سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بسیاری از دانشجویان در طول دوران تحصیل خود برای گذران زندگی و پوشش هزینه های مربوط به تحصیل و زندگی دانشجویی، نیاز به دریافت وام دارند. دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه پیام نور می توانند در صورت واجد شرایط بودن برای دریافت وام، با مراجعه به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور 1403 برای ثبت نام و طی مراحل دریافت وام اقدام نمایند.

در مقاله پیش رو در رابطه با سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور ، نحوه ورود به این سامانه swf.ir ، ثبت درخواست وام در سایت ثبت نام وام دانشگاه پیام نور 1403، سایت وام دانشجویی پیام نور و …. توضیح خواهیم داد، برای اطلاع بیشتر از این موضوع ما را تا انتهای مطلب همراه باشید.

سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور swf.ir

یکی از تسهیلاتی که به دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌های کشور ارائه می‌گردد ارائه وام‌های دانشجویی به این دانشجویان است. دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه‌های کشور می‌توانند در بازه‌های زمانی مربوط به ثبت نام وام با مراجعه به سایت ثبت نام وام دانشجویی برای انجام ثبت نام خود اقدام نموده و در ادامه مدارک و اطلاعات لازم را به مرکز رفاه دانشگاه محل تحصیل خود ارائه نمایند، پس از انجام این مراحل در صورتی که دانشجو واجد شرایط لازم شناخته شده و درخواست او تایید گردد مبلغ وام به حساب دانشجو واریز خواهد شد.

سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه پیام نور (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) هم می‌توانند برای ثبت نام و دریافت وام دانشجویی اقدام کنند. دانشجویانی که پیش از این وام دانشجویی دریافت ننمودند و برای اولین بار است که برای درخواست وام اقدام می‌کنند باید ابتدا مراحل تشکیل پرونده در امور دانشجویی دانشگاه محل تحصیل را انجام نموده و پس از آن با ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور نسبت به ثبت نام اولیه و تکمیل ثبت نام اقدام نمایند.

ولی دانشجویانی که پیش از این مراحل تشکیل پرونده را انجام داده و یا وام دریافت نموده بودند می‌توانند درخواست مجدد دریافت وام خود را از طریق سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور( پورتال صندوق رفاه ) از قسمت سامانه فاز دو ثبت نمایند.

همانطور که توضیح داده شد مراحل ثبت نام ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویی با نشانی اینترنتی swf.ir انجام می‌پذیرد. پس از ثبت درخواست در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور در صورتی که دانشجویان واجد شرایط شناخته شوند و درخواست آنها تایید شود مبلغ وام به حساب آنان واریز خواهد شد.

مقاله پیشنهادی « سایت صندوق رفاه دانشجویی

ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور swf.ir

همانطور که اشاره کردیم دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه پیام نور هم مانند دانشجویان سایر دانشگاه های کشور می‌توانند از انواع وام‌هایی که در اختیار دانشجویان قرار داده شده است استفاده نمایند.

برای ثبت درخواست و ثبت نام دریافت وام می‌بایست از طریق سایت ثبت نام وام دانشگاه پیام نور اقدام نمایید. سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور در واقع همان سایت صندوق رفاه دانشجویی با نشانی اینترنتی swf.ir می‌باشد و دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند برای دریافت وام دانشجویی پیام نور با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند البته باید توجه داشته باشید که پیش از ورود به سامانه و انجام ثبت نام باید برای تشکیل پرونده وام به دانشگاه محل تحصیل مراجعه نموده و مدارک لازم را در اختیار قسمت آموزش دانشگاه قرار دهید پس از این می‌توانید با مراجعه به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور درخواست خود را در این سامانه ثبت نمایید.

برای ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعن swf.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید .

ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

پس از ورود به سامانه صندوق رفاه دانشجویان از قسمت میز خدمات گزینه سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان را کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور 1403

پس از ورود به صفحه جدید، چنانچه پیش از این در سامانه عضویت داشته‌اید اطلاعات کاربری مانند نام کاربری رمز عبور و کد امنیتی مندرج در صفحه را وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید . پس از انجام مراحل می‌توانید به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور وارد شوید

نحوه ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

در صورتی که تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری نیستید می بایست برای انجام ثبت نام و عضویت در این سایت اقدام کنید.

در ادامه درباره نحوه عضویت و ثبت نام کاربر جدید در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور یا همان صندوق رفاه دانشجویان بیشتر توضیح خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی « سایت گلستان دانشگاه پیام نور

عضویت در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

همانطور که اشاره شد برای ثبت درخواست در سامانه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور می‌بایست دارای اطلاعات کاربری بوده تا بتواند به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید در صورتی که دارای اطلاعات کاربری نیستید باید مراحل عضویت خود در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور که همان سایت صندوق رفاه دانشجویان می‌باشد را انجام نمایید.

برای عضویت در این سامانه پس از ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویا شد از گزینه میز خدمت سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان را بفشارید پس از ورود به صفحه جدید گزینه ثبت نام کاربر جدید را کلیک کنید

عضویت در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

در ادامه، اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، شماره موبایل و کد امنیتی مندرج در صفحه را وارد نموده و گزینه بررسی شماره تلفن را کلیک کنید.

پس از این کد احراز هویت به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد کد احراز هویت شده را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و ورود با کد یکبار مصرف را بفشارید.

پس از ورود به صفحه ثبت نام دیگر اطلاعات خواسته شده تکمیل نموده و رمز عبور دلخواه مد نظر خود را نیز وارد نمایید پس از انجام این مراحل گزینه ثبت نام را کلیک کنید.

پس از طی مراحل مربوط به ثبت نام می‌توانید با وارد کردن نام کاربری که همان کد ملی شما می‌باشد و رمز عبور انتخابی به سامانه وارد شده و درخواست دریافت وام خود را ثبت نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

نحوه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

همانطور که اشاره شد دانشجویان دانشگاه پیام نور برای ثبت درخواست دریافت وام دانشجویی می‌توانند از طریق سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. پس از اینکه در سامانه عضو شده و  اطلاعات کاربری خود را به روش گفته شده دریافت نمودید با ورود اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود از گزینه تسهیلات زیر گزینه درخواست وام را کلیک کنید

ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

چنانچه قبلاً در سامانه درخواست خود را ثبت نمودید، در این این قسمت می توانید  اطلاعات مربوط به آن را مشاهده نمایید.

برای در خواست وام جدید بر روی گزینه درخواست وام جدید کلیک کنید. پس از تعیین وام پایه می‌توانید در قسمت نوع وام ، وام‌های مجاز خود را مشاهده نمایید

نحوه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

وام مد نظر خود را انتخاب کنید با مشخص کردن نوع وام ، اطلاعات مربوط به شرایط، ترم و مبلغ درخواستی به طور خودکار تکمیل می‌گردد در ادامه مراحل گزینه مربوط به پذیرش قوانین را تایید نموده و ثبت درخواست را کلیک کنید.

پس از انجام مراحل گفته شده و ثبت درخواست، درخواست شما از سوی دانشگاه محل تحصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که درخواست شما توسط دانشگاه تایید شود و در واقع شما واجد شرایط دریافت وام شناخته شوید ، پیامکی مبنی بر موافقت با درخواست دریافت خواهید کرد پس از این می‌توانید برای ادامه مراحل و معرفی ضامن و ارائه مدارک به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنید

برای ورود مستقیم به سایت swf.ir کلیک کنید.

در این مطلب در رابطه با سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور swf.ir ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست دریافت وام توضیح داده شد، چنانچه پس از مطالعه متن بالا، نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور 1403

سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور در واقع همان سایت صندوق رفاه دانشجویی با نشانی اینترنتی swf.ir می باشد و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این سامانه برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

با ورود اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به سامانه ثبت نام وام دانشجویی پیام نور وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات کامل‌تر به متن بالا مراجعه فرمایید

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا