سامانه آزمونگران فنی حرفه ای azmoongaran.ptvto.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمونگران فنی حرفه ای azmoongaran.ptvto.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه آزمونگران فنی حرفه ای azmoongaran.ptvto .ir 12

سامانه آزمونگران فنی حرفه ای azmoongaran.ptvto.ir مخصوص مربیان و اساتیدی که هم اکنون تدریس حداقل یکی از شاخه های مهارت های فنی حرفه ای هستند، ایجاد شده است.

هدف از ایجاد سامانه آزمونگران فنی حرفه ای ارتقای کیفیت سنجش مهارت و تخصصی نمودن آزمونگری استانداردهای مختلف مهارتی بناه شده  آزمون آزمون گری از سری آزمون هایی است که توسط سازمان فنی و حرفه ایی کشور برگزار می شود.

 

آزمونگران فنی حرفه ای مانند سایر آزمون های استاندارد، دارای دو مرحله کتبی و عملی می باش. در ادامه سامانه آزمونگران فنی حرفه ای  نحوه ثبت نام و نحوه ورود به azmoongaran.ptvto.ir به شما آموزش خواهیم داد.

سامانه آزمونگران فنی حرفه ای azmoongaran.ptvto.ir

سامانه آزمونگران فنی حرفه ای

پورتال جامع سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار کننده دوره ها و آزمون های فنی حرفه ای و مهارتی است و علاقه مندان می توانند با توجه به حرفه و تخصص خود ، در کلاس های آموزشی ثبت نام کنند و پس از گذراندن ساعات مشخص، در آزمون پایان دوره نیز شرکت کنند تا به آنها گواهینامه داده شود.

azmoongaran.ptvto.ir سامانه ثبت نام آزمون آزمونگری است. آزمون آزمون گری از آزمون هایی است که توسط سازمان فنی و حرفه ایی برگزار می شود.

متقاضیان محترم پس از قبولی در آزمون کتبی و عملی و دریافت گواهینامه مهارت آزمونگر، میبایست جهت دریافت ID کارت آزمونگری مراحل که در ادامه خدمت شما آموزش خواهیم داد را سپری کنید. را در سامانه آزمونگران تکمیل نمایند.

azmoongaran.ptvto .ir

ورود به سامانه آزمونگران azmoongaran.ptvto.ir

متقاضیان ابتدا باید سامانه آزمونگران فنی حرفه ای کشور به نشانی اینترنتی azmoongaran.ptvto.ir را در مرورگر خود جستجو نمایند. اولین گزینه در صفحه جستجو مربوط به سامانه آزمون گران بوده که با کلیک بر روی این لینک، وارد صفحه اصلی سایت می شوند.

در این مرحله، با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور انتخابی خود، می توانند وارد پرتال خود در سامانه مدیریت آزمونگران شده و از امکانات موجود در سایت استفاده نمایند.

متقاضیانی که رمز عبور خود را فراموش نمودند، با کلیک بر روی گزینه “رمز عبور را فراموش کرده اید؟” می توانند نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام نموده و رمز عبور جدید خود را انتخاب نمایند.

سپس با استفاده از کد ملی و رمز عبور جدید انتخابی خود می توانند وارد سایت آزمون گران مهارت سازمان فنی حرفه ای کشور شوند. نحوه بازیابی رمز عبور آزمونگران، در ادامه این مقاله توضیح داده شده است.

سامانه آزمونگران فنی حرفه ای azmoongaran.ptvto .ir

سامانه ثبت نام آزمون آزمونگری azmoongaran.ptvto.ir

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور ارتقاء کیفیت سنجش مهارت و تخصصی نمودن آزمونگری استانداردهای مهارت ، امکان ثبت‌نام و آموزش الکترونیکی برای علاقمندان و متقاضیان آزمونگری را فراهم نموده است.

جامعه هدف داوطلبین همکاری به عنوان « آزمونگر » عبارتند از :

–  پیشکسوتان ، کارشناسان و مربیان بخش دولتی و غیر دولتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

–   اساتید دانشگاه‌ها و مدرسین مراکز علمی ، آموزشی ، تحقیقاتی و پژوهشی

–   استادکاران مهارتی ، خبرگان حرفه‌ای بازار کار و متخصصین صنایع و صنوف ، اتحادیه ها و تعاونی ها

جهت ثبت نام آزمون آزمونگری مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا متقاضیان آدرس اینترنتی سامانه مدیریت آزمون گران مهارت فنی حرفه ای به نشانی azmoongaran.ptvto.ir را در مرورگر خود جستجو نمایند. با کلیک بر روی لینک اولین گزینه در جستجو ها، وارد صفحه اصلی سایت شوند.
  • در این قسمت، با کلیک بر روی گزینه ثبت نام در پایین یا سمت چپ صفحه، می توانند وارد بخش ثبت نام در سایت آزمون گران شوند.
  • در بخش ثبت نام، با وارد نمودن اطلاعات مربوط به مشخصات فردی، تاریخ و محل تولد، وضعیت جسمانی، آدرس و شماره تلفن محل سکونت، آپلود عکس پرسنلی و سایر موارد خواسته شده، فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.
  • پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید اطلاعات توسط کاربران، ثبت نام متقاضیان در سامانه آزمونگران فنی حرفه ای کشور تکمیل می شود. طی روند ثبت نام در سایت، از کاربران خواسته شده تا نام کاربری و گذرواژه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. نام کاربری همان کد ملی افراد و رمز عبور همان گذرواژه انتخابی متقاضیان در فرآیند ثبت نام می باشد.

شرایط متقاضیان :

–    دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

–    اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور

–  دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( برای آقایان )

–   دارا بودن گواهی عدم سوءپیشینه

–  دارا بودن سابقه حرفه‌ای اشتغال ، کار عملی یا آموزش مرتبط با « استاندارد آموزش شغل یا حرفه‌ی مرتبط »

–  دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر

توجه : حداقل مدرک تحصیلی متقاضیان کارت آزمونگری جهت اخذ آزمون‌های استانداردهای طرح 18 ماهه ، کارشناسی با حداقل سه سال سابقه‌ی کار عملی می‌باشد.

ضمنا یادآور می‌گردد یک دوره‌ ، آموزش حضوری و مجازی ، حاوی مباحث دوره‌ی آموزشی استاندارد شایستگی « آزمونگر ( سنجش مهارت‌های عملی فنی و حرفه‌ای ) » از روز شنبه پنجم آذرماه ، طی سه جلسه در روزهای زوج از ساعت 13 تا 18 در محل مرکز ارم مشهد برگزار می‌گردد که علاقه‌مندان و متقاضیان شهرستانی می‌توانند با مراجعه به مراکز معین از این وبینار آموزشی ، بهره ببرند.

لیست استانداردهای تعیین شده جهت طراحی پروژه عملی ، برای هر داوطلب آزمون عملی آزمونگری ، تنظیم شده است که به نحو مقتضی به مخاطبین ، اطلاع‌رسانی می‌گردد.

 در صورت قبولی در آزمون‌های کتبی و عملی به داوطلبین ، گواهینامه‌ی مهارت آزمونگری اعطا خواهد شد و به مرحله بعد یعنی تعیین سطح آزمونگران جهت آزمون عملی تخصصی ، عملکرد و اخلاق حرفه‌ای هدایت می‌شوند و بعد از تعیین سطح ، کارت آزمونگری برای ایشان صادر شده و مجاز به اجرای آزمون عملی به عنوان آزمونگر خواهند بود.

 

نحوه دریافت ID کارت آزمونگران

نحوه دریافت ID کارت آزمونگران

در قدم اول مراحل دریافت ID کارت آزمونگران ابتدا می بایست  جستجوی سایت آزمونگران مهارت فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com را سپهری کنید.

  • اکنون می بایست مراحل ثبت نام در سامانه آزمونگران و تکمیل فرم ثبت نام را طی کنید.
  • سپس تخصیص نام کاربری و رمز عبور به متقاضی حال با داشتن اطاعات مربوطه ورود به سامانه آزمونگران را تکمیل کنید.
  • اکنون ورود به بخش دریافت کارت آزمونگری از منوی میز کار را انتخاب کنید

در نهایت برای دریافت ID کارت آزمونگران وارد نمودن اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و بر روی دریافت کلیک کنید و در اخر ID کارت آزمونگران فنی و حرفه ای را میتوانید از سایت

سؤالات متداول سامانه آزمونگران فنی حرفه ای azmoongaran.ptvto.ir

 اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون آزمونگری و برگزاری آزمون ازمون گری از سوی سازمان فنی و حرفه ایی کشور، توسط سایت رسمی خود یعنی سامانه آزمونگران فنی حرفه ای azmoongaran.ptvto.ir قالب مشاهده می باشد.

جهت ورود به سامانه آزمونگران فنی حرفه ای می بایست به آدرس اینترنتی  azmoongaran.ptvto.ir مراجعه کنید.

در صورت فراموشی رمز عبور سایت آزمونگران و به منظور بازیابی رمز عبور سامانه مدیریت آزمون گران مهارت، متقاضیان باید در صفحه اصلی سایت آزمونگران به نشانی azmoongaran.ptvto.ir، بر روی گزینه “رمز عبور را فراموش کرده اید؟” کلیک نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمونگران فنی حرفه ای azmoongaran.ptvto.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا