بازیابی رمز عبور سامانه مای مدیو my.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه بازیابی رمز عبور سامانه مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بازیابی رمز عبور سامانه my.medu.ir مای مدیو | آموزش تصویری

وزارت آموزش و پرورش سامانه های زیادی را برای ارتقاع کیفتی خدمات خود راه اندزی کرده است یکی از آن سامانه هایش کاربری می توانن به سایت مای مدیو my.medu.ir اشاره کرد. این نکته را نیز بیان کنیم که سامانه profile.medu.ir را از دسترس خارج و  را جایگزین آن مای مدیو را برای ارائه خدمات خود به فرهنگیان معرفی کرده است.

 پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا سامانه مای مدیو my.medu.ir در این سامانه فرهنگیان می توانند فیش حقوقی خود را مشاهده کنند. خلاصه سوابق خود را بررسی نمایند. ابلاغ خود را بررسی نموده، احکام صادر شده را مشاهده نمایند.

 وضعیت کارت پرسنلی و درخواست آن در این سامانه خواهد بود. خدمات نقل و انتقال فرهنگیان در این سامانه صورت خواهد پذیرفت. البته امکانات دیگری نیز برای معلمان در این سامانه تعبیه شده است که فعلا امکان دسترسی به همه این امکانات وجود ندارد.

در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصب بپردازیم به بازیابی رمز عبور سامانه مای مدیو my.medu.ir تا انتهای مقاله همراه با ما باشید.

کلیه دانش آموزان می‌توانند با نام کاربری کد ملی و کلمه عبور انتخابی خود وارد مای مدیو

ورود با کد ملی سامانه مای مدیو

کلیه دانش آموزان می‌توانند با نام کاربری کد ملی  و کلمه عبور انتخابی خود وارد مای مدیو شوند.

در صورت برخورد با خطای کلمه عبور، از دانش آموز بخواهید مراحل زیر را انجام دهد:

۱- با شماره همراه (سیم‌کارت به نام) یکی از والدین خود از طریق درگاه دولت وارد شوید.

۲- در پایین صفحه والدین، اسامی فرزندان را مشاهده و نسبت به انتخاب کلمه عبور برای هریک از آنها اقدام نمایید.

۳- پس از آن میتوانید با کد ملی دانش آموز و کلمه عبور انتخاب شده، وارد مای مدیو شوید.

تذکـــــر مهــم: چنانچه در پنل والدین، فرزند قابل مشاهده نیست، می بایست اقدامات زیر در سامانه  سیدا مدرسه انجام شود:

کاربری مدیر/عملیات اولیه/مشخصات فردی و پرونده تحصیلی دانش آموزان/گزینه مشخصات والدین/تمامی اطلاعات والدین به درستی ثبت شود و در پایان تیک سرپرست زده شود/اعتبار سنجی و تایید.

برای دانش آموزان غیرایرانی یا خارج از کشور به طریق زیر عمل کنید:

در سیدا، منوی تسهیلات ، انتصاب و دسترسی، کلمه عبور دانش آموزان: از لیست دانش آموزان ، دانش آموز مورد نظر را انتخاب و پس از نوشتن و تحویل پسورد به دانش آموز ، دکمه تایید و ارسال به مای را کلیک نمایید.

عبور سامانه مای مدیو my.medu.ir

رمز عبور سامانه مای مدیو my.medu.ir

سامانه مای مدیو دات آی آر my.medu.ir از اهمیت بالایی برای معلمان برخودار است و خدماتی زیادی را در خود گنجانده است اما حال میخواهیم در مورد چگونه بازیابی رمز عبور سامانه مای مدیو با یک دیگر گفتگو کنیم پس فرهنگیان که قصد بازیابی رمز عبور خود را دارند می بایست طبق  راهنمایی های زیر اقدام کنند.

نکته : نام کاربری و کلمه عبور سامانه my.medu.ir چیست؟  در جواب این سوال شما باید بگویم که نام کاربری و کلمه عبور با سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir یکی می باشد در اصل  نام کاربری و کلمه عبور همان هایی هستند که قبلا در سامانه پروفایل ثبت نموده اید.

ورود به سامانه مای مدیو my.medu.ir از طریق درگاه دولت یکی از روش های است که اگر شما رمز عبور سامانه my medu.ir را فراموش کرده باشید میتوانید از این طریق نیز به پرتال کاربری خود در سامانه مای مدیو دسترسی داشته باشید.

آموزش ورود به سامانه مای مدیو my medu از طریق درگاه دولت

در قدم به سایت مای مدیو مراجعه کنید و بر روی لینک ورود از طریق درگاه دولت که در پایین، سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. سپس شماره همراهی که متعلق به خود شما باشد را وارد کنید. پس از ارسال کد اعتبارسنجی به شماره همراهتان، آن را در سامانه وارد کنید. سامانه به صورت خودکار به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش هدایت خواهد شد.

اگر قصد دارید بازیابی کلمه عبور در سامانه جدید فرهنگیان انجام دهید نیز می توانید طبق آموزش زیر عمل کنید.

در صورتی که قصد ورود به ساین سامانه مای مدیو دات آی آر my.medu.ir را بدون استفاده از درگاه دولت داشته باشید می توانید کلمه عبور خود را تعویض و یا بازیابی کنید. برای بازیابی کلمه عبور بر روی گزینه «بازیابی کلمه عبور » در پایین صفحه سمت چپ قرار دارد کلیک کنید. پس از آن با وارد نمودن اطلاعات از شما خواسته خواهد شد تا یک پیامک حاوی یک عدد خاص به شماره ای که اعلام می شود ارسال نمایید. توجه نمایید که شماره مورد استفاده حتما متعلق به خود شما باشد. ضمنا می توانید از بخش روش احراز هویت گزینه دوم را انتخاب نمایید تا کد احراز برای شما ارسال شود.

آموزش بازیابی رمز عبور سامانه my.medu.ir

برای نحوه بازیابی رمز سامانه my.medu.ir در قدم اول می بایست بر روی لینک زیر که مربوط به صفحه فراموشی رمز عبور است کلیک کنید.

اکنون وارد صفحه بازیابی رمز عبور در سایت مای مدیو می شوید حال اطلاعات مربوط از شما میخواهد که شامل کدملی و شماره تلفن شما می باشد اکنون دو روش دریافت اعتبار سنجی برای شما نمایش داده می شود 1- روی گزینه ادامه کلیک کنید.

سپس بعد از وارد کردن کد اعتبار سنجی کافیست بر روی ورود به پرتال کاربری کلیک کنید.

رمز عبور سامانه مای مدیو my.medu.ir

خدمات پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir شامل لیست زیر می باشد:

  1. دریافت فیش حقوقی معلمان
  2. دریافت حکم کارگزینی
  3. خلاصه سوابق
  4. پیش نویس ابلاغ
  5. رتبه بندی فرهنگیان
  6. ضمن خدمت
  7. درخواست صدور کارت پرسنلی
  8. درخواست گواهی کسر از حقوق
  9. گواهی حقوق
  10. درخواست نقل و انتقال
  11. ارزشیابی سالانه
  12. آزمون اعزام به خارج
  13. رزرو خانه معلم

این 13 مورد از خدمات سامانه مای مدیو دات آی آر my.medu.ir می باشد که هم اکنون در دسترس فرهنگیان گرامی قرار داشته و می توانند از این سایت استفاده کنند.

در صورت مشکل در مورد هر یک از این خدمات کافیست در قسمت نظرات سوال خود را با ما در میان بگذارید در سریعتا زمان کامنت شما را پاسخ خواهیم داد. ❤ لایک و ستاره دادن به مقاله هم فراموش نشود.

کلیپ آموزشی بازیابی رمز عبور سامانه مای مدیو دات آی آر my.medu.ir

سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir  (مای مدیو ) یکی از سامانه های جدید وزارت آموزش و پرورش می باشد آموزش و پرورش سامانه profile.medu.ir را از دسترس خارج کرده است و سایت my medu.ir را جایگزین آن معرفی کرده است.

سؤالات متداول بازیابی رمز عبور سامانه my.medu.ir مای مدیو

نام کاربری و کلمه عبور با سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir یکی می باشد. در واقع نام کاربری و کلمه عبور همان هایی هستند که قبلا در سامانه پروفایل ثبت نموده اید.

اگر شما رمز عبور مای مدیو خود را فراموش کرده اید کافیست این مقاله را مطالعه کنید.

5.6/6 - (38 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه بازیابی رمز عبور سامانه مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا