بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه شانزده تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه شانزده تهران / امروزه در کشور انواع مدارس مختلف از جمله مدارس دولتی، نمونه دولتی، تیز هوشان، هیئت امنایی، شاهد، بزرگسلان، ماندگار و … وجود دارد. یکی از انواع پر طرفدارترین مدارس در سطح کشور مدارس غیر انتفاعی هستند.
امروزه در اکثر شهرهای کشور حتی در شهرستان کوچک هم تعداد زیادی مدرسه غیرانتفاعی در پایه های تحصیلی مختلف وجود دارد.


در مدارس غیر انتفاعی هزینه های جاری مدارس توسط مردم، یعنی اولیاء دانش آموزان پرداخت می شود ولی برنامه درسی دانش آموزان در مدارس دولتی و مدارس غیردولتی به صورت مشترک و یکسان می باشد. تنها فرق بین این دو نوع مدرسه این است که در مدارس غیردولتی از جمله مدارس غیر انتفاعی ، برنامه‌های آموزشی و تربیتی بیشتر و متنوع تری به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

با توجه به خصوصیات مدارس غیرانتفاعی، این مدارس می توانند گزینه مناسبی برای والدینی باشند که به دنبال بهترین آموزش برای فرزندان خود هستند. با وجود همه ی این مسائل بهتر است هنگام انتخاب مدرسه غیرانتفاعی، هزینه ها، سیاست های آموزشی و برنامه های فوق برنامه را به دقت بررسی و در نهایت اقدام به تصمصیم گیری نمایید.

بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه شانزده تهران

انتخاب مدرسه و فراهم آوردن شرایط مناسب برای تحصیل فرزندان از جمله ذغدغه ها و چالش های پیش روی تمامی والدین است. حتما شما هم مانند بسیاری از دیگر افراد تاکنون بارها از خود پرسیده اید مدرسه خوب چیست و دارای چه ویژیگی های است؟ یا فرزندم را در کدام یک از مدارس ثبت نام نمایم؟

یکی از مهمترین نکات و الزامات در بحث آموزش و تعلیم و تربیت کودکان وجود مدرسه خوب با کادر آموزشی متبحر و کاردان و امکانات مناسب برای تحصیل است. پایه و اساس تعلیم تربیت کودکان با ورود آنان به دبستان و تحصیل در این مقطع نهاده می شود، بنابراین وجود عوامل و امکانات مختلف در این دوران می تواند نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کودکان و جامعه در آینده داشته باشد.

همان طور که اشاره شد مدارس غیر انتفاعی نوعی از مدارس هستند که با پرداخت شهریه توسط خانواده و مطابق اهداف، ضوابط، برنامه ها و دستورالعمل های عمومی وزارت آموزش و پرورش و با نظارت آن وزارتخانه تأسیس و اداره می شود.

شهریه حاصله مدارس غیر انتفاعی صرف هزینه های جاری و توسعۀ امکانات مدارس خواهد شد، بنابراین این نوع از مدارس دارای سطح قابل قبولی از امکانات و خدمات آموزشی می باشند.

ادامه تحصیل در مدارس غیر انتفاعی مختلف ،متفاوت بوده بعضی از مدارس غیر انتفاعی دارای فرآیند ثبت نام گزینشی می باشند و دانش آموزان برای ادامه تحصیل در این مدارس می بایست در آزمون های ورودی، مصاحبه ها و یا بررسی سوابق تحصیلی، حد نصاب لازم را کسب نمایند.

در مدارس غیر انتفاعی نسبت به دیگر مدارس شهریه های دریافتی بالاتر می باشد و به همان نسبت امکانات آموزشی بیشتری هم در اختیار دانش آموزان داده می شود، تعدادی از این مدارس در روند آموزشی خود از دبیران با سابقه و از مشاوران تحصیلی برای بهبود عملکرد دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آن ها استفاده می گردد.

در صورتی که شما هم ساکن منطقه 16 تهران بوده و در نظر دارید لیست بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه شانزده تهران موجود در محدوده سکونت خود مطالعه نمایید، پیشنهاد می کنیم با ادامه مطلب همراه ما باشید.

در ادامه این مطلب برای کمک به فرآیند انتخاب مدرسه مناسب لیست مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه شانزده تهران را قرار داده ایم، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

 

مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه شانزده

نام دبستانآدرسشماره تماس
جوانه امیدجوادیه- ده متری اول- روبه روی مسجد فر دانش- مدرسه جوانه امید2155666136
یاس بهشتنازی آباد -خیابان خالقی پور- پلاک62155322320
پردیس شریفنازی آباد- خیابان اکبر مشهدی- پلاک 1062155343630
توسعه صنعتخیابان شهید رجایی- میدان بهشت- بلوار ابریشم- خیابان همدانی- نبش کوچه باقری2155328260
مهر رضانازی آباد- خیابان شهید رجائی- میدان بهشت- جنب مسجد ابا عبدا…الحسین- پلاک 413/12155032239
شهید ادبنازي آباد- خيابان شهيد عراقي- كوچه فعال مكرمي- پلاك 152155317836
علم و پروازنازی آباد- خیابان نیکنام شمالی- خیابان میر فتاح فاطمی- پلاک 862155313743
دانش بنیان نویننازی آباد –
امام خمینینازی آباد- انتهای خیابان اکبر مشهدی- پلاک 5822155055520
امیر ژالهجوادیه – صالح نیا2155644999
صبح دانشخیابان رجایی- نرسیده به اتوبان آزادگان- جنب انتشارات پیام نور2155032407

در مطلب بالا لیست بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه شانزده تهران و اطلاعات آدرس و شماره تلفن را برای استفاده شما عزیزان قرار داده ایم، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 16 تهران داشتید، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید.


همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

 

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا