کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی مانند بسیاری دیگر از آزمون ها که هر ساله برگزار می شود برای حضور و شرکت در جلسه آزمون الزامی است.

داوطلبان بدون داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ، در روز آزمون امکان ورود به جلسه امتحان را نخواهند داشت و از حضور آن ها ممانعت به عمل خواهد آمد.

اگر شما هم در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در سال 1402 – 1403 در بازه های مشخص شده پیشین ثبت نام نموده اید و در صدد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت  کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 هستید می توانید با مطالعه ادامه این مطلب در این خصوص اطلاعات تکمیلی بیشتری به دست آوردید. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 کنترل کارت ورود به آزمون داوطلبان آزمون سمپاد و نمونه دولتی(پایه ششم/نهم)توسط مدیر قابل توجه مدیران مدارس دوره ابتدایی(پایه ششم) مدیران مدارس دوره متوسطه اول (پایه نهم)  در صورتی که کارت های ورود به آزمون دانش آموزان فاقد عکس می باشد، در اسرع وقت(قبل از آزمون) عکس دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدیر‌ مدرسه بارگذاری شود.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی یکی از مراحل مهم شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی است که داوطلبان باید برای انجام آن اقدام کنند.

همان طور که اشاره شد ارائه کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی هنگام شرکت در جلسه آزمون الزامی بوده و دانش آموزانی که پیش از این و از طریق سایت مای مدیو برای ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نموده بودند باید در بازه زمانی در نظر گرفته شده با مراجعه به سایت ثبت نام خود نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

دقت داشته باشید که به همراه داشتن این کارت الزامی بوده و در صورتی که در روز آزمون کارت ورود به جلسه آزمون خود را به همراه نداشته باشید از حضور شما در جلسه امتحان ممانعت به عمل خواهد آمد بنابراین در این زمینه دقت و توجه لازم را داشته باشید.

در کارت آزمون مدارس نمونه دولتی اطلاعاتی از قبیل مشخصات فردی و عکس داوطلب، آدرس حوزه محل برگزاری آزمون، شماره داوطلبی فرد ، مدرسه محل تحصیل او و … درج شده است.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1402

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

متقاضیان شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی باید با توجه به بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت مورد نظر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند.

معمولا حدود یک هفته پیش از برگزاری آزمون داوطلبان باید برای مراجعه و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند. البته هنوز تاریخ دقیق دریافت این کارت اعلام نشده است ولی از آن جایی که تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ می باشد داوطلبان ورود به جلسه آزمون باید چند روز پیش از این تاریخ با مراجعه به سایت گفته شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند.

دریافت کارت ورود به آزمون استعدادهای درخشان ونمونه دولتی سال تحصیلی۱۴۰۳_۱۴۰۲ استعدادهای درخشان (سمپاد) پایه های هفتم و دهم

نمونه دولتی پایه دهم داوطلبان میتوانند با مراجعه به درگاه My.medu.ir  انتخاب نقش دانش آموز  انتخاب آیکن آزمون سمپاد / آزمون مدارس نمونه دولتی کارت حضور در آزمون را دریافت نمایند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

  پیش از این ثبت نام برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق سایت های استانی انجام می پذیرفت و دانش آموزان می بایست با مراجعه به سایت های استانی معرفی شده برای انجام مراحل ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده نتایج آزمون و … اقدام می نمودند.

ولی در سال پیش رو ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir انجام خواهد پذیرفت. بنابراین این احتمال وجود دارد که انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی 1402 – 1403 از طریق سامانه ثبت نام یعنی سامانه مای مدیو انجام پذیرد.

در صورت انتشار اطلاعیه جدید در خصوص سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی اطلاع رسانی انجام پذیرفته و این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی باید به این ترتیب عمل نمایید

ابتدا به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی وارد شوید. پس از ورود به این سامانه با ورود اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید

اگر در بازه زمانی مقرر و اعلام شده به سامانه مراجعه نموده باشید گزینه دریافت کارت ورود به جلسه برای شما فعال خواهد بود. برروی گزینه مربوط به کارت ورود به جلسه آزمون کلیک کنید و کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایید.

از این برگه ورود به جلسه پرینت تهیه نموده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون را در هنگام حضور در جلسه آزمون به همراه داشته باشید.

دانش آموزان دقت داشته باشند که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون حتما اطلاعات درج شده در این کارت را چک نمایید. در صورت مغایرت و وجود داشتباه باید برای تصحیح و ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

همان طور که در این مطلب اشاره شد داوطلبان پیش از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. وجود و ارائه این کارت در هنگام حضور در جلسه آزمون الزامی است پس لازم است برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در بازه زمانی مقرر نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

چنانچه بعد از خواندن این مطلب هر گونه سوالی  در رابطه با کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات شما به آنها پاسخ خواهند داد.

در صورتی که تمایل دارید می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز به صورت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

لینک های مفید مربوط به مدارس نمونه دولتی : برای خواندن مقاله مربوطه بر روی موضوع کلیک کنید.

سؤالات متداول کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

داوطلبان معمولا حدود یک هفته پیش از برگزاری آزمون باید برای مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند.


در صورت وجود مغایرت باید برای رفع مغایرت و تصحیح به واحد سنجش آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه نمایید.

داوطلبان با مراجعه اینترنتی به سایت دریافت کارت ورود به جلسه می توانند برای دریافت این کارت اقدام نمایند. در خصوص سایت مربوطه در متن بالا توضیحات لازم ارائه شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا