آی گپ دانشگاه آزاد iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آی گپ دانشگاه آزاد iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آی گپ دانشگاه آزاد

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد تهران برای سهولت دسترسی کارکنان، دانشجویان، اعضای هیات علمی و علاقمندان به اخبار و اطلاعیه های این واحد دانشگاهی، اقدام به راه‌اندازی کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان‌های داخلی آی‌گپ کرده است.

سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار) از نیمسال زمستان ۱۳۹۹ راه‌اندازی شد تا دانشجویان این دانشگاه تمام امور دانشجویی مرتبط (مانند پرداخت شهریه و انتخاب واحد) را ازطریق همین سامانه انجام دهند. آموزشیار در حالی کارش را آغاز کرد که دانشجویان ملزم شده بودند دریافت کد تأییدیه ورود به سامانه و احراز هویت را فقط ازطریق پیام‌رسان آی‌گپ به انجام برسانند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم آی گپ دانشگاه آزاد را مورد بررسی قرار دهیم.

 

مراحل نصب آی گپ دانشگاه آزاد

در ابتدا نیاز است که این پیام رسان را برای سیستم عامل اندروید خود دانلود نمایید. برای این کار می توانید از لینک روبرو  استفاده نمایید–> دانلود آی گپ برای اندروید و آیفون

پس از دانلود کردن و نصب، وارد برنامه شوید. در صفحه اول یکسری از ویژگی های برنامه به شما معرفی می شود. اگر نیاز ندارید که این قسمت را مطالعه کنید، روی آیکون Skip که در بالا گوشه سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

پس از کلیک کردن روی این آیکون، نوبت به آن می رسد که شماره تلفن خود را برای ادامه وارد نمایید. در زیر این قسمت نیز یک متن فارسی در مورد آی چپ برای شما قرار داده شده است. دقت داشته باید که کد ایران را باید انتخاب نمایید همچنین شماره خود را بدون صفر آغازین وارد کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن خود در مکان مشخص شده، روی آیکون Lets Go کلیک کنید.

 

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

  • اکنون یک پیام برای شما آورده می شود که از شما می پرسد آیا شماره وارد شده درست می باشد یا خیر. اگر درست نیست روی Edit کلیک کنید در غیر اینصورت OK را انتخاب نمایید.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

  • پس از تایید، قسمتی برای شما باز می شود که نشان می دهد مراحل ساخت اکانت شما به چه صورت است.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

سپس برای شما یک کد ارسال خواهد شد و باید آن را در قسمتی که برای شما باز می شود، وارد نمایید. اگر کد برای شما ارسال نشد، روی Resend Code کلیک کنید تا دوباره برای شما ارسال شود. پس از وارد کردن کد، روی I entered manually کلیک نمایید تا به مرحله بعد هدایت شوید

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

در مرحله بعدی، شما باید اطلاعات پروفایل خود را تنظیم نمایید. برای قرار دادن عکس شخصی، روی آیکون مثبت مانندی که در تصویر به شما نشان داده شده است کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ضمن شما لازم است یک نام برای خود قرار دهید. نام خود را در جای مشخص شده وارد نمایید. پس از انجام دادن تمامی این کارها، روی آیکون Continue کلیک کنید.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

بعد از این مراحل عکس و نام کاربری برای خود انتخاب کرده و با کلیک بر روی متن زیر وارد کانال آی گپ دانشگاه آزاد شوید.

ورود به سایت آی گپ igap.net 

همان طور که پیش از این هم اشاره شد برنامه igap یکی از پیام رسان های ایرانی موجود می باشد که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد، با دانلود و استفاده از این برنامه می توانید علاه بر ارسال پیام و برقراری تماس، برای پرداخت قبوض، خرید شارژ ، پرداخت جریمه های ماشین و … نیز اقدام نمایید.

بسیاری از افرادی که این امکان را ندارند برنامه igap.net را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند یا تمایل به استفاده از نسخه تحت وب این برنامه دارند می توانند با مراجعه به سایت igap.net از امکانات نسخه تحت وب این برنامه استفاده نمایند.

برای ورود به سایت آی گپ و استفاده از خدمات مختلف آن از جمله دانلود آی گپ رایگان، استفاده از آی گپ وب باید به این ترتیب عمل نمایید .

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت آی گپ یعنی igap.net را وارد نموده و سرچ نمایید. بعد از سرچ آدرس اینترنتی گفته شده به طور مستقیم به سایت igap وارد خواهید شد.

سایت آی گپ

بعد از ورود به سایت آی گپ می توانید برای دانلود برنامه با لینک مستقیم اقدام نموده و یا با ورود به نسخه تحت وب برنامه ایگپ از امکانات آن استفاده کنید.

نسخه تحت وب آی گپ دانشگاه آزاد

ممکن است شما هم تمایل به دانلود برنامه ها بر روی گوشی همراه خود نداشته باشید و تمایل داشته باشید از نسخه تحت وب آن ها استفاده نمایید. در صورتی که قصد ورود به نسخه تحت وب این برنامه را دارید بعد از ورود به سایت آی گپ بر روی گزینه نسخه وب کلیک کنید.

نسخه تحت وب سایت آی گپ

با ورود به صفحه جدید در سایت می توانید به نسخه تحت وب این برنامه وارد شده و بدون نصب برنامه از خدمات آن استفاده کنید. علاوه بر این روش می توانید با ورود آدرس web.igap.net به طور مستقیم به صفحه مربوط به نسخه تحت وب آی گپ نیز وارد شوید.

بعد از ورود به صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده از جمله نام و شماره تلفن همراه را وارد کنید و بر روی گزینه مربوط به ارسال کد کلیک نمایید.

ورود به نسخه تحت وب سایت آی گپ

بعد از انجام این روند، کد تایید به تلفن همراه شما که در سایت آی گپ وارد نمودید ارسال خواهد شد. کد دریافت شده را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید. بعد از ورود کد تایید، نام کاربری مورد استفاده خود برای این برنامه را وارد نمایید بعد از انجام این مراحل می توانید به نسخه تحت وب igap وارد شده و از امکانات آن استفاده کنید.

برای ورود به نسخه تحت وب igap.net کلیک کنید.

آی گپ دانشگاه آزاد برای ایفون

آی‌گپ igap.net یکی از امن‌ترین پیام رسان‌های ایرانی بوده که جز برنامه‌های پرطرفدار و محبوب ایرانی می باشد. با مراجعه به سایت آی گپ می توانید علاوه بر استفاده از نسخه تحت وب این برنامه و استفاده از آن برای دانلود igap و نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام نمایید.

برای دانلود می توانید از طریق سایت آیگپ اقدام کنید. ابتدا به سایت آی گپ igap.net وارد شوید. از قسمت پایین صفحه می توانید گزینه های دانلود آیگپ برای موبایل را مشاهده کنید.

دانلود آیگپ با لینک مستقیم

دانلود آیگپ از بازار

دانلود آیگپ از مایکت

دانلود آیگپ برای اندروید

و ….

از میان گزینه های موجود، گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید و برنامه آی گپ نسخه مد نظر خود را دانلود کنید.

دانلود برنامه آی گپ در سایت آی گپ

بعد از دانلود برنامه با ورود اطلاعات از جمله شماره تلفن همراه، وارد کردن کد تایید، ورود نام کاربری و … می توانید به این پیام رسان ایرانی وارد شده و از آن استفاده نمایید.

امکانات برنامه آی گپ

همان طور که اشاره شد آیگپ یکی از امن‌ترین پیامرسان‌های داخلی است که به ارائه خدمات مختلف به کاربران می پردازد. این برنامه جز برنامه‌های پرطرفدار و محبوب کاربران ایرانی می باشد.

از جمله امکانات این اپ ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان

  • ایجاد کانال و گروه

  • ویرایش پیام و ثبت لایک و دیس‌لایک در کانال

  • خدمات مربوط به پرداخت آنلاین

  • فضای ابری بی‌نهایت

  • خرید شارژ و پرداخت قبض

  • مشاهده فیلم و سریال

  • فروشگاه مجازی

  • سرویس مذهبی

  • آژانس مسافرتی اختصاصی

  • خدمات مربوط به پرداخت و کارت به کارت

  • خدمات پرداخت و کارت به کارت

  • تاکسی آنلاین و ارسال بسته و بار

  • فیلم و موسیقی

  • امکان بازی

با استفاده از این برنامه می توانید از فضای ابری بی‌نهایت استفاده نموده و حجم نامحدودی از فایل‌های مختلف را ذخیره کرده و یا انتقال دهید.

همان طور که اشاره شد یکی از ویژیگی های اصلی آیگپ، مربوط به امنیت آن است. در این برنامه تمامی چت‌های خصوصی و مکالمات گروهی رمزگذاری می‌ شود و با انجام این روند شما می توانید از تا دست هکرهای سودجو در امان باشید.

برای ورود به سایت igap.net کلیک کنید.

در مقاله بالا به توضیح در رابطه با سایت آی گپ، igap.net ، نحوه ورود به سایت و نسخه تحت وب آن، دانلود برنامه و … پرداختیم.

آیدی کانال آی گپ دانشگاه آزاد 

آخرین اخبار و رویدادهای دانشگاه آزاد اسلامی را در پیام رسان های داخلی  دنبال کنید برای دسترسی به کانال آی گپ دانشگاه آزاد کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پیام رسان آی گپ
http://iGap.net/islamic_azad_university

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز   به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

لینک های ورود به آیگپ دانشگاه آزاد (برای ورود به کانال هر واحد بر روی کلمه(لینک ورود) کلیک کنید تا مستقیم وارد کانال آی گپ دانشگاه آزاد  هر استان شوید. )
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد زندیه لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی مشهد لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی تهران لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان لینک ورود
آی گپ دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران جنوب لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی البرز لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی بروجن لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی  کرج  لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی سمنان لینک ورود
آی گپ دانشگاه ازاد اسلامی قم لینک ورود
آی گپ دانشگاه ازاد اسلامی سردرود لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی خاش لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی خمین لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز لینک ورود
آی گپ دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال لینک ورود

 

دانلود آی گپ دانشگاه آزاد آیفون و اندروید

برای دانلود آی گپ دانشگاه آزاد نسخه  اندروید بر روی دکمه زیر کلیک کنید…

برای دانلود آی گپ دانشگاه آزاد نسخه  اندروید بر روی دکمه زیر کلیک کنید…

سؤالات متداول آی گپ دانشگاه آزاد

در مورد امکانات و خدمات این برنامه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر در این خصوص به متن مقاله مراجعه نمایید.

با ورود شماره تلفن همراه و کد تایید ارسالی و به روش توصیح داده شده در متن می توانید به آیگپ وب خود وارد شده و از امکانات موجود استفاده کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آی گپ دانشگاه آزاد iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا