سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir

سامانه جستجوی شغل سامانه ای است که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار راه اندازی شده است.

این سامانه در راستای ارائه خدمات هدایت و مشاوره شلوغی به کارجویان و ایجاد شفافیت هر چه بیشتر در بازار کار کشور راه اندازی شده است.

این سایت با آدرس اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir در دسترس می باشد و کلیه متقاضیان جویای شغل می‌توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت نام در آن و جستجو در میان فرصت های شغلی و طی مراحل لازم مشغول به فعالیت شوند. در مقاله پیش رو قصد داریم در خصوص سامانه جستجوی شغل وزارت کار ، shoghl.mcls.gov.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … توضیح دهیم ، در ادامه این مطلب باما همراه باشید.

سامانه جستجوی شغل وزارت کار

امروزه یکی از مهمترین معظلات و دغدغه های پیش روی جوانان پیدا نمودن شغل مناسب و مرتبط با حرفه و زمینه شغلی آنان می باشد.گزینه های مختلفی برای یافتن شغل مورد نظر وجود دارد، پیش از این افراد جویای کار با مراجعه حضوری به مراکز مختلف اقدام به ثبت درخواست خود می نمودند و لی امروزه و با فراهم شده بسترهای الکترونیکی مناسب در کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند.

 وزارت تعاون کار، رفاه و امور اجتماعی نیز در راستای دسترسی راحتتر کارجویان به اطلاعات شغلی مشاغل مختلفی و تسریع و تسهیل در روند دستیابی کارجویان و کارفرماییان به اطلاعات مختلف اقدام به ایجاد سامانه ای با نام سامانه جستجوی شغل وزارت کار نموده است.

این سامانه با هدف اتصال راحتتر و سریع کارجویان و کارفرمایان به اطلاعات شغلی و افراد ، استفاده از بسترهای الکترونیکی موجود برای ارائه خدمات با کیفیت بهتر و بهبود سطح کیفی و کمی خدمات کاریابی‌ها ایجاد شده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir در دسترس کارجویان و کارفرمایان می باشد و تاکنون افراد زیادی در این سامانه ثبت نام نموده اند.

 

ورود به سامانه جستجوی شغل وزارت کار shoghl.mcls.gov.ir

همان طور که اشاره شد سامانه جستجوی شغل در راستای ارتباط راحت و سریعتر کارجویان و کارفرمایان ، کاهش هزینه های موجود و ایجاد شفافیت بیشتر راه اندازی شده است.

افراد جویای کار می توانند با مراجعه به سایت shoghl.mcls.gov.ir در این سامانه ثبت نام نمایند. پس از این و با انجام ثبت نام می توانید در میان فرصت های شغلی موجود جستجو نموده و مشاغل مختلف را مشاهده نمایید.

برای ورود به سامانه جستجوی شغل وزارت کار می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی shoghl.mcls.gov.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه جستجوی شغل وزارت کار وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

سامانه جستجوی شغل وزارت کار

در صورتی که پیش از این ، در این سامانه ثبت نام نموده باشید می توانید با ورود اطلاعات کاربری به پنل کاربری خود در سامانه جستجوی شغل وزارت کار وارد شوید. به این منظور بر روی گزینه ورود به پنل کاربری در بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به پنل کاربری سامانه جستجوی شغل وزارت کار

در صفحه جدید اطلاعات نام کاربری ، رمز عبور و کد امنیتی موجود در صفحه را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ورود به پنل کاربری سامانه جستجوی شغل وزارت کار

چنانچه پیش از این در سامانه جستجوی شغل ثبت نام نکرده اید، ابتدا می بایست در این سامانه ثبت نام نمایید و پس از این با تکمیل اطلاعات لازم به حساب کاربری خود در سامانه جستجوی شغل وارد شوید.

مقاله  پیشنهادی  : سایت کار و تامین karotamin.ir

ثبت نام در سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir

همان طور که در قسمت قبل هم مطالعه فرمودید برای استفاده از خدمات و امکانات سامانه جستجوی شغل و ورود به حساب کاربری خود در این سامانه باید در این سایت ثبت نام نمایید. پس از این می توانید با ورود اطلاعات لازم به حساب کاربری خود وارد شوید. در ادامه نحوه ثبت نام برای کارجویان و کارفرمایان را توضیح خواهیم داد.

ثبت نام کارفرما در سایت جستجوی شغل

ابتدا به سامانه جستجوی شغل وارد شوید پس از ورود به سامانه در صفحه اصلی گزینه ثبت نام کارفرمایان را بفشارید.

ثبت نام کارفرما در سامانه جستجوی شغل وزارت کار

پس از ورود به صفحه جدید می توانید به عنوان شخص حقیقی و حقوقی اقدام به ثبت نام نمایید. گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید و تمامی اطلاعات لازم را تکمیل کنید و در پایان مراحل بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

 

ثبت نام کارجو در سایت جستجوی شغل

کارجویان برای ثبت نام در سامانه جستجوی شغل می بایست ابتدا به این سامانه وارد شوند. پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه ثبت نام کارجو کلیک کنید.

ثبت نام کارجو در سامانه جستجوی شغل وزارت کار

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی، تاریخ تولد، رمز عبور مد نظر، شماره تلفن همراه و … را وارد نمایید. پس از تکمیل کلیه اطلاعات بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

مقاله پیشنهادی : سامانه کارمند وزارت علوم پزشکی

جستجوی شغل در سامانه shoghl.mcls.gov.ir

مهمترین خدمت ارائه شده در سامانه جستجو ی شغل امکان مشاهده فرصت های شغلی مختلف به جویندگان کار در زمینه های مختلف می باشد. کارجویان عزیز می توانند با ورود به سامانه جستجوی شغل وزارت کار و به راحتی در میان مشاغل موجود و ثبت شده در این سامانه جستجو نمایند.

برای جستجو در میان مشاغل سامانه جستجوی شغل ابتدا می بایست به این سامانه وارد شوید.

بعد از ورود به صفحه اصلی گزینه فرصت های شغلی را انتخاب کنید.

اطلاعات مربوط به عنوان شغل و استان و شهرستان خود را وارد نمایید و گزینه جستجو را کلیک کنید. با استفاده از گزینه جستجوی پیشرفته می توانید به صورت دقیق تر و با وارد کردن نوع همکاری، میزان دستمزد و … در میان فرصت های شغلی جستجو کنید.

توجه داشته باشید که پس از ورود به صفحه اصلی در همان صفحه با استفاده از باکس موجود نیز می توانید به صورت ساده در میان مشاغل موجود جستجو کنید.

 

جستجوی درخواست های شغلی کارجویان در سامانه shoghl.mcls.gov.ir

کارفرمایان نیز می توانند با مراجعه به سامانه shoghl.mcls.gov.ir درخواست های شغلی ارائه شده از سوی کارجویان را مشاهده نمایند. به این منظور پس از ورود به سامانه گزینه درخواست های شغلی کارجویان را بفشارید.

عنوان شغلی یا مهارت و تحصیلات مورد نظر و استان و شهرستان محل سکونت را وراد نموده و گزینه جستجو را کلیک نمایید.

در این قسمت هم می توانید با استفاده از گزینه پیشرفته و تکمیل موارد دیگر از جمله میزان دستمزد، جنسیت، نوع دستمزد و …. به اطلاعات دقیق تری دست پیدا نموده و در میان در خواست های شغلی کارجویان در سامانه جستجوی شغل جستجو کنید.

 

برای ورود مستقیم به shoghl.mcls.gov.ir  کلیک کنید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سامانه جستجوی شغل سامانه ای است که در راستای ارائه خدمات شغلی به کارجویان و کارفرماییان و تسریع دسترسی به شغل یا نیروی کار مورد نظر راه اندازی شده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir در دسترس می باشد و کلیه متقاضیان جویای شغل می‌توانند پس از مراجعه به این سامانه در میان فرصت های شغلی ثبت شده جستجو نمایند.
در این مقاله در رابطه با سامانه جستجوی شغل، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام کارجویان و کارفرمایان، جستجو در میان مشاغل موجود و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir

سایت جستجوی شغل سامانه ای است که برای ایجاد شفافیت در بازار کار و کمک به کارجویان و کارفرماییان در این زمینه با آدرس اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir ایجاد شده است.

کارجویان و کارفرمایان برای کسب اطلاعات از فرصت های شغلی می توانند به سامانه جستجوی شغل به نشانی  shoghl.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را سپری کنند.

با ورود اطلاعات کاربری مانند نام کاربری و رمز عبور می توانید به این سامانه وارد شده و از امکانات موجود استفاده نمایید البته پیش از از این می بایست در سامانه ثبت نام نموده باشید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

3/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا