سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آموزشیار | سایت اموزشیار دانشگاه آزاد | سامانه edu.iau.ac.ir

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های بزرگ و پر طرفدار کشور است که دارای واحدهای زیادی در سرتا سر کشور بوده و دانشجویان زیادی در حال تحصیل در واحدهای مختلف این دانشگاه هستند. هر ساله تعداد زیادی از افراد علاقمند به تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف جذب می شوند.

کاملا واضح است که با این تعداد دانشجو و تعداد واحدهای دانشگاهی، وجود سامانه ها و سایت های مختلف برای ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید دانشگاه آزاد و پرسنل مختلف این دانشگاه در همه سطوح ضروری می باشد.

دانشگاه آزاد در راستای خدمات رسانی مناسب و تسریع در انجام امور اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی برای ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه آزاد، اساتید، پرسنل و… نموده است. 

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir خدمات مختلفی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه می دهد و دانشجویان می توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به این سامانه بسیاری از امور مربوط به تحصیل در دانشگاه آزاد را بدون اتلاف وقت و زمان انجام دهند.

ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد  سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد شهرکرد سامانه ورود دانشگاه آزاد  سایت دانشگاه آزاد اسلامی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اردکان سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد بافت آموزشیار دانشجویی stdn.iau.ac.ir ورود آموزشیار ورود دانشجو ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ارومیه سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد جیرفت

سامانه آموزشیار

سامانه آموزشیار edu iau ac که توسط دانشگاه آزاد و برای خدمات رسانی به دانشجویان د رحال تحصیل در این دانشگاه طراحی شده است، دارای خدمات و  بخش های متنوعی است.دانشجویان این دانشگاه می توانند از خدمات این سایت برای امور مختلف خود بهره ببرند.

از جمله خدماتی که در سایت آموزشیار ارائه می شود می توان به این موارد اشاره نمود.

– امکان انتخاب واحد درسی  و ثبت نام

-مشاهده اعلام نتایج و نمرات  اخذ شده در هر درس

-دریافت کارت ورود به جلسه دانشجویان برای شرکت در جلسه آزمون

-انجام فرآیندهای مختلف مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد

_مشاهده برنامه هفتگی دروس

_ثبت نمرات دانشجویان توسط اساتید دانشگاه آزاد

_مشاهده لیست دروس ارائه شده به دانشجویان دانشگاه آزاد در هر ترم تحصیلی

_انجام ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان دانشگاه آزاد

_انجام امور مالی دانشگاه و پرداخت شهریه

_امکان درخواست برای دریافت وام دانشجویی

_انجام فرآیند حذف و اضافه دروس

_ثبت نام از دانشجویان جدید دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است که کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد در هر مقطع تحصیلی که باشند می توانند از خدمات و امکانات ارائه شده در این سامانه استفاده نمایند.

کلیه دانشجویان، اساتید دانشگاه آزاد و پرسنل محتلف دانشگاه آزاد می توانند به این سامانه مراجعه کرده و به نسبت نیاز خود از خدمات مختلف سامانه آموزشیار  edu.iau.ac.ir استفاده کنند.

مقاله پیشنهادی » سایت مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد

آموزش نحوه کار با سامانه آموزشیار (ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد)

edu.iau.ac.ir

دانشگاه آزاد برای ایجاد انسجام و با هدف یکپارچه کردن خدمات ارائه شده به دانشجویان، پرسنل و اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای این دانشگاه در سر تا سر کشور اقدام به راه اندازی سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir نموده است

دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می توانند برای استفاده از خدمات متعدد ارائه شده در این سامانه و برای بهره مندی از امکانات مختلف آن به این سامانه مراجعه نمایند و به صورت غیر حضوری نسبت به انجام امور مد نظر خود اقدام کنند

آموزش نحوه کار با سامانه آموزشیار (ویژه اساتید دانشگاه آزاد)

نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

سامانه آموزشیار مختص داشنجویان دانشگاه آزاد بوده و کلیه دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می توانند به این سامانه مراجعه کنند و از آن استفاده نمایند.

دانشگاه آزاد این سامانه را برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف راه اندازی نموده است. برای استفاده از امکانات ارائه شده در سامانه آموزشیار ابتدا لازم است به این سامانه وارد شوید و سپس در ادامه بسته به نیاز مد نظر خود برای گزینه های مختلف اقدام نمایید

در ادامه می توانید نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد را مشاهده کنید.

برای ورود به سامانه آموزشیار باید در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی سامانه یعنی  edu.iau.ac.ir را تایپ و سرچ نمایید.

پس از سرچ عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت اموزشیار دانشگاه آزاد وارد خواهید شد. بعد از ورود به این سامانه می توانید امکانات و خدمات مختلف آن را مشاهده کنید

به سامانه اموزشیار

 

در قسمت پایین صفحه اصلی قسمت ورود به آموزشیار قرار دارد و افراد مختلف مانند دانشجویان، اساتید دانشگاه آزاد، پرسنل و پرسنل سازمانی این دانشگاه می توانند از این قسمت برای ورود به سامانه آموزشیار استفاده نمایند

ورود به سامانه آموزشیار

دانشجویان باید برای ورود به سامانه آموزشیار بر روی گزینه مربوط به ورود دانشجویان کلیک نمایند

بعد از این در صفحه جدید برای شما گزینه های مختلفی نمایش داده می شود، با توجه به نیاز خود گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید

به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

بعد از این و در چند مرحله برای شما مواردی در قالب اطلاعیه و… ذکر شده است که باید بعد از مطالعه این موارد، تیک مربوط به مطالعه و پذیرش قوانین را فعال کنید و در ادامه گزینه تایید مطلب و ورود به سیستم را کلیک کنید.

بعد از طی این مراحل وارد صفحه ورود به سیستم می شوید

در این صفحه باید نام کاربری، کلمه عبور و کد تصویر موجود در صفحه را کامل نموده و  بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک نمایید.

بعد از ورود به پنل کاربری خود می توانید از بخش های مختلف آن استفاده نموده و برای انجام امور مختلف از پنل کاربری خود اقدام کنید.

  ثبت نام در سامانه آموزشیار

کلیه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد برای  انجام مراحل ثبت نام خود باید به سامانه آموزشیار مراجعه نمایند.

پیش از این لازم بود دانشجویان با در دست داشتن مدارک و به صورت حضوری به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه می کردنند و برای ثبت نام خود اقدام می نمودند ولی در حال حاضر دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد می توانند برای ثبت نام خود به این سامانه مراجعه کنند

لازم است دانشجویان از قبل از مدارک لازم برای ثبت نام مطلع شده باشند و تمامی مدارک لازم را در دسترس قرار داده و سپس برای انجام مراحل ثبت نام خود به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند

برای ثبت نام در سامانه آموزشیار می توانید به ترتیب زیر عمل نمایید.

ابتدا به سامانه آموزشیار وارد شوید

در صفحه اصلی ، گزینه ی پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان را انتخاب نمایید

نام در سامانه آموزشیار 1

کد ملی و کد امنیتی مشاهده شده را وارد نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید

ثبت نام در سامانه اموزشیار

بعد از ورود به صفحه جدید، کلیه اطلاعاتی که از شما خواسته شده را تکمیل نمایید و تمامی فرم های مربوط به ثبت نام را به طور صحیح کامل کنید

تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه را بارگزاری کرده و همپنین وجه لازم را نیز پرداخت کنید.

دانشگاه آزاد به منظور ارائه خدمات بهتر و انسجام فعالیت های خود و برای راحتی دسترسی دانشجویان، اقدام به راه اندازی سامانه آموزشیار با آدرس اینترنتی edu.iau.ac.ir نموده است. دانشجویان این دانشگاه در هر مقطع تحصیلی که مشغول به تحصیل هستند می توانند به این سامانه مراجعه کرده و از خدمات مختلف آن مانند ثبت نام، انتخاب واحد درسی، انجام فرآیند حذف و اضافه، مشاهده برنامه هفتگی، پرداخت شهریه و….استفاده کنند.

در این مطلب در مورد سامانه آموزشیار، نحوه ثبت نام در سامانه آموزشیار، ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد و… توضیح داده شد.

چنانچه در مراحل مختلف ورود، ثبت نام و… دچار مشگل شده اید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره یشتری دارید میتوانید با شماره هایی که در این صفحه اعلام شده است تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

نحوه دریافت کارت دانشجویی موقت سامانه آموزشیار

برای دریافت کارت دانشجویی موقت سامانه آموزشیار مراحل زیر را طی کنید.
1- در قدم اول به سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی (آموزشیار) وارد شوید
 
2-از منوی ثبت نام دروس دانشجو، مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام (ترم جاری) کلیک کنید.
صدور کارت دانشجویی موقت
3- صدور کارت دانشجویی موقت
3 صدور کارت دانشجویی موقت
 
4- چاپ کارت دانشجویی موقت کلیک کنید تا کارت دانشجویی موقت برای شما صادر شود.

نکته بسیار مهم :  توجه در خصوص کارت دانشجویی موقت اینست که دارای سه ماه اعتبار میباشد.

پرداخت شهریه ویژه دانشجویان ورودی جدید

مراحل پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار

آن دسته از دانشجویان ورودی 1402 که شماره دانشجویی دائمی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند پس از ورود به سامانه آموزشیار شهریه این ترم خود را پرداخت نمایند.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار می‌توانند مقاله پیش رو را مطالعه کنید.

مراحل پرداخت شهریه برای دانشجویان ورودی جدید

ابتدا وارد سامانه پرداخت شهریه آموزشیار شوید سپس روی منوی ثبت نام دروس دانشجو، روی گزینه مدیریت پرداخت ها کلیک کنید.

پرداخت شهریه ویژه دانشجویان ورودی

اکنون روی گزینه سایر پرداخت ها کلیک کنید و وارد صفحه پرداخت شوید. با انتخاب گزینه پرداخت الکترونیکی،‌ وارد درگاه پرداخت انتخابی خود می شوید و می توانید بدهی خود را تسویه کنید.

سؤالات متداول سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

سامانه hrm در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به کارکنان وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

ابتدا وارد سامانه پرداخت شهریه آموزشیار شوید سپس روی منوی ثبت نام دروس دانشجو، روی گزینه مدیریت پرداخت ها کلیک کنید.

اکنون روی گزینه سایر پرداخت ها کلیک کنید و وارد صفحه پرداخت شوید. با انتخاب گزینه پرداخت الکترونیکی،‌ وارد درگاه پرداخت انتخابی خود می شوید و می توانید بدهی خود را تسویه کنید.

سامانه آموزشیار به منظور ارتباط آنلاین و عدم مراجعه حضوری دانشجویان و اساتید در پاندمی کرونا طراحی شده است. قبل از تاسیس سامانه آموزشیار در ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، هر کدام از واحد­ های دانشگاه آزاد تحت نظر سامانه آنلاین سیدا فعالیت می کردند. اما امروزه این واحدها به صورت یکپارچه و به هم پیوسته در سیستم آموزشیار فعال هستند.

6/6 - (30 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا