سایت دریافت کد ایثارگری سپاه issar.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کد ایثارگری سپاه issar.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دریافت کد ایثارگری سپاه

سایت دریافت کد ایثارگری سپاه به نشانی issar.ir امکان مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران را فراهم نموده است و همچنین دریافت کد ایثارگری نیز امکان پذیر می باشد.

برای دریافت کد ایثارگری سپاه نیازی به مراجعه حضوری به ارگان مربوطه نیست و به صورت اینترنتی و از طریق سامانه isaar.ir نیز می توان به راحتی کد پیگیری را دریافت کرد افرادی که قصد ذریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور 1402 را دارند تا پایان مقاله همراه باشید.

نحوه  دریافت کد 12 رقمی ایثارگری سپاه از سایت ایثار به صورت تصویری در این مقاله بیان شده است.

سایت دریافت کد ایثارگری سپاه issar.ir

معرفی سایت دریافت کد ایثارگری سپاه

همان گونه که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد آدرس نشانی سایت دریافت کد 12 رقمی ایثارگری بنیاد شهید، سایت ایثار isaar.ir می باشد. 

متقاضیانی که شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری سپاه را دارند برای دریافت کد 12 رقمی ایثارگری باید به سایت خدمات الکترونیک ایثار مراجعه نمایند و کد مذکور را از سایت ایثار دریافت کنند.

برای ورود به  سایت دریافت کد ایثارگری سپاه و  برای ثبت نام کنکور 1402 بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه – دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور 1402

سایت دریافت کد ایثارگری سپاه 1402

آدرس سایت دریافت کد ایثارگری سپاه به نشانی isaar.ir می باشد و پس از ورود به این سامانه ، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که باید از منوی سمت چپ صفحه گزینه “خدمات پرکاربرد” را انتخاب کنید.

مراحل دریافت کد 12 رقمی ایثارگری سپاه

اکنون صفحه مربوط به میز خدمت سپاه در سایت دریافت کد ایثارگری سپاه issar.ir برای شما باز می شود. برای دریافت کد ایثارگری سپاه می بایست بر روی گزینه «استعلام ایثارگر یا وابسته» کلیک کنید.

سایت دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه برای کنکور 1401

بعد از کلیک  بر روی گزینه “استعلام ایثارگر یا وابسته” در نهایت برای  استعلام کد 12 رقمی ایثارگری سپاه، کد ملی شخص موردنظر را در قسمت زیر درج کنید:

سایت دریافت کد ایثارگری سپاه برای کنکور سراسری 1402

جهت ورود به سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه “اینجا” را کلیک کنید.

  1. اگر پیام “شما مجاز به استفاده از این سهمیه می باشید” را دریافت کردید ، باید از کد 12 رقمی نمایش داده شده پرینت تهیه کنید
  2. اگر پیام “تقاضای شما رقی در حال بررسی می باشد” را دریافت کردید ، باید 15 روز منتظر بمانید تا کد برای شما صادر شود و در صورت عدم صدور ، لازم است که به صورت حضوری به سازمان مربوطه مراجعه کرده و مشکل را پیگیری کنید.

آن دسته از داوطلبانی که باید کد 12 رقمی ایثارگری خود را برای ثبت نام کنکور سراسری از سایت ارتش دریافت کنند، لازم است به سایت آجا به نشانی aja.ir مراجعه کنند. پس از ورود به سامانه آجا و درج اطلاعات خواسته شده می توانید کد مذکور را به صورت اینترنتی دریافت نمایید.

شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران

کنکور سراسری سهمیه‌های مختلفی دارد. داوطلبانی که شرایط خاصی دارند از این سهمیه‌ها در کنکور استفاده می‌کنند. سهمیه‌های مختلفی مانند سهمیه رزمندگان، سهمیه‌های مناطق، سهمیه ایثارگران، سهمیه 25 درصدی ایثارگران، سهمیه 5 درصدی ایثارگران، سهمیه فرزندان جانباز در کنکور و … وجود دارند.

سایت isaar.ir دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ آن دسته از داوطلبینی می توانند نسبت به دریافت کد ایثارگری اقدام نمایند که دارای کارت ایثار هستند.

کد رهگیری 12 رقمی برای هر آزمون در هر سال متفاوت است. داوطلبینی که از سهمیه خود در دوره های روزانه یکبار استفاده کرده اند دیگر حق استفاده از سهمیه خود را در کنکور سراسری ندارند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور در جهت اطلاع رسانی به مردم اقدام به راه اندازی سایتی به نام سایت ایثار کرده است. سامانه ایثار به نشانی اینترنتی isaar.ir امکان مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران را فراهم نموده است.

سؤالات متداول سایت دریافت کد ایثارگری سپاه issar.ir

داوطلبان برای دریافت کد ایثارگری ارتش باید به سایت آجا و برای دریافت کد ایثارگری سپاه باید به سایت ایثار مراجعه کنند. راهنمای دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه در این مقاله بیان شده است.

باید با دریافت برگه ثبت نام کنکور ، کد پیگیری 12 رقمی را در بند مربوطه درج نمایید تا سهمیه برای شما اعمال شود.

برای دریافت کد ایثارگری سپاه می بایست به نشانی issar.ir مراجعه کرده تا مستقیم وارد سایت ایثار شوید. مراحل دریافت کد 12 رقمی ایثار نیز در مقاله توضیحی داده شده است.

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد
1613 907 909

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کد ایثارگری سپاه issar.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. بنام خداوند جتن آفرین حکیم سخن در زبان آفرین. جای بسی تاسف است که موقع اعزام امثال بنده به جبهه های جنگ دوروزه کار انجام می شد اما در عصر الکترونیک ومکانیزه شدن تمام ادارات حتی در افغانستان با گذشت پنج سال معادل 1825 روز از تحویل مدارک وتایید کمیسیون عالی استان هنوز کارت جانیازی وهمچنین کارت ایثار گری در دونهاد سپاه اصفهان وگروه توپخانه پانزده خرداد صادر نشده است جالب است بدانید این زمان برای سه بار متوالی بارداری فیل وزایمانش کفایت میکند از امثال من گذشت اما بهتر از این زندگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا