سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir

فرهنگیانی که دارای بیمه تکمیلی بوده و در خصوص ارزیابی بیمه ای خود اعتراض دارند می توانند برای ثبت اعتراض خود نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات به سایت اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان مراجعه نمایند.

اگر از سایت اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان و نحوه ثبت اعتراض در این سامانه اطلاعاتی ندارید و در صدد کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می باشید با مطالعه این مطلب می توانید در این مورد اطلاعات لازم را به دست آوردید.

در ادامه این مطلب به توضیح درباره سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست اعتراض در سامانه اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان خواهیم پرداخت.

سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان

سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان که رفاپ نیز نامیده می شود  برگرفته از عبارت رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش بوده و با هدف ایجاد رضایت بیشتر فرهنگیان و پیشگیری از تضییع حقوق بیمه ای فرهنگیان و دانش آموزان ایجاد شده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی rfap.ir در دسترس بوده و علاوه بر نظارت بر بیمه فرهنگیان بحث ارزیابی خسارت را نیز به طور کامل پوشش می‌دهد.

سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان به ارائه خدمات مختلفی پرداخته و کلیه معلمان و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه رفاپ از کلیه خدمات ارائه شده در این سامانه اطلاع پیدا نموده و استفاده نمایند.

بعد از مراجعه به این سامانه می توانید آدرس مراکز طرف قرار داد را مشاهده نموده و از آن ها استفاده نمایید.

 سایت رفاپ علاوه بر این امکانات ، به ارائه خدمات دیگری از جمله ثبت درخواست و پیگیری اعتراضات ، ارائه مشاوره در زمینه خسارت بیمه‌ای برای دانش آموزان و معلمان و … نیز می پردازد.

یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل مراجعه کاربران به این سامانه مربوط به پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان است و فرهنگیان برای ثبت درخواست و اعتراض خود و همچنین پیگیری اعتراضات به سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir مراجعه می نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در خصوص نحوه ورود به سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان، ثبت و پیگیری اعتراض در این سامانه خواهیم پرداخت.

نحوه ورود به سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir

همان طور که اشاره شد سامانه رفاپ به ارائه خدمات مختلف به فرهنگیان در خصوص بیمه تکمیلی آنان می پردازد و فرهنگیان می توانند برای اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد و مشاهده نشانی شعب بیمه‌گر ، ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض در خصوص  میزان و نحوه پرداخت خسارات ، اعلام خسارت و … به سامانه رفاپ مراجه نمایند.

برای استفاده از خدمات مختلف سامانه رفاپ و ثبت اعتراض به بیمه تکمیلی، باید ابتدا به این سامانه وارد شوید. در ادامه نحوه ورود به سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir را توضیح خواهیم داد

برای ورود به سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان ، ابتدا در صفحه مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر خود عبارت اینترنتی سامانه رفاپ یعنی rfap.ir را تایپ نموده و سرچ نمایید.

با جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به سامانه رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش یا رفاپ وارد می شوید.

سایت اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان

بعد از ورود به سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان خواهید توانست از خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایید. همان طور که مشاهده می کنید در صفحه اصلی گزینه های مختلفی از جمله اعتراض به پرونده خسارت، مشاوره خسارت، مشاور پزشکی وجود دارد. با کلیک بر روی هر کدام از این گزینه ها می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

ثبت اعتراض در سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir  

همان طورکه پیش از این هم اشاره شد سایت رفاپ یا همان سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان به ارائه خدمات مختلفی به فرهنگیان می پردازد یکی از مهمترین خدمات این سامانه در خصوص اعتراض به پرونده خسارت است.

معلمان و دانش آموزان با مراجعه به این سامانه در کلیه رشته های بیمه ای می توانند اعتراضات خود را ثبت کرده و بعد از آن نتایج اعتراض خود را پیگیری نمایند.

برای ثبت اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان باید به این ترتیب عمل کنید.

ابتدا به سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان یا همان سامانه رفاپ وارد شوید. بعد از ورود به این سامانه  بر روی گزینه اعتراض به پرونده خسارت / ثبت اعتراض کلیک نمایید.

ثبت اعتراض در سایت اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان

در ادامه به صفحه جدیدی وارد خواهید شد . به منظور ثبت اعتراض خود کلیه موارد خواسته شده در این صفحه از جمله نام و نام خانوادگی ، کد ملی، استان و شهر محل سکونت ، توضیحات لازم و … را تکمیل نمایید.

نحوه ثبت اعتراض در سایت اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان

بعد از این باید کلیه مدارک مربوط به پرونده خود را نیز از قسمت مربوط به آن بارگذاری کرده و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. بعد از انجام تمامی مراحل به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد و می بایست این کد رهگیری را برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایند.

اکنون موفق شده اید که اعتراض خود در خصوص میزان خسارت بیمه تکمیلی را در سامانه rfap.ir ثبت نمایید. پس از این اعتراض شما به ارزیاب بیمه ارسال می شود و شما می توانید با مراجعه به سامانه، نتیجه اعتراض خود را پیگیری نمایید.

پیگیری اعتراض بیمه تکمیلی فرهنگیان rfap.ir

بعد از این که اعتراض خود را در سایت اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان ثبت نمودید می توانید در بازه زمانی اعلام شده برای مشاهده نتیجه اعتراض خود اقدام نمایید. برای پیگیری اعتراض بیمه تکمیلی فرهنگیان ابتدا به سایت رفاپ وارد شده و در قسمت مربوط به اعتراض به پرونده خسارت برروی گزینه پیگیری کلیک کنید.

پیگیری اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان

در صفحه جدید کد رهگیری خود را در کادر مربوط وارد نمایید. بعد از این با کلیک بر روی گزینه پیگیری می توانید نتیجه اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان را مشاهده نمایید.

همان طور که در مقاله بالا مطالعه نمودید فرهنگیان برای ثبت اعتراض در خصوص بیمه تکمیلی خود می توانند با مراجعه به سایت رفاپ یا همان سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان نسبت به ثبت اعتراض خود در این خصوص اقدام نمایند. در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت اعتراض به بیمه تکمیلی، نحوه ثبت و پیگیری اعتراض و … پرداختیم.

برای ورود به سامانه رفاپ کلیک کنید.

اگر پس از خواندن این مطلب ، سوالی در این خصوص داشتید می توانید سوالات خود را از قسمت کامنت ها برای ما ارسال کنید. کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات ، به آن ها پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید در صورت تمایل نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

 

سؤالات متداول سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir

فرهنگیانی که دارای بیمه تکمیلی بوده و در خصوص ارزیابی بیمه ای خود اعتراض دارند می توانند برای ثبت اعتراض خود نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات به سایت اعتراض به بیمه تکمیلی فرهنگیان مراجعه نمایند.

برای ورود به سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان به نشانی rfap.ir مراجعه کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اعتراض به بیمه تکیملی فرهنگیان rfap.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا