سامانه رتبه بندی فرهنگیان + سایت مشاهده رتبه بندی معلمان my.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت رتبه بندی معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرهنگیان  برای دریافت احکام رتبه بندی خود می توانند به سامانه رتبه بندی معلمان 1402-1403 My.medu.ir وارد شده و برای مشاهده و دریافت حکم رتبه بندی خود اقدام نمایند. دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت مای مدیو my.medu.ir امکان پذیر می باشد.

 نشانی جدید سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان my medu.ir ( مای مدیو ) بوده و فعالیت سامانه «رتبه‌ بندی معلمان» با نظارت وزارت آموزش و پرورش می باشد.

در ادامه این متن به توضیح بیشتر در رابطه با سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان ، نحوه ورود به این سامانه و دریافت احکام رتبه بندی و … خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر و اطلاع کامل از این روند با ادامه این مطلب همراه باشید.

سایت رتبه بندی فرهنگیان my medu ir

سامانه رتبه بندی معلمان my medu ir در راستای خدمت رسانی به معلمان و فرهنگیان عزیز کشور راه اندازی شده است. نشانی جدید سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان my.medu.ir بوده و فعالیت سامانه «رتبه‌ بندی معلمان» با نظارت وزارت آموزش و پرورش است. 

نتایج رتبه بندی در هیچ یک از دسترسی های امور اداری دیده نمی شود و تنها راه مشاهده نتایج رتبه بندی معلمان سامانه مای مدیو خواهد بود. برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه و راهنمای دریافت نتیجه رتبه بندی my medu ir با ما همراه باشید. سامانه my.medu.ir جهت مشاهده ی احکام رتبه بندی در دسترس فرهنگیان است. برای دریافت راهنمای تصویری ورود به سایت دریافت نتایج رتبه بندی my medu.ir به مقاله مراجعه نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

طبق گفته وزارت آموزش وپرورش سایت رتبه بندی معلمان در شهریور ماه باز خواهد شد ومعلمین گرامی می‌توانند مدارکی دارند بارگذاری کنند.

سامانه رتبه بندی معلمان  My medu.ir

در جهت اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان، سامانه جدید رتبه بندی معلمان با آدرس اینترنتی my.medu.ir شروع به کار نموده است.

همان طور که پیش از این هم اشاره شد فرهنگیان عزیز می توانند برای مشاهده نتایج رتبه بندی خود با مراجعه به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان یا همان مای مدیو دات آی آر my.medu.ir نسبت به دریافت و مشاهده نتایج رتبه بندی معلمان اقدام نمایند.

طرح رتبه بندی معلمان طرحی است که برای اهداف مختلف از جمله بهبود کیفیت معیشتی معلمان، بهبود کیفیت سطح آموزش کشور و ارتقا سطح صلاحیت ها و مهارت ها پایه ریزی شده است.

در این طرح یعنی طرح رتبه بندی معلمان، صلاحیت های عمومی و صلاحیت های خصوصی ، مهارت ها و تجربه در طی مراحل کاری بررسی می شود و فرهنگیان  به مرور زمان به سطح بالاتری از لحاظ توانایی ، علمی و مهارتی خواهند رسید.

مای مدیو یکی از سامانه های جدیدی است که توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است. این سامانه به ارائه خدمات الکترونیکی متنوعی به دانش آموزان، فرهنگیان و عموم مردم می پردازد و این افراد می توانند با مراجعه به این سامانه با توجه به نقش و نیاز خود از خدمات ارائه شده در قسمت های مختلف استفاده نمایند.

 تنها آدرس سامانه بارگذاری مدارک رتبه بندی my medu ir است و آدرسی که پیش از این اعلام شده بو یعنی RTB.medu.ir آی پی تستی سامانه بود که در دسترس قرار گرفته بود.

یکی از امکانات ارائه شده در این سامانه برای فرهنگیان و معلمان امکان مشاهده احکام رتبه بندی فرهنگیان است. در ادامه نحوه ورود به این سامانه و دریافت حکم رتبه بندی معلمان بیشتر توضیح داده خواهد شد.

سامانه مشاهده نتیجه ربته بندی فرهنگیان 1402

فرهنگیان گرامی برای اطلاع از نتیجه رتبه بندی خود با مراجعه به سامانه مای مدیو  https://my.medu.ir در قسمت حکم شاغلین می توانند احکام اصلاحیه رتبه صادرشده را ملاحظه کنند نیازی به تماس و یا مراجعه به کارشناسی های امور اداری نیست. احکام بتدریج صادر می شود.  معوقات از اول فروردین ١۴٠٢ قابل پرداخت خواهد بود معوقات سال ١۴٠٠ و ١۴٠١ جز دیون پرسنلی بوده و هر زمان تامین اعتبار شود قابل پرداخت خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

نحوه ورود به سامانه رتبه بندی فرهنگیان my medu.ir

برای دریافت و مشاهده حکم رتبه بندی باید به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان یا همان مای مدیو my.medu.ir مراجعه نمایید. برای این منظور باید به ترتیب زیر عمل نمایید.

در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان یعنی my.medu.ir را تایپ نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجو این آدرس، شما به طور مستقیم به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان یا همان مای مدیو وارد خواهید شد.

بعد از ورود ، در صفحه اصلی و در کادر مربوط به ورود ، نقش خود به عنوان فرهنگی را انتخاب کنید.

ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان

کد ملی و رمز عبور خود را درون کادرهای مخصوص وارد نمایید.

فرهنگیان عزیز باید توجه داشته باشند که نام کاربری در واقع همان کد ملی آنان می باشد و رمز عبور نیز همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir) است.

بعد از وارد کردن این اطلاعات کد امنیتی درج شده در صفحه را نیز در کادر مربوط به آن وارد نمایید و گزینه ورود را بفشارید.

نحوه ورود سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان

با انجام این مراحل می توانید به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان وارد شده و نتیجه رتبه بندی خود را مشاهده نمایید.

مقاله پیشنهادی « سامانه سیدا دانش آموزی

در متن بالا در خصوص نحوه ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان توضیح داده شد. با این روش می توانید به سامانه رتبه بندی معلمان وارد شوید. همچنین با استفاده از لینک زیر نیز می توانید به طور مستقیم به سامانه مای مدیو وارد شده و برای مشاهده احکام رتبه بندی خود اقدام نمایید.

ورود مستقیم به سایت رتبه بندی فرهنگیان

دریافت حکم رتبه بندی فرهنگیان my medu.ir

بعد از ورود به سایت رتبه بندی فرهنگیان می توانید برای مشاهده حکم رتبه بندی معلمان اقدام نمایید. به این منظور کافی است پس از ورود به حساب کاربری خود در صفحه اصلی بر روی گزینه نتیجه رتبه بندی فرهنگیان کلیک نمایید.

نحوه مشاهده نتیجه رتبه بندی در سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان

با استفاده از این گزینه، قادر خواهید بود نتیجه جدید رتبه بندی فرهنگیان را مشاهده کنید. اولین حکم در واقع جدیترین حکم رتبه بندی شما است.

مقاله پیشنهادی « مشاهده کارنامه رتبه بندی فرهنگیان

اعتراض به رتبه بندی معلمان My.medu.ir

مدارک لازم برای اعتراض در بند های رتبه بندی
شایستگی های عمومی : بند خلاقیت و تحول خواهی ( ۶۰ امتیاز )
مدارک : امتیاز این بخش توسط خود اظهاری ، توصیف مدیر و ارزیاب داده شده است.

ارزیاب از طریق مشاهده دست سازه ها ، تولید محتوا به برآورد این ۶۰ امتیاز مبادرت می ورزد.
بنابراین با تقویت بند دست سازه و تولید محتوا می تواند نشان دهد شما مهارت خلاقیت و تحول خواهی بالایی دارید.

حتما برای دریافت این بخش به تقویت بخش های مرتبط اهتمام لازم را داشته باشید .

  • طراحی و تولید نرم افزارهای آموزشی تربیتی اداری
  • ساخت ابزار و تجهیزات آموزشی
  • ساخت وسایل کمک آموزشی
  • آشنایی با ابزار تجهیزات و تکنیکهای نوین
  • تولید محتوا در فضای مجازی

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه رتبه بندی معلمان my medu ir ، نحوه ورود به این سامانه و دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان پرداختیم.

در صورتی که پس از خواندن این مطلب، پرسشی در این رابطه دارید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سایت ثبت اعتراض به نتایج رتبه‌ بندی معلمان 1402 my.medu.ir | معلمان عزیز می توانند هم اکنون با مراجعه به سایت ثبت اعتراض به رتبه‌بندی معلمان مای مدیو به آدرس نشانی my medu.ir نسبت به اعتراض خود اقدام نمایند همچنین مرحله اعتراض به نتیجه آخرین مرحله از مراحل طرح رتبه بندی فرهنگیان گرامی می باشد.

راهنمای عمل رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی

راهنمای عمل رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی بصورت فایل pdf منشتر شده برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید. كارگروه نظارت و پاسخگويي به اعتراضات رتبه بندي معلمان خرداد ماه 1402 پيرو دستور العمل نظارت و پاسخگويي به اعتراضات رتبه بندي معلمان  اين راهنما جهت آگاهي كارگروه هاي تخصصي و نحوه رسيدگي به اعتراضات رتبه بندي معلمان تهيه شده است.

سؤالات متداول سامانه رتبه بندی معلمان 1402 - 1403 My.medu.ir

آدرس جدید سامانه رتبه بندی در سال 1402-1403 ،my.medu.ir می باشد. و معلمان گرامی برای دیدن نتایج و اعتراض به رتبه بندی خود در سایت مای مدیو می توانند انجام دهند.

سامانه جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان در واقع همان سایت مای مدیو با آدرس اینترنتی my medu.ir می باشد و فرهنگیان و معلمان برای مشاهده نتیجه رتبه بندی خود می بایست به این سامانه مراجعه نمایند.

با انتخاب نقش و ورود نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به این سامانه وارد شوید. در خصوص نحوه ورود به این سامانه در مقاله بالا توضیح داده شده است.

مسئولین در امر رتبه بندی فرهنگیان تلاش می کنند نتیجه اعتراض به رتبه بندی فرهنگیان را درنیمه اول شهریورماه اعلام واحکام اصلاحی راصادرنمایند. بدیهی است معوقه آن ازتاریخ١۴٠٢/٠١/٠١به ذینفعان قابل  پرداخت خواهدبودومعوقه قبل ازآن جزدیون می باشد. همچنین افرادی که درسال جاری بازنشسته می شونددرصورتی که اعتراض آنهاواردوحکم اصلاحی صادرگرددمبلغ افزایش یافته به نسبت ازتاریخ ١۴٠٢/٠١/٠١قابل محاسبه درحقوق بازنشستگی خواهدبود. به طورمثال اگرپس از اعتراض ١٢٠٠٠٠٠تومان به حقوق همکاری اضافه گرددواین فرد١۴٠٢/٠٧/٠١بازنشسته گردد، تنهایک چهارم این مبلغ یعنی ٣٠٠هزارتومان درحقوق بازنشستگی موثرخواهدبود.

در خصوص نحوه دریافت احکام رتبه بندی فرهنگیان در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت رتبه بندی معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا