سامانه نماد مدارس namad.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نماد مدارس namad.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت نماد مدارس namad.medu.ir

در سال های پیش سامانه های زیادی با هدف خدمات رسانی و ارائه خدمات مختلف به صورت غیر حضوری در زمینه های مختلف طراحی و راه اندازی شده است. سامانه نماد مدارس با آدرس اینترنتی namad.medu.ir در جهت افزایش سطح سلامت دانش آموزان و جلوگیری از اختلالات و مشکلات روانی پایه گذاری شده است.

وزارت آموزش و پرورش در سال های اخیر اقدام به راه اندازی سامانه های متعددی نموده است. این سامانه ها به خدمات رسانی به دانش آموزان، معلمان، والدین و … در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و … می پردازند. یکی از سامانه های مفید و کاربردی که در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان و افزایش مراقبت های روانی این افراد راه اندازی شده است سامانه نماد آموزش و پرورش namad.medu.ir می باشد.

در ادامه می توانید در مورد سایت نماد، ورود به این سامانه ، امکانات و خدمات سایت نماد، ورود به داشبورد اصلی سامانه نماد namad.medu.ir و … اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

معرفی سامانه نماد مدارس namad.medu.ir

اختلالات روانی و آسیب های اجتماعی، امروزه بین بسیاری از افراد و در همه قشرها دیده می شود. یکی از گروه های آسیب پذیر که در معرض خطرات و اختلالات زیادی قرار دارد ، دانش آموزان هستند. بر خلاف اعتقاد بسیاری از افراد که فکر می کنند دنیای کودکان و دانش آموزان عاری از هر مشکل و دغدغه ای است ولی این گروه سنی نیز در معرض اختلالات روانی و آسیب های اجتماعی زیادی می باشند.

به طور میانگین از هر پنج کودک، یکی از آن ها در بازه زمانی دوران کودکی خود دچار اختلالات روانی می شود. این امر لزوم توجه بیشتر به این قشر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی را روشن تر می نماید.

امروزه بسیاری از افراد برای انجام کارها و دستیابی به خدمات مورد نظر خود در بیشتر زمینه ها به سایت ها و سامانه ها مراجعه می نمایند و با استفاده از این امکانات برای انجام امور مد نظر خود اقدام می نمایند.

سامانه namad.medu.ir با هدف کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان و برای کمک به رفع این نوع آسیب ها راه اندازی شده است.

سامانه نماد مدارس با آدرس اینترنتی namad.medu.ir در دسترس دانش آموزان، معلمان، خانواده های دانش آموزان قرار دارد و این افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از امکانات و خدمات ارائه شده به بهترین نحو استفاد نمایند.

سامانه نماد که برگرفته از عبارت سامانه جامع مراقبت های روانی اجتماعی دانش آموزان می باشد با آدرس اینترنتی namad.medu.ir در دسترس  بوده و  در این سامانه امکانات و خدماتی نظیر  آزمون های غربالگری مختلف، پرسش نامه، آزمون های استعداد یابی مخصوص دانش آموزان، نیمرخ دانش آموزی، اطلاعات شخصی و فردی، محتواهای آموزشی برای کمک به رفع مشکلات دانش آموزان، پژوهش های دانش آموزی و … قرار دارد.

. دسته بندی والد در سامانه نماد namad.medu.ir ، شامل موارد مختلفی می شود :

  • ارتقایی
  • روان شناسی
  • مددکاری
  • حقوقی
  • بهداشت روان
  • غربالگری
  • جامع

امکانات سامانه نماد

سامانه نماد namad.medu.ir در جهت افزایش مراقبت های روانی ویژه دانش آموزان آسیب دیده و در جهت کاهش اختلالات روانی دانش آموزان شکل گرفته است. در این سامانه محتواها و موارد آموزشی مخصوص دانش آموزان و خانواده ها در نظر گرفته شده و خانواده ها می توانند برای کمک به سطح سلامت روانی دانش آموزان خود به این سامانه مراجعه نموده و از این خدمات استفاده نمایند

با استفاده از پرسش نامه ها و آزمون های مختلف این سامانه، مشاوران این امکان را خواهند داشت تا بهتر و با دید جامع تری تصمیم گیری نمایند. مسائل و مشکلاتی که با مشاوره وصحبت کردن حل می شود را در محیط مدرسه مرتفع نمایند و در صورت وجود مشکلات عدیده دیگر و در حقیقت در صورت اورژانسی بودن موارد، این موارد را به مراجع دیگر برای درمان و مشاوره ارجاع دهند.

با استفاده از سامانه نماد namad.medu.ir ، دانش آموزان می توانند مشکلات خود را مطرح نمایند و از محتواهای آموزشی که در این سامانه برای کاهش اختلالات روانی و مقابله با این اختلالات قرارد داده شده استفاده کنند.

Namad دارای امکانات مختلف غربالگری، آموزش، سامانه الکترونیک ، ارجاع و مداخله و ارائه است.

غربالگری: بخش غربالگری شامل انجام تحقیقات و پاسخ به پرسش ها و آزمون های روانشناسی مختلف است. در این قسمت نشانه های رفتاری مختلف افراد بررسی شده و در صورت وجود موارد اورژانسی و پر خطر، این موارد گزارش می شود.

آموزش: به منظور افزایش سلامت دانش آموزان و کاهش آسیب ها و اختلالات روانی، آموزش های مختلفی در اختیاری والدین و معلمان قرار می گیرد

ارجاع و مداخله:بعد از بررسی و شناخت مسائل و مشکلات، در صورت وجود موارد پر خطر این موارد برای درمان و مشاوره به مراجعه بالاتر ارجاع داد خواهند شد. در این هنگام دانش آموزان و والدین آن ها مورد آموزش و حمایت قرار گرفته خواهند شد و آموزش ها و اقدامات لازم در مورد آن ها صورت می پذیرد.

 

بیشتر بخوانید : سامانه سامانه همگام hamgam.medu.ir

 

نحوه ورود به سامانه نماد namad.medu.ir

برای ورود به سامانه نماد namad.medu.ir باید مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود در گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر عبارت آدرس اینترنتی سامانه نماد یعنی namad.medu.ir را تایپ نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجو آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه نماد یا سامانه جامع مراقبت های روانی دانش آموزان وارد خواهید شد

به سایت نماد

  • بعد از ورود به این سامانه و در صفحه اصلی متوجه خواهید شد که برای ورود به این سامانه و استفاده از خدمات آن، تکمیل اطلاعات مربوط به کد ملی و رمز عبور لازم می باشد.

ورود به سایت نماد

دقت داشته باشید که کاربران سطح مدرسه ( دانش آموزان، معلمان، مشاوران و…) برای ورود به این سامانه باید به مدیر مدرسه مراجعه نمایند تا مدیر برای آن ها دسترسی مخصوص به نقش آن ها را ایجاد کرده و همچنین به این افراد رمز عبور برای ورود به سامانه نیز ارائه دهد.

در صورتی که پرسنل آموزش و پرورش بوده و در صدد ورود به این سامانه می باشید باید به کارشناس فناوری منطقه یا استان خود مراجعه کرده تا دسترسی مخصوص شما ایجاد شده و به شما رمز عبور ارائه گردد.

همچنین این افراد درصورتیکه اطلاعات فیش حقوقی خود را در سامانه fish.medu.ir مشاهده می نمایند نیاز ندارند رمز جدید دریافت کنند و با همان رمز می توانند به سامانه وارد شوند.

پس از ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه سامانه نماد وارد خواهید شد.

کاربری و رمز عبور سایت نماد

در صفحه باز شده از میان منو در حال نمایش، گزینه مربوط به سامانه نماد namad.medu.ir را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید، دو گزینه مکاتبات و محتوای آموزشی برای شما نمایش داده می شود.

با توجه به نوع نیاز خود و به فراخور شرایط، گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید.

با انتخاب گزینه مکاتبه می توانید  برای نگارش متن خود اقدام کنید و با انتخاب گزینه محتوای آموزشی، به محتواها و موارد آموزشی سامانه نماد دسترسی خواهید داشت. در صورت وارد کردن اطلاعات صحیح وارد داشبورد اصلی سامانه نماد خواهید شد.

 

سامانه نماد namad.medu.ir در راستای کمک به سلامت روحی دانش آموزان و پیشگیری از اختلالات روانی و آسیب های اجتماعی توسط وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است. دانش آموزان، معلمان و والدین می توانند به این سامانه وارد شده و از امکانات مختلف آن استفاده نمایند. با استفاده از این سامانه دانش آموزان خواهند توانست مشکلات خود را مطرح نمایند و در صورت نیاز از امکانات مشاوره ای بهره مند شوند.

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص این سامانه می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

سامانه نماد چیست؟

سامانه نماد چیست؟ یا “نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان” به منظور پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی، از سوی وزارت آموزش و پرورش، برای دانش آموزان طراحی شده است. ورود به سامانه نماد ، از طریق نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است.

سامانه نماد با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان روی کار آمده است. از جمله برنامه ها و اهدافی که در سامانه نماد دنبال می شود، ارائه آموزش های مفید برای کاهش آسیب های اجتماعی، مخصوصا در بین نوجوانان است. آموزش های مختلفی در namad.medu.ir منتشر می شود.

سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir سامانه ای است که برای پایش وضعیت کیفی مدارس و نظارت بر عملکرد آنها شکل گرفته است هدف اصلی و کلی راه اندازی این سایت، نظارت بر عملکرد مدارس مختلف کشور و همچنین عملکرد مدیران مدارس می باشد.

سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سامانه نماد، سایتی است که با هدف بررسی وضعیت سلامت روحی، جسمی و وضعیت اجتماعی دانش آموزان روی کار آمده است.

سامانه نماد در آدرس namad.medu.ir در دسترس همه معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان است. در این سامانه پرسش‌نامه‌های مختلف، نشانه‌های رفتاری، گزارش موارد اورژانسی، آزمون‌های استعدادیابی به عنوان ابزار کمکی برتی مشاور، نیمرخ دانش‌آموزی، اطلاعات شخصی و فردی، تحصیلی، دستاوردها و ابتکارات، دوره‌های مختلف و پژوهش‌های دانش‌آموز وجود دارد.»

آدرس namad.medu.ir سایت مدارس می باشد. برای ثبت نام در سامانه نماد به آدرس مربوطه مراجعه کنید.

در مقاله توضیحات تکمیلی درج شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نماد مدارس namad.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا