ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون تولیمو ۱۴۰۱

داوطلبان شرکت در آزمون تعیین سطح زبان تولیمو می توانند برای ثبت نام آزمون تولیمو در بازه های زمانی مقرر که از طرف سازمان سنجش کشور اعلام می گردد برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند

آزمون تولیمو TOLIMO یکی از آزمون های مهم در زمینه زبان انگلیسی است که هر ساله در دفعات مختلف در کشور و توسط سازمان سنجش برگزار می شود. این آزمون در حقیقت آزمونی استاندارد برای تعیین سطح زبان انگلیسی داوطلبان به شمارمی رود.

آزمون تولیمو که بر گرفته از عبارت (the Test of Language by the Iranian Measurement Organizations)  است ، برای ارزیابی، سنجش و تعیین سطح زبان انگلیسی داوطلبان برگزار می شود.

معمولا بیشتر شرکت کنندگان در آزمون تعیین سطح تولیمو را داوطلبان شرکت در مقطع دکتری تشکیل می دهند و این موضوع می تواند به این علت باشد که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری برای شرکت در این مقطع نیاز به داشتن  مدرک زبان دارند.

این آزمون معمولا چند بار در طول سال و در دفعات مختلف برگزار می شود و محدودیت خاصی ندارد یعنی کلیه افراد علاقمند به تعیین و ارزیابی سطح زبان انگلیسی که دارای مدرک دیپلم باشند می توانند در آزمون تعیین سطح زبان تولیمو شرکت نمایند.

در ادامه در مورد ثبت نام آزمون تولیمو، سایت ثبت نام آزمون ، نحوه و زمان ثبت نام و … برا شما توضیح خواهیم داد.

سایت ثبت نام آزمون تولیمو

همان طور که پیش از این هم اشاره شده آزمون تولیمو در واقع آزمونی برای سنجش و ارزیابی سطح زبان انگلیسی داوطلبان می باشند و داوطلبان می توانند در بازه های زمانی مقرر و با داشتن شرایط لازم در این آزمون که هر ساله چندین مرتبه توسط سازمان سنجش و آموزش برگزار می شود شرکت نمایند.

نکته قابل توجه در هنگام ثبت نام آزمون تولیمو این است که این آزمون برای داوطلبان مقطع دکتری داخل کشور (در دانشگاه های مختلف) معتبر بوده و در خارج از کشور فاقد اعتبار می باشد.

پیش ازاین هم گفته شد که این آزمون توسط سازمان سنجش کشور برگزار می گردد بنابرین داوطلبان ثبت نام در آزمون تولیمو باید به سایت سازمان سنجش با آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ثبت نام آزمو تولیمو به صورت اینترنتی بوده و کلیه مراحل ثبت نام آزمون با استفاده از سایت ثبت نام آزمون تولیمو یا همان سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد لذا داوطلبان ثبت نام این آزمون می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام امور خود اقدام نموده و برای ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

نحوه ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

آزمون تولیمو یکی از مهمترین آزمون های تعیین سطح زبان می باشد که هر ساله در کشور برگزار شده و یکی از آزمون های مهم به خصوص برای داوطلبان علاقمند به تحصیل در مقطع دکتری میباشد. ثبت نام آزمون تولیمو به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می گیرد. داوطلبان باید با مراجعه به این سامانه و ایجاد حساب کاربری برای ثبت نام آزمون TOLIMO اقدام نمایند.

در ادامه نحوه ثبت نام آزمون تولیمو را شرح خواهیم داد.

داوطلبان ثبت نام آزمون TOLIMO باید در بازه های زمانی که برای ثبت نام در آزمون در نظر گرفته شده است به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای ثبت نام آزمون تولیمو ابتدا به سایت سازمان سنجش با آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایید.

سایت ثبت نام آزمون تولیمو

 

بر روی گزینه TOLIMO کلیک کنید.

ثبت نام آزمون تولیمو

 

در ادامه بر روی گزینه ثبت نام و سپس گزینه سامانه ثبت نام آزمون تولیمو Tolimo کلیک کنید.

بعد از ورود به صفحه جدید می توانید اطلاعیه و اخبار مهم در خصوص ثبت نام آزمون از جمله نکات ضروری جهت شرکت در این آزمون، راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون و … را مشاهده نمایید.

سامانه ثبت نام آزمون تولیمو

 

برای ثبت نام آزمون TOLIMO باید ابتدا دارای حساب کاربری باشید. در صورتی که دارای حساب کاربری نیستید از گزینه فایل کاربری ، گزینه ثبت نام جدید را انتخاب نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون تولیمو

در صفحه مربوط به ثبت نام ، اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق و طبق فرمت های خواسته شده وارد نمایید و در انتها بعد از وارد کردن کد امنیتی موجود در صفحه گزینه تایید و ادامه را بفشارید.

ورود اطلاعات در سامانه آزمون تولیمو

 

نحوه ورود اطلاعات در سامانه آزمون تولیمو

 

پس از طی مراحل ایجاد کاربری در سایت آزمون تولیمو رمز عبور شما برای ورود به سامانه به شماره تلفن همراهی که در فرم ثبت کردید ارسال خواهد شد. بنابراین لازم است موبایل خود را در دسترس نگاه دارید.

بعد از انجام مراحل مربوط به ایجاد حساب کاربری بر روی گزینه ورود به فایل کاربری کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری در سایت آزمون تولیمو

 

در صفحه جدید اطلاعات کاربری از جمله نام کاربری و رمز ورود خود را در کادرهای مربوط وارد کرده و در ادامه عبارت امنیتی موجود در صفحه را نیز وارد نموده و گزینه ورود به بخش کاربری را بفشارید.

نحوه ورود به حساب کاربری در سایت آزمون تولیمو

بعد از انجام مراحل گفته شده خواهید توانست به حساب کاربری خود در سایت آزمون تولیمو وارد شوید.

بعد از ورود به حساب کاربری خود اولین اقدامی که انجام می دهید این است که عکس پرسنلی خود را در سامانه بارگذاری نمایید.

عکس خود را مطابق با فرمت و شرایط ذکر شده در سایت ثبت نام آزمون تولیمو بارگذاری کنید.

در صفحه جدید باید محل مورد نظر خود برای برگزاری آزمون و تاریخ آن را وارد نمایید و گزینه جستجو را بفشارید.

بعد از این، لیستی از آزمون ها برای شما به نمایش در خواهد آمد با توجه به تاریخ و مرکز برگزاری آزمون گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید

بعد از انجام این مراحل باید مرحله مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تولمیو را هم به انجام برسانید. با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب میتوانید نسبت به پرداخت هزینه آزمون اقدام کرده و ثبت نام آزمون خود در بازه زمانی مورد نظر را قطعی نمایید.

بعد از این می توانید ثبت نام آزمون TOLIMO را از قسمت آزمون های من چک کنید. در صورتی که کلیه مراحل را به درستی انجام داده باشید آزمون تولیمو به لیست آزمون های من اضافه خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

آزمون تولیمو معمولا چندین مرتبه در طول سال ( حدود 10 مرتبه در سال) برگزار می شود و داوطلبان می توانند در این آزمون های تعیین سطح در بازه های زمانی مقرر شده شرکت نمایند.

لازم به ذکر است که مدرک آزمون تولیمو حدود دو سال دارای اعتبار می باشد و بعد از پایان اعتبار مدرک آزمون تولیمو، افراد داوطلب می توانند بدون در نظر گرفتن فاصله زمانی بلافاصله برای ثبت نام آزمون تولیمو اقدام کنند.

تقویم زمان ثبت نام آزمون تولیمو و برگزاری آزمون معمولا از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در این آزمون خواهد رسید.

در هر ماه ، امکان ثبت نام آزمون ماه بعد فراهم می شود. بنابراین داوطلبان می توانند در روزهای ابتدایی هر ماه، جدول زمانی آزمون ها را بررسی نموده و تاریخ و زمان دقیق باز شدن آزمون ماه بعد را هم مشاهده نموده و برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای اطلاع از بازه های زمان ثبت نام آزمون و شرکت در این آزمون می توانید از طریق سایت tolimo.sanjesh.org و از بخش جدول زمانی آزمون ها اقدام نمایید.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان برگزاری آزمون تولیمو برای نیمه دوم سال 1401 به این شرح می باشد.

لازم به ذکر است که پس از انجام مراحل ثبت نام آزمون و شرکت در آزمون داوطلبان شرکت کننده می توانند نتایج آزمون خود را حدود 15 روز بعد از برگزاری آزمون و از طریق سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند. داوطلبان با مراجعه به حساب کاربری خو در سایت تولیمو می توانند کارنامه آزمون را مشاهده و دریافت کنند.

هزینه ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

فرآیند پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تولیمو به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون انجام می گیرد. داوطلبان در مراحل ثبت نام این آزمون با مراجعه به سایت tolimo.sanjesh.org می توانند از کلیه جزئیات از جمله هزینه ثبت نام آزمون تولیمو نیز مطلع شوند.

مبلغ لازم برای ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMOدر سال 1401، مبلغ 2,187,000 ریال است که داوطلبان باید این مبلغ را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت سنجش و آموزش کشور پرداخت نمایند.

برای ورود مستقیم به سایت tolimo.sanjesh.org کلیک کنید.

در این مقاله در مورد ثبت نام آزمون تولیمو، نحوه ثبت نام، زمان ثبت نام و… توضیح داده شد. اگر در مراحل مختلف ثبت نام آزمون TOLIMO به سوال یا مشکلی برخوردید یا در مورد زمان برگزاری آزمون تولیمو نیاز به راهنمایی دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و ابهامات و سوالات خود را با کارشناسان این مرکز در میان بگذارید.

سؤالات متداول ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

داوطلبان ثبت نام آزمون TOLIMO برای ثبت نام در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند

ثبت نام آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد نحوه ثبت نام در این آزمون در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

هزینه ثبت نام آزمون در هر سال متغییر می باشد در رابطه با هزینه این آزمون در متن بالا توضیحات لازم ارائه شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.6/6 - (200 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا