سایت آموزش و پرورش استان اصفهان isf.medu.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش استان اصفهان isf.medu.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آموزش و پرورش استان اصفهان isf.medu.gov.ir

سایت آموزش و پرورش استان اصفهان برای ارائه خدمات مختلف یه صورت غیر حضوری و با آدرس اینترنتی isf.medu.gov.ir را اندازی شده است.

امروزه و با فراهم شدن بسترهای الکترونیکی مناسب ، سامانه ها و سایت های زیادی برای ارائه خدمات غیر حضوری به افراد در زمینه های مختلف راه اندازی شده است. افراد می توانند با مراجعه به این سامانه ها به صورت غیر حضوری از امکانات و خدمات ارائه شده به بهترین نحوه استفاده نمایند. این کار علاوه بر پیشگیری از اتلاف وقت و زمان باعث تسریع در روند انجام امور و بهبود کیفیت انجام کارها می گردد.
در راستای ارائه خدمات مختلف به عموم مردم ، دانش آموزان، معلمان، کارکنان بخش آموزش و… سایت های آموزش و پرورش استان های مختلف راه اندازی شده است. افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه ها از آخرین اخبار و اطلاعیه های موجود مطلع شده و برای انجام بسیاری از امور به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری اقدام نمایند.
در راستای همین اهداف و به منظور ارائه خدمات با کیفیت به افراد مرتبط با بخش آموزش و پرورش استان اصفهان، سایت آموزش و پرورش استان اصفهان با آدرس اینترنتی isf.medu.gov.ir راه اندازی شده است.
دانش آموزان، معلمان، کارمندان آموزش و پرورش استان اصفهان و سایر افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از امکانات ارائه شده به بهترین نحوه استفاده نمایند.

سایت آموزش و پرورش استان اصفهان

امرزه بسیاری از افراد تمایل دارند امور مختلف را با استفاده از بسترهای الکترونیک ایجاد شده و به صورت غیر حضوری به انجام برسانند.
در راستای این نیاز ، سامانه های زیادی برای ارائه خدمات مختلف به خصوص در بخش آموزش کشور شکل گرفته اند.


همه گیری ویروس کرونا نیز باعث تسریع در روند استفاده از سایت ها و سامانه های مختلف گردید. در دوره همه گیری ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان و جلوگیری از هدر رفت زمان آموزش آنان ایجاد نمود. علاوه بر سایت های ایجاد شده توسط وزارت آموزش و پرورش برای استفاده دانش آموزان، سایت های زیادی نیز برای ارائه خدمات به فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش راه اندازی شده است.
سایت آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در جهت ارائه خدمات مختلف به گروه های مختلف با آدرس اینترنتی isf.medu.gov.ir راه اندازی شده است.

 دانش آموزان، معلمان، کارکنان و افراد دیگر می توانند برای استفاده از بسیاری از خدمات این سامانه از جمله دسترسی و اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها، استفاده از خدمات الکترونیک موجود در سامانه و … به سایت آموزش و پرورش استان اصفهان isf.medu.gov.ir مراجعه نموده و به فراخور نیاز خود از امکانات موجود استفاده نمایند.

نحوه ورود به سایت آموزش و پرورش استان اصفهان

سایت آموزش و پرورش استان اصفهان خدمات مختلفی به کاربران ارائه می نماید. افراد مختلف از جمله دانش آموزان و معلمان می توانند با مراجعه به این سامانه ضمن اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها، از خدماتی مانند سامانه ثبت شکایت، رتبه بندی معلمان، استعلام شهریه مدارس غیر دولتی، اسکان فرهنگیان، شرکت در المپیادها و مسابقات مختلف، دریافت سوابق تحصیلی و … به تناسب نیاز خود استفاده نمایند.


برای استفاده از خدمات مختلف این سامانه لازم است ابتدا به سایت آموزش و پرورش استان اصفهان وارد شوید.
برای ورود به سایت آموزش و پرورش استان اصفهان باید به این ترتیب عمل نمایید.
ابتدا در صفحه مرورگر خود در گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر آدرس اینترنتی سایت آموزش و پرورش استان اصفهان یعنی isf.medu.gov.ir را تایپ نموده و جستجو نمایید.
بعد از جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت آموزش و پرورش استان اصفهان وارد خواهید شد.

سایت آموزش و پرورش استان اصفهان

کاربران برای ورود به حساب کاربری خود در سایت آموزش و پرورش استان اصفهان isf.medu.gov.ir و استفاده از امکاناتی از جمله خدمات الکترونیک و …. می بایست بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک نمایند.

نحوه ورود به سایت آموزش و پرورش استان اصفهان

همان طور که گفته شد برای ورود به حساب کاربری لازم است بر روی گزینه مشخص شده کلیک نمایید تا به صفحه مربوط به ورود اطلاعات کاربری وارد شوید.

در صفحه مربوط به ورود، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و گذر واژه را وارد نمایید. بعد از وارد نمودن نام کاربری و گذر واژه خود عبارت امنیتی مندرج در صفحه را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

ورود نام کاربری و رمز عبور در سایت آموزش و پرورش اصفهان

بعد از انجام این مراحل و ورود به حساب کاربری خود در سایت آموزش و پرورش استان اصفهان isf.medu.gov.ir می توانید از امکانات مد نظر خود استفاده نمایید.

بخش های مختلف سایت آموزش و پرورش استان اصفهان

سایت آموزش و پرورش استان اصفهان با آدرس اینترنتی isf.medu.gov.ir در دسترس می باشد و کاربران می توانند برای استفاده از امکانات مختلف مد نظر خود به این سامانه مراجعه نمایند.
پس از مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان اصفهان isf.medu.gov.ir مشاهده می کنید که این سامانه از بخش های مختلفی تشکیل شده است. از جمله مهمترین این بخش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود

بخش های مختلف سایت آموزش و پرورش اصفهان

آموزش و پرورش استان: با استفاده از این گزینه می توانید اطلاعات جامعی در خصوص استان اصفهان، شورای معاونان استان اصفهان و روسای آموزش و پرورش مناطق به دست آورید.

اخبار : یکی از پر کاربردترین بخشهای سایت آموزش و پرورش استان اصفهان مربوط به بخش اخبار می باشد. با استفاده از این گزینه خواهید توانست از آخرین اخبار و اطلاعیه های استان اصفهان و اخبار مناطق مطلع گردید.

پایگاه های زیر مجموعه : در این بخش سایت آموزش و پرورش استان اصفهان تمامی پایگاه‌های زیرمجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نمایش داده خواهد شد.

پایگاه های زیر مجموعه در سایت آموزش و پرورش اصفهان

بخش خدمات الکترونیک : یکی دیگر از بخش های بسیار مهم و کاربردی سایت آموزش و پرورش استان اصفهان مربوط به بخش خدمات الکترونیک این سامانه می باشد. با استفاده از گزینه خدمات الکترونیک خواهید توانست به سامانه های مختلف مورد نیاز دانش آموزان، معلمان ، خدمات عمومی و… دسترسی پیدا نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت آموزش و پرورش استان اصفهان کلیک کنید.

 خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش استان اصفهان

یکی از مهمترین بخش های موجود در سایت آموزش و پرورش استان اصفهان مربوط به بخش خدمات الکترونیک سایت می باشد. با استفاده از این بخش می توانید به سامانه های مختلف مورد نیاز دانش آموزان ، معلمان و … وارد شده و از کلیه خدمات ارائه شده استفاده کنید.

بعد از مراجعه به قسمت مربوط به خدمات الکترونیک مشاهده می کنید که این قسمت به بخش های مختلفی از جمله همه خدمات، خدمات عمومی، خدمات دانش آموزان، خدمات والدین و خدمات مختلف تقسیم شده است.
با استفاده و انتخاب هر کدام از این گزینه ها می توانید لیست سامانه های مرتبط را مشاهده نموده و در صورت نیاز به هر کدام از این سامانه ها مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده نمایید.

خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش اصفهان

به طور مثال دانش آموزان با کلیک بر روی گزینه مربوط به خدمات دانش آموزان می تواند لیست سامانه های مربوط به خود از جمله شبکه آموزشی تربیتی رشد، سامانه جامع نماد، دریافت سوابق تحصیلی، سامانه دانش آموزی سیدا ، ثبت نام المپیادهای علمی، تایید مدارک تحصیلی ، ثبت نام کتب درسی و … را مشاهده نمایند. در صورت تمایل به مراجعه به سامانه مد نظر فقط کافی است بر روی گزینه دلخواه کلیک نمایید با انجام این کار به طور مستقیم به سایت مد نظر وارد خواهید شد.

خدمات الکترونیک دانش آموزان در سایت آموزش و پرورش اصفهان

معلمان نیز با کلیک بر روی گزینه مخصوص به خدمات معلمان می توانند به لیست سامانه های مربوط به معلمان از جمله سامانه اسکان فرهنگیان، سامانه سیدا، سامانه رتبه بندی معلمان، سامانه جامع آموزش فرهنگیان، سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان ، سامانه مدیریت دانش و… دسترسی داشته و در صورت نیاز به سامانه مذکور مراجعه کنند.

خدمات الکترونیک معلمان در سایت آموزش و پرورش اصفهان

در این مقاله به معرفی و توضیح در رابطه با سایت آموزش و پرورش استان اصفهان، نحوه ورود به این سایت، قسمت ها و امکانات سایت آموزش و پرورش استان اصفهان و…پرداختیم. در صورتی که بعد از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی داشتید و یا به هنگام ورود به سامانه های مختلف نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با شماره های که در همین صفحه درج شده است تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان این مرکز در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت آموزش و پرورش استان اصفهان isf.medu.gov.ir

سایت آموزش و پرورش استان اصفهان با آدرس اینترنتی isf.medu.gov.ir در دسترس می باشد.

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت آموزش و پرورش اصفهان نیاز به وارد کردن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور دارید. توضیحات بیشتر را می توانید در متن بالا مطالعه نمایید.

در مورد امکانات و بخش خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش استان اصفهان به طور کامل در متن بالا توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (17 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش استان اصفهان isf.medu.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا