سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir

هدف مقاله پیش رو آشنایی بیشتر با سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران است. در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در خصوص سایت بن نمایشگاه کتاب تهران و یارانه اعتباری خرید کتاب خواهیم پرداخت برای اطلاع بیشتر در این مورد ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران با آدرس اینترنتی bon.tibf.ir در دسترس می باشد و علاقمندان می توانند در بازه زمانی معین با مراجعه به این سامانه برای تهیه بن کتاب نمایشگاه اقدام نمایند.

سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران 1402

بدون شک نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی است که هر ساله در کشور برگزار می گردد. این نمایشگاه هر ساله و در طول دوران فعالیت خود ، علاقمندا ن و بازدید کنندگان زیادی را در سطح کشور جذب می کند. نمایشگاه کتاب تهران فرصتی بسیار خوب برای تمامی کتاب دوستان است تا بتوانند در ایام فعالیت این نمایشگاه و با حضور در این مکان به کتاب های مورد نظر خود دسترسی داشته و برای تهیه آن ها اقدام نمایند.

برگزار کنندگان نمایشگاه بزرگ کتاب تهران برای ارائه امکانات و خدمات مختلف به علاقمندان اقدام به راه اندازی چند سامانه نموده اند یکی از این سامانه ها ، سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران است. داوطلبان می توانند در موعد مقرر با ورود به این درگاه الکترونیکی به آدرس اینترنتی bon.tibf.ir برای تهیه بن کتاب اقدام نمایند.

ثبت نام بن کتاب نمایشگاه تهران مخصوص اعضای هیئت علمی ، دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و همچنین طلاب می باشد. این عزیزان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به این سامانه برای تهیه بن کارت نمایشگاه اقدام نمایند.

سایت ثبت نام بن کتاب نمایشگاه تهران

لازم است دقت داشته باشید که زمان ثبت نام برای دریافت یارانه خرید کتاب نمایشگاه تهران در فروردین و اردیبهشت خواهد بود. علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه مذکور در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست آوردند. در صورت مشخص شدن بازه زمانی دقیق مربوط به این فرآیند اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

 

ورود به سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران

خانه کتاب و ادبیات ایران به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب تهران هر ساله در جهت تشویق علاقمندان به کتاب خوانی و ترویج این امر، اقدام به ارائه بن اعتباری خرید کتاب می نماید. دقت داشته باشید که این امکان برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، طلاب و دانشجویان در نظر گرفته شده است و این افراد می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir از این خدمت استفاده نمایند.

برای ورود به این سامانه کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران یعنی bon.tibf.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

پس از جستجوی این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران 1402 وارد می شوید.

بعد از ورود به صفحه اصلی گزینه مربوط به ورود را بفشارید

ورود به سایت ثبت نام بن کتاب نمایشگاه تهران

در ادامه می توانید با ورود اطلاعات از جمله کد ملی و رمز عبور خود به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir وارد شوید.

در صورتی که تا کنون در این سامانه ثبت نام ننموده اید باید ابتدا برای ثبت نام اقدام کنید و بعد از داشتن رمز عبور به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید. در ادامه به نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران خواهیم پرداخت.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir

توجه داشته باشید که در صورت خرید کتاب به صورت غیر حضوری می توانید از یارانه تعلق گرفته استفاده نمایید. همچنین یارانه خرید کتاب یا بُن کتاب به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان تعلق می گیرد و بنابراین برای ثبت‌نام نیاز به واریز هیچ گونه وجه ای نبوده و در واقع سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب در هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می شود.

برای ثبت نام در سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا با سرچ آدرس اینترنتی مربوط به سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir به این سامانه وارد شوید.

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت bon.tibf.ir بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سایت ثبت نام بن کتاب نمایشگاه تهران

  • پس از هدایت به صفحه ثبت نام، تمامی اطلاعات لازم را تکمیل کنید. در انتهای تکمیل فرم مربوطه بر روی گزینه مربوط به عضویت کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام بن کتاب نمایشگاه تهران

پس از تکمیل اطلاعات، اطلاعات وارد شده برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در ادامه کد تاییدی به شماره تلفن همراهی که در سامانه وارد نمودید ارسال خواهد شد . کد تایید ارسال شده را در کادر مخصوص آن وارد نمایید.

ارسال کد تایید ثبت نام در سایت ثبت نام بن کتاب نمایشگاه تهران

بعد از این باید مجددا به تکمیل اطلاعات خواسته شده بپردازید. پس از اینکه تمام اطلاعات را وارد نمودید در پایان بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید.

بعد از این مشخصات بن کتاب تعلق گرفته به شما نمایش داده خواهد شد، بر روی گزینه تایید کلیک نمایید.

در ادامه مراحل پیامی با عنوان” تخصیص با موفقیت انجام شد” را مشاهده می کنید.

در پایان مراحل، پیامکی در خصوص فعال شدن یارانه خرید کتاب برای کد ملی شما برایتان ارسال خواهد شد و این بدان معنا است که فرآیند تخصیص بن کتاب نمایشگاه کتاب به کد ملی شما با موفقیت انجام پذیرفته است.

تکمیل عضویت در سایت ثبت نام بن کتاب نمایشگاه تهران

 

نکاتی در خصوص دریافت بن نمایشگاه کتاب تهران 1402

  • تا کنون امکان ثبت درخواست و ثبت نام در سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir  امکان پذیر نشده است ، پس از اطلاع دقیق در این خصوص، اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.
  • امکان استفاده از یارانه اعتباری کتاب ، تنها در صورت خرید غیرحضوری کتاب و از طریق سامانه فروش امکان پذیر خواهد بود.
  • افرادی که یارانه خرید کتاب به آنان تعلق گرفته است ( دانشجویان ، طلاب ، اعضای هیئت علمی) طبق سقف یارانه تعلق گرفته می توانند از این خدمت استفاده نمایند. هنوز سقف یارانه اعتباری کتاب در نظر گرفته شده برای سال 1402 مشخص نشده است.
  • برای استفاده از بن کتاب نمایشگاه تهران نیازی به واریز وجه نیست و بن کتاب به شکل اعتبار خرید برای کد ملی متقاضیان در نظر گرفته می شود.
  • در وقت خرید، اعتبار این یارانه در سامانه فروش ثبت و از صورت حساب خرید کسر می‌گردد.
  • هر کد ملی فقط می‌تواند یک بار بن کتاب نمایشگاه تهران را دریافت کند.
  • داوطلبان دریافت بن کتاب باید توجه داشته باشند که بودجه در نظر گرفته شده برای بن‌ها محدود می باشد و بهتر است زودتر برای این مورد اقدام نمایید.
  • چون که در حین ثبت نام و عضویت در سامانه باید کد ارسال را در سامانه وارد نمایید پس باید فرایند ثبت نام را با یک شماره تلفن فعال انجام نمایید. شماره تلفن همراه باید باید با کد ملی ثبت شده در سامانه مطابقت داشته باشد.

 

برای ورود مستقیم به سایت بن کتاب نمایشگاه تهران bon.tibf.ir کلیک کنید.

در مقاله بالا به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir

سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران با آدرس اینترنتی bon.tibf.ir در دسترس داوطلبان می باشد.

تاکنون زمان ثبت نام دریافت بن نمایشگاه کتاب تهران 1402 مشخص نشده است . در صورت اطلاع در این خصوص اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

در خصوص نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران در متن بالا توضیحات لازم ارائه شده است. برای اطلاع از این مورد به متن مقاله مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب تهران bon.tibf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا