سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb

سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb به منظور برقراری عدالت آموزشی در بین تمام دانشجویان دانشگاه راه اندازی شده است، سایت سامانه کاتب در راستای تحقق بسته کاری ارتقا کیفیت، کارآمدی دوره های تحصیلی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر پایش و ارزیابی کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی و برنامه های آموزشی، سامانه کلاس استاندارد تکمیلی برنامه ریزی درسی (کاتب) راه‌اندازی شده است.

آدرس سامانه کاتب https://sea.iau.ir/kateb می باشد که متقاضیان گرامی میتوانن برای استفاده از امکانات به سایت مربوط مراجعه کنند مخفف سامانه کاتب کلاس استاندارد تکمیلی برنامه ریزی درسی می باشد.

معرفی سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir

معرفی سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb

همان گونه که در ابتدای مقاله بیان شد سامانه “کاتب” دانشگاه آزاد به منظور بارگذاری محتوای کلاس درس دانشجویان و برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد طراحی و توسعه یافته است.

اگر بخواهیم بصورت کلی اطلاعاتی در مورد سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir در اختیار شما کاربر گرامی بگذاریم میتوان گفت : به صورت آزمایشی آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی دروس شیمی عمومی ۲، ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در ۹ استان به صورت هماهنگ برگزار شود.

همچنین استانهای زنجان، همدان و گلستان در یک گروه، استانهای لرستان، سمنان و هرمزگان در یک گروه و استانهای فارس، البرز و واحد علوم و تحقیقات در گروه دیگر قرار می گیرند. شیوه برگزاری امتحان به صورت حضوری در محل واحد دانشگاهی خواهد بود. همچنین مقرر شد پس از برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال در ۹ استان این آزمون در ترم های آینده در تمامی استانها برگزار شود.

سامانه کاتب یکی از جدیدترین سامانه های دانشگاه آزاد می باشد که توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی برای رفاه حال دانشجویان عزیز راه اندازی شده است. آدرس سایت کاتب نیز sea.iau.ir می باشد.

کلیپ آموزشی نحوه ورود و ثبت نام در سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb

نحوه ثبت نام در سامانه کاتب

اگر شما نیز متقاضی ثبت نام در سامانه کاتب هستید کافیست مراحل زیر را انجام دهید. 

در قدم اول می بایست به سامانه کاتب وارد شوید پس ابتدا آدرس اینترنتی سایت کاتب را در گوگل سرچ کنید. تا مستقیم وارد سامانه شوید.

آدرس سامانه : sea.iau.ir/kateb می باشد.

حال بعد از ورود به صفحه اصلی سایت کاتب می بایست بر روی گزینه ثبت نام (طبق تصویر زیر) کلیک کنید تا وارد صفحه جدید شویدی که در ادامه مراحل را به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه ثبت نام در سامانه کاتبsea.iau.ir
  • در عکس بالا بصورت کامل توضیح داده ایم که چجوری وارد صفحه اصلی سامانه کاتب شوید و در نهایت با کلیک بر روی گزینه ثبت نام وارد صفحه ی جدیدی می شوید که می بایست اطلاعات مربوط را تکمیل کنید.
ثبت نام در سامانه کاتب

اکنون اگر قصد تکمیل کردن حساب کاربری را در سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb را دارید می بایست اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. پست الکترونیکی رمز عبور نام نام خانوادگی کد ملی تلفن همراه میزان تحصیلات رشته تحصیلی سمت را در صورت وارد کردن بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

حال پرتال کاربری شما درسامانه کاتب با موفق ایجاد شده و میتوانید با ورود به این سامانه از خدمات آن بهرمند شوید.

راهنمای ورود به سامانه کاتب

«سامانه کاتب» دانشگاه آزاد اسلامی که یکی از جدیدترین سامانه های این دانشگاه است هم اکنون در دسترس همگان قرار گرفته و متقاضیان گرامی می توانند با راهنمای ورود به این سایت که در ادامه مطلب در اختیار شما قرار خواهیم داد می توانید به سامانه کاتب وارد شوید.

برای ورود به سامانه کاتب کار آنچنان سختی لازم نیز کافیست بر روی گزینه “ورود به سایت کاتب” زیر همین نوشته تا مستقیم وارد این سامانه شوید.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به منظور عدالت آموزشی سؤالات امتحانی توسط این معاونت طراحی و در اختیار استان جهت اجرا قرار خواهد گرفت، گفت: برگه های امتحانی توسط اساتید منتخب در استان به صورت متمرکز تصحیح خواهند شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جزئیات برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی در ۹ استان به شرح جدول زیر است:

گروه اول

 گروه دوم

 گروه سوم

استان زنجان (برگزاری آزمون ریاضی 2)استان لرستان (برگزاری آزمون ریاضی2)استان فارس (برگزاری آزمون شیمی عمومی2 )
استان همدان (برگزاری آزمون فیزیک2)استان سمنان(برگزاری آزمون فیزیک2 )استان البرز (برگزاری آزمون شیمی عمومی2 )
استان گلستان (برگزاری آزمون فیزیک2)استان هرمزگان (برگزاری آزمون ریاضی2 )واحد علوم و تخقیقات (برگزاری آزمون شیمی عمومی2 )

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu.iau.ac.ir جهت ارتقاع خدمات الکترونیکی با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان استاتید کارکنان این سازمان راه اندازی شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir با یک دیگر گفتگو کنیم.

اگر شما نیز سوالی یا مشکلی در مورد سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb دارید کافیست در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا ما در سریعترین زمان به سوال شما پاسخ دهیم.

سؤالات متداول سامانه کاتب kateb دانشگاه آزاد

آدرس اصلی سامانه کاتب دانشگاه آزاد به نشانی sea.iau.ir/kateb می باشد.

سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb به منظور برقراری عدالت آموزشی در بین تمام دانشجویان دانشگاه راه اندازی شده است،

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (39 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir/kateb

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. آدرس سامانه کاتب کدومه بلاخره sea.iau.ir یا sea.iau.ir/kateb
    خبرگزاری یه چیزی نوشته شما یه چیزه دیگه خواهشا آدرس اصلی سایت کاتب دانشگاه آزاد را برای من ایمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا