سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما golestan.iribu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه صدا و سیما می توانند برای انجام بسیاری از امور دانشجویی و تحصیلی خود به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما اقدام نمایند. این سامانه با نشانی اینترنتی golestan.iribu.ac.ir در دسترس بوده و امکان انجام بسیاری از امور از جمله انتخاب واحد، پرداخت شهریه، مشاهده نمرات و دریافت کارنامه و … با مراجعه به این سایت امکان پذیر است.

در ادامه این مطلب در جهت راهنمایی بیشتر شما عزیزان و آشنایی با این سایت به ارائه توضیح کامل در باره ی سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما، نحوه ورود به این سامانه ، خدمات و امکانات مختلف آن و … خواهیم پرداخت.

سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما

امروزه انجام بسیاری از خدمات تحصیلی و پژوهشی دانشگاه ها به وسیله سامانه های طراحی شده انجام می پذیرد و دانشجویان برای انجام بسیاری از امور نیاز به مراجعه به مراکز دانشگاهی نداشته بلکه می توانند با ورود به پورتال کاربری خود برای انجام بسیاری از امور تحصیلی از جمله انجام انتخاب واحد، پراخت شهریه، انجام حذف و اضافه، ثبت درخواست های دانشجویی و … اقدام کنند.

دانشگاه صدا و سیما نیز مانند بسیاری از دانشگاه های دیگر به منطور ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه و به منظور تسهیل در انجام امور آموزشی دانشجویان و کاهش مراجعات و ترددات به مراکز دانشگاهی ، سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما را ایجاد نموده است.

دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه صدا و سیما از بدو ورود به این داشنگاه و در حین تحصیل تا پایان تحصیلات خود می توانند برای انجام بسیاری از امور تحصیلی و آموزشی از طریق این سامانه اقدام نمایند.

این سامانه با نشانی اینترنتی golestan.iribu.ac.ir در دسترس بوده و برای انجام امور دانشجویی مختلف از جمله انجام انتخاب واحد و انتخاب دروس، مشاهده لیست دروس ارائه شده در هر ترم، حذف و اضافه واحد در بازه های زمانی مشخص، پرداخت شهریه، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و … مورد استفاده دانشجویان این دانشگاه است.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه صدا و سيما

ورود به سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما golestan.iribu.ac.ir

سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما با نشانی golestan.iribu.ac.ir یک سامانه جامع و کاربردی است که توسط دانشگاه برای ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه صدا و سیما راه‌ اندازی شده است. این سایت به دانشجویان امکان دسترسی به خدمات و امکانات مربوط به ثبت نام، مشاهده برنامه‌ی درسی، نمرات، سوابق تحصیلی و … را می هد.

لازم به ذکر است که سیستم جامع گلستان ، یک سامانه یکپارچه بوده و علاوه بر دانشجویان دانشگاه صدا و سیما  دانشگاه های دیگر نظیر دانشگاه دولتی،دانشگاه پیام نور،  دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه غیر انتفاعی و … نیز از آن استفاده می نمایند.

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما نیاز به داشتن نام کاربری و رمز عبور دارید تا بتوانید با داشتن این اطلاعات به حساب کاربری خود در سایت گلستان دانشگاه صدا و سیماوارد شوید.

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما با موبایل یا کامپیوتر خود می تونید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما یعنی golestan.iribu.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و سرچ نمایید.

پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور، به طور مستقیم به سایت گلستان وارد می شوید.

سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما golestan.iribu.ac.ir

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما

در صفحه جدید سيستم جامع دانشگاهي گلستان صدا و سیما اطلاعات خواسته شده مانند شناسه کاربری و گذر واژه (رمز عبور) را وارد نمایید.

نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما

در ادامه عبارت امنیتی مندرج در صفحه را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما وارد شده و از امکانات مد نظر خود استفاده نمایید.

امکانات سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما

همان طور که در متن بالا هم اشاره کردیم امکان دسترسی به بسیاری از خدمات مورد نظر دانشجویان دانشگاه صدا و سیما با ورود به سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما امکان پذیر است از جمله امکانات این سامانه که دانشجویان می توانند با ورود به حساب کاربری خود به آن دسترسی پیدا نمایند می توان به این موارد اشاره نموذ

  • انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما
  • پرداخت شهریه در سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما
  • مشاهده کارنامه و اطلاع از نمره کسب شده در دروس هر ترم
  • مشاهده برنامه امتحان پايان ترم دانشجویان
  • امکان ارائه درخواست در زمینه مسائل و مشكلات آموزشی دانشجو
  • حذف و اضافه واحدهای درسی
  • ارزشیابی اساتید
  • درخواست گواهی اشتغال به تحصیل
  • ثبت درخواست فارغ التحصیلی
  • و …

برای ورود مستقیم به سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما کلیک کنید.

همان طور که توضیح داده شد سیستم گلستان دانشگاه صدا و سیما به نشانی golestan.iribu.ac.ir برای سهولت کار دانشجویان ساخته شد تا برای انجام کارهایی مانند دیدن نمرات و دریافت کارنامه و یا ثبت نام، نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته باشند و تمامی کارهای مورد نظر را به کمک این سامانه اینترنتی در هر ساعت شبانه روز انجام دهند. این سیستم دارای امکانات بیشماری برای دانشجویان می باشد.

در این مطلب در مورد سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما، نحوه ورود به سایت گلستان و …  برای شما توضیح دادیم در صورتی که به هنگام ورود به این سامانه با ابهام یا سوالی مواجه شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکلات و پرسش های خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما golestan.iribu.ac.ir

سامانه گلستان دانشگاه صداوسیما سامانه ای است که توسط دانشگاه صدا و سیما به منظور ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه و به منظور تسهیل در انجام امور آموزشی دانشجویان و کاهش مراجعات و ترددات به مراکز دانشگاهی ایجاد شده است.

با تکمیل اطلاعات کاربری مانند نام کاربری و رمز عبور می توانید به حساب کاربری خود در این سایت وارد شوید و از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضبح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نماید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا