زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در سال تحصیلی 1402 – 1403 ممکن است سوال بسیاری از متقاضیان ورود به این دبیرستان باشد. در این متن به توضیح در این رابطه خواهیم پرداخت.

دبیرستان ماندگار البرز یکی از دبیرستان های خوشنام و با کیفیت تحصیلی بالا در شهر تهران می باشد.هر ساله دانش آموزان زیادی برای بهره مندی از سطح تحصیلی و آموزشی این دبیرستان تمایل به قبولی در آزمون ورودی و ادامه تحصیل در مدرسه ماندگار البرز را دارند.

این دبیرستان هر ساله در دو مقطع اول و دوم متوسطه اقدام به جذب دانش آموز می نماید. علاقمندان به ورود و ادامه تحصیل در این دبیرستان در مقطع دوم متوسطه می بایست در آزمون ورودی دبیرستان البرز که در تاریخ معین برگزار می شود شرکت نموده و حد نصاب لازم برای قبولی در این آزمون را کسب نمایند.

روند ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز از طریق سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز با آدرس اینترنتی  azmoon.tehranedu.ir انجام می پذیرد.

دانش آموزان باید از کلیه زمان های مربوط به برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز از جمله زمان ثبت نام آزمون جامع دبیرستان ماندگار البرز ، زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز و … اطلاع داشته و طبق بازه های زمانی مشخص شده برای انجام امور مد نظر اقدام نمایند.

در این مقاله به توضیح در رابطه با زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403 ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و … خواهیم پرداخت. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

همان طور که پیش از این هم اشاره شد ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز از طریق سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز که در حقیقت همان سايت رسمي آموزش و پرورش استان تهران با آدرس اینترنتی azmoon.tehranedu.ir  است صورت می پذیرد.

هنوز به طور دقیق زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز برای سال تحصیلی 1402 – 1403 اعلام نشده است اما از آنجایی که در سال گذشته زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در اواخر اردیبهشت ماه 1401 بوده است پیش بینی می شود آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 نیز در همین بازه ی زمانی صورت پذیرد.

دانش آموزان باید دقت داشته باشند که هنگام ثبت نام از تمامی این بازه های زمانی اطلاع پیدا نموده تا بهتر و با برنامه ریزی بیشتر قدم برداشته و برای قبولی در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز اقدام نمایند.

در صورت انتشار اطلاعیه درخصوص زمان آزمون ورودی دبیرستان البرز 1402 حتما در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

دانش آموزان دقت داشته باشند که پیش از شرکت در آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز باید نسبت به تهیه کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نموده تا بتوانند با ارائه این کارت در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403 شرکت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس ماندگار البرز 1402 – 1403 

دانش آموزان باید با مراجعه به سایت azmoon.tehranedu.ir به طور دقیق از زمان برگزاری آزمون جامع دبیرستان ماندگار البرز مطلع باشند تا بتوانند در زمان های مناسب برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس ماندگار البرز و سپس شرکت در آزمون اقدام نمایند.

 معمولا چند روز پیش از برگزاری آزمون ، داوطلبان باید با مراجعه به سامانه azmoon.tehranedu.ir  برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز اقدام نمایند.

برای دریافت این کارت باید بعد از ورود به سامانه ، از گزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز برای دریافت این کارت و تهیه پرینت از آن اقدام کنند.

پس از انتشار اطلاعیه در خصوص زمان دریافت کارت آزمون حتما در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

برای ورود مستقیم به سایت azmoon.tehranedu.ir کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

حدود یک ماه و نیم پس از زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه azmoon.tehranedu.ir از نتایج این آزمون اطلاع پیدا نمایند.

البته زمان دقیق اعلام نتایج هنوز مشخص نشده است ولی احتمال دارد به روال سال های گذشته نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در تیر ماه سال 1402 اعلام شود.

در این مقاله به توضیح در رابطه با زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و … پرداخته شد. در صورتی که  در این زمینه سوالی داشتید می توانید از قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید. کارشناسان این مرکز پس از ارسال سوالات، به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

همچنین پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را نیز می توانید از همین قسمت با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 - 1403

تا کنون زمان  برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز اعلام نشده است. در متن بالا در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه شده است.

معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز، دانش آموزان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند در متن بالا در این خصوص توضیحات بیشتری داده شده است.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز باید به سایت azmoon.tehranedu.ir  مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (21 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا