سامانه رفاپ rfap.ir – ثبت اعتراض به پرونده خسارت بیمه رفاپ

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رفاپ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه رفاپ سایت جدیدی است که توسط اداره کل رفاه وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است. هدف از ایجاد سامانه رفاپ ایجاد محیطی برای ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص بیمه و ارائه خدمات رایگان آنلاین به معلمان و دانش آموزان می باشد.
نام سامانه رفاپ بر گرفته از عنوان رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش است و با هدف ایجاد رضایت بیشتر و جلوگیری از تضییع حقوق بیمه ای فرهنگیان و دانش آموزان راه اندازی شده است.
سامانه رفاپ توسط شرکت ارزیابی خسارت مستقل بیمه ای ارزیابان ایرانیان پوشش با کمک و همکاری اداره کل رفاه ایجاد شده است.

سامانه رفاپ rfap.ir سامانه‌ای است که بر بیمه فرهنگیان (دانا) نظارت می‌کند و بحث ارزیابی خسارت را کامل پوشش می‌دهد.

سامانه رفاپ آموزش و پرورش

تمامی معلمان شاغل در آموزش و پرورش و همچنین دانش آموزان می توانند به سامانه رفاپ با آدرس اینترنتی www.rfap.ir مراجعه کنند و از تمامی خدمات ارائه شده در این سامانه مطلع گردند. همچنین این افراد با مراجعه به سامانه می توانند آدرس و نشانی مراکز طرف قرار داد را مشاهده نموده و از آن ها استفاده نمایند و به صورت رایگان و با پرداخت فرانشیز از خدمات مراکز طرف قرار داد استفاده نمایند.

در این سامانه خدماتی چون ثبت درخواست و پیگیری برای اعتراضات ، ارائه مشاوره در زمینه خسارت بیمه‌ای برای دانش آموزان و معلمان ارائه می شود.
یکی از اصلی ترین مراجعات مربوط به این سامانه مربوط به پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان می باشد این مورد یکی از اصلی ترین و مهم ترین خدماتی است که در سامانه رفاپ ارائه می گردد.
سامانه رفاپ یا رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش به ارائه خدمات مختلفی می پردازد. از جمله خدمات این سامانه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

-امکان ارزیابی خسارت های مربوط به بحث درمان
-ارائه اطلاعات در خصوص مراکز درمانی طرف قرار داد با شرکت بیمه گر
-ارائه نشانی میز پذیرش اسناد و اعلام خسارت
-ارائه نشانی تمامی شعب بیمه گر که طرف قرار داد می باشند
-مشاوره خسارت در تمامی زمینه ها

فرهنگیان عزیز می توانند با مراجعه به این سامانه از کلیه خدمات ارائه شده اطلاع حاصل کرده و اطلاعات لازم را به دست آورند.

مقاله پیشنهادی : اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان

نحوه ورود به سامانه رفاپ rfap.ir

برای استفاده از خدمات و امکانات ارائه شده در سامانه رفاپ، ابتدا لازم است به این سامانه وارد شوید.
برای ورود به سامانه رفاپ، ابتدا در صفحه مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر خود عبارت اینترنتی سامانه رفاپ یعنی rfap.ir را تایپ نموده و در ادامه سرچ نمایید.

به سامانه رفاپ


با جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به سامانه رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش یا رفاپ وارد می شوید.
با ورود به سامانه رفاپ می توانید از امکانات مختلف ارائه شده در آن مطلع گردید. در این سامانه گزینه های مربوط به اعتراض به گرونده خسارت، مشاوره خسارت، مشاور پزشکی و … وجود دارد.

بر اساس نیاز خود بر روی هر یک از گزینه ها کلیک نمایید. و بعد از ورود و تکمیل اطلاعات منتظر دریافت پاسخ از ارزیابان و مشاوران این مجموعه باشید.

برای ورود به صفحه کاربری خود در این سامانه بر روی گزینه ورود کلیک کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور خود به این سامانه وارد شوید.

به سامانه رفاپ فرهنگیان آموزش و پرورش

اگر در زمینه ورود به سامانه و یا نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه رفاپ نیاز به راهنمایی دارید می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت بیمه دانا فرهنگیان apps1.dana-insurance.ir

نحوه ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات

معترضین به تعیین میزان خسارت پرداختی از سوی بیمه گر می توانند با استفاده از سامانه رفاپ rfap.ir ‌ مدارک خود مبنی بر بیشتر بودن میزان خسارت را بارگزاری کرده و سپس منتظر نظر ارزیابان مربوطه باشند.
منظور از ارزیابان افرادی هستند که منفعت مشترکی با بیمه گر یا بیمه شونده، ندارند و به صورت مستقل اقدام به تعیین خسارت می کنند. از آن جایی که وظیفه اصلی ارزیاب قضاوت می باشد، وجود ارتباط مالی ارزیاب با بیمه گران ممکن است سبب تضییع حقوق افراد شود در همین راستا کارکنان و ارزیابان شرک های بیمه ای تحت هیچ عنوان نمی توانند نمایندگی شرکت بیمه بوده و یا کارمند این گونه شرکت ها باشند.

فرهنگیانی که در زمینه پرداخت خسارت اعتراض دارند باید به سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش ) مراجعه کرده و مدارک مربوط به آن را در سامانه بارگذاری نمایند. بعد از این توسط ارزیابان این سامانه ، بررسی های صورت خواهد گرفت و در کمترین زمان به سوالات و ابهامات آن ها در خصوص پرداخت خسارت پاسخ داده خواهد شد.
لازم به ذکر است که شرکت بیمه گر ملزم خواهد بود از نتیجه ارزیابی و از نظرات ارزیابان تبعیت نماید.
در ادامه می توانید نحوه ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات را مطالعه نمایید
برای اعتراض به پرونده خسارت، بعد از ورود به سامانه رفاپ بر روی گزینه اعتراض به پرونده خسارت کلیک نمایید.

به پرونده خسارت

بعد از ورود به صفحه جدید باید نسبت به ثبت اعتراض خود به پرونده خسارت اقدام نمایید. در این صفحه اطلاعات در خواست شده از جمله، نام و نام خانوادگی، شماره همراه ، کد ملی ، استان ، شهر رشته بیمه ای را وارد نمایید و بعد از آن توضیحات مربوطه را در کادر مربوط به توضیحات وارد کنید.

ثبت اعتراض به پرونده خسارت در سامانه رفاپ

در انتهای این درخواست باید نسبت به مدارک مربوط به پرونده خود اقدام کنید. در پایین صفحه بر روی گزینه انتخاب فایل کلیک کرده و مدارک مربوط به اعتراض به پرونده خسارت پرونده خود را در سامانه بارگذاری کنید.
در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید. بعد از ارسال درخواست در بازه ی زمانی مشخص شده بااستفاده از گزینه پیگیری می توانید نتیجه اعتراض خود مطلع گردید.

در صورت نیاز و ایجاد خسارت می توانید با استفاده از گزینه مشاوره خسارت نسبت به درخواست مشاوره خسارت اقدام نمایید.
همچنین در صورت داشتن سوالات پزشکی می توانید بر روی گزینه مشاور پزشکی کلیک کرده و با متخصصان پزشکی این سامانه مشورت نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه ثبت نام بیمه دانش آموزی

اپلیکیشن سامانه رفاپ rfap.ir

فرهنگیان عزیز می توانند با استفاده از نصب اپلیکیشن رفاپ بر روی گوشی تلفن همراه خود از خدمات و مشاوره های آن استفاده نمایند.
برای دانلود اپلیکیشن رفاپ لازم است بعد از ورود به این سامانه، گزینه مربوط به دانلود اپلیکیشن رفاپ در پایین صفحه را مشاهده نمایید.

اپلیکیشن رفاپ

با استفاده از گزینه های موجود در صفحه و به فراخور نیاز خود می توانید با کلیک بر روی هر کدام از این گزینه ها نسبت به دانلود اپلیکیشن رفاپ اقدام کنید.

در این مطلب در مورد سامانه رفاپ و خدمات ارائه شده در آن برای شما توضیحاتی ارائه شد در صورت نیاز به راهنمایی و داشتن هر گونه سوال، با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح نمایید.

مقاله پیشنهادی : پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

اعتراض به پرونده خسارت فرهنگیان

ثبت اعتراض به پرونده خسارت سامانه رفاپ

 فرهنگیان محترم، جهت ثبت اعتراض خود در خصوص موضوعات زیر، می‌توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نمایید

refap.ir/record/com-damage

  1.  اعتراض به مبلغ پرداختی
  2.  اعتراض به تاخیر در پرداخت خسارت
  3.  اعتراض به عدم پاسخگویی CRM
  4.  اعتراض به نحوه ثبت مدارک درمانی
  5. اعتراض به علت عودت مدارک درمانی
  6.  اعتراض به نحوه پاسخگوئی نامناسب
  7.  اعتراض به بازه زمانی ثبت مدارک

 همچنین، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و بدون نیاز به پیش شماره، با شماره 1401 تماس بگیرید. پس از ثبت اعتراض، کد رهگیری برای شما به تلفن همراه ارسال خواهد شد. برای پیگیری، کد دریافت شده را در این آدرس وارد کنید.  https://refap.ir/follow-up/com-damage

اگر بیمه گر خسارت را کم پرداخت کرد و یا پرداخت نکرد چیکار کنیم؟

درصورت هرگونه اعتراض به مبلغ خسارت پرداختی از طرف شرکت بیمه گر میتوانید به سایت رفاپ www.rfap.ir  مراجعه یا با شماره تلفن 1401 (بدون پیش شماره) تماس بگیرید و اعتراض خود را ثبت نمائید تا شرکت ایرانیان پوشش به عنوان ناظر قرارداد بیمه تکمیلی درمان شاغلین موارد را پیگیری و پاسخ فنی و مکفی را به شما ارائه نمایند.

6/6 - (26 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رفاپ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا