ورود به سامانه رتبه بندی معلمان مای مدیو

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه رتبه بندی معلمان مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

فرهنگیان عزیز می توانند برای ورود به سامانه رتبه بندی معلمان و انجام کلیه مراحل مربوط به این روند از طریق سامانه my.medu.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش اقدام نمایند.

طرح رتبه بندی معلمان، طرحی است که در راستای بهبود کیفیت سطح معیشت معلمان، ارتقا و بهبود سطح آموزشی کشور و سطح صلاحیت ها و مهارت های و توانمندی های معلمان پایه ریزی شده است. در این طرح، صلاحیت های عمومی و صلاحیت های خصوصی معلمان و توانمندی و تجربه های آنان در طول کار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و فرهنگیان با استفاده از نتایج رتبه بندی به سطوح بالاتری ارتقا پیدا خواهند نمود.

در مقاله پیش رو قصد داریم درباره نحوه ورود به سامانه رتبه بندی معلمان به صورت کامل توضیح دهیم، باما در ادامه مطلب همراه باشید.

نحوه ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

طرح رتبه بندی معلمان، در جهت ارتقاء موقعیت شغلی فرهنگیان عزیز، افزایش سطح رفاه و معیشت زندگی و در نهایت سلامت تحصیلی و با هدف دستیابی به کیفیت آموزشی بهتر از مرداد ماه 1401 شروع شده است.

گرچه اجرای این طرح می تواند باعث افزایش سطح حقوق فرهنگیان آموزش و پرورش گردد ولی مسلما هدف اصلی آن بهبود کیفیت آموزش در مدارس کشور و ارتقا سطح علمی دانش آموزان خواهد بود.

این طرح با در نظر گرفتن فاکتورها و معیارهای مختلفی نظیر مهارت ها و توانمندی های کسب شده، مقالات علمی منتشر شده ، مقام های به دست آورده در طول مسابقات گوناگون، سابقه خدمت فرد، شرکت در دوره های ضمن خدمت ، مقالات علمی منتشر شده و … انجام می پذیرد. در حال حاضر حدود 800 هزار نفر از معلمان و نیروهای استخدامی آموزش و پرورش مشمول طرح رتبه بندی فرهنگیان می باشند.

سامانه رتبه بندی معلمان 1402-1403سامانه My.medu.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش می باشد و فرهنگیان برای ورود به سامانه رتبه بندی معلمان باید از طریق نشانی اینترنتی گفته شده اقدام نمایند.

معلمان جهت ثبت نام در طرح رتبه بندی باید با ورود به سامانه رتبه بندی معلمان فرم های مربوط به صلاحیت های عمومی و تخصصی و مهارتی و … خود را به طور کامل تکمیل و ارسال نمایند. لازم به ذکر است که دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان نیز به صورت غیر حضوری و با استفاده از سایت مای مدیو دات آی آر my.medu.ir انجام می پذیرد.

در ادامه نحوه ورود به سامانه رتبه بندی معلمان را توضیح خواهیم داد.

  • ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه رتبه بندی معلمان 1402 یعنی my.medu.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.
  • بعد از سرچ آدرس اینترنتی ذکر شده به طور مستقیم به سایت رتبه بندی فرهنگیان یا همان پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش وارد خواهید شد.

ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

  • برای ورود به سامانه رتبه بندی معلمان باید اطلاعات کاربری لازم را تکمیل نموده و به حساب کاربری خود در سامانه مای مدیو دات آی آر my medu.ir وارد شوید.
  • اطلاعات موجود در صفحه را تکمیل نمایید. نقش خود به عنوان فرهنگی را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی و رمز عبور را نیز در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

نحوه ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

  • عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز کامل نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

بعد از طی این مراحل موفق خواهید شد به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید، برای انجام امور مربوط به رتبه بندی ، ثبت اطلاعات یا مشاهده نتایج و … پس از ورود به سامانه رتبه بندی معلمان می توانید با استفاده از گزینه رتبه بندی اقدام نمایید.

لینک ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

در طرح رتبه بندی، معلمان با توجه به سنجش انجام شده و سطح تحصیلی و مهارتی خود در رتبه خاصی قرار خواهند گرفت، هر په فرد بتواند در این معیارهای لحاظ شده امتیاز بالاتری را اخذ نماید، در طرح رتبه بندی نیز رتبه بالاتری را کسب خواهد نمود و با توجه به سطح رتبه بندی و ضریب کسب شده مشمول افزایش حقوق و مزایا خواهد شد.

در ادامه مطلب لینک ورود به سامانه رتبه بندی معلمان را برای شما قرار داده ایم با استفاده از این لینک می توانید به طور مستقیم به سامانه رتبه بندی معلمان وارد شده و برای ورود به سامانه رتبه بندی معلمان و حساب کاربری خود اقدام نمایید.

لینک ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش سامانه ای سات که به منظور انجام طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است، معلمان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی my.medu.ir و با تکمیل اطلاعات خواسته شده برای ورود به سامانه رتبه بندی معلمان اقدام نمایند.


در این مقاله در رابطه با ورود به سامانه رتبه بندی معلمان، نحوه ورود به این سامانه و لینک ورود توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

سامانه رتبه بندی فرهنگیان در واقع همان پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش با نشانی اینترنتی my.medu.ir می باشد و فرهنگیان می توانند با مراجعه به این نشانی برای ورود به سامانه رتبه بندی معلمان اقدام نمایند.

در این باره در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است، به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه رتبه بندی معلمان مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا