سایت مهر مدرسه dres.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مهر مدرسه dres.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مهر مدرسه dres.ir

سایت مهر مدرسه زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور و با هدف جلب مشارکت های مردمی برای انجام روند مدرسه سازی در سطح کشور راه اندازی شده است.

 این سامانه با آدرس اینترنتی dres.ir در دسترس بوده و با هدف مشارکت هرچه بیشتر مردم و خانواده‌ها در امر ساخت و توسعه و تجهیز مدرسه افتتاح شده است.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر پیرامون این سامانه ، نحوه ورود و ثبت نام در سایت مهر مدرسه و …. خواهیم پرداخت برای آشنایی بیشتر با سامانه مهر مدرسه، امکانات و خدمات سامانه و … میتوانید با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سایت مهر مدرسه

سایت مهر مدرسه dres.ir  با هدف جلب مشارکت های مردمی برای انجام روند مدرسه سازی در سطح کشور راه اندازی شده است.

خیرینی که تمایل به شرکت در این امر مهم و خطیر را دارند می توانند با مراجعه به این سامانه در پروژه‌های مدرسه سازی مشارکت نموده و همچنین در ادامه، پیشرفت پروژه‌ها را مشاهده نمایند.

این خیرین علاقمند به شرکت در روند مدرسه سازی می توانند اقدام به اهدای زمین برای تاسیس مدرسه نموده و یا با مشاهده پروژه‌های در حال فعایت بنا به تمایل خود در هر پروژه‌ای که تمایل دارند، مشارکت کنند.

سامانه مهر مدرسه با آدرس اینترنتی dres.ir در سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و بر اساس آموزه‌های سند تحول طراحی ایجاد شده و در نهایت به جلب مشارکت بیشتر مردم در امر خطیر مدرسه سازی منجر می‌شود.

ورود به سایت مهر مدرسه dres.ir

سایت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که در واقع همان سایت مهر مدرسه می باشد با آدرس الکترونیکی dres.ir در دسترس می باشد. این سامانه یکی از  سامانه های الکترونیکی زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور است و با هدف جلب مشارکت های مردمی در روند ساخت مدارس و در جهت دریافت کمک های مردمی در این رابطه برای تاسیس، بازسازی و تجهیز مدارس افتتاح شده است.

برای ورود به سایت مهر مدرسه باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه مهر مدرسه یعنی dres.ir را تایپ نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت مهر مدرسه dres.ir وارد خواهید شد.

سایت مهر مدرسه

بعد از ورود به این سامانه ، مشاهده خواهید کرد که این سایت دارای قسمت های مختلفی از جمله معرفی سازمان، اداره کل استان ها، میز خدمت الکترونیک، سامانه های الکترونیک و… می باشد. برای آشنایی بیشتر با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سراسر کشور ، ساختار سازمانی، قوانین و مقررات و … می توانید قسمت مربوط به معرفی سازمان را مطالعه بفرمایید.

در صورتی که پیش از این نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نموده و دارای نام کاربری و رمز عبور می باشید اکنون می توانید با استفاده از گزینه ورود به حساب کاربری خود در سایت مهر مدرسه وارد شوید. به این منظور بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

ورود به سایت مهر مدرسه

در ادامه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و پس از وارد کردن عبارت امنیتی مندرج در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. پس از ورود صحیح اطلاعات کاربری می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

نحوه ورود به سایت مهر مدرسه

در صورتی که هنوز در این سامانه ثبت نام ننموده و دارای نام کاربری و رمز عبور نمی باشید می توانید ابتدا نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت مهر مدرسه اقدام نمایید. در ادامه نحوه ثبت نام در سایت مهر مدرسه برای شما توضیح داده خواهد شد.

ثبت نام در سایت مهر مدرسه dres.ir

برای ثبت نام در سایت نوسازی و توسعه تجهیز مدارس باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت مهر مدرسه با آدرس اینترنتی dres.ir وارد شوید. بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

ثبت نام در سایت مهر مدرسه

در صفحه مربوط به ثبت نام، آدرس پست الکترونیک خود و رمز عبور دلخواه را وارد نموده در ادامه کد امنیتی درج شده در صفحه را در فیلد مربوط به آن وارد نموده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت مهر مدرسه

با ادامه و دریافت نام کاربری و رمز عبور خود در این سامانه می توانید به حساب کاربری خود در سایت نوسازی و توسعه تجهیز مدارس وارد شوید و از امکانات مد نظر خود استفاده نمایید.

پیش از این در خصوص نحوه ورود و ثبت نام در سایت نوسازی و توسعه تجهیز مدارس توضیح داده شد. در صورتی که تمایل به مراجعه به این سامانه را دارید می توانید با استفاده از لینک زیر به طور مستقیم به سایت مهر مدرسه وارد شوید.

برای ورود به سایت dres.ir کلیک نمایید.

مشاهده نیازمندی های نوسازی مدارس در سایت مهر مدرسه dres.ir

برای مشارکت در امر مدرسه سازی و مشاهده نیازمندی های نوسازی مدارس باید ابتدا به سایت مهر مدرسه dres.ir مراجعه نمایید.

به روش گفته شده در بالا ابتدا به سایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سراسر کشور با آدرس اینترنتی dres.ir وارد شوید.

در قسمت پایین سایت و از بخش مربوط به پیوندهای مرتبط بر روی گزینه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور کلیک نمایید.

نیازمندی نوسازی مدارس در سایت مهرمدرسه

پس از کلیک بر روی این گزینه به سایت جامعه خیرین مدرسه ساز کشور وارد خواهید شد. در قسمت مشارکت در مدرسه سازی، گزینه های مختلفی از جمله ساخت مدرسه و آموزشگاه، اهدای املاک و زمین، مشارکت نقدی، شماره حساب های بانکی را مشاهده خواهید کرد. با توجه به تمایل و علاقه خود و با کلیک روی هر کدام از این گزینه ها می توانید برای مشارکت و کمک به احداث و توسعه و تجهیز مدارس کشور اقدام نمایید.

مشاهده نیازمندی نوسازی مدارس در سایت مهرمدرسه

ساخت مدرسه و آموزشگاه

خیرین محترم می توانند به روش های گوناگون از جمله ساخت مدرسه کامل ، مشارکت در ساخت مدرسه، مشارکت در تکمیل پروژه های نیمه تمام ، مشارکت در مدرسه سازی با اهدای مبالغ، اهدای زمین، مشارکت نقدی ، مشارکت به روش های دیگر از جمله تجهیز واحدهای آموزشی (کارگاه و آزمایشگاه) ، هوشمندسازی مدارس و مدرسه یاری یا حمایت از دانش آموزان محروم و بی بضاعت در این امر خداپسندانه و خیر خواهانه مشارکت نمایند.

اهدای املاک و زمین

 اهدای زمین از طرف خیرین می تواند به دو صورت ساخت مدرسه در زمین اهدایی و یا ساخت مدرسه از طریق فروش زمین اهدایی منجر به ساخت مدرسه شود.

زمین های اهدایی به جامعه خیرین باید دارای اسناد مالکیت کامل و بلامعارض بوده و برای ساخت مدرسه به جامعه خیرین مدرسه ساز کشور واگذار شود.

جامعه خیرین مدرسه ساز در زمین اهدایی، مطابق نظر خیر اهدا کننده زمین، اقدام به ساخت مدرسه نموده و این مدرسه پس از ساخت به نام خیر نامگذاری خواهد شد.

خیر محترم می تواند برای فروش زمین مورد نظر اقدام نموده و نسبت به انعقاد تفاهم نامه برای ساخت مدارس با جامعه خیرین مدرسه ساز مشارکت نماید. 

مشارکت نقدی

خیرین می توانند با اهدای پول نقد و واریز به حساب جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در امر مدرسه سازی مشارکت نمایند. مبالغ واریز شده برای ساخت و یا تجهیز مدارس مورد نظر طبق تفاهم نامه هزینه خواهد شد.

شماره حساب های بانکی

خیرین می توانند با استفاده از این قسمت و مشاهده شماره حساب های ارائه شده و با واریز وجه مورد نظر خود در امر توسعه و تجهیز مدارس کشور اقدام نمایند.

 

در مقاله بالا به توضیح در رابطه با سایت مهر مدرسه dres.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، نیازمندی های نوسازی مدارس در سامانه مهر مدرسه و … پرداختیم . در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی دارید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت مهر مدرسه dres.ir

سایت مهر مدرسه با آدرس اینترنتی dres.ir در دسترس بوده و خیرین محترم می توانند با مراجعه به این سامانه و به روش های مختلف در امر ساخت و توسعه و تجهیز مدارس مشارکت نمایند.

در مقاله بالا در مورد نحوه ورود به سایت مهر مدرسه به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

خیرین محترم می توانند با روش های مختلف از جمله اهدایی زمین و املاک، مشارکت نقدی و … در این زمینه مشارکت نمایند. در متن مقاله در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مهر مدرسه dres.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا