سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir 

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سمیاد فنی حرفه ای  ورود به سایت سمیاد با گوشی ورود به کلاس در سمیاد  سمیاد بوستان samyad.tvu.ac.ir http سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای  سماد دانشگاه فنی و حرفه ای  samad. ac. ir سامانه آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای  سایت سمیاد دانشگاه الزهرا کرمان

سامانه سمیاد samyad.tvu.ac.ir که به معنی “سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی فنی و حرفه ای”  (واحدهای دانشگاهی کل کشور) شناخته می شود، سایتی می باشد که با هدف ارائه خدمات و آموزش غیرحضوری از راه دور برای  دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی نمود.

یکی از خدمات مهم این سامانه سمیاد samyad tvu ac انجام تمامی فعالیت های آموزشی از جمله ارزیابی و برگزاری آزمون پایانی به صورت اینترنتی می باشد. در ادامه مقاله می پردازیم به بررسی و معرفی خدمات سایت سمیاد با ما همراه باشید.

سمیاد فنی حرفه ای

سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی فنی و حرفه ای ( سمیاد samyad ) برای ارائه خدمات غیرحضوری توسط معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور طراحی شده است. خدمات این سامانه شامل پاسخ به تکالیف، شرکت در کلاس های آموزشی مجازی، ارتباط برخط با اساتید‏، و… می باشد که دانشجو با مراجعه به سایت samyad.tvu.ac.ir می توانند از این خدمات استفاده کنند.

یکی از اصلی ترین هدف سایت سمیاد samyad tvu ac فعالیت های آموزشی از طریق اینترنت، به منظور تسهیل در آموزش کلاس های مجازی، آزمون های اینترنتی بصورت مجازی می باشد. دانشگاه فنی حرفه ای به منظور بالا بردن کیفیت آموزشی با توجه به شرایط کنونی، زیر ساختی فراهم نموده تا دسترسی دانشجویان به سرور این سامانه بدون اختلال صورت پذیرد.

با توجه به گستردگی و پراکندگی دانشگاه های فنی و حرفه حجم بالای دانشجویان، سامانه سمیاد طراحی شده است تا خدمات بهتر و با کیفیت تری را به دانشجویان خود ارائه کند.

ورود به سایت سمیاد | samyad.tvu.ac.ir

دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه فنی حرفه ای جهت حضور در کلاس های آنلاین می بایست وارد سامانه سامانه سمیاد ( samyad ) شوند و از طریق این سامانه راحت تر به سامانه آموزش مجازی دانشگاه محل تحصیل خود دست پیدا کنند.

اگر شما نیز یکی از دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای هستید می بایست نحوه ورود به این سامانه را بلد باشید. در ادامه مقاله راهنمای ورود به سایت سمیاد فنی حرفه ای samyad.tvu.ac.ir به شما دانشجو گرامی آموزش خواهیم داد.

در قدم اول ورود به سامانه samyad tvu ac دانشگاه فنی و حرفه ای، طبق معمول باید آدرس اینترنتی samyad.tvu.ac.ir را در گوگل سرچ کنید. با ورود به سامانه سمیاد با یک جدول رو به رو میشوید که باید دانشگاه محل تحصیل خود را در آن انتخاب کنید. 

با کلیک بر روی دانشگاه مورد نظر شما اسم دانشگاه شما نمایش داده می شود اکنون می بایست بر روی دانشگاه مورد نظر کلیک کنید تا وارد سایت دانشگاه خود شوید.

  • با کلیک بر روی دانشگاه خود وارد یک صفحه جدید می شوید می بایست در قسمت چپ سایت روی گزینه “ورود به سایت” کلیک کنید.

سپس در فیلد مورد نظر نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید تا وارد سیستم شوید.

نکته « نام کاربری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت پیش فرض شماره دانشجویی و رمز عبور او نیست کد ملی آن می باشد.

مجتمع فنی تهران یکی از موسساتی است که با هدف کارآفرینی در زمینه های مختلف و توسعه اشتغال به ارائه و برگزاری دوره های مختلف می پردازد. آموزش های ارائه شده توسط این مجتمع، مهارت محور و مبتنی بر نیازهای روز جامعه می باشد.

لینک مستقیم ورود به سایت سمیاد استان های مختلف

برای دسترسی سریع دانششجویان گرامی ما لینک مستقیم ورود به سایت هر استان را برای شما در جدول زیر گردآوری کرده ایم با کلیک بر روی استان مورد نظر خود مستقیم وارد سایت دانشگاه خود می شوید.

اسامی استان هالینک ورود به سامانه
البرزlms19.tvu.ac.ir
اردبیلlms29.tvu.ac.ir
آذربایجان شرقیlms7.tvu.ac.ir
آذربایجان غربیlms14.tvu.ac.ir
بوشهرlms28.tvu.ac.ir
چهارمحال بختیاریlms18.tvu.ac.ir
فارسlms1.tvu.ac.ir
گیلانlms5.tvu.ac.ir
گلستانlms4.tvu.ac.ir 
همدانlms3.tvu.ac.ir
هرمزگانlms16.tvu.ac.ir
ایلامlms31.tvu.ac.ir
اصفهانlms2.tvu.ac.ir
کرمانlms6.tvu.ac.ir
کرمانشاهlms17.tvu.ac.ir
خراسان شمالیlms10.tvu.ac.ir
خراسان رضویlms8.tvu.ac.ir
خراسان جنوبیlms9.tvu.ac.ir
خوزستانlms11.tvu.ac.ir
کهکیلویه و بویر احمدlms30.tvu.ac.ir
کردستانlms12.tvu.ac.ir
لرستانlms25.tvu.ac.ir
مرکزیlms15.tvu.ac.ir
مازندرانlms13.tvu.ac.ir
قزوینlms33.tvu.ac.ir
قمlms35.tvu.ac.ir
سمنانlms26.tvu.ac.ir
سیستان و بلوچستانlms32.tvu.ac.ir
یزدlms34.tvu.ac.ir
زنجانlms27.tvu.ac.ir
تهرانشهید شمسی پور: lms20.tvu.ac.ir
پسران انقلاب: lms21.tvu.ac.ir
دختران ولیعصر: lms22.tvu.ac.ir
سایر واحد ها: lms23.tvu.ac.ir

اطلاعات آمـــاری کارکنان-دانشجویان-اساتید داشنگاه فنی و حرفه ای سامانه سمیاد samyad

تعداد دانشجویان
0
تعداد اساتید
0
تعداد کلاس ها
0

میزخدمت سمیاد فنی حرفه ای samyad.tvu.ac.ir

دانشجویان می توانند پس از ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی samyad.tvu.ac.ir، بر روی آیکون سه خط در بالا و سمت چپ سامانه کلیک کنند و از خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایند. از جمله خدماتی که در این قمست وجود دارد، می توان به مشاهده لیست دروس، فایل های شخصی، تقویم و … اشاره کرد. همچنین، دانشجویان می توانند برای دسترسی به میز خدمت سمیاد بر روی گزینه «میز کار» در این قسمت کلیک نمایند.

سایت ناد reg.tvu.ac.ir دانشگاه فنی و حرفه ای ، با هدف ارائه خدمات اینترنتی به دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه های فنی حرفه ای طراحی و راه اندازی شده است. خدمات این سامانه شامل انتخاب واحد، پرداخته شهریه دانشگاه، حذف و اضافه، مشاهده تاریخ برگزاری امتحانات و … برای استفاده از این خدمات غیرحضوری می بایست به سایت ناد مراجعه نمایند.

نحوه شرکت در کلاس و آزمون سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای

برای شرکت در کلاس و آزمون سامانه سمیاد samyad tvu ac دانشگاه فنی و حرفه ای در این سامانه طبق آموزش تصویری زیر را انجام دهید.

  • در قدم اول می بایست طبق آموزش ورود به سایت سمیاد | samyad.tvu.ac.ir که در سایت مان درج شده عمل کنید تا وارد سامانه سمیاد شوید سپس استان و دانشگاه خود را انتخاب کنید (بعنوان مثال گیلان پسران صومعه سرا )
  • اکنون با کلیک بر روی دانشکده خود به صفحه جدیدی انتقال داده می شوید سپس سمت راست وبسایت بر روی گزینه  “ورود به سایت” کلیک کنید تا باکس صفحه ورود برای شما نمایش داده شود. 

ورود به سایت سمیاد با نام کاربری و رمز عبور

  • بعد از ورود به پنل کاربری خود در سامانه سمیاد طبق تصویر زیر روی گزینه “درس های من” کلیگ کنید اکنون بر روی نام درس را انتخاب کنید.

سمیاد بوستان samyad.tvu.ac.ir http سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای سماد دانشگاه فنی و حرفه ای samad. ac. ir

  • اکنون نیز بر روی عنوان جلسه خود کلیک کنید. (طبق تصویر زیر)

ورود به کلاس در سمیاد

  • و در نهایت اگر قصد شرکت در کلاس آنلاین دانشگاه خود را دارید بر روی لینک مربوط کلیک کنید توجه کنید اگر استاد لینکی را برای “شرکت در آزمون آنلاین” قرار داده باشد می توانید بر روی آن کلیک کنید تا بتوانید در آزمون بصورت آنلاین شرکت کنید.
  • اگر با هدف شرکت در آزمون به این قسمت وارد شده اید، پس از درج پاسخ های خود لازم است تا با فشردن کلید “ثبت پاسخ ها و اتمام آزمون” از تایید جواب های خود اطمینان حاصل نمایید.

سامانه ناد نیز بعنوان یکی از سامانه های زیر مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای است که فقط ویژه دانشجویان این دانشگاه ها طراحی شده است. همچنین میخواهید در مورد سامانه ناد بیشتر اطلاعات کسب کنید می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir با اهداف ارائه خدمات چون انتخاب واحد، حذف و اضافه، پرداخت شهریه و … آنلاین و غیرحضوری به دانشجویان، اساتید و مسئولین واحدهای دانشگاهی فنی و حرفه ای کشور طراحی و راه اندازی شده است.

سؤالات متداول سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای

با هدف ارائه خدمات و آموزش غیرحضوری از راه دور برای  دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی نمود.

کلیه اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در شبکه های مجازی کانالهای ارتباطی ایجاد نموده اند و نسبت به اطلاع رسانی آن به نحو مقتضی اقدام نموده اند. همچنین میتواند از طریق ایمیل با اساتید خود در تماس باشید.

آدرس اینترنتی samyad.tvu.ac.ir را در گوگل سرچ کنید. و طبق آموزش داده شده در سایت ما عمل کنید.

در زمان ورود به سامانه الزاماً باید لپ تاپ یا گوشی شما بر روی حالت لاتین باشد و علاوه بر آن از خاموش بودن capse lock سیستم لپ تاپ خود اطمینان حاصل کنید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (27 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا