دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معلمان استخدامی و شاغل در آموزش و پرورش که در صدد دریافت کد پرسنلی خود هستند می توانند به صورت آنلاین کد پرسنلی فرهنگیان را دریافت کنند. این کد در واقع به معنای استخدام و اشتغال افراد در وزارت آموزش و پرورش بوده وکاربرد های مختلفی دارد.

اگر شما هم علاقمندید در مورد کد پرسنلی فرهنگیان، نحوه و سایت دریافت کد پرسنلی و … جزئیات بیشتری را بدانید می توانید ادامه مطلب زیر را مطالعه کنید.

کد پرسنلی فرهنگیان چیست؟

تمامی سازمان ها و ارگان ها پس از استخدام نیروهای مد نظر به منظور نظم دهی و شناسایی و احراز هویت کارکنان اقدام به تخصیص شماره یا کد مخصوص به هر فرد می نمایند. با این روش ، افراد تحت پوشش در هر ارگان به راحتی شناسایی شده و این در واقع اثبات کننده فعالیت و اشتغال فرد در مجموعه مورد نظر است.

وزارت آموزش و پرورش نیز مانند دیگر سازمان و ارگان ها پس از استخدام فرهنگیان و معلمان اقدام به صدور کد پرسنلی برای هر یک از افراد می نماید. کد پرسنلی فرهنگیان در واقع عددی هشت رقمی بوده و با آن می توان به سوابق و اطلاعات کاری و فردی فرهنگیان دست پیدا کرد. همچنین با استفاده از کد پرسنلی، فرهنگیان می توانند برای استفاده از بسیاری از خدمات چون دریافت فیش حقوقی، مشاهده حکم کار گزینی، ثبت درخواست وام و … اقدام نمایند.

به طور کلی کد پرسنلی فرهنگیان نقش عمده ای در احراز هویت و شناسایی آنان داشته و فرهنگیان و معلمان می بایست کد پرسنلی خود را تا پایان خدمت در اختیار داشته و نگهداری نمایند.

سایت دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

کلیه معلمان و فرهنگیان می توانند برای دریافت کد پرسنلی خود به صورت آنلاین و با مراجعه به سامانه مربوطه اقدام نمایند. این افراد در مواقع مختلف مانند استفاده از برخی تسهیلات، خرید از فروشگاه ها و … نیاز به داشتن کد پرسنلی خود دارند.

فرهنگبان می توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش که همان سامانه مای مدیو با نشانی اینترنتی my.medu.ir است برای دریافت کد پرسنلی فرهنگیان اقدام نمایند.

پس از ورود به صفحه اصلی این سامانه و با ورود به پورتال کاربری خود و از قسمت اداری می توانند برای دریافت این کد اقدام نمایند.

برای ورود به سایت دریافت کد پرسنلی فرهنگیان می بایست آدرس اینترنتی سایت دریافت کد پرسنلی فرهنگیان یا همان پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش یعنی my.medu.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت مذکور وارد خواهید شد و می توانید بعد از ورود به پورتال کاربری خود اقدام به دریافت کد پرسنلی معلمان و فرهنگیان نمایید.

سایت دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

در ادامه نحوه دریافت کد پرسنلی فرهنگیان به طور دقیق تر و با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است.

راهنمای دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

همان طور که اشاره کردیم، امکان دریافت کد پرسنلی فرهنگیان از طریق سامانه مای مدیو و به صورت برخط امکان پذیر است. پیش از این در مورد نحوه ورود به این سامانه توضیح داده شد.

ابتدا به روش گفته شده به سامانه مای مدیو وارد شوید. پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه ورود فرهنگیان / عموم کلیک کنید.

ورود به سایت دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

با انجام این مرحله به پنجره خدمات دولت هوشمند وارد می شوید. شماره همراه خود و کد امنیتی مندرج در صفحه را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه ارسال رمز یک بار مصرف کلیک کنید.

دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

رمز عبور به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. رمز دریافتی از طریق پیامک را در کادر مخصوص به آن در سامانه مای مدیو وارد نمایید. با انجام این مراحل به سامانه مای مدیو یا همان سامانه دریافت کد پرسنلی فرهنگیان وارد خواهید شد.

با انجام این مراحل به پورتال کاربری خود وارد خواهید شد. پس از ورود به پورتال اختصاصی خود از سربرگ اداری در بالای صفحه بر روی گزینه کارت پرسنلی کلیک کنید.

نحوه دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد، در قسمت بالای صفحه بر روی گزینه مشخصات پرسنل کلیک کنید.

کد پرسنلی فرهنگیان

پس از این مشخصات پرسنلی شما نمایش داده خواهد شد و شما می توانید کلیه اطلاعات درج شده از جمله کد پرسنلی خود را مشاهده نمایید

برای ورود مستقیم به سایت دریافت کد پرسنلی فرهنگیان کلیک کنید.

همان طور که مطالعه کردید امکان دریافت کد پرسنلی فرهنگیان به صورت آنلاین و بر خط وجود دارد و معلمان و فرهنگیان استخدام شده در وزارت آموزش و پرورش می توانند به این طریق و پس از ورود به پورتال کاربری خود در سامانه مای مدیو  اقدام به دریافت کد پرسنلی خود نمایند.

در این مقاله در رابطه با دریافت کارت پرسنلی فرهنگیان، نحوه ورود به این سامانه my.medu.ir و راهنمای مرحله به مرحله دریافت کد پرسنلی فرهنگیان توضیحات لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش نیز مانند دیگر سازمان و ارگان ها پس از استخدام فرهنگیان و معلمان اقدام به صدور کد پرسنلی برای هر یک از افراد می نماید. کد پرسنلی فرهنگیان در واقع عددی هشت رقمی بوده و با آن می توان به سوابق و اطلاعات کاری و فردی فرهنگیان دست پیدا کرد. همچنین با استفاده از کد پرسنلی، فرهنگیان می توانند برای استفاده از بسیاری از خدمات چون دریافت فیش حقوقی، مشاهده حکم کار گزینی، ثبت درخواست و ام و … اقدام نمایند.

بله ، فرهنگیان و معلمان می توانند به صورت برخط و با مراجعه به سامانه مای مدیو اقدام به دریافت کد پرسنلی خود نمایند.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا