سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

کنکور کارشناسی ارشد هر ساله و توسط سازمان سنجش و آموزش کشور در بازه های زمانی از پیش اعلام شده برگزار می گردد. علاقمندان به شرکت در این آزمون می توانند در بازه های معین شده با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد برای ورود اطلاعات و ثبت نام خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون کنکور کارشناسی ارشد در سال 1402 مهر ماه خواهد بود، اگر در صدد به دست آوردن اطلاعات بیشتر د خصوص سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 و اطلاع از سایر موارد مرتبط هستید می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد
1613 907 909



سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org

همان طور که می دانید سازمان سنجش آموزش کشور متولی برگزاری آزمون کنکور کارشناسی ارشد در سطح کشور می باشد.

پیش از برگزاری آزمون تمامی اطلاعات لازم برای شرکت در این آزمون از جمله زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و … در قالب دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد منتشر می گردد.

داوطلبان شرکت در این آزمون موظف هستند برای مطالعه شرایط و مدارک لازم اقدام نمایند. داوطلبان در صورت دارا بودن کلیه شرایط می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد که در واقع همان سایت سازمان سنجش و آموزش کشور است برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد یا سایت سنجش با آدرس اینترنتی www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان می باشد.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 در سایت sanjesh.org

همان طور که پیش از این هم اشاره شد داوطلبان واجد الشرایطی که داوطلب ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های کشور می باشند می بایست در بازه های زمانی مشخص شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند. سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد با آدرس اینترنتی sanjesh.org در دسترس کاربران و داوطلبان می باشد.

طبق اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1402 – 1403 از تاریخ 23 مهرماه 1402 آغاز و تا تاریخ 29 مهرماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان باید دقت داشته باشند که کنکور کارشناسی ارشد سال 1402 – 1403 در تاریخ 4 اسفند ماه 1402 برگزار خواهد شد.

داوطلبان باید هر گونه تغییر در تاریخ را از طریق همان سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد یا سایت سازمان سنجش پیگیری نمایند. در صورت تغییر در زمان های اشاره شده اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سایت sanjesh.org

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های کشور به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد انجام می پذیرد. داوطلبان باید با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 – 1403 ثبت نام خود را انجام دهند.

هم زمان با شروع فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نیز توسط سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می گردد داوطلبان باید ابتدا تمامی شرایط لازم را مطالعه نموده و در صورتی که دارای تمامی شرایط هستند برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبان بهتر است که ابتدا فرم پیش نویس ثبت نام را تکمیل نمایند و بعد از آن شروع به ورود اطلاعات نمایند. تکمیل این فرم درصد اشتباهات و خطاها به هنگام ثبت نام را به حداقل خواهد رساند.

همچنین داوطلبان دقت داشته باشند که هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1402 – 1403 را نیز می بایست طریق سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، یا همان سایت سازمان سنجش sanjesh.org و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.

 

مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 – 1403

1 – ابتدا به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد با آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایید.

2 – پیش از اقدام به ثبت نام ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 – 1403 را دانلود و مطالعه نمایید

3 – تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام و ثبت اطلاعات ( فرم پیش نویس در انتهای دفترچه آزمون موجود می باشد )

4 – پرداخت هزینه ثبت نام و شرکت در آزمون ( کد ارائه شده در پایان مرحله پرداخت را یادداشت و نگهداری نمایید.)

5 – مجدد به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 – 1403 مراجعه کنید.

6 – فرم اینترنتی ثبت نام را با دقت و به طور صحیح تکمیل نمایید

7 – پس از انجام کامل و درست مراحل به شما کد رهگیری ثبت نام ارائه خواهد شد. این کد را یادداشت نموده و برای استفاده در مراحل بعدی نگهداری نمایید.

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 – 1403

همان طور که پیش از این هم بیان شد داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های کشور باید دارای تمامی شرایط لازم برای شرکت در این آزمون باشند. در صورتی که پس از مطالعه دفترچه راهنمای آزمون و مطالعه شرایط دارای همه شرایط لازم بودید می توانید نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام کنید. ثبت نام این آزمون با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org انجام می پذیرد.

داوطلبان برای شرکت و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باید دارای شرایط زیر باشند.

شرایط عمومی

  • اعتقاد به دین اسلام يا يكي از اديان ذکر شده در قانون اساسي کشور

  • عدم احراز ملتزم نبودن به احكام عملي اسلام ( اقليتهاي ديني مندرج در قانون اساسي از اين شرط مستثني هستند

  • نداشتن عناد و دشمنی با نظام جمهوري اسلامي ايران ( در صورتی که داوطلب سابقه عناد با نظام جمهوري اسلامي داشته باشد بايد تغيير نظر او مشخص شود

  • نداشتن فساد اخلاقی

  • نداشتن سابقه عضويت در ساواك و گروه های فراماسونري و ….
  •  شهره نبودن به اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا به هنگام اشتغال

شرایط اختصاصی

  • دارا بودن مدرك كارشناسي (ليسانس) يا كارشناسي ارشد (فوق ليسانس يا دكتري حرفه اي)

  • در صورت اشتغال به تحصيل در ترم آخر مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا دکتری ، داوطلب می بایست نهایتا تا تاریخ 30 شهریور تحصیل خود را به اتمام رسانده و فارغ التحصیل شود.

  • در صورت قبولي داوطلب در رشته هايي كه پذيرش آنان از نيمسال دوم آغاز ميگردد به شرط دريافت مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد يا دكتري عمومي تا تاريخ 30 بهمن سال بعد ( 1403 )ثبت نام و ادامه تحصيل فرد بلامانع است

  • داشتن شرط معدل : دانشجویان سال آخر و دانش آموختگان کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته نباید معدل کمتر از 12 داشته باشند.

  • دانشجویان با مدرک تحصیلی معادل می توانند در آزمون کارشناسی ارشد شرکت و ثبت نام نمایند.

  • داوطلبان آقا نباید منعی از نظر سازمان نظام وظیفه داشته باشند.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 – 1403 کلیک کنید.

–  همان طور که در متن بالا خواندید داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org در زمان مقرر برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. در متن بالا به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org ، نحوه ثبت نام ، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال 1402 – 1403 و … پرداختیم.

 اگر بعد از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی داشتید و یا برای به اشتراک گذاری دیدگاه ها، نظرات و سوالات خود می توانید از طریق ارسال کامنت با ما در ارتباط باشید. سوالات شما توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده خواهد شد.

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد
1613 907 909
سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org و به صورت گفته شده برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 در مهرماه 1402 می باشد. بازه های زمانی دقیق مربوط به ثبت نام و برگزاری آزمون در متن بالا توضیح داده شده است.

داوطلبان برای شرکت و پذیرش در دوره کارشناسی ارشد باید دارای تمامی شرایط لازم باشند شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان در مقاله بالا شرح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام . اگر من در آزمون ارشد مشاوره ، زبان خارجه را صفر درصد بزنم ولی بقیه دروس را ، همگی را بین ۶۰الی۷۰ درصد بزنم ، آیا روزانه یا شبانه نوبت دوم دانشگاههای دولتی معتبر و مطرح ، قبول می گردم ؟ پیشاپیش از مشاور این صفحه ، واسه جوابشون ، سپاسگزاری می نمایم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا