سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت portal.srd.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت portal.srd.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت portal.srd.ir

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به منظور كمك به تأمين بخشي از هزينه هاي دانشجويان شاغل به تحصيل در دانشگاه ها اقدام به ارائه تسهیلات مختلف به دانشجویان می نماید. دانشجویان می توانند برای درخواست وام و ثبت درخواست دریافت تسهیلات به سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

در مقاله پیش رو درباره ی سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست دریافت تسهیلات و …. توضیح خواهیم داد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت

وام های دانشجویی به علت تناسب با شرایط دانشجویی و شرایط خاصی که دارند هر ساله مورد توجه بسیاری از دانشجویان در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف قرار می گیرند، بسیاری از دانشجویان در طول ترم های تحصیلی خود متقاضی دریافت این نوع وام ها هستند.

 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ارائه کمک های مالی به دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های کشور اقدام به ایجاد صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نموده است. صندوق رفاه دانشجویان با هدف ارائه تسهیلات مالی به دانشجویان و ارائه کمک مالی در طول دوران تحصیل ایجاد شده است.

دانشجویان با مراجعه به سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت با نشانی اینترنتی  portal.srd.ir می توانند برای ثبت درخواست تسهیلات ارائه شده اقدام نمایند.

سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت

همان طور که اشاره شد ثبت درخواست وام دانشجویی از طریق سامانه تسهیلات دانشجویی با نشانی اینترنتی  portal.srd.ir انجام می پذیرد و پس از دریافت وام دانشجویی، دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه students.srd.ir برای پرداخت اقساط تسهیلات دریافت شده اقدام نمایند.

سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی همان سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت با آدرس اینترنتی portal.srd.ir می باشد و دانشجویان سراسر کشور باید با مراجعه به این سامانه برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند. 

ورود به سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت portal.srd.ir

سامانه تسهیلات دانشجویی و ارائه تسهیلات مختلف به دانشجویان از این طریق، نقش موثری در رشد استعدادها و کمک به وضعیت معیشتی وتحصیلی دانشجویان در حال تحصیلی در دانشگا های علوم پزشکی کشور خواهد داشت.

دانشجویانی که تمایل به دریافت تسهیلات دانشجویی دارن می توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت در زمان اعلام شده توسط صندوق رفاه دانشجویان برای ورود به سامانه و انجام ثبت نام اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی portal.srd.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست وام دانشجویی اقدام نمایید.

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه وام دانشجویی وزارت بهداشت لازم است اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

نحوه ورود به سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت

شماره دانشجویی، رمز عبور( به طور پیش فرض کد ملی دانشجو می باشد) و نام دانشگاه را در کادر مخصوص به آن وراد نمایید.

پس از این کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز تکمیل نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

با استفاده از گزینه ورود از طریق پنجره ملی دولت نیز می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

 

نحوه درخواست وام در سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت portal.srd.ir

جهت رفاه حال دانشجویانی که نیاز به دریافت تسهیلات و وام های دانشجویی دارند، اعتباری از سوی صندوق رفاه وزارت بهداشت برای ارائه تسهیلات به دانشجویان تعلق می گیرد. دانشجویان متقاضی دریافت وام در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در بازه زمانی مقرر شده توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با مراجعه به این سامانه و ورود به حساب کاربری خود با شماره دانشجویی و کد ملی، اقدام به ثبت نام و ثبت درخواست وام نمایند.

در ادامه نحوه درخواست وام در سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت را توضیح خواهیم داد.

  • ابتدا به سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت با نشانی اینترنتی portal.srd.ir واردشده و در ادامه با تکملیل اطلاعات به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • پس از ورود به صفحه اصلی می توانید گزینه های مربوط به تسهیلات دانشجویی از جمله درخواست وام ، تقویم تسهیلات و … را مشاهده کیند.
  • گزینه درخواست وام را انتخاب کنید ، در ادامه اطلاعات لازم را وارد نموده و ثبت نام خود را انجام نمایید.
  • در پایان مراحل ثبت نام ، گزینه ثبت درخواست را کلیک کنید تا مراحل ثبت نام شما در این سامانه تکمیل شود.

 

برای ورود مستقیم به سایت تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت کلیک کنید.

 

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به منظـور ارائه تسهیلات دانشجویی به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه و کمک به ادامه تحصیل دانشجویانی که نیاز به دریافت کمک مالی دارند راه اندازی شده است. دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات دانشجویی علوم پزشکی در زمان مقرر شده برای ثبت درخواست وام دانشجویی وزارت بهداشت اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست دریافت وام دانشجویی و … توضیحات لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت portal.srd.ir

سایت تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت ، سامانه ای است که به منظور ثبت درخواست وام دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نظر گرفته شده است. دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه با نشانی portal.srd.ir برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

با ورود اطلاعات شماره دانشجویی و رمز عبور که همان کد ملی دانشجو می باشد می توانید به سامانه تسهیلات دانشجویی وارد شوید.

دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویی، سامانه students.srd.ir برای پرداخت اقساط تسهیلات خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت portal.srd.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا