سایت ازدواج دانشجویی ezdevaj.nahad.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ازدواج دانشجویی ezdevaj.nahad.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ازدواج دانشجویی ezdevaj.nahad .ir

سایت ازدواج دانشجویی با آدرس اینترنتی ezdevaj.nahad.ir در دسترس دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های کشور می باشد و افراد واجد شرایط می توانند برای ثبت نام در طرح ازدواج دانشجویی با مراجعه به سامانه اشاره شده اقدام نمایند.

دوران دانشجویی، برای بسیاری از دانشجویان می تواند علاوه بر تحصیل فرصتی برای تشکیل خانواده و انتخاب همسر نیز باشد. فرد در این دوران کم کم از دوران ناآمادگی فاصله گرفته و به فضای رسمی جامعه وارد می شود و علاوه بر این با طیفی وسیعی از افراد با نگرش، بینش ، علایق و انتظارات شبیه به خود مواجه می شود.

دانشجویان در صورت دارا بودن شرایط می توانند با مراجعه به سایت ازدواج دانشجویی برای شرکت در این طرح اقدام نمایند. در ادامه این مطلب در رابطه با سایت ازدواج دانشجویی، ezdevaj.nahad.ir، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

تحصیلی

سایت ازدواج دانشجویی

نهاد نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج در کشور و در سطح دانشگاه ها اقدام به ارائه طرح های مختلفی نموده است. تا جوانان د حال تحصیل در دانشگاه ها بتوانند در قالب این طرح ها اقدام به ازدواج و تشکیل خانواده نمایند.

در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج در میان دانشجویان دانشگاه های کشور و تحکیم بنیان خانواده هر ساله ثبت نام ازدواج دانشجویی از متقاضیان ازدواج در این دوران انجام می پذیرد.

سایت ازدواج دانشجویی

سایت ازدواج دانشجویی با آدرس اینترنتی ezdevaj.nahad.ir در دسترس داوطلبان این امر می باشد و دانشجویان در صورتی که دارای شرایط لازم باشند می توانند با ورود به سامانه برای انجام ثبت نام خود در این طرح اقدام نمایند.

پس از انجام ثبت نام در سایت ازدواج دانشجویی، دانشجویان در بازه زمانی مقرر فرصت دارند تا کلیه مدارک لازم را برای تائيد به مراجع مربوطه ارائه نمایند تا فرآیند ثبت نام آنان قطعی شود.

 

ورود به سایت ازدواج دانشجویی ezdevaj.nahad.ir

هر ساله ثبت نام ازدواج دانشجویی یا طرح ملی همسفر تا بهشت در سراسر دانشگاه های کشور و در بازه زمانی مشخص انجام می گیرد.

دانشجویان متقاضی شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ezdevaj.nahad.ir برای ثبت نام در طرح ازدواج دانشجویی (طرح ملی همسفر تا بهشت) اقدام نمایند.

دانشجویان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند با ورود به سایت ثبت نام ازدواج دانشجویی برای انجام ثبت نام اقدام نمایند، پس از انجام ثبت نام دانشجويان باید تا يك هفته بعد ، مدارك لازم را برای تائيد به دفتر نهاد دانشگاه يا دفتر استاني مربوطه ارائه نمایند، تا فرآیند ثبت نام آنان قطعی شود.

قابل توجه است که در دانشگاه هايي كه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری وجود ندارد، دانشجويان باید پس از انجام ثبت نام، مدارك مورد نیاز را به رابط فرهنگي دانشگاه ارائه نمایند.

برای ورود به سایت ازدواج دانشجویی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی  ezdevaj.nahad.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه ازدواج دانشجویی وارد خواهید شد و می توانیدبرای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

در صورتی که پیش از این اقدام به ایجاد حساب کاربری در سایت ازدواج دانشجویی نموده اید اکنون می توانید به حساب خود در این سامانه وارد شوید. به این منظور بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

ورود به سایت ازدواج دانشجویی

در گام بعد اطلاعات خواسته شده مانند شماره تلفن همراه و رمز عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

 

ثبت نام در سایت ازدواج دانشجویی

دانشجویان متقاضی شرکت در طرح همسفر تا بهشت می توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به آدرس ezdevaj.nahad.ir برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

برای ثبت نام در سایت ازدواج دانشجویی باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به روش گفته شده به سایت ازدواج دانشجویی وارد شوید.

پس از ورود به سامانه گزینه ثبت نام را کلیک کنید.

ثبت نام در سایت ازدواج دانشجویی

در گام بعد شماره تلفن همراه خود را در کادر مشخص شده وارد نموده و گزینه ارسال را کلیک نمایید.

پس از این به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، کد تاییدی ارسال خواهد شد، پس از دریافت کد آن را در کادر مخصوص وراد نموده و گزینه ارسال را کلیک کنید.

با انجام این مراحل به صفحه مربوط به ثبت نام وارد خواهید شد. کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و در انتها گزینه ارسال را کلیک کنید.

پس از انجام ثبت نام در سایت ازدواج دانشجویی و تشکیل حساب کاربری می توانید با ورود به حساب کاربری خود در این طرح ثبت نام نمایید.

 

شرایط ثبت نام ازدواج دانشجویی

  • معیار شرکت در طرح ملی ازدواج دانشجویی یا همسفر تا بهشت دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد است نه دانشجو بودن در زمان ثبت‌نام.
  •  زوجینی که هر دو نفر یا حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.
  • بازه زمانی مربوط به تاریخ رسمی عقد باید با تاریخ اعلام شده مطابقت داشته باشد.
  • در صورتی که هر دو نفر دانشجو باشند فقط لازم است یکی از آنان برای انجام ثبت نام در سایت ازدواج دانشجویی اقدام نماید.
  • امکان ثبت‌نام دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده‌اند در این طرح وجود ندارد
  • دانشجویان داوطلب باید توجه داشته باشند که برای قطعی‌شدن فرآیند ثبت‌نام، می‏بایست حداکثر تا دو هفته پس از ثبت‌نام ‌اولیه برای طی مراحل بعد اقدام نموده و ثبت نام خود را قطعی نمایند.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور کامل اشاره شد سایت ازدواج دانشجویی ezdevaj.nahad.ir با هدف ثبت نام از علاقمندان به شرکت در طرح ازدواج دانشجویی آدرس اینترنتیezdevaj.nahad.ir راه اندازی شده است. کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه در بازه زمانی مشخص برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای ورود مستقیم به سامانه ازدواج دانشجویی کلیک کنید.


در این مقاله در رابطه با سایت ازدواج دانشجویی ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام ازدواج دانشجویی، شرایط ثبت نام ازدواج دانشجویی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه سایت ازدواج دانشجویی ezdevaj.nahad.ir

سامانه ازدواج دانشجویی سامانه ای است که با هدف ثبت نام از دانشجویان واجد شرایط و متقاضی شرکت در طرح ازدواج دانشجویی با آدرس اینترنتی ezdevaj.nahad.ir راه اندازی شده است.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است به متن بالا مراجعه نمایید.

خیر، امکان ثبت‌نام دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده‌اند در این طرح وجود ندارد.

تحصیلی

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ازدواج دانشجویی ezdevaj.nahad.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا