سامانه صدور گواهی کسر حقوق فرهنگیان medusp.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت صدور گواهی کسر حقوق فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

گواهی کسر از حقوق فرهنگیان www.medusp.ir

سامانه جدید صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان از ادرس gavahi.eamedu.ir به سامانه www.medusp.ir انتقال یافته است طبق اعلام آموزش و پرورش، با توجه به تغییر سرور سامانه گواهی کسر از حقوق و انتقال به دامنه جدید، از روز شنبه مورخ 6 خرداد سال 1402 سامانه با آدرس medusp.ir در دسترس خواهد بود.

برای استعلام از صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان گرامی می بایست به از این به بعد به آدرس medusp.ir مراجعه کنند.

سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان  medusp.ir یکی از سامانه های مفید وزات آموزش و پرورش در جهت ارائه خدمات مختلف غیر حضوری به کارمندان آموزش و پرورش می باشد.

یکی از سامانه های کاربردی راه اندازی شده توسط وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات به کارمندان این سازمان، سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان medusp.ir   می باشد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه صدور گواهی کسر از حقوق به صورت غیر حضوری و بدون مراجعه به ادارات آموزش و پرورش  نسبت به دریافت گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه  صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان ، ورود به سامانه  صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان، درخواست گواهی کسر از حقوق فرهنگیان و… خواهیم پرداخت.

توجه : در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در موردصدور گواهی کسر حقوق فرهنگیان  می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه سایت  صدور گواهی کسر حقوق فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سامانه صدور گواهی کسر حقوق فرهنگیان medusp.ir

برای ورود به سامانه صدور گواهی کسر حقوق فرهنگیان اداره آموزش و پرورش ( گواهی کسر از حقوق فرهنگیان www.medusp.ir ) مراحل زیر را طی کنید.
مرحله اول – ورود به سیستم
  • برای ورود اول در قسمت ورود کد پرسنلی خود را وارد کرده و در قسمت رمز عبور کد ملی خود را وارد کرده و در قسمت کد امنیتی کد 5 رقمی مشاهده شده را وارد و دکمه ورود را کلیک نمایید
سامانه صدور و چاپ گواهی کسر از حقوق اداره آموزش و پرورش
  • برای ادامه کار شماره تلفن همراه 11 رقمی معتبر و مورد تایید اداره را وارد کرده و دکمه ارسال کد تایید را کلیک نمایید
کسر از حقوق فرهنگیان www.medusp.ir 1
  • در ادامه کد تایید 5 رقمی ارسال شده به تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کرده و دکمه ثبت و ادامه را کلیک نمایید
صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان
  • در ادامه سیستم شما را به صفحه تغییر رمز عبور هدایت میکند. در این قسمت در کادر رمز عبور فعلی کد ملی و در کادر رمز عبور جدید یک رمز عبور معتبر حد اقل شامل 6 کاراکتر وارد کرده و در قسمت تکرار رمز عبور جدید مجددا همان رمز را وارد نمایید و دکمه ثبت را کلیک نمایید.

    سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان www.medusp.ir

4(Change%20Password)
 
 
نحوه صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان از سامانه  medusp.ir
مرحله دوم – دریافت گواهی کسر از حقوق
  • از منوی سمت راست گزینه دریافت گواهی کسر از حقوق را کلیک نمایید
  • در قسمت جپ نوع گواهی (برداشت وام/ضمانت) را کلیک نمایید
  • در ادامه موارد خواسته شده را تکمیل و دکمه ثبت گواهی را کلیلک نمایید
  • توجه شود تعداد و نوع گواهی تابع محدودیت های سیستمی بوده و امکان صدور گواهی خارج از ضابطه مقدور نمی باشد.

گواهی کسر از حقوق www.medusp.ir

  • برای چاپ گواهی دو حالت وجود دارد اگر الزام به تایید گواهی از طرف اداره وجود داشته باشد منتظر بمانید تا گواهی از سمت اداره تایید شود و پیامک تایید برای شما بیاید در این حالت دکمه چاپ برای شما فعال می شود که با کلیک بر روی آن نسبت به چاپ گواهی اقدام نمایید و اگر الزام به تایید گواهی از طرف اداره نباشد گزینه تایید و چاپ بلافاصله برای شما فعال می شود که با فشردن آن دکمه نسبت به چاپ گواهی اقدام نمایید.
5(Register%20Gavahi)
 
مرحله سوم – مشاهده و چاپ گواهی
  • برای مشاهده و چاپ گواهی از لیست گواهی های ثبت شده گزینه تایید و چاپ یا چاپ را کلیک نمایید تا صفحه مشاهده گواهی بارگزاری شود
  • در صفحه مشاهده گواهی در قسمت بالای صفحه علامت چاپگر را کلیک نمایید و نسبت به چاپ گواهی اقدام نمایید
  • برای دانلود و سپس چاپ گواهی در قسمت بالای صفحه دکمه دانلود را کلیک کرده و سپس گزینه Acrobat (PDF) file را کلیک نمایید و نسبت به دانلود و سپس چاپ گواهی اقدام نمایید.
دریافت گواهی کسر از حقوق www.medusp.ir

سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان  medusp.ir

یکی از سامانه های مفید راه اندازی شده توسط وزارت آموزش و پرورش، سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان medusp.irمی باشد. فرهنگیان زیادی هر ساله تمایل به دریافت گواهی کسر از حقوق داشته و سازمان آموزش و پرورش در جهت پاسخگویی به این نیازها سامانه صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان را ایجاد نموده است.

سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان با آدرس اینترنتی medusp.ir در دسترس بوده و فرهنگیان عزیز می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به دریافت گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش اقدام نمایند.

سایت صندوق ذخیره فرهنگیان، سامانه ای است که با آدرس اینترنتی szf.ir و برای ارائه خدمات مختلف به فرهنگیان در ارتباط با صندوق ذخیره فرهنگیان راه اندازی شده است موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در واقع سازمانی اقتصادی است که با پشتوانه برخورداری از اعتماد و پشتوانه فرهنگیان و پشتیبانی دولت در صدد انجام فعالیت های اقتصادی مانند اداره و سرمایه گذاری در سهام شرکت ها و صنایع بزرگ است.

برای ورود مستقیم به سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان کلیک کنید.

بانک در سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان medusp.ir

استعلام بانک در سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان medusp.ir

کسانی که درخواست صدور گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش را در سایت آن ثبت کرده اند و می خواهند استعلامات بانکی مربوطه را انجام دهند می توانند به آسانی به سایت gavahi.eamedu.ir مراجعه کنند و پس از رفتن به قسمت مورد نظر، استعلام بانکی خود را انجام دهند. د رادامه این بخش، نحوه استعلام بانک در سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان ارائه شده است.

ابتدا در مرورگر خود آدرس gavahi.eamedu.ir را بنویسید تا به صورت مستقیم به سایت گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش هدایت شوید.

در صفحه باز شده، روی گزینه استعلام بانکی که در سمت چپ قرار گرفته است، کلیک کنید تا به صفحه مربوطه بروید.

1655036353 سایت گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش 7
  • اکنون با وارد کردن کد پرسنلی و شماره نامه و کد امنیتی، روی گزینه جستجو کلیک نمایید.
گواهی کسر از حقوق فرهنگیان w w.medusp.ir

شرایط دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان medusp.ir

فرهنگیان محترم باید دقت داشته باشند که در صورت داشتن شرایط کافی می توانند برای دریافت گواهی کسر از حقوق خود اقدام نمایند. در صورت داشتن شرایط زیر می توانید با مراجعه به سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir ، گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش را دریافت کنید.

شرایط دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان شامل موراد زیر می شود

•        وضعیت پرونده فرد داوطلب دریافت گواهی کسر از حقوق باید جاری باشد.

•        گواهی کسر از حقوق  صرفا برای فرهنگیان بازنشسته یا کارمند مشغول به فعالیت صادر خواهد شد.

•        در صورتی که کارمند متقاضی ، دختر باشد فقط امکان صدور گواهی دریافت حقوق وجود دارد و تعهد کسر از حقوق صادر نخواهد شد.

•        مبلغ هر قسط گواهی کسر از حقوق نمی تواند از سقف مجاز مشخص شده بیشتر باشد.

•        سقف مجاز برای هر فرد متقاضی برابر است با شصت درصد مبلغ حکم به کسر اقساط تسهیلات دریافتی از صندوق و دستگاه و همچنین کسر اقساط گواهی های قبلی صادر شده.

•        در مورد گواهی ضمانت، اطلاعات وام گیرنده باید به طور کامل وارد شود.

مقاله پیشنهادی » سایت حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir 1402

سؤالات متداول سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان www.medusp.ir

سامانه صدورگواهی کسر از حقوق فرهنگیان آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی www.medusp.ir در دسترس می باشد. مراحل ورود به سامانه medusp.ir در مقاله تصویری آموزش داده شده.

با مراجعه به سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان می توانید برای دریافت این گواهی اقدام نمایید. نحوه دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان در متن بالا به طور کام توضیح داده شده است.

برای دریافت این گواهی باید علاوه بر اینکه پرونده متقاضی جاری است سقف مجاز نیز رعایت شده باشد. اطلاعات کامل در خصوص شرایط دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان در متن بالا ارائه شده است.

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت صدور گواهی کسر حقوق فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا