دریافت رمز عبور سامانه پادا pada.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت رمز عبور سامانه پادا pada.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

pada.meduir

در این مقاله به توضیح در مورد نحوه دریافت رمز عبور سامانه پادا برای ورود به سامانه پادا خواهیم پرداخت.

سامانه پادا یکی از سامانه های کاربردی است که توسط وزارت آموزش و پرورش و برای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به دانش آموزان و معلمان پایه گذاری شده است.

دانش آموزان برای استفاده از خدمات مختلف این سامانه باید به سامانه پادا با آدرس اینترنتی pada.medu.ir وارد شده و بعد از ورود به حساب کاربری خود در سامانه پادا برای انجام خدماتی مانند دریافت کارنامه دانش آموزی اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب در مورد رمز عبور و نام کاربری سامانه پادا، نحوه دریافت رمز عبور سامانه پادا ، فراموشی رمزعبور سامانه پادا در سامانه pada.medu.ir به توضیح بیشتر خواهیم پرداخت.

رمز عبور سامانه پادا + نام کاربری

سامانه پادا یا سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان سامانه ای است که توسط آموزش و پرورش برای ارائه خدمات آنلاین و غیر حضوری به دانش آموزان راه اندازی شده است.

دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات مختلف آن از جمله پیش ثبت نام، ثبت نام دانش آموز جدیدالورود، دریافت کارت ورود به جلسات نهایی، مشاهده کارنامه، دریافت پرونده تحصیلی و … استفاده نمایند. یکی از مهمترین خدمات سامانه پادا که بیشتر افراد به این منظور قصد ورود به سامانه پادا را دارند دریافت کارنامه دانش آموزی است.

برای دریافت و استفاده از این امکانات لازم است با ورود اطلاعات کاربری خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا ، به این سامانه وارد شده و بر حسب نیاز خود از امکانات مختلف استفاده نمایید.

پس از ورود به سامانه پادا باید نام کاربری و رمز عبورسامانه پادا را در کادرهای مربوطه وارد نموده و به حساب کاربری خود در پادا وارد شود.

نحوه دریافت رمز عبور سامانه پادا

در راستای اهداف آموزش و پرورش مبنی بر کاهش مراجعات حضوری و ارائه خدمات بیشتر به صورت غیر حضوری، دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه پادا برای انجام اموری مانند مشاهده و دریافت کارنامه در سامانه پادا، دریافت پرونده تحصیلی، دریافت کارت ورود به جلسه و … اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه پادا نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا دارید.

نام کاربری دانش آموزان برای ورود به سامانه پادا معمولا کد ملی دانش آموزان است. رمز عبور سامانه پادا نیز تنها از طریق مدیر مدارس قابل دریافت است، یعنی دانش آموزان باید برای دریافت رمز عبور سامانه پادا به مدیر مدرسه در حال تحصیل مراجعه نموده و رمز عبور سامانه پادا را دریافت کنند.

سایت پادا pada با توجه به رفع نیاز های اولیه دانش آموزان و والدین دانش آموزان در چند سال اخیر شروع به فعالیت کرده است. از امکانات این وبسایت میتوان به «ثبت نام غیر حضوری، مشاهده کارنامه دانش اموزان از طریق سامانه و…  اشاره کرد.

نحوه دریافت رمز عبور سامانه پادا توسط مدیر مدرسه

همان طور که پیش از این نیز گفته شد دانش آموزان برای ورود به سامانه پادا باید دارای رمز عبور سامانه پادا باشند تا بتوانند بعد از ورود به این سامانه و تکمیل اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود در سامانه پادا وارد شوند.

نام کاربری سامانه پادا به طور معمول کد ملی دانش آموزان است و دانش آموزان در صورت نداشتن رمز پادا، باید برای دریافت رمز عبور سامانه پادا نیز به مدیر مدارس محل تحصیل خود مراجعه نمایند و پس از آن مدیر مدرسه باید برای گرفتن رمز پادا از سیدا اقدام نماید.

در ادامه نحوه دریافت رمز عبور سامانه پادا توسط مدیر مدرسه توضیح داده شده است. مدیران مدارس باید برای گرفتن رمز پادا از سامانه سیدا به این ترتیب عمل نمایند.

–        ابتدا به سامانه سیدا واد شوید.

–        ورود به حساب کاربری در سامانه سیدا ( با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور سامانه سیدا به این سامانه وارد شوید).

دریافت رمز عبور سامانه پادا

–        به بخش مربوط به مدیریت کاربران وارد شوید.

–        بر روی گزینه انتصاب و دسترسی کلیک نمایید.

–        از بین گزینه های موجود گزینه کلمه عبور دانش آموزان را انتخاب نمایید.

–        کلاس مربوط به دانش آموز را انتخاب کنید.

–        بعد از طی مراحل گفته شده خواهید توانست اسامی دانش آموزان کلاس به همراه رمز عبور را مشاهده نمایید.

–        بعد از این می توانید رمز عبور سامانه پادا مخصوص دانش آموز را در اختیار او قرار داده تا بتواند با وارد کردن این نام کاربری و رمز عبور به سامانه پادا وارد شود و از امکانات مد نظر خود استفاده نماید.

سامانه سیدا، سامانه یکی از سامانه هایی است که توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده است. این سامانه مخصوص استفاده مدیران، معاونان و معلمان بوده و این افراد برای استفاده از امکانات این سامانه از جمله ورود و ثبت نمرات دانش آموزان می توانند از سامانه سیدا استفاده نمایند.

سامانه سیدا یک سامانه مخصوص مدیران، معلمان و معاونان مدارس میباشد زمانی که شیوع کرونا باعث تعطیلی مدارس شده بود سامانه سیدا به دستور وزارت آموزش و پرورش ایجاد گردید. سامانه یکپارچه دانش آموزی یا به اختصار سایت سیدا برای جمع آوری و طبقه بندی نمرات و اطلاعات تحصیلی دانش آموزان راه اندازی شده است.

فراموشی رمز عبور سامانه پادا

دانش آموزان برای استفاده از خدمات مختلف سامانه پادا لازم است دارای نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا بوده تا بعد از ورود به سامانه بتوانند با وارد کردن رمز عبور سامانه پادا به حساب کاربری خود در سایت پادا وارد شده و از امکانات آن استفاده نمایند. به عبارتی داشتن رمز عبور سامانه پادا برای ورود به این سامانه الزامی است.

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه پادا می توانید بعد از مراجعه به سامانه نسبت به بازیابی رمز عبور سامانه پادا اقدام کنید و بعد از انجام مراحل بازیابی رمز عبور و دریافت مجدد رمز عبور با ورود اطلاعات جدید به حساب کاربری خود در سامانه پادا وارد شوید.

در متن بالا در مورد نحوه دریافت رمز عبور سامانه پادا توضیح داده شد در صورت نداشتن رمز عبور پادا و یا داشتن سوال و ابهام در این مورد می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سؤالات متداول دریافت رمز عبور سامانه پادا pada.medu.ir

برای ورود به سامانه پادا نیاز به داشتن نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا دارید. اطلاعات تکمیلی در این خصوص را در متن بالا مطالعه نمایید.

دانش آموزان در صورت نداشتن رمز عبور سامانه پادا و برای دریافت رمز عبور این سامانه باید به مدیر مدرسه محل تحصیل مراجعه نمایند.

نحوه دریافت رمز عبور پادا توسط مدیر مدرسه در متن بالا به طور کامل شرح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت رمز عبور سامانه پادا pada.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا