانند به صورت حضوری و با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش  و یا غیر حضوری از طریق سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com  اقدام کنند.

نحوه دریافت و پیگیری تاییدیه تحصیلی از طریق سامانه mypishkhan.com در متن بالا توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی my.pishkhan.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا