سامانه رسا سلامت portal.rasatpa.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رسا سلامت portal.rasatpa.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه رسا سلامت portal.rasatpa.ir

سامانه رسا سلامت یکی از سامانه هایی است که در زمینه انجام امور بیمه ای فعالیت می نماید. این سامانه با ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به کاربران ، باعث جلوگیری از اتلاف وقت و زمان ، کاهش هزینه و بهبود کیفیت ارائه خدمات در زمینه امور بیمه می شود. کاربران می توانند با مراجعه به سایت رسا سلامت با آدرس اینترنتی portal.rasatpa.ir از خدمات این سامانه به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری استفاده نمایند.

در ادامه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما به ارائه توضیح بیشتر در رابطه با سامانه رسا سلامت، نحوه ورود و ایجاد حساب کاربری در این سامانه ، دانلود اپلیکیشن رسا سلامت و … خواهیم پرداخت. با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه رسا سلامت

امروزه و با وجود بسترهای مناسب اینترنتی در سطح کشور، افراد می توانند بسیاری از کارها و امور مربوط به خود از جمله امورات مربوط به بیمه را به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده پیگیری نمایند.

سامانه رسا سلامت یکی از سامانه های جامع و کامل ایجاد شده در زمینه ارائه خدمات بیمه ای محسوب می شود.

سایت رسا سلامت ، سامانه ای یکپارچه است که در جهت تسهیل فرآیندهای بیمه گری درمان و افزایش سطح رضایت بیمه شدگان ایجاد شده است. ذینفعان مختلف بیمه درمان تکمیلی با توجه به نقش ها و جایگاه های مختلف خود می توانند از خدمات ارائه شده این سامانه استفاده نمایند.

سامانه رسا سلامت portal.rasatpa.ir با ارائه روش ها و متدهای جدید در خصوص مدیریت هزینه های اجرایی بیمه درمان و با ارائه راهکارهای مختلف پیشنهادی، راه حل هایی برای کاهش هزینه ها و ریسک های عملیاتی، فنی و پشتیبانی ، اصلاح ساختارخدمات ، بهبود ویکپارچه سازی زنجیره خدمت و … ارائه می نماید.

این سامانه دارای پنل های مختلفی بوده که هر کدام به ارائه خدمات به گروه های مختلف می پردازند، سایت رسا سلامت دارای 8 پنل مجزا برای خدمت رسانی و خدمات دهی به ذینفعان می باشد. پنل های رسا شامل موارد زیر می باشد.

 •پنل مراجع درمانی
 • پنل ارزیاب خسارت
 • پنل بیمه شده
 • پنل بیمه گزار
 • پنل بیمه گر
 • پنل کارتابل
 • پنل حسابداری

از مهمترین امکانات و خدمات سامانه رسا سلامت می توان به انجام تمامی مراحل مربوط به امورات بیمه ای از مرحله عقد قرارداد تا مرحله پرداخت هزینه به صورت آنلاین اشاره نمود. کاربران با استفاده از این سامانه می توانند مراحل مختلف را به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه portal.rasatpa.ir انجام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی

ورود به سامانه رسا سلامت portal.rasatpa.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد سامانه رسا سلامت، سامانه یکپارچه و جامعی است که در جهت تسهیل و تسریع فرآیندهای مربوط به بیمه و افزایش رضایت بیمه شدگان راه اندازی شده است. تمامی ذینفعان بیمه درمانی تکمیلی می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات آن استفاده نمایند.

برای استفاه از خدمات مختلف سایت رسا سلامت بنا به نوع نقش و جایگاه خود باید ابتدا به این سامانه وارد شوید.

برای ورود به این سامانه کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی portal.rasatpa.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجوی این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت رسا سلامت وارد خواهید شد.

سایت رسا سلامت

در صورتی که پیش از این در این سامانه ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری می باشید بر روی گزینه ورود به سامانه در منوی بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به سایت رسا سلامت

از میان 8 پنل ارائه شده، گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از این و با ورود به صفحه جدید می بایست اطلاعات درخواست شده را وارد نمایید. فیلدهای مشخص شده از جمله نام کاربری و کلمه عبور را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت رسا سلامت

پس از انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود در سایت رسا سلامت وارد شده و از خدمات بیمه ای مد نظر خود استفاد ه نمایید.

در صورتی که تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده و دارای حساب کاربری نیستید می بایست ابتدا حساب کاربری ایجاد نمایید و پس از آن با تکمیل اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود در سامانه رسا سلامت وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » ثبت نام بیمه دانشجویی تامین اجتماعی

ثبت نام سامانه رسا سلامت portal.rasatpa.ir

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت رسا سلامت portal.rasatpa.ir و استفاده از خدمات موجود می بایست ابتدا به ایجاد حساب کاربری در سامانه رسا سلامت پرداخته و پس از آن با ورود اطلاعات به پنل کاربری خود وارد شوید.

برای ثبت نام سامانه رسا سلامت و ایجاد حساب کاربری در این سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید

ابتدا به سایت رسا سلامت وارد شوید، بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نموده و گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید.

ورود به سایت رسا سلامت

در صفحه جدید ، گزینه مشخص شده در تصویر یعنی ایحاد حساب کاربری را بفشارید.

ایجاد حساب کاربری در سایت رسا سلامت

اطلاعات خواسته شده از جمله ، کد ملی ، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگیف اطلاعات کاربری مورد نظر و … را تکمیل نمایید و در انتها گزینه ثبت نام را کلیک نمایید. پس از این به شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت نمودید کدی ارسال خواهد شد، کد ارسال شده را در کادر مخصوص به آن وارد نماید.

نحوه ایجاد حساب کاربری در سایت رسا سلامت

با طی این مراحل موفق خواهید شد حساب کاربری خود در سایت رسا سلامت را ایجاد کنید و پس از این با تکمیل اطلاعات ورود می توانید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شده و از خدمات و امکانات مختلف این سامانه استفاده نمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه رسا سلامت کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه ثبت نام بیمه دانش آموزی

دانلود اپلیکیشن رسا سلامت portal.rasatpa.ir

سایت رسا سلامت در واقع کوتاه شده عبارت سایت راهکار سلامت ایرانیان می باشد، این سامانه در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به کاربران و تسریع در روند انجام این امور ایجادشده است.

کاربران علاوه بر مراجعه به سامانه رسا سلامت برای استفاده از امکانات مختلف می توانند برای دانلود اپلیکیشن رسا نیز اقدام نمایند.این سامانه به ارائه اپلیکیشن های مختلفی پرداخته و کاربران می توانند با ورود به سامانه بنا به نیاز خود برای دانلود این برنامه ها اقدام نمایند.

کاربران می توانند با دانلود این اپلیکیشن کاربردی ( اپ موبایل رسا) از خدمات مختلف آن از جمله موارد زیر استفاده نمایند.

مشاهده سوابق درمانی بیمه شده
مشاهده کلیه قراردادها و قراردادهای فعال
مشاهده کلیه اسناد هزینه، کسوردار و عودت شده
مشاهده هزینه های مستقیم و غیرمستقیم
جستجوی مراکز درمانی طرف قرارداد
مشاهده جزئیات و وضعیت حواله ها
پیگیری اسناد دفاتر پیشخوان
دریافت خدمات پشتیبانی

دانلود اپلیکیشن در سایت رسا سلامت

 

برای ورود به صفحه دانلود اپلیکیشن رسا کلیک کنید.

 

علاوه بر این اپلیکیشن، برنامه های دیگری از جمله اپلیکیشن پیک سلامت رسا و اپلیکیشن رمز ساز رسا نیز در این سامانه ارائه شده است و می توانید با مراجعه به سامانه و از قسمت محصولات برای دانلود آن ها اقدام نمایید.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت رسا سلامت portal.rasatpa.ir ، نحوه ورود و ایجاد حساب کاربری در این سامانه و …. پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه رسا سلامت portal.rasatpa.ir

سامانه رسا سلامت با آدرس اینترنتی portal.rasatpa.ir برای ارائه خدمات مختلف بیمه ای به کاربران در دسترس می باشد.


همان طور که در مقاله بالا اشاره شده این سامانه داری 8 پنل مختلف مربوط به بیمه گذار، بیمه گر، پنل مراجع درمانی، حسابداری و … می باشد کاربران می توانند با مراجعه به سامانه و پنل مخصوص خود از خدمات استفاده نمایند.

نحوه ایجاد حساب کاربری در سامانه رسا سلامت در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع بیشتر در این زمینه به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رسا سلامت portal.rasatpa.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا