سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره تلفنی در زمینه درخواست صدور دانشنامه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانش آموختگان دانشگاه پیام نور می توانند برای درخواست دانشنامه خود به صورت غیر حضوری و از طریق سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور اقدام نمایند.

درخواست صدور دانشنامه پس از اخذ گواهینامه موقت و حداقل یکسال پس از تاریخ دانش آموختگی دانشجو و پس از ثبت درخواست او در سامانه اشاره شده انجام می پذیرد و در نهایت پس از طی مراحل دانشنامه به شخص دانش آموخته یا وکیل قانونی وی تحویل می گردد.

در این مقاله می توانید در مورد سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست صدور دانشنامه مطالب بیشتری مطالعه بفرمایید. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

مقاله پیشنهادی » ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه پیام نور

سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور

همان طور که اشاره شد امکان درخواست صدور دانشنامه دانش آموختگان دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری امکان پذیر است و این افراد می توانند با مراجعه به سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس گذراندن تمامی دروس مصوب و واحدهای درسی رشته خود و انجام مراحل مربوط به تسویه حساب می توانند گواهی موقت تحصیلات خود را دریافت کنید. پس از این اصل مدرک تحصیلی فارغ التحصیلی یا همان دانشنامه دانشگاه پیام نور پس از گذر زمان مشخص که حدود دو سال است صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است که گواهینامه موقت تحصیلی صادر شده توسط دانشگاه پیام نور نیز برای شرکت در آزمون های استخدامی و ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر نیز دارای اعتبار است . ولی دانشنامه دانشگاه پیام نور برای افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته و همچنین برای صدور گواهینامه موقت مقطع تحصیلی بالاتر کاربرد دارد.

درخواست صدور دانشنامه از طریق سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور که همان سایت گلستان پیام نور است انجام می پذیرد. این سامانه با نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir در دسترس می باشد.

 

ورود به سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور

همان طور که توضیح داده شد درخواست صدور دانشنامه پیام نور پس از اخذ گواهینامه موقت این دانشگاه و حداقل پس از گذشت یکسال از تاریخ دانش آموختگی امکان پذیر است و فرد متقاضی باید اقدام به ثبت درخواست در سامانه گلستان نماید.

برای ورود به سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور، ابتدا در صفحه مرورگر تلفن همراه و یا کامپیوتر خود ، آدرس اینترنتی این سامانه یعنی reg.pnu.ac.ir را وارد نموده و سپس جستجو نمایید.

پس از جستجو عبارت مذکور شما به طور مستقیم به سامانه درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور که همان سامانه گلستان است وارد خواهید شد.

سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور

بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید. پس از ورود به صفحه جدید باید اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور خود را تکمیل نموده و در ادامه کد امنیتی مندرج را نیز کامل کنید.

نحوه ورود به سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور

دانش آموختگانی که نام کاربری و رمز عبور خود برای ورود به سامانه گلستان را فراموش کرده اند و یا دانش آموختگانی که به هر دلیل امکان ورود به این سامانه را ندارند می بایست برای رفع مشکل به مرکز / استان محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

نحوه درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور

دانشجویان پس از گذشتن یک سال از فارغ التحصیلی خود و در صورت نیاز فوری به دانشنامه می توانند در خواست صدور دانشنامه را ثبت نمایند ، پس از انجام مراحل دانشنامه های فوری صادر شده در سریعترین زمان از طریق پست به ستاد دانشگاه پیام نور استانی که دانشجو در سامانه انتخاب کرده بود ارسال خواهد شد.

پیش از این در مورد نجوه ورود به پورتال کاربری در سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور یا همان سایت گلستان توضیح دادیم . پس از ورود به پورتال کاربری خود می تواند اقدام به ثبت درخواست کنید. نحوه درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور به این صورت است.

پس از ورود به پورتال کاربری خود پیشخوان خدمت در ابتدای صفحه را انتخاب کنید در ادامه به ترتیب گزینه ارسال مدارک تحصیلی و گزینه درخواست جدید را بفشارید.

پس از این به صفحه جدید وارد می‌شوید و از منوی کشویی به نوع دریافت و از میان گزینه‌های دریافت فیزیکی، دریافت الکترونیکی، دریافت از سیستم و دریافت حضوری ، گزینه مناسب را انتخاب کنید

از منوی مربوط به مدرک گزینه امضای دانشنامه را انتخاب و کلیه اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل کنید.

پس از طی این مرحله و تکمیل اطلاعات گزینه بررسی تغییرات و ایجاد در پایین صفحه را کلیک کنید.

در نهایت گزینه تایید و ارسال نهایی را بفشارید. پس از این دانشنامه‌های فوری صادر شده به همراه ریز نمرات تایید شده در اولین زمان ممکن از طریق پست به ستاد دانشگاه پیام نور استانی که دانشجو در پیشخوان گلستان تعیین کرده است، ارسال خواهد شد و شما می بایست مراحل بعد را پیگیری نمایید.

برای ورود به سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

همان طور که مطالعه نموددید درخواست صدور دانشنامه پس از اخذ گواهینامه موقت و حداقل پس از گذشت یکسال از تاریخ دانش آموختگی و بنا به درخواست دانش آموخته در سامانه گلستان میسر است. تحویل اصل دانشنامه صرفاً به شخص دانش آموخته یا وکیل قانونی وی امکان پذیر است. دانش آموختگان بعد از حداقل ۱۰ روز کاری از دریافت پیام آماده بودن دانشنامه در همان پیشخوان گلستان، می توانند همراه با کارت ملی و گواهینامه موقت به امور دانش آموختگان ستاد استانی که دانشنامه آنها ارسال شده است، مراجعه کرده و دانشنامه خود را به همراه ریز نمرات تایید شده (در صورت درخواست ) تحویل گیرند.

در این مطلب در مورد سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور، ورود به سامانه و ثبت درخواست و … توضیحاتی برای شما ارائه شد. در صورتی که به مشاوره و راهنمایی بیشتری نیاز دارید می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس حاصل کرده و مشکلات خود را با کارشناسان مجموعه مطرح نمایید.

سؤالات متداول سایت درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور

این سامانه در واقع همان سایت گلستان پیام نور می باشد ودانش آموختگان با ورود به این سامانه به نشانی reg.pnu.ac.ir می توانند اقدام به ثبت درخواست صدور دانشنامه نمایند.

دانش آموختگانی که نام کاربری و رمز عبور خود برای ورود به سامانه گلستان را فراموش کرده اند و یا دانش آموختگانی که به هر دلیل امکان ورود به این سامانه را ندارند می بایست برای رفع مشکل به مرکز / استان محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه درخواست صدور دانشنامه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا