سامانه نجما najma.ismc.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نجما najma.ismc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

najma.ismc.ir

سامانه نجما جهت تسهیل دسترسی و تسریع سرعت خدمت رسانی به طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور راه اندازی شده است.

وجود سامانه های مختلف در تمامی زمینه ها سبب بهبود کیفیت ارائه خدمات و سرعت در روند انجام امور می شود. سامانه نجما حوزه های علمیه najma.ismc.ir نیز جهت دسترسی بهتر طلاب حوزه علمیه کشور و برای ایجاد زیر ساختی جهت خدمت رسانی به این طلاب پایه گذاری شده است.

طلاب حوزه های علمیه کشور می توانند به سامانه نجما با آدرس اینترنتی najma.ismc.ir مراجعه نموده و از خدمات وامکانات ارائه شده در این سامانه استفاده نمایند.

سامانه نجما حوزه علمیه

معاونت حوزه های علمیه کشور در جهت بهبود خدمت رسانی به طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده است. یکی از این سامانه ها، سامانه حوزه علمیه نجما می باشد.

سامانه نجما حوزه علمیه  با آدرس اینترنتی najma.ismc.ir در دسترس طلاب قرار دارد و طلاب حوزه های علمیه می توانند با مراجعه به این سایت برای انجام امور خود در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت اقدام نمایند.

بسیاری از امور از جمله ثبت نام عتبات عالیات، ثبت نام عمره مفرده، ثبت نام اسکان در مشهد مقدس، سفرهای راهیان نور، ثبت نام حجره، ثبت نام برای کارت های هوشمند و… با مراجعه به این سامانه امکان پذیر می باشد.

سامانه نجما حوزه علمیه خواهران به ارائه امکانات متنوعی در زمینه های مختلف می پردازد. طلاب می توانند با مراجعه به این سامانه، برای دانلود اپلیکیشن نجما اقدام کرده و با ورود به این اپلیکیشن دراسرع وقت امور مد نظر خود را انجام دهند.

 نحوه ورود به سامانه نجما najma.ismc.ir

در حال حاضر بسیاری از ارگان ها و سازمان ها برای ارئه خدمات به صورت غیر حضوری اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی می نمایند. استفاده از این سامانه ها مزایای بسیاری داشته و علاه بر کیفیت خدمات رسانی و پیشگیری از ازدحام جمعیت باعث تسریع در روند انجام امور هم می شود.

سامانه نجما هم یکی از سامانه های راه اندازی شده جهت دسترسی بهتر طلاب حوزه های علمیه به خدمات و امکانات مختلف است. این طلاب می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به انجام امور مد نظر خود اقدام کرده و به صورت غیر حضوری بسیاری را این کارها را به انجام برسانند.

برای استفاده از خدمات وامکانات این سامانه باید به این سایت وارد شوید

برای ورود به سامانه نجما، ابتدا در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه خود آدرس اینترنتی سامانه یعنی najma.ismc.ir را تایپ نموده و در ادامه سرچ نمایید

باسرچ عبارت مذکور به طور مستقیم به این سامانه وارد خواهید شد.

به سامانه نجما

 

برای ورود به پنل کاربری خود در سامانه نجما، باید نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مد نظر وارد نموده و در انتها بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

کاربری و رمز عبور سامانه نجما

 

با توجه به راه اندازی سیستم یکپارچه احراز هویت مرکز مدیریت حوزه های علمیه ، می توانید با نام کاربری سامانه نجاح که از قبل داشتید به این سامانه وارد شوید.

 همچنین می توانید تیک گزینه مرا به خاطر بسپار را فعال نموده، تا بتوانید در مراجعات بعدی خود به این سامانه نیازی به تکمیل اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور نداشته باشید.

در صورتی که نام کاربری و یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید، دکمه فراموشی نام کاربری و رمز عبور را بفشارید. در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. در صورتی که شماره تلفن و کد ملی شما در سامانه نجما ثبت شده باشد از طریق پیامک ارسالی به شماره تلفن همراه خود می توانید رمز عبور خود به سامانه را بازیابی کرده و به سامانه وارد شوید.

نام کاربری و رمز عبور سامانه نجما

در صورت ایجاد مشکل در فرآیند بازیابی اطلاعات می توانید از قسمت پشتیبانی ، اقدام نموده ومشکل خود را مطرح نمایید. پس از این مشکل شما بررسی شده و نتیجه در کمتر از 48 ساعت از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام در سامانه نجما

برای استفاده از امکانات سامانه نجما لازم است به این سامانه وارد شده و در ادامه با وارد مودن نام کاربری و رمز عبور خود برای انجام امور خود از جمله ثبت نام عتبات عالیات، ثبت نام کارت هوشمند و… اقدام کنید.

 برای ورود به این سامانه نیاز به دریافت نام کاربری و رمز عبور دارید. در صورتی که دارای این اطلاعات نمی باشید و در این سامانه ثبت نام ننموده اید می توانید در سامانه نجما ثبت نام کرده و اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید، و در ادامه برای انجام کارهای مد نظر به این سامانه وارد شوید.

با توجه به راه اندازی سیستم یکپارچه احراز هویت با داشتن رمز سامانه نجاح می توانید به این سامانه نیز وارد شوید.

برای ثبت نان در سامانه نجما najma.ismc.ir بعد از ورود به این سامانه، برروی گزینه ثبتنام ایرانی ها کلیک کنید.( اتباع سایر کشورها باید از گزینه ثبت نام اتباع اقدام نمایند.)

ثبت نام در سامانه نجما 1

 

در صفحه جدید پس از خواندن مطالب ذکر شده بر روی گزینه ادامه ثبت نام کلیک نمایید.

اطلاعات درخواستی از جمله کد ملی، شماره همراه، جنسیت، تاریخ تولد و کد امنیتی مندرج در صفحه را تکمیل نموده و در ادامه گزینه ارسال را بفشارید. و مراحل ثبت نام خود را تا انتها دنبال نمایید.

نام طلاب در سامانه نجما

لازم است که دقت داشته باشید در پایان مرحله ثبت نام و تکمیل اطلاعات گزینه ثبت نهایی را کلیک کرده تا فرآیند ثبت نام شما در سامانه نجما نهایی شود

بعد از انجام مراحل ثبت نام خود در سامانه نجما، برای ورود به پنل کاربری خود در سامانه، لازم است از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده نمایید. در این صورت نام کاربری و رمز عبور شما به صورت پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

کاربرانی که برای اولین بار تمایل دارند از سامانه نجما استفاده نمایند و رمز عبور و نام کاربری ندارند می توانند از گزینه فراموشی نام کاربری و رمز عبور استفاده کنند در این صورت اگر اطلاعات فرد در سامانه موجود باشد می توانید با تکمیل اطلاعاتی از قبیل کد ملی و شماره همراه ، سامانه پیامکی حاوی اطلاعات نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد کرد.

در صورتی که اطلاعات فرد در سامانه وجود نداشته باشد سیستم پیغام مبتی بر اینکه اطلاعاتی که وارد نموده اید با اطلاعات سیستم هم خوانی ندارد ارسال می کند

در صورتی که از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن هستید بر روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پائین صفحه موجود می باشد کلیک کنید و مراحل خواسته شده را ادامه داده و تکمیل کنید. بعد از انجام این مرحله حدودا تا 48 ساعت بعد اطلاعات مورد نیاز برای شما ارسال خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن نجما

بسیاری از افراد تمایل دارند برای راحتی بیشتر و دسترسی راحتتر و آسانتر از برنامه نجما استفاده نموده و این برنامه را بر روی گوشی تلفن خود نصب نموده تا در صورت نیاز بتوانند به این برنامه مراجعه نمایند.

برای دانلود اپلیکیشن نجما و نصب آن می توانید از طریق سامانه نجما اقدام کنید

 

سامانه نجما برای دسترسی طلاب حوزه های علمیه کشور به خدمات و امکانات غیر حضوری پایه گداری شده است. این طلاب می توانند با مراجعه به سامانه نجما najma.ismc.ir نسبت به انجام امور مختلف و دریافت خدمات اقدام نمایند.

در صورت داشتن سوالات بیشتر یا نیاز به راهنمایی و مشاوره می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.

سؤالات متداول سامانه نجما najma.ismc.ir

1- کسانی که نام کاربری و رمز عبور ندارند

جواب1: روی گزینه درخواست بررسی هویت در پایین صفحه، کلیک کنند و مراحل خواسته شده را تکمیل نمایند برای چنین افرادی نام کاربری به همراه رمز عبور بعد از تأیید کارشناس پیشخوان به شماره موبایلی که در سامانه ثبت کرده اند ارسال خواهد شد.

2- کسانی که نام کاربری و رمز عبور دارند

جواب2: بعد از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور وارد پنل شخصی خود می شوند در نمایه طلبه روی گزینه (اطلاعات تماس) کلیک کرده و شماره موبایل را تغییر می دهند.

کاربرانی که نام کاربری و رمز عبور را فراموش کرده اند در این صورت روی گزینه (فراموشی نام کاربری و رمز عبور) کلیک می کنند با درج کد ملی و شماره همراه ثبت شده در سامانه پیشخوان، سامانه پیامکی با عنوان نام کاربری و رمز عبور ارسال می کند. در صورتی کدملی و شماره همراه وارد شده در این بخش در سامانه ثبت نشده باشد سیستم پیغام می دهد (مشخصات وارد شده با اطلاعات سیستم همخوانی ندارد، چنانچه از صحت اطلاعات خود مطمئن هستید ، میتوانید از ایـنجا درخواست اصلاح مشخصات بدهید) دراین صورت یا روی گزینه اینجا ویا روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پائین صفحه درج شده کلیک می کنند و مراحل درخواست شده را تکمیل نمایند. . بعد از حدودا 48 ساعت و تأیید اطلاعات توسط کارشناس پیشخوان نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد.

کاربرانی که برای اولین بار می خواهند از سامانه استفاده کنند و رمز عبور و نام کاربری را هم نمی دانند در این صورت روی گزینه فراموشی نام کاربری و رمز عبور کلیک می کنند اگر اطلاعات فرد در سامانه وجود داشته باشد با وارد کردن کد ملی و شماره همراه ، سامانه پیامکی با عنوان نام کاربری و رمز عبور ارسال می کند.

در صورتی که اطلاعات فرد در سامانه وجود نداشته باشد سیستم پیغام می دهد (مشخصات وارد شده با اطلاعات سیستم همخوانی ندارد، چنانچه از صحت اطلاعات خود مطمئن هستید ، میتوانید از ایـنجا درخواست اصلاح مشخصات بدهید) دراین صورت یا روی گزینه اینجا ویا روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پائین صفحه درج شده کلیک می کنند و مراحل درخواست شده را تکمیل نمایند. . بعد از حدودا 48 ساعت و تأیید اطلاعات توسط کارشناس پیشخوان نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نجما najma.ismc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا