سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از انجام انتخاب واحد و ثبت دروس مورد نظر، دانشجویان دانشگاه آزاد خود را برای شروع ترم تحصیلی جدید و حضور در کلاس های درسی دانشگاه آماده می کنند. یکی از دغدغه های ذهنی دانشجویان در آستانه ورود به ترم تحصیلی پیش رو، زمانبندی کلاس ها و مشاهده برنامه هفتگی کلاس های دانشگاه آزاد است.

دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند به منطور اطلاع از ساعت کلاس های دانشگاه آزاد و مشاهده برنامه کلاسی خود به سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد وارد شوند، پس از ورود به این سامانه و وارد شده به پنل کاربری خود می توانید برنامه کلاسی ترم پیش رو را مشاهده کنید.

در مقاله پیش رو به توضیح بیستر در رابطه با سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir ، نحوه ورود به این سامانه ، مشاهده برنامه هفتگی در آموزشیار و … خواهیم پرداخت، در ادامه مطلب باما همراه باشید.

معرفی سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی یک از دانشگاه های معتبر در کشور بوده که دارای واحدهای دانشگاهی زیادی در سرتاسر کشور بوده و تعداد دانشجویان زیادی در طول هر ترم در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد تحصیل می کنند. مسلما یکی از دغدغه های دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه پیش از ورود به ترم تحصیلی جدید، نحوه مشاهده ساعت کلاس های درسی دانشگاه آزاد و دریافت برنامه کلاس های درسی این دانشگاه است.

دانشگاه آزاد به منظور ارائه خدمات مختلف به دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای مختلف اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های زیادی نموده است. دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه ها از خدمات ارائه شده به خوبی و در کمترین زمان استفاده نمایند.

سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد در واقع همان سایت آموزشیار دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir می باشد و دانشجویان برای مشاهده برنامه کلاسی خود نیازی به مراجعه به دانشگاه محل تحصیل نداشته و می توانند صرفا از طریق این سامانه اقدام نمایند.

سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

 

سامانه آموزشیار امکانات و خدمات متعددی در اختیار دانشجویان قرار می دهد و می توانید با مراجعه به این سامانه برای اموری چون انتخاب واحد درسی و ثبت نام ، مشاهده نتایج و نمرات  اخذ شده در هر درس، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشجویان ، انجام امور مربوط به فارغ التحصیلان دانشجویان ، مشاهده برنامه هفتگی دروس ، ثبت نمرات توسط اساتید و … اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه آزاد iau.ir

ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

دانشجویان در آستانه شروع ترم تحصیلی جدید می توانند با مراجعه به سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد ، برنامه کلاسی دانشگاه آزاد را مشاهد نمایند.

برای مشاهده برنامه هفتگی در آموزشیار می بایست بعد از ورود به سامانه آموزشیار با ورود اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید، پس از این و با طی مراحل می توانید برنامه کلاسی دانشگاه آزاد را مطالعه و از آن پرینت تهیه نمایید.

برای ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد باید در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی سامانه یعنی edu.iau.ac.ir را تایپ و سرچ نمایید. پس از سرچ عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد وارد خواهید شد و می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود برنامه کلاسی خود را مشاهده و دریافت نمایید.

سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

از قسمت ورود به آموزشیار، افراد مختلف مانند دانشجویان، اساتید دانشگاه آزاد، پرسنل و پرسنل سازمانی این دانشگاه می توانند برای ورود به حساب کاربری خود اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه منادا دانشگاه آزاد

نحوه مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار

همان طور که پیش از این هم به طور مبسوط اشاره شد، امکان مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور با مراجعه به سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد یا همان سامانه آموزشیار امکان پذیر است.

به منظور مشاهده برنامه درسی دانشگاه آزاد، ابتدا باید به پنل کاربری خود در سایت برنامه کلاسی دانشگاه آزاد وارد شوید.

دانشجویان باید برای ورود به سامانه آموزشیار بر روی گزینه مربوط به ورود دانشجویان کلیک نمایند، با استفاده از راهنمای موجود که در قسمت ورود به آموزشیار برای گروه های مختلف قرار داده شده است، می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید.

راهنمای ورود به سایت مشاهده برنامه درسی دانشگاه آزاد

پس از این که گزینه ورود دانشجویان را کلیک کردید، گزینه های مختلفی را مشاهده می کنید، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنبد.

ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

پس از این اطلاعیه های مختلفی را در چند مرحله مشاهده خواهید کرد، پس از مطالعه موارد ذکر شده ، گزینه “موارد فوق را مطالعه کردم و پذیرفتم” را فعال کنید و در ادامه ورود به سیسیتم را بفشارید.

پس از طی این مراحل به مرحله ورود اطلاعات کاربری خود وارد می شوید.

نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و پس از تکمیل کد امنیتی مندرج در صفحه، ورود به سیستم را بفشارید.

نحوه ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

پس از انجام این مراحل به حساب کاربری خود در سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد یا همان سایت آموزشیار وارد خواهید شد.

با استفاده از منوی موجود در سمت راست صفحه می توانید برای مشاهده برنامه درسی دانشگاه آزاد اقدام کنید.

نحوه مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار

برای ورود مستقیم به سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی  : سامانه ساجد دانشگاه آزاد

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند برای مشاهده برنامه درسی دانشگاه آزاد از طریق سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد که همان سامانه آموزشیار است، اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد ، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد در واقع همان سایت آموزشیار دانشگاه آزاد با نشانی edu.iau.ac.ir بوده و با ورود به آن و طی مراحل می توانید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شده و برنامه کلاسی خود را مشاهده کنید.

با ورود نام کاربری و رمز عبور سامانه آموزشیار و طبق راهنمایی های ارائه شده می توانید به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

درباره نحوه مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا