سایت صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت صندوق بازنشستگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان

با راه‌اندازی وبسایت‌ها، اجرا بسیاری از امور سازمانی به عنوان مثال نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بسیار ساده شده و دیگر نیازی به سپری کردن مراحل سخت و پیچیده اداری برای این کار نیست و شما میتوانید بصورت آنلاین و اینترنتی حکم کارگزینی خود را از وزارت آموزش و پرورش دریافت کنید.

حکم کارگزینی فرهنگیان جنبه استحصال آگاهی از میزان افزایش حقوق پایه نیروهای استخدامی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده که فرهنگیان شاغل و نیز بازنشسته می توانند با مراجعه به سامناه هایی که در ادامه مقاله ذکر می شده، حکم کارگزینی خود را به صورت آنلاین و بدون احتیاج به مراجعه حضوری بدست‌آوردید.

در این مقاله در خصوص روال دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته عزیز و مراحل گوناگون این سامانه می‌پردازیم؛ لطفا در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

سایت حکم کارگزینی فرهنگیان

سامانه حکم کارگزینی فرهنگیان

اخذ حکم کارگزینی برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته به صورت اینترنتی از طریق 2 سامانه مختلف اعمال می شود که برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان برای افراد شاغل از طریق سایت پرورش و پرورش به آدرس medu.ir و برای معلمان و کارکنان بازنشسته این اعضا از طریق سایت cspf.ir امکان پذیر است.

همچنین فرهنگیان بازنشسته، می توانند به منظور گرفتن حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته 1402به سامناه صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir اقدام کنند. علت اختلاف این سامانه با شاغلین فرهنگی این می باشد که بعد از بازنشستگی تمامی کارمندان دولتی، خدمات رسانی آنها به زیرمجموعه های وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی تعلق می گیرد. صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از این گروه هاست که احکام کارگزینی معلمان بازنشسته در آن صادر می شود.

اطلاعاتی که در حکم کارگزینی شما درج می شود شامل موارد زیر می باشد:

  • مشخصات فردی درج شده در حکم کارگزینی عبارت دارد ( نام و نام خانوادگی، کد ملی، وضعیت تأهل، تحصیلات، و…)
  • اطلاعات سازمانی (مثل سمت شغلی، محل خدمت، واخد سازمانی، نوع استخدام و…)
  • اطلاعات حقوقی (شامل ارقام حقوق، مزایا، پاداش، حق مسکن، حق فرزند و …)

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

حکم کارگزینی فرهنگیان، یکی از قسمت های مهم حکم هایی است که برای فرهنگیان صادر می شود. در این حکم اطلاعات گوناگونی درج شده است که از باداهمیت ترین آنها، می توان اشاره کرد به آگاهی از افزایش درآمد حقوق فرهنگیان اشاره کرد. تمامی بازنشستگان و شاغلین آموزش و پرورش می توانند با دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان، از اطلاعات مربوط حقوق دریافتی، میزان حقوق افزایش یافته و … آگاه شوند.

بازنشستگان ارجمند می توانند به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir رجوع کردن نموده و یا مستقیما نشانی اینترنتی www.sabasrm.ir را در مرورگر کامپیوتر خود باز کنید.

دریافت حکم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و بازنشستگان گامی می‌توانند با اطلاعات زیر، حکم حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند:

اطلاعات لازم برای دریافت حکم حقوق

  • شماره دفتر کل
  • کد ملی
  • شماره حساب

برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان از سامانه cspf.ir می بایست مراحل زیر را طی کنید. در قدم اول می بایست وارد سایت www.cspf.ir شوید.

یکی از مواردی که در بازنشستگی امکان‌پذیر است برای فرهنگیان مورد احتیاج باشد گرفتن حکم کارگزینی یا نیز حکم حقوقی است که امروزه به صورت غیرحضوری و از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری قابل اخذ است و دیگر نیازی برای مراجعه حضوری به‌خاطر گرفتن آن و انجام امور اداری نیست.

شما با در ارتباط داشتن اطلاعاتی از قبیل رقم دفتر کل، شماره ملی و شماره ریاضی حقوق خود می‌توانید شخصا و یا به کمک افراد دیگر به دریافت حکم کارگزینی خود بپردازید. حکم کارگزینی بازنشستگی حاوی اطلاعات حقوقی شما است و کاربردهای مختلفی از عبارت وصول وام و تسهیلات، ضمانت و … دارد.

cspf.ir حکم کارگزینی

اکنون شما وارد صفحه اصلی سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شده اید سپس بر روی گزینه “خدمات حقوقی” کلیک کنید تا مستقیم وارد یه سایت دیگر به نشانی sabasrm.ir شوید.

حالا در سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری بر روی گزینه “حقوق” کلیک کنید و سپس طبق کلیپ زیر مراحل دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان را انجام دهید.

برای آسانی کار شما کافیست کلیپ آموزشی نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان از سامانه cspf.ir را مشاهده کنید.

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل

اگر شما نیز مقصد دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل به منظور اطلاع از میزان تغییرات حقوق پایه خود را دارید باید با توجه به اینکه شاغل و یا بازنشسته این اداره هستید وارد سایت حکم کارگزینی فرهنگیان شوید و با وارد کردن اطلاعات خود حکم خود را مشاهده و پرینت بگیرید در ادامه به آموزش دریافت حکم کارگزینی خواهیم پرداخت.

در قدم اول وارد سایت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir شده و از پایین سایت استان محل خدمت خود را انتخاب نمایید. (طبق تصویر زیر)

medu.ir حکم کارگزینی

اکنون ادامه وارد سایت آموزش و پرورش استان خود می شوید که باید بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کنید. اگر استان تهران را انتخاب کرده اید می بایست به ناحیه کاربری خود وارد شوید

کارگزینی فرهنگیان

حالا می بایست اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا وارد پرتال کاربری در سامانه مربوط شوید تا امکان مشاهده و پرینت فیش حقوقی برای شما ایجاد شود.

راهنمایی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

یکی از حیاتی ترین مدارکی که فرهنگیان می توانند دوباره حتی به طریق غیر حضوری، آن را اخذ کنند، فیش حقوقی فرهنگیان می باشد سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به آدرس اینترنتی fish.medu.ir، یکی از سامانه های پرکابرد وزارت آموزش و پرورش می باشد.

همه افرادی که می خواهند فیش حقوقی فرهنگیان را دریافت کنند، می توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به آدرس اینترنتی fish.medu.ir، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. و به منظور دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، کافیست که شماره ملی و شماره پرسنلی خود را به یاد داشته باشید. لذا برای ورود به این سامانه ضروری است که فرهنگیان رمز عبور سامانه همگام خود را به خاطر داشته باشند تا بتوانند به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان وارد شوند.

تفاوت فیش حقوقی با حکم کارگزینی فرهنگیان

حکم کارگزینی مدرک معتبری است که بازگوکننده استخدام شدن، ارتقای سمت یا تغییر حالت شغلی فرد می باشد و اضافه بر اطلاعات مرتبط به شهریه و حق‌الزحمه، اطلاعات دیگری مثل وظایف و مسئولیت شخص متداول نظر در برابر سازمان و رئیس و همچنین تعهدات سازمان نسبت شخص مورد دیدگاه می باشد.

به این دلیل حکم کارگزینی بر خلاف فیش حقوقی، تنها در صورت استخدام، پیشرفت یا تغییر چگونگی صادر می شود.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی

مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کد ملی :

  1. مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir
  2. درج شماره دفتر کل ، شماره ملی، شماره حساب و مشخص نمودن تاریخ
  3. کلیک بر روی گزینه مشاهده فیش

چنانچه هنگام دریافت فيش حقوقی پيام خطا نمایش داده شد و موفق به دریافت فیش حقوقی خود نشده اید، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی  مراجعه فرمایید.

آموزش دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی

راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی از طریق مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir در ادامه بیان شده است. مستمری بگیران صندوق بازنشستگی برای دریافت فیش حقوق، ضروری است کد ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

  • برای دریافت فیش حقوقی با کدملی در ابتدا به سایت صندوق رفاه بازنشستگی مراجعه نمایید.
  • اطلاعات خواسته شده شامل، شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب را در قسمت مشخص شده درج کنید.
  • سپس ماه موردنظر خود را مشخص کنید.
  • در انتها بر روی گزینه “مشاهده فیش” کلیک کنید:

بدین ترتیب یش حقوقی بازنشستگان با کد ملی را میتوانید دریافت کنید.

سؤالات متداول سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان

در پاسخ در مورد این سوال باید بگویم هر شش ماه یک بار و گاهی هم سالی یک بار منتشر شده و انتشار حکم کارگزینی فرهنگیان در سامانه پرینت حکم کارگزینی فرهنگیان زمان مشخصی نداشته و بنا به افزایش حقوق معلم ها منتشر می شود.

سامانه پرینت حکم کارگزینی فرهنگیان سایت cspf.ir می باشد.

 

در مواردی که نیاز به ارائه مدرک درباره دریافت حقوق بازنشستگی فرهنگی هستید، می‌توانید از حکم کارگزینی استفاده کنید. مواردی مانند دریافت تسهیلات، ضمانت برای دریافت وام و موارد دیگر باید حکم کارگزینی خود را از سایت دریافت نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت صندوق بازنشستگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا