بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

جهت مشاوره تلفنی در زمینه بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افراد علاقمند به تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی که مراحل پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خود در این دانشگاه را انجام داده اند و در رشته های دلخواه خود پذیرفته شده اند می بایست به عنوان آخرین مرحله پذیرش در این دانشگاه اقدام به بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا نمایند. پذیرفته شدگان می بایست در بازه زمانی مشخص شده توسط دانشگاه ضمن مراجعه به پورتال کاربری خود اقدام به بارگذاری مدارک خواسته شده در این سامانه نمایند. در ادامه این مطلب جهت آشنایی بیشتر عزیزانی که به تازگی مراحل پذیرش خود در دانشگاه جامع علمی و کاربردی را طی نموده اند، به توضیح در رابطه با بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا خواهیم پرداخت.

بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا 1403

دانشگاه جامع علمی و کاربردی ، یکی از دانشگاه های فعال و پر طرفدار در سطح کشور بوده که هر سال در دو ترم مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری می نماید، پس اعلام نتایج پذیرش دوره‌های مختلف این دانشگاه در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور sanjesh.org پذیرفته شدگان می توانند اقدام به ثبت نام ترم جدید نمایند، این افراد می بایست ابتدا به ورود به سامانه هم آوا برای مطالعه راهنمای ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا اقدام نمایند.

پس از انجام این مراحل و انجام بارگذاری مدارک در این سایت می توانید با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایید.

به هنگام بارگذاری مدارک در سامانه هم‌ آوا می بایست تمامی اطلاعات خواسته شده از جمله اطلاعات شناسنامه‌ای و سوابق تحصیلی خود را به درستی تکمیل و بارگذاری نمایید. در صورت وجود هر گونه مغایرت باید به هنگام مراجعه حضوری به دانشگاه این موارد به اطلاع دانشگاه محل تحصیل رسانیده شود.

زمان بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی می بایست در مراحل پذیرش در دانشگاه علمی و کاربردی به صورت غیر حضوری برای انجام ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند. همان طور که اشاره شد بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا به نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir انجام می پذیرد.

بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا پس از اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی می باشد. پس از اعلام نتایج ، دانشگاه علمی و کاربردی با انتشار اطلاعیه ای زمان بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا و همچنین دیگر جزئبات ثبت نام را به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند.

با توجه به رویه سالهای قبل و با توجه به اعلام نتایج پذیرش در دانشگاه علمی و کاربردی در مهر ماه، احتمال می رود در سال تحصیلی جدید نیز مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا از اوایل مهر ماه آغاز گردد.

در صورت انتشار اعلامیه و اطلاع از جزئیات، اطلاع رسانی خواهد شد.

مقاله پیشنهادی « هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

نحوه بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

همان طور که اشاره شد پذیرفته شدگان در دانشگاه علمی و کاربردی می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه با مراجعه به سایت اقدام به بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا نمایند. به این منظور ابتدا به سامانه به نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir وارد شوید.

بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

پس از ورود به سایت بر روی لینک فعال ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی/کارشناسی کلیک نمایید.

پس از ورود به صفحه ثبت نام پذیرفته شدگان می توانید با تکمیل اطلاعات نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید. توجه داشته باشید که نام کاربری شما کد ملی ده رقمی و رمز عبور شماره شناسنامه می باشد.

نحوه بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

پس از ورود به سامانه با کلیک بر روی گزینه های مختلف نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا اقدام نمایید.

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه هم آوا

پیش از این در مورد نحوه ورود به حساب کاربری در سامانه هم آوا توضیح دادیم پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید برای بارگذاری و تایید و تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه هم آوا اقدام نمایید. اطلاعات خواسته شده شامل موارد زیر می باشد.

  • تکمیل اطلاعات فردی خواسته شده
  • آپلود عکس  3*4
  • کارت ملی
  • صفحات شاسنامه
  • کارت پایان خدمت و معافیت
  • گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه
  • تکمیل کاربرگ شماره 101
  • تکمیل کاربرگ شماره  102
  • تکمیل کاربرگ شماره 218
  • تکمیل کاربرگ شماره  104

کاربرگ های سامانه هم آوا

همان طور که در قسمت قبل مطالعه کردید از جمله مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه هم آوا می توان به کاربرگ های مختلف اشاره کرد، ولی ممکن است برای تعدادی از افراد این سوال پیش بیاید که کاربرگ های سامانه هم آوا چه هستند؟
در توضیح این سوال باد بگوییم که کاربرگ شماره 101 مربوط به دانشجویان شاغل دانشگاه علمی و کاربردی می باشد. این افراد می بایست در صورت داشتن سهمیه و قبولی با استفاده از آن، این فرم تکمیل شده و مدارک مربوط به آن را در سامانه بارگذاری نمایند.

کاربرگ 104 در واقع کاربرگ مخصوص مغایرت اطلاعات می باشد یعنی در صورتی که اطلاعات ثبت شده در به هنگام ثبت نام (در سایت سنجش) با اطلاعات شما مغایرت داشته باشد می بایست نسبت به تکمیل این کاربرگ اقدام نمایید.  

کاربرگ دیگری که مربوط به مطالعه قوانین و ضوابط جاری در دانشگاه علمی و کاربردی است کاربرگ شماره 218 می باشد. دانشجویان می بایست نسبت به مطالعه تمامی موارد مندرج در این کاربرگ و تایید آن اقدام نمایند.

نکات مهم در رابطه با بارگذاری مدارک در سایت هم آوا

پذیرفته شدگان در دانشگاه علمی و کاربردی می بایست پیش از مراجعه به مرکز آموزشی پذیرفته شده اقدام به بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا و تکمیل اطلاعات خواسته شده نمایند.

پس از انجام ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا و تکمیل فرم های خواسته شده می بایست برای تکمیل ثبت نام با همراه داشتن مدارک لازم به دانشگاه محل پذیرش مراجعه نمایید.

پس از آپلود و تکمیل مدارک در سامانه هم آوا، اطلاعات از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد، در صورت تایید فرم ها از سوی کارشناس مرکز، فرم ها به رنگ زرد، در صورت رد فرم های آپلود شده به رنگ قرمز و در صورت آپلود نشدن و عدم بررسی از سوی کارشناس، این فرم ها به رنگ نارنجی خواهد بود.

برای ورود به سامانه هم آوا کلیک نمایید.

در این مقاله در رابطه با بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا، زمان بارگذاری مدارک، مدارک لازم و … به طور کامل توضیح داده شد، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

با مراجعه به سایت هم آوا به نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir می توانید اقدام به بارگذاری و تکمیل فرم های مربوطه نمایید.

در این مورد در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

از جمله مدارک می توان به آپلود عکس  3*4 ، کارت ملی، صفحات شاسنامه ، کارت پایان خدمت و معافیت، گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه، کاربرگ شماره 101، 102 ، 104 و … اشاره نمود.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا